Martori bord
![]() ![]() ![]() |
Martori bord
Lucian BLK |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si... care e intrebarea?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Lucian BLK |
![]()
Post
#3
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
Pai eu credeam ca e normal cum era inainte! Cartea zice ca normal e ca cei trei sa se stinga la pornirea motorului! La mine, acum, doi fac intr-un fel si unu altfel! Nu e nici o intrebare ci doar o constatare. V-as ramane recunoscator daca ati verifica la masinile voastre si pe urma mi-ati spune si mie ce si cum. Multumesc.
|
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu as avea o observatie: senzorul de ulei este pe principiu butonului, gen presostat. Adica daca are o anumita presiune uleiul, nu face masa si martorul nu se aprinde, daca nu are, se aprinde martorul. Nu este un sensor "rezistiv" care sa indice presiunea din circuit. El indica doar daca are o anumita presiune sau nu.
Atata timp cat nu dai la cheie, presiunea uleiului nu creste. Eu nu vad motiv ca acel martor sa se stinga inainte de a porni motorul |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Lucian BLK |
![]()
Post
#5
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
Ai dreptate dar inainte se stingea (sigur)!
|
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#6
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
A, asta nu-i nimic. Sa vezi sf la mine. Cand ponesc motorul se aprind martorii de la benzina, apa, ulei si baterie. Pana aici nimic ciudat. Nu am airbag si nici euro3 sa se mai aprinsa si altii. Buuun. Ei, cand aprind farurile si le las sa mearga cam 5 minute cu motorul oprit (faza scurta/pozitii, nu conteaza) si incerc sa pornesc ete sf-ul (copyright alt coleg forum-ist). Martorul de la benzina nu se mai aprinde nici batut. Chestie e ca m-am gandit ca poate o fi de la baterie, se descarca din cauza consumului farurilor (bateria e cea originala) si de-asta nu se mai aprinde. Insa motorul porneste perfect. Acum, mie imi vine greu a crede ca nu mai are putere bateria sa tine un amarat de bec in conditiile in care motorul porneste perfect. Si daca nau ar mai avea putere, de ce restul se aprind. Am incercat sa fixez mai bine beculetul (dar nu e de la asta, ca daca pornesc dupa aia din nou se aprinde. La fel, se aprinde daca sting farurile inainte de a porni. Se aprinde si daca las farurile aprinse doar 2-3 minute). Deci la mine nu se aprinde decat daca cu motorul oprit las farurile aprinse maimult de 5 minute. Becul functioneaza corect , adica am verificat mergand cu masina fara benzina pana se aprinde (bine, am luat dupa mine un bidon de 5 litri de rezerva in caz ca nu functiona) si si a functionat. Deci, ce mama lui o avea? Scurt nu e ca am verificat. pe bune, sf, poltergeist, habar nu am.
So, daca putei, fie o solutie fie vre-un exorcist. Am uitat sa precizez. Am verificat si firele care ies de la pompa de benzina (ca sonda face corp comun cu pompa) pentru ca eu ap trapa de vizitare prin portbagaj si a fost usor. Acolo toate bune si frumoase, nici un fir atins/ciupit etc. Pe cuvantul meu daca imi vine sa cred. Deci ala merge bine (indica daca nu mai am benzina), se aprinde la pornire, dar, daca las farurile nu mai merge. O sa incerc sa marg cu farurile aprinse pana raman fara benzina, ca poate asa imi dau seama. Inainte am facut testul dar cu farurile stinse. Eu as supecta un traseu al circuitului impimant al tabloului de bord care e posibil sa se incalzeasca si sa imi faca scurt pe undeva. Alta solutie nu imi vine in mine. Astept sugestii. This post has been edited by bogdan_o: 1 Aug 2005, 14:55 |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Lucian BLK |
![]()
Post
#7
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
Aha, m-am prins. Chestii aleatorii. Nu-mi fac probleme!
|
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 06:58 |