A doua revizie (2 Ani sau 30.000 km), informatii utile, experiente personale
![]() ![]() ![]() |
A doua revizie (2 Ani sau 30.000 km), informatii utile, experiente personale
Mich@el |
![]()
Post
#231
|
||
![]() membru fara frane Group: Members Posts: 626 Joined: 27 February 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Laureate 1.4
2005
- TM-Marine Blue
|
|||
V a L y O |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 673 Joined: 27 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca masina iese din garantie, ai pierdut si garantia extinsa. Singura sansa e sa inchida ochii cei de la service. (ceea ce nu prea cred, data fiind perioada de timp prea mare)
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2007
- FVV If You Have Nothing Nice to Say, Say Nothing At All.
|
|
Kojak |
![]()
Post
#233
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu si daca-i "ungi" putin...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
constructorul99 |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 January 06 ![]() |
cit poate fi maxim a 2 a revizie?
|
--------------------
DACIA
LOGAN preference 1.6
- IS 78 XXX membru iesean
|
|
R@du |
![]()
Post
#235
|
Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 06 From: Piatra Neamt ![]() |
Suna la dealerul nostru drag din Iasi si vei afla cat poate fi maxim. Este cel mai scump dealer din tara. De ex., placutele+manopera costa 320 ron, insonorizantul tablier costa 230 ron (la Piatra Neamt e 160 Ron).....etc. N-am cuvinte sa-mi exprim starea de spirit cand vine vorba de revizii sau altceva...
![]() |
--------------------
Renault
Renault Megane Scenic
'98
|
|
vsebas |
![]()
Post
#236
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Am facut revizia II ( 30000Km) la Autoeuropa TM.
Am adus eu ulei, filtru de ulei si filtru de aer. De bujii am uitat asa ca le-am luat de la ei. Costuri: filtru de ulei + filtru aer = 45 RON ulei Aral 5W40 3L = 90,4 RON ( mai aveam 0,5 L de la rev.1) bujii ( 4 buc.) = 18x4 = 72RON + manopera revizie = 160RON verificare ITP = 87 RON ( expira in oct. si nu mai voiam sa fac un drum ) Oamenii de la receptie si mecanicul care s-a ocupat de masina s-au miscat bine si am fost multumit cum m-au tratat si cum s-au ocupat de masina. |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#237
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce bujii ți-au pus ... te-ai uitat cumva la ele sau la ambalaj?
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
vsebas |
![]()
Post
#238
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Mi-au pus bujii Renault. Asa scria pe cutie si pe bujii. Pe bujii mai scrie si un cod din 7-8 cifre care incepea cu 70 parca.
|
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
kumpel |
![]()
Post
#239
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 16 August 07 From: Oradea ![]() |
Azi a 2-a revizie 25.000 km (pt ca prima am facut-o la 10.000) la RND Oradea schimbat filtru ulei si filtru aer de la ei+manopera total 106 lei. Uleiul l-am adus eu, 160 lei Castrol Magnatec 5W40 luat din Selgros. Mie de bujii nu mi-a zis nimeni nimic, deci n-am schimbat, iar in ceea ce priveste franele mecanicul a zis ca mai merg vreo 10.000 linistit. Deci daca trag linie 266 lei pt revizia a 2-a. Eu zic ca nu-i rau.
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.6
LAUREATE
|
|
pleosc |
![]()
Post
#240
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 1 March 04 From: Constanta ![]() |
In primul an am facut-o la 8450km, iar acum am 23700,deci am depasit cu max 200km. Ce stiti, in general nu stau la discutii, sau pot trece cu vederea, eventual stimulati?Am garantia extinsa, de aia ma agit. Daca o pierd, e grav? In 3 ani se strica multe?
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- CT-54-XXX Orice solutie genereaza noi probleme.
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#241
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
N-ar fi mult ... programează-te repede ... și dacă te amână vreo săptămână te-ai scos ... îi anunți că până atunci depășești limita cu vreo 2-300 km și o să-ți zică că n-are nimic.
