Probleme la comutarea de pe gaz pe benzina
![]() ![]() ![]() |
Probleme la comutarea de pe gaz pe benzina
1mariusik |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1995
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
si la mine tot asa la marini, am avut mai demult zavoli si cand treceam de pe gaz pe benzina intai dadeam pe intermediar si nu oprea gazul pana nu apasam pe pozitia benzina
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
1mariusik |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 11 ![]() |
orare nu exista nici un remediu sa nu ma mai chinui mereu sa trag manual?
|
--------------------
dacia
1310
1995
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
un alt comutator, sau pompa electrica de benzina
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
1mariusik |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 11 ![]() |
ce tip de comutator imi trebuie?
|
--------------------
dacia
1310
1995
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
...sau daca ai electrovalva de benzina departe de carburator,o poti muta undeva mai sus,cum am mai vazut la un user pe aici,montata pe capacul de la culbutori si asa o sa ai pompa amorsata si pe trasu pana la carburator,cand comuti,iti va umple CNC-ul mult mai rapid. Dar totusi,de ce mai circuli pe benzina daca ai GPL? Eu merg pe benzina pana la primul peco,cand raman fara gaz,in rest merg exclusiv pe gaz...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
1mariusik |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 11 ![]() |
acum ca a venit iarna pornirea o fac pe benzina
|
--------------------
dacia
1310
1995
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
sigur , folosim f rar benzina , dar e comod sa ai pompa electrica
Intreb si aici: bag pompa in tubul de la sonda sau exista alt capac? Attached thumbnail(s) 3.jpg ( Size: 656.64k ) Number of downloads: 229 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cand treci de pe gaz pe benzina, nu te opresti in zona neutra ci treci direct pe benzina doua secunde, dai pe gaz ca motorul sa se tureze iar (acceleratia o ti in aceeasi pozitie), treci pe benzina din nou, si repeti faza pana ramane alimentata cu benzina. Asta cand esti pe loc. Daca esti in mers, dai la fel direct pe benzina, si daca nu treca pana se reduce viteza in aceeasi treapta, mai dai odata pe gaz sa mai prinzi putina viteza si iar pe benzina, si sigur a doua oara o ia, daca nu chiar din prima. Ideea e ca, distanta intre electrovalva si carburator e mare, electrovalva nu deschide total, returul e prea mare, pompa nu baga bine (cursa mica in cama, din garnituri prea groase). Punctul neutru, e pentru trecerea de pe benzinape gaz, sa stea in neutru pana se termina benzina din carburator, si apoi treci pe gaz.
Krapcarasu, tu esti baiat istet! Pompa electrica e costisitor de montat in rezervor, si nu cred ca n-ai deie cum s-o faci. Am mare incredere c-ai sa te descurci, dar eu n-as pune-o, nu de sila, ci de inutila. De 2 ani am pus vre-o 7-8 l de gazolina in rezervor, sa am si eu acolo, n-am folosit din ea un gram, si de un an merg cu becul aprins. Mai e ceva acum? Cand n-o ia pe gaz, de la minus 10-15 grade in jos, am un pet cu dop gaurit de 200ml, din care aprind si focul la gratar, si tot de atunci am si acum in el. Asa ca, daca rezervorul mi-a vanturat si evaporat atatia litrii, nu e mai bun un pet? |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
e drept ca e prea mare si se evapora aiurea. O alta solutie e un rezervor de drujba(am) si alta pompa(nu am)
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
1mariusik |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 11 ![]() |
mersi BOA
|
--------------------
dacia
1310
1995
|
|
Axll |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
tot marini am si eu si am rezolvat problema altfel...am schimbat pompa de benzina fiindca tragea aer( nu mult dar tragea) si am strins si schimbat, tot ce inseamna furtune, colier de brnzina. de atunci trece din mers pe benzina fara a fi nevoit sa opresc si sa dau la automat pina ajunge benzina din rezervor in carburator.
|
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 18:32 |