Probleme supraincalzire, Probleme supraincalzire
![]() ![]() ![]() |
Probleme supraincalzire, Probleme supraincalzire
80kln |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
E bun radiatorul de cupru, dar nu o sa-ti rezolve problema..dc sa incalzeste cu Aluminiu, o sa se incalzeasca si cu cupru(eventual mai putin cu 2-3 grade)
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
costi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
In cazul tau cred ca radiatorul trebuie spalat (pe interior) si nu neaparat schimbat. DFa aasta mai intii si mai vorbim.
Poti schimba si antigelul cu ocazia asta |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
roland |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Un coleg avea radiator mic, de aluminiu. Dacia Berlina cu injectie. Avea aceeasi problema, la stopuri ajungea acul de temperatura in zona rosie. A schimbat cu radiator mare de cupru si nu a mai avut probleme.
Subliniez, initial avea de aluminiu si MIC. Acum are de cupru si MARE. Evident, pot fi si probleme de infundare. This post has been edited by roland: 2 Aug 2005, 13:54 |
--------------------
.
.
.
|
|
Lacaru |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 20 August 04 From: Brasov ![]() |
O prima solutie ar fi sa-ti iei un radiator mare (nu stiu Dacia Li ce tip de radiator are). Un electroventilator este o idee buna, in sensul ca vei avea aceiasi turatie a ventilatorului indiferent de turatia motorului. Pentru electroventilator ai nevoi fie de un buton prin care sa-l pornesti fie de un termocuplu montat pe radiator.
|
-------------------- |
|
80kln |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 ![]() |
QUOTE(sandman @ 2 Aug 2005, 13:45) E bun radiatorul de cupru, dar nu o sa-ti rezolve problema..dc sa incalzeste cu Aluminiu, o sa se incalzeasca si cu cupru(eventual mai putin cu 2-3 grade) S-ar putea sa fie infundat din cate am inteles eu si nu se poate desfunda ca nu stiu pe ce sistem cu conductele in cerc e facut. Sunt incepator in ceea ce priveste partea tehnica la masina, scuze pt limbajul de lemn. Ulei nu 'scuipa' pe nicaieri si nici apa. In iarna am avut o chestie de mi s-a stricat capacul de la pompa de apa. Atunci zicea mecanicul asta la care am fost ca ceva suport pe care este ventilatorul avea diametrul mic, ca la nova si ca se invartea prea tare si ca ala a stricat capacul la pompa de apa. Asa ca acum am suportul respectiv de la o 1300/1310 mai veche. Nu cumva asta este standardul la Li si trebuia tot un suport cu diametru mic? |
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#7
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da a fost schimbata sonda de temperatura cumva?asa a patit un otv de-al meu i s-a schimbat sonda si instrumentul ii arata o temp mai mare
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ai o problema. Berlina pe injectie nu ar trebui sa se incalzeasca pt ca are fulia de la elice mai mica (rezulta o turatie mai mare a elicei). Si io am tot radiator de aluminiu (btw, toate berlinele din 90 si ceva in coace au radiatoare mari) si nu am nici o pb cu racirea. Sa vedem sambata cand o cocot pe transfagarasan ce-o sa zica
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dex lada |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(80kln @ 2 Aug 2005, 14:12) S-ar putea sa fie infundat din cate am inteles eu si nu se poate desfunda ca nu stiu pe ce sistem cu conductele in cerc e facut. Sunt incepator in ceea ce priveste partea tehnica la masina, scuze pt limbajul de lemn. Ulei nu 'scuipa' pe nicaieri si nici apa. In iarna am avut o chestie de mi s-a stricat capacul de la pompa de apa. Atunci zicea mecanicul asta la care am fost ca ceva suport pe care este ventilatorul avea diametrul mic, ca la nova si ca se invartea prea tare si ca ala a stricat capacul la pompa de apa. Asa ca acum am suportul respectiv de la o 1300/1310 mai veche. Nu cumva asta este standardul la Li si trebuia tot un suport cu diametru mic? Asta a zis si el ca a avut fulie mica dar ca a fost inlocuita de mecanic cu fulie mare. Poate asta e problema lui, fulia mare. |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
RIon |
![]()
Post
#10
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
mai pune un elv, pune apa in loc de antigel-vara si monteaza un termostat.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
80kln |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 ![]() |
Va multumesc pt sugestii.
Azi imi imprumuta cineva un radiator, sa vad cum se descurca. Cu ocazia asta o sa schimb si fulia de la elice. Sper sa fie bine, va anunt de rezultate ![]() |
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:09 |