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
prody |
![]()
Post
#242
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Am facut azi revizia de 30 000km, schimbat placute, ulei ( Castrol), filtru aer, filtru ulei si bujii. Pret 326 RON cu placutele mele, altfel ar fi costat vreo 480RON.
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
annem |
![]()
Post
#243
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Am facut ieri revizia la AMG Pantelimon.
Piesele au fost cumparate de mine: - ulei Texaco sintetic 5W40 - 110 lei - set placute frina Ferodo - 70 lei - set bujii Renault dublu electrod - 48 lei - filtru aer Renault - 40 lei - filtru ulei Renault - 15 lei Total piese = 283 lei Am achitat la service: - revizie + manopera - 104 lei - ITP - 70 lei Cu totul a durat 3 ore. Am schimbat pe garantie setul de furtunase de la stropitori si boltul de la usa sofer. Toata lumea este foarte, deosebit de amabila cu clientii, dar exista mari frecusuri intre anumite persoane, si nu le ascund deloc. Este chiar scirbos acest tip de comportament. Antentie: Nu plecati sa platiti pina nu este lucrarea incheiata. Am vazut de doua ori cum uleiul adus de client este inlocuit de mecanic cu alt ulei. Cazul 1: Mecanicul are deja pregatite 4 sticle de Dacia Oil de 1L, dar Dumnezeu stie ce este in ele. Uleiul adus de client este Mobil 5W40 la bidon de 4L. Clientul pleaca sa incheie comanda, mecanicul scoate sticlele de Dacia Oil, ajutorul de mecanic sterge ceva pe la motor, dar de fapt mascheaza total vederea spre motor, in caz ca, clientul intoarce capul. Mecanicul pune ulei din cele 4 sticle Dacia Oil, o pastreaza pe ultima (care probabil ramine pe jumatate plina) si o pune pe banc, celelalte sticle goale fiind puse la pastrare. Unde pune sticlele goale, mecanicul pune si uleiul sigilat al clientului, dar scoate si un bidon gol de 4L de Mobil 5W40, si-l arunca intr-o cutie de deseuri. In timpul acesta ajutorul mai sterge pe la motor si inchide capota. Apoi mecanicul si ajutorul pleaca, Dumnezeu stie unde. Vine clientul, se uita pe la masina, se uita si spre banc si cutia de deseuri, vede bidonul gol de Mobil aruncat, si da sa deschida capota. Probabil crede ca 4L este prea mult si vrea sa verifice nivelul. Apare mecanicul, discuta despre nivel care este, se pare, cam mare. Dupa cum se uita clientul la joja, se pare ca uleiul nu era uzat. Mecanicul isi "aminteste" ca nu a pornit motorul, porneste motorul, il tureaza un pic, il opreste, si face o noua masuratoare. Se pare ca nivelul scade drastic. Bine, bine dar unde este restul de ulei, intreaba clientul. A l-am pus pe banc, raspunde mecanicul. Clientul se uita la sticla, controleaza cantitatea, vede ca e pe acolo, mai discuta cu mecanicul - probabil intreaba daca uleiul ramas mai poate fi folosit asa, amestecat cu alt ulei, iar mecanicul il asigura ca poate si nu sint probleme- mecanicul pune sticla in portbagaj, mecanicul se urca la volan si scoate masina afara. Cazul 2: Clientul aduce ulei Castrol 10W40 la 4L. Mecanicul il pune pe banc. Clientul pleaca. Cind se duce la casierie, adica iese din service si se duce in Showroom sa plateasca, mecanicul scoate din dulap un bidon Castrol 10W40 la 4L, deja plin cu Dumnezeu stie ce ulei, si pune in dulap bidonul sigilat adus de client. Mecanicul pune uleiul in motor, isi mai face de lucru, mai vorbeste cu vecinii. Vine agale si clientul. Mecanicul tocmai turna restul