problema reglaj gaz, plaman bigas nu merge sa reglez help
![]() ![]() ![]() |
problema reglaj gaz, plaman bigas nu merge sa reglez help
ghitza |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
b 45 bwy |
![]()
Post
#32
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Stie cineva la stefanelli de unde se regleaza gazul?
plamanul arata asa [attachmentid=1627774120] [attachmentid=1627774121] Eu am tot reglat din surubul cu arc,cel din partea stanga(relantiul),insa zilele trecute dupa ce l-am reglat din nou (dupa cam un an),am constat ca a inceput sa consume mai mult. Am bagat gaz si din alta parte si tot la fel consuma. Inainte cu 7 litri faceam 70 km (in bucuresti),acum cu 7 mai fac cam 40(intradevar e iarna si o las sa se incalzeasca putin),dar totusi eu zic ca e mult. Poate stie cineva si ma ajuta si pe mine. |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pune poze mai clare si din toate partile, trebuie cautat al doilea surub de reglaj de pe plaman
22 Dec 2011, 23:30: trebuie sa fie un surub de reglaj in stanga jos (sub cel cu arc), stabileste ralantiul din el This post has been edited by krapcarasu: 22 Dec 2011, 22:30 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#34
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
ms mult ,caut maine.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
denzzel |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 2 May 11 ![]() |
Salut baieti, am venit si eu cu problema reglarii plaman
Audi 1.6 motor RN 1988 Modificari motor ( carburator de dacia + filtru aer) 1.Am si eu palman exact ca la postul 21 numai ca nu stiu ce rol are surubul cu arc, celalat stiu ca e pentru relantiu,cine imi poate spune? 2. Cat ar trebuie sa fie gaura de la filtru de aer ? ( un prieten mi`a zis ca cel mai bine e sa montez in gura la filtru de aer o sticla de jumatate,cica gura de la sticla de jumatate e cea mai buna ca diametru) 3. Si cum se regleaza cel mai bine instalatia pe gaz...eu am un robinet pe furtunul care duce la carburator si cele 2 suruburi de pe plaman ( 1 este pentru relantiu si 2 ...... ) ? This post has been edited by denzzel: 29 Dec 2011, 16:51 |
--------------------
Audi
80 B3
1.6 benzina 75 CP 1988
|
|
ghitza |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
el raspunde de mersu in sarcina adica cand accelerezi sa nu dea in nas i sa se accelereze frumos si constant,cel din mijlocu plamnului cred ca te referi
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ai carb dublu sau simplu pe audi?
1.surubul din mijloc la marini e membrana 2.gaura trebuie lasata cat e ea, nu acoperita 3. gasesti scris detaliat la dacia clasic |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
denzzel |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 2 May 11 ![]() |
in post scrie ca are montat carburator de dacie
fara sticla montata la filtru de aer, nu are putere in treapta 4 si 5 1.surubul din mijloc la marini e membrana ce rol are el ??? This post has been edited by denzzel: 29 Dec 2011, 19:50 |
--------------------
Audi
80 B3
1.6 benzina 75 CP 1988
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
stiu ca scrie , credeam ca poate e dublucorp, ca sunt si de astea puse pe dacii
nu merge fara sticla ca e reglata gatuit a scris ghita ce rol are surubul membranei iti spun o varianta de reglaj pe scurt cum ar fi mai usor pt tine:cu motorul cald pe benzina sa ai un ralanti corect la vreo 900 ture,dai pe gaz, lasi un minut doua sau faci o tura desfaci cateva ture surubul de pe furtun, strangi membrana de tot, reglezi sa stea la ralanti doar din surubul vertical(cauti maxim de turatie, tot in jur de 900 ar trebui, fara sa umbli la carb). desfaci din membrana cate o juma de tura pana cand la o accelerare lenta nu are ezitari. turezi la 3000 si mentii pozitia clapetei , strangi surubul de pe furtun pana incepe sa scada turatia, revii sa creasca din nou. detaliat gasesti explicat de userul ph-06-boa pune poze sa vedem cum ai conectat t-ul si 'furtunul cu diuza' This post has been edited by krapcarasu: 29 Dec 2011, 20:18 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#40
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
La mine am incercat sa reglez relantiul din al 2 lea surub,stangand pe cel de la membrana aproape de tot,dar nu se modifica relantiul deloc,nu stiu ce sa i fac,pana la urma o sa ma duc la un service cred,caci de cand am umblat pe la reglaje consuma mai mult.
Si apropo e normal ca atunci cand astup cu palma tubul pe unde vine aerul cald de la galerie sa creasca turatia motorului?nu cu mult aprox 200 ture. |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ai varful surubului rupt sau tevisoara infundata,asta e primul pas: sa reglezi ralantiul corect ;la service nu cred ca vei rezolva, dai bani sigur, dar rezultate...
