DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia, dacia

archibald
post 28 Nov 2011, 15:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 14 November 11




am o solenza din 2004 are 53 mii km reali si in ultimul timp apoximativ 2 luni nu am mai mers cu ea De curand cand am pornit motorul intr o dimineata se aude un zgomot ciudat timp de cateva secunde(ca o bataie de culbutor cred)pana se incalzeste dupa care merge normal
vreau sa stiu daca a mai intampinat cineva aceeasi problema[B]


--------------------
dacia solenza 2004 clima - b-48-tsw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Nov 2011, 15:43
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




poate o fi uleiul cam vascos...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 2 Dec 2011, 13:12
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




De la ulei este. Cand masina este rece este mai vascos si mai ales ca n-ai pornit-o de atata timp s-a "scurs" bine de tot in baia de ulei, iar in momentul cand ai pornit-o fiind vascos si pana a ajuns sa unga piesele respective s-a auzit acel tacanit de culbutori.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 2 Dec 2011, 18:45
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Stie cineva exact cum se declipseaza conductele de alimentare la solenza? Cea care vine in EGR, sau cea care vine in rampa injectoarelor?...Ma tem sa nu trag aiurea sa rup ceva.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 4 Dec 2011, 19:25
Post #5


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Daca te uiti 10 secunde la ele iti dai singur seama cum se pot declipsa cu o surubelnita. Pentru strins la loc ai nevoie de un cleste cioc de rata.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 4 Dec 2011, 22:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Ma voi uita mai bine. Si ca sa fiu sigur, turul e cel care vine in rampa injectoarelor, nu? Si returul cel de pe EGR.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 5 Dec 2011, 21:10
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu culbutorii se aud la pornire, ci lagarele de biela. Asa ca nu tura motorul in aceste conditii pana nu i se opreste bataia, care e de 2-3 secunde, nu cum spui tu, pana se incalzeste. Uleiul cand e cald, si opresti motorul, pentru ca supapa de la filtru (dac-o mai fi), nu retine uleiul in instalatie (filtre facute de toti excrocii), ori ai jocuri mari, care permit scurgerea uleiului. Imagineaza-ti un furtun, care-l ti cu un capat in jos, in care ai lichid, iar la capatul de sus, ti astupat cu degetul. Daca permiti cat de putin sa patrunda aer pe langa deget, lichidul se va scurge cu atat mai repede , cu cat se patrunde un volum de aer, mai mare pe la capatul de sus. Asa si la ulei. Daca se subtiaza mult la temperatura, mai e si filtru prost de nu-i tine supapa, si mai ai si ceva jocuri, uzura (ca altfel inseamna ca n-a mers motorul), asta e, se scurge. Fa o proba, dimineata cand nu pleci de acasa, porneste motorul 10 secunde pana ia ulei, si opreste-l. Mergi peste 3-4 ore, si te asigur ca nu va mai bate la pornire, pentru ca uleiul rece si vascos, odata ajuns in rampa la prima pornire, acolo ramane.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorcer
post 6 Dec 2011, 19:01
Post #8


Kamikaze


Group: Members
Posts: 234
Joined: 2 September 05
From: Petrosani




si totusi EGR la solenza? nu prea cred , ori am uitat eu sa imi pun ochelarii smile.gif)


--------------------
mazda 626 , vw t2 , renault master , dacia solenza 1986-2003 - -----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 6 Dec 2011, 19:58
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Sau canistra de carbon. Nu e acelasi lucru cu EGR? blush.gif Nu recircula gazele? Sau e doar pentru vaporii de benzina si presiunea din rezervor?

M-am documentat biggrin.gif . Electrovalva recirculare vapori benzina. Eu ii spuneam EGR. Canistra de carbon foloseste la altceva, scuze rolleyes.gif.

This post has been edited by Bogdan90: 6 Dec 2011, 20:25


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 11:04
Forum Renault