de ulei din bidonul de 4l intr-un bidon Castrol 10W40 de 1L. Bineinteles, clientul vede ce grijuliu este mecanicul cu uleiul sau si este tare multumit. Ii da si o atentie. Mecanicul, fara sa se grabeasca, controleaza cu clientul joja, se pare ca e la nivel (chiar daca nu a pornit motorul), arata clientului cantitatea de ulei ramasa in bidonul de 1L, pune bidonul in porbagaj, scoate masina afara, si gata. Nu cred ca observam ceva, daca mecanicul meu nu imi oferea la doar 100 lei ulei Mobil 5W40 si filtru de ulei Renault, ambele sigilate. Si mecanicul meu a incercat sa ma trimita sa inchid comanda, cica sa scap mai repede, dar eu nu si nu. Am zis ca nu ma grabesc, ca trebuie sa fac si ITP-ul. A incercat sa ma trimita dupa cei care trebuiau sa-mi schimbe boltul, stropitorile, sa verifice usa. Eu nu si nu. Am zis ca deja am vorbit, comanda de garantie am facut-o si este la electricieni. Si mecanicul meu si-a deschis dulapul si a luat un bidon de Dacia Oil de 1L, sa puna uleiul meu ramas, bineinteles fara sa ma intrebe. Eu nu am vrut. El mi-a zis ca e mai comod sa ti restul de ulei pentru completare intr-un bidon de 1L, chiar daca bidonul este de alt ulei. Tot nu m-a convins. Si daca tot a deschis dulapul si l-a lasat dechis cit negocia cu mine, am putut sa vad bidoane de Castrol, Esso, Mobil, Elf, Aral, si bineinteles de Dacia Oil, atit de 4L cit si de 1L. Nu stiu cit de pline erau, dar erau bidoane atit de 5W40 cit si de 10W40. Poate erau si de diesel, dar nu prea le cunosc. Cred ca astea sint cele mai folosite uleiuri, iar mecanicii sint pregatiti. Bine ca-am scapat. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
E de plans, stiu, dar uite asa poate vin unii aici pe forum si compara Elf cu Aral, Mobil cu Elf si mai stiu eu ce, cand de fapt in motoare au Dacia Oil (nu cred ca nu pun ulei nou in motoare ca risca prea mult).
Sincer dupa postul tau m-am gandit unde am fost cand mi-au pus uleiul in motor. ![]() Ce e si mai important de retinut este faptul ca, clientul pleaca multumit si de faptul ca a putut sta langa masina. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Como |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Un mail la VC?
|
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
mih95 |
![]()
Post
#246
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 22 October 05 ![]() |
Prody, de unde ai luat placutele de frina, filtru de aer si la ce pret ?
Peste 2 saptamini trebuie sa fac revizia de 2 ani ...(24500 Km parcursi) |
--------------------
.
.
.
|
|
G.R |
![]()
Post
#247
|
Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 27 January 07 ![]() |
Cele povestite de annem, intaresc convingerea mea, ca operatiile care nu trebuie neaparat executate la service, mai bine le faci cu mana ta. Si eu am convingerea ca la prima revizie nu a fost schimbat filtrul de ulei. Doar sters bine. Si nici nu ma mai duc cu asa ceva la service. Decat sa stau de paza si sa fiu si injurat de dacoteci, sunt mai linistit ca am uleiul pe care l-am cumparat eu. La fel si consumabilele. Cumperi Ferodo si te trezesti cu Fermit.
|
--------------------
Dacia Logan
Preference
2005
- CV 03 XXJ
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu-mi vine să cred! În halul ăsta? Și nu ai putut face nimic? Să anunți proprietarii, să faci scandal, să chemi șeful de service, OPC-ul? Aoleo ... măgarii ... hai să le facem un flagrant ceva ... nu se poate așa ceva ...
