DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nedumerire

Lucian MC
post 15 Dec 2011, 20:07
Post #1


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Acum cateva zile i-am montat masinii un electroventilator,dar din neatentie cand am scos fulia am sectionat si cureaua dar la modul ca era teoretic intreaga la vedere si fusese noua,pe drum am observat ca nu mai incarca si ca temperatura la apa crescuse extrem de mult iar cand am deschis capota am vazut ca apa fierbea si ca cureaua era distrusa,acum toate bune si frumoase am inlocuit cureaua si de atunci apa nu mai trece de jumatate iar in borcan nu sunt urme de ulei/bule in timp ce motorul functioneaza dar nu prea mai baga caldura desi instalatia sigur nu e aerisita corect de catre mine ca nici inainte nu prea baga caldura dar nu sa schimbat nimic in chestia asta. Ar fi necesara schimbarea garniturii de chiuloasa?


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Dec 2011, 20:16
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




de obicei cind garnitura se duce se incalzeste excesiv , se duce pe rosu brusc , la tine daca zici ca e rece , eu zic sa o aerrisesti , eventual sa vezi si cit de bine functioneaza termostatul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 15 Dec 2011, 20:48
Post #3


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




termostatul sigur deschide pre devreme sau pierde pe langa el apa,fiind student si lucrand masina asta o folosesc si ii mai fac revizii ocazionale pe la instalatii,apa sta la jumatate cu radiatorul complet acoperit. instalatia cum se aeriseste corect?


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Dec 2011, 21:59
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




depinde de vasul de expansiune daca e dala de plastic se aeriseste singura da desfaci caldura si dopurile alea doua, daca e dala de sticla faci asa pornesti motoru si o incalzesti , apoi desfaci capacu la vas si scoti furtunu ala din el , il intorci cu fundu in sus la inaltime (mai sus decit cea mai sus cota de furtun prin care circula apa) , pui pe cineva sa stea cu el in sus , deschizi caldura , apoi ai pe furtunul de calorifer un dop care se desface , il desfaci si lasi pina curge constant fara bulburuci si cu ceva presiune , eventual folosesti un recipient
acelasi lucu faci si cu T de la motor , astepti sa deschida termostatu (se incalzeste furtunu ala gros de sus , el trenuie sa inceapa sa se incalzeasca de cind trece de orizontala acul de temperarura atunci e ok daca se incalzeste mai devreme e termostatul defect
pina acum ai stat cu borcanu cu fundu in sus , acum sugrumi furtunu indoindu-l , revii cu borcanu in pozitie normala (cu furtunu sugrumat) desfaci capacu bagi furtunu inapoi in capac , il inchizi dai drumu la ala sugrumat si il pui la loc

This post has been edited by bygy007: 15 Dec 2011, 22:01


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 03:52
Forum Renault