29 Dec 2011, 23:31: daca strangi membrana de tot si nu se opreste e murdara pastila si nu inchide gazul. deci ar trebui curatata pastila cu smirghel , nu vad sa-i intereseze la service sa desfaca plamanul sa curate pastila, ori stabilesc ralantiul din membrana, ori iti baga pe gat un set de membrane. Eu te sfatuiesc sa rezolvi singur, faci 'ca' pt tine This post has been edited by krapcarasu: 29 Dec 2011, 22:31 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
denzzel |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 2 May 11 ![]() |
in legatura cu teul ( AER TEU ), deci sa fiu mai explicit, de pe capacul la culbutori iese furtunul cu gaze care pleaca in teu din teu in carburator si pe urma in flansa
This post has been edited by denzzel: 29 Dec 2011, 23:03 Attached thumbnail(s) flansa_carburator__1.JPG ( Size: 13.48k ) Number of downloads: 1005 |
--------------------
Audi
80 B3
1.6 benzina 75 CP 1988
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
e ok, ar trebui sa mearga reglajul
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
denzzel |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 2 May 11 ![]() |
krapcarasu te rog continua tu daca tot ai inceput cu reglarea gpl`ului ca maine vreau sa ma apuc de treaba
![]() This post has been edited by denzzel: 29 Dec 2011, 23:05 |
--------------------
Audi
80 B3
1.6 benzina 75 CP 1988
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cam asta e reglajul, in plus la inceput verifica filtrul de aer , aprinderea sa fie buna, daca dupa ce ai reglat exact cum am spus simti ca nu trage mai desfaci o jumatate de tura surubul de pe furtun, chiar o tura, apoi poti face mici corectari pt ralanti(maxim de turatie) si membrana (cea mai stransa pozitie la care nu sunt ezitari )daca e nevoie
This post has been edited by krapcarasu: 29 Dec 2011, 23:34 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#46
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
daca strang membrana de tot se opreste motorul si nu mai porneste apoi pana nu il desfac cam la fel ca inainte,
ce tevisoara poate fi infundata? |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
da e normal sa se opreasca, tii accelerat cu mana si in timpul asta desfaci ralantiul, dai usor drumul la acceleratie, mai dsfaci, pana nu mai e nevoie sa tii accelerat.Alta varianta daca presupunem ralantiul strans complet(nu forta tu sa il strangi la maxim)si ai turatia de mers in gol stabilita din membrana:reduci turatia strangand membrana pana da sa moara, desfaci ralantiul pana isi revine, strangi din nou membrana pana nu mai are efect asupra mersului in gol, faci corect ralantiul din surubul dedicat, continui reglajul membranei sa nu ai ezitari... Daca nu are efect surubul 2 inseamna ca e cum am spus rupt varful sau tevisoara care ocoleste membrana e infundata
This post has been edited by krapcarasu: 29 Dec 2011, 23:50 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#48
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
ms mult mai incerc maine
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
denzzel |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 2 May 11 ![]() |
Baieti voi aveti montat pe carburatorul de dacie acel MIXER ?
Carburatorul meu are o gaura intro parte, pe unde se alimenteaza cu gpl reglarea pe care o zice userul ph-06-boa si o lauda toata lumea se face cu motorul rece sau cald ? Ca eu numai pe gaz merg cu ea si dimineatza tot pe gaz o pornesc Si cine stie de unde pot cumpara un kit reparatie pentru " gpl marini" exact ca cel de la postul 21 ? This post has been edited by denzzel: 31 Dec 2011, 14:36 |
--------------------
Audi
80 B3
1.6 benzina 75 CP 1988
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#50
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
in leg cu reglajele , este de preferat sa le faci cu motorul cald.
cu pornitul dimineata pe gaz nu prea recomand, incearca sa te inveti sa o treci pe benzina seara . o sa ai probleme cu membrana daca o pornesti la rece pe gaz. |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#51
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Am incercat sa tot reglez si nu merge,surubul de relanti nu are nici un efect.Am consum cam 15 si nu stiu ce sa i mai fac.Relantiul l-am stabilit tot din surubul de la membrana.
Cel de relanti se poate scoate?ca sa vad daca e rupt. Dar nu cred pt ca de strans se strange nu merge in gol. Se poate schimba? |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
incearca sa il desurubezi de tot, daca nu rezolvi ar trebuii sa desfaci plamanul
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#53
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Am scos surubul afara[attachmentid=1627776502] [attachmentid=1627776503] ,asa arata ,nu pare rupt ,dar avea funingine in cap.L-am pus la loc si tot nu are nici un efect.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
surubul trebuie sa fie ascutit, nu cred ca e asta
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ghitza |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Nu e ala sigur,cum zice si krapcarasu e mai lung si mai ascutit
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#56
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
in afara de ala si cel cu arc nu am mai vazut altul
4 Jan 2012, 23:43: [attachmentid=1627774120] [attachmentid=1627774121] This post has been edited by b 45 bwy: 4 Jan 2012, 23:43 |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
stai linistit ca la stefaneli nu au surub de relantii,chiar ma miram si eu cum se poate regla relantiul.am si eu stefaneli acasa si l-am desfacut de 5 ori si nu are surub de relantiu,ala pe care il aratai tu in poza este pentru condens.daca stie cineva cum se regleaza plamanul acesta sa ne spuna si noua.
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#58
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
eu pt moment am strans surubul de la membrana si am stabilit relantiul din surubul de la clapeta,acum consuma mai putin dar nu merge prea bine.O sa caut pe cineva sa il desfaca si am gasit set de membrane pt el la 100lei.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu ai probleme cu membranele, cu banii aia iei un plaman bun sh care sa aiba surub, marini cel mai bine.
This post has been edited by krapcarasu: 9 Jan 2012, 17:08 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#60
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
asa mi-a spus si un baiat de la un service gpl,dar asta e trecut in cartea masinii si la Itp cu echipajele RAR cum o sa ma descurc,le zic ca asta stefanelii nu avea surub de relanti.Poate ziceti ca nu o sa se uite dar mie mi s-a intamplat sa il verifice.Asa ca mai bn il fac pe accesta sa mearga bine.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:38 |