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
Bill |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Si pe mine m-a trimis ca sa platesc, dar dupa ce a pus uleiul (chiar eu manuta mea ii dadeam cate un bidon). Filtrele le schimbase inainte si am fost cu ochii pe el. Mi s-a parut cam ciudat drept pt care am mai intors capul de cateva ori. Tot mai mesterea ceva pe la motor si apoi a tras-o mai in spate. Nu cred ca avea timp sa schimbe ceva pe acolo, dar mai sti?............astia sunt iuti de mana
![]() In urma cu ceva timp eu spuneam ca nu am incredere in mecanicii auto. |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
annem |
![]()
Post
#250
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Adrian78 @ 1 Oct 2007, 08:59) Nu-mi vine să cred! În halul ăsta? Și nu ai putut face nimic? Să anunți proprietarii, să faci scandal, să chemi șeful de service, OPC-ul? Aoleo ... măgarii ... hai să le facem un flagrant ceva ... nu se poate așa ceva ... Sincer sa fiu, m-am tot gindit daca am reactionat bine adoptind politica strutului. Nici acum n-as sti ce sa fac. Ma duc la service numai sa nu pierd garantia. In rest, am doi mecanici in spatele casei. Daca as fi filmat cu telefonul, poate ar fi fost altceva, se putea face ceva. Dar cum sa scoti telefonul cu mecanicul linga tine care tocmai iti propusese un tirg? Cum sa fi pe faza cind se scoate uleiul din dulap? Si daca spuneam, ce faceau? Analizau uleiurile? Studiau loturile sau codurile de bare? Se uitau pe datele de fabricatie scrise pe bidoane? Scoteau uleiul din motor pentru studiu de caz? Daca se gaseau bidoane pline sau goale prin dulapuri, se puteau gasi multe justificari: - Este ora 14 si am facut X revizii pina acum; - Uleiul ramas il pun in bidoane. Clientii nu-l mai vor si-l lasa aici (si eu mai fac asa; am doua masini, pun acelasi ulei Texaco 5W40, nu consuma ulei, iar daca schimburile sint apropiate, de obicei, nu ma mai complic cu restul de ulei. Oricum, pentru schimb folosesc numai ulei nou, iar daca se intimpla sa am ulei vechi in portbagaj, il las la mecanic); - La noi (AMG) se vinde Mobil, Elf, Aral, Castrol si Dacia Oil. Clientii au cumparat uleiul lor din magazin si au lasat bidoanele goale aici. Am pus uleiul ramas in bidoane de 1L si l-am dat clientilor; - Am luat ulei pentru niste vecini de la tara. Azi e Joi, miine e Vineri, poimiine e Simbata, iar daca tot ma duc la tara sa culeg via, m-au rugat vecinii sa aduc si ulei de motor; - etc; Prima oara, am crezut ca exista o intelegere intre mecanic si client. Masina era de firma. Poate cel cu masina dorea sa-si tina uleiul Mobil 5w40 pentru el si s-a inteles cu mecanicul sa puna Dacia Oil. Parca toata lumea vrea sa puna ulei Mobil la masina personala. Si ajutorul ala de mecanic chiar stergea strasnic motorul. Avea si spray. Poate mi s-a parut mie ca vrea sa ascunda ceva. Iar mecanicul, cind a vrut sa puna bidonul de Mobil nou in dulap a vazut ca nu are loc, si a scos un bidon gol de Mobil si l-a aruncat la cos. Doar nu era sa lase bidonul plin pe banc si sa plece. Toata lumea vrea Mobil. Si de unde sa stiu eu ca era un bidon nou, plin si sigilat, ca doar altcineva l-a adus, nu eu. Chiar si mecanicul meu m-a intrebat daca doresc sa pun ulei Mobil, ca are el ieftin si bun. Mobil 5W40 plus filtru ulei, ambele sigilate, la 100 lei. Desi a fost insistent, eu nu si nu, ca am Texaco. De peste 7 ani, de cind am luat prima dacie pe injectie, folosesc numai ulei Texaco sintetic 5W40. Boala mea; nici nu stiu daca merita atita apreciere acest ulei Texaco 5W40. S-a intors omul la masina, si a inceput sa fie interesat de nivel, de restul de ulei. Iata ca omul are grija de masina lui, chiar daca este de firma. Totul s-a clarificat cind mecanicul da clientului restul de ulei. Numai bidonul de Dacia Oil, nu si bidonul plin, din dulap. Cind l-am auzit pe mecanic spunind clientului ca poate sa foloseaca fara probleme uleiul ramas pentru completare (era cam la 8-10m de mine, si a vorbit mai tare caci se urca la volan si era o distanta mai mare intre ei), nu am putut sa nu fiu de acord. Ce puteam sa fac? M-am gindit la tot felul de justificari ale mecanicului, care nu duceau decit la o situatie penibila. Cum puteam dovedi? Cel putin aflasem de ce era atit de ieftin uleiul Mobil oferit de mecanicul meu. Nu trebuia decit sa fiu atent cind il toarna. Mai mult. Cealalta actiune tocmai se desfasurase la alt elevator. Si in ce a constat ea? Un mecanic a luat un bidon Castrol 10W40 din dulap, l-a pus pe banc, si l-a pus pe cel adus de client, tot Castrol 10W40, inapoi in dulap. Dulapul era sub banc. Nu au fost necesare decit citeva secunde. Cine sa-l vada? Cine sa-l controleze? Daca nu ar fi plecat mecanicii de la prima masina, iar eu nu m-as fi intors exact in directia opusa pentru a ma uita asa in gol, pe fereastra, la Soare, sa incerc sa inteleg ceea ce tocmai s-a intimplat cu Mobil-ul, nu as fi vazut ce se intimpla sub fereastra si cu Castrol-ul. Dar eram intrigat si de mecanicul meu cu Mobil-ul lui. Eram intrigat atit de pret cit si de faptul ca tot lauda uleiul Mobil. M-am uitat in jur, si chiar erau multe bidoane de Mobil pe la elevatoare (pe banc sau gunoi), si nici un Texaco. Cei doi clienti cu probleme au venit la elevatoarele cu pricina putin dupa mine (dar aveam deja in cap numai Mobil), si am vazut cum au scos unul Mobil (normal) celalalt Castrol (spre surprinderea mea). In plus, eu am avut si o revizie mai lunga decit cei doi. Am schimbat placutele de frina si am avertizat mecanicul ca urmeaza ITP-ul imediat, asa, sa se uite si sa verifice mai atent. Ca sa vezi ce concurs de imprejurari! Oricum, mecanicul meu m-a convins ca am reactionat bine. El a vrut sa-mi puna uleiul ramas intr-un bidon Dacia Oil de 1L. A deschis dulapul, a luat un bidon gol de 1L din cele 4 care erau de la clientul anterior (Dacia Oil era la promotie, clientul a schimbat uleiul si a lasat totul acolo, inclusiv uleiul ramas) si am inceput sa negociem. Mie mi s-a parut fara obiect si aiurea negocierea (cred ca si eu vorbeam aiurea de tot), dar probabil omul primind numai NU-uri hotarite de la mine pentru orice propunere a sa se temea pentru eventuala lipsa a atentiei (adica bani). Cit a fost dulapul deschis, am vazut pe rindul din fata 2 bidoane de Mobil, unul 5w40 (sigur cel destinat mie; mi l-a aratat iar apoi l-a pus in dulap), iar unul 10W40, 1 bidon Elf 10W40, 1 bidon Aral 10W40, 1 bidon Castrol 10W40 (exact ca cel de la vecinu'), 1 bidon Esso 10W40 (ce o fi cautat in asa companie selecta), si bineinteles bidoanele de 1L de Dacia Oil. Mai erau bidoane si pe rindul din spate, dar nu stiu ce marca. Ce cautau atitea bidoane acolo? Nu stiu. Probabil, era ora doua si avusesera loc citeva revizii de la opt dimineata pina atunci. Daca mai aveam un gind sa fac ceva, bidoanele astea mi-au taiat tot elanul. Am dat mecanicului 20 lei, mi-a dus masina la ITP, si gata. La anu e ultima revizie pentru Loganul asta (si prima pentru Loganul cel nou care trebuie sa vina in 4 saptamini). Asa ca, daca tot puteti sta linga masina, atunci ramineti linga masina pina se termina lucrarea. Intotdeauna veti primi talonul si celelalte acte numai dupa ce incheiati formele si faceti plata. Nu exista nici o graba, asa cum insinueaza unii. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
gibonu |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
Eu ma duc de vreo 5 ani la AMG in Pantelimon si nu am avut absolut nici o problema la masina.
Pana in 2006 am avut SuperNova. M-am dus cu ea la primele 2 revizii la Cobalcescu, dar acolo, nici nu se punea problema sa stai langa masina (sau cel putin pe mine nu m-au lasat) si o revizie dura o zi intreaga, adica la ora deschiderii eram la receptie si pe la 13.00 - 14.00 era gata masina. Apoi m-am dus la AMG. Acolo am rezolvat totul foarte repede, stand tot timpul langa masina. In plus, la SuperNova, am schimbat vreo 3 radiatoare, o planetara, am facut revizia de 60.000 km si multe altele. Repet, nicodata nu am avut probleme. Acum, cu Logan-ul am fost doar o singura data la revizia de 15.000. Mi-am cumparat eu tot si mecanicii mi le-au schimbat cu mine de fata, fara sa ma trimita sa platesc sau sa sa-l caut pe nu stiu cine. E adevarat ca ma stiu cu ei si ca tot timpul am fost generos in ceea ce priveste bacsisul. Pe de alta parte, cu SuperNova m-au rezolvat de fiecare data, chiar daca ajungeam in service cu 10 min inainte sa se termine programul. Asadar, cel putin in cazul meu, numai de bine despre AMG. Pe de alta parte, desi e off-topic, eu nu inteleg de ce sunteti asa de mirati ca mecanicii fac smecherii. V-am zis cum era la Cobalcescu, ca nici nu se punea problema sa stai langa masina. La IPSO e la fel. In plus, mai trebuie sa-ti faci si programare. La AMS nici vorba de programare. Un cunoscut de-al meu, care are un Clio, acum un an s-a dus cu el la Serus la revizie. Bineinteles ca n-a avut voie sa intre in service si la 2 zile dupa ce a facut revizia i-a bubuit pompa de apa. Omu saracu se jura ca i-au schimbat aia acolo pompa cat a stat masina la revizie (adica toata ziua) dar cum sa dovedeasca. La fel, am inteles ca si la case mai mari, gen Porsche Romania, furatul din uleiul clinetilor se practica cu spor. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
vijelie |
![]()
Post
#252
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Se fura orice merita si oriunde se poate, foame si lacomia e aceeasi peste tot.
This post has been edited by vijelie: 1 Oct 2007, 20:13 |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Dumnezeule mare ! Sunt șocat ! Fraților ... știam eu că e de groază cu serviceurile dar nu mă așteptam la așa ceva. Voi vă dați seama ce mafie e la AMG !? Ăștia ne distrug mașinile ! Aoleo ... să fugim naibii din România că nu e de trăit aici ... și nici nu va fi vreodată.
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
Bill |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Adrian78 @ 1 Oct 2007, 21:13) Voi vă dați seama ce mafie e la AMG !? Ăștia ne distrug mașinile ! Aoleo ... să fugim naibii din România Sa nu dramatizam. Din cate am inteles pun ulei nou. Ce ar putea pune altceva decat Dacia Oil? Doar vin masini in garantie. Nu risca sa se caleze motoarele. Astea sunt ceea ce se cheama mici gainarii. Sa nu iti schimbe pompa de apa sau alte chestii mai scumpe, sa te lase masina in varf de munte. Acum, pe mine nu ma mira deloc, doar traiesc aici de ceva ani si caut sa evit cat se poate astfel de probleme. Am vrut sa ii las si eu de o bere sa se cinsteasca omul dar pt. faptul ca nu mi-a dat restul de ulei inapoi (pe care oricum nu il luam inapoi) nu i-am mai dat (0.7l inseamna vreo 15RON). Si ca sa fiu un pic ironic, toata lumea a fost multumita. Am inteles ca este un coleg coforumist care lucreaza la ei. E bine sa le spuna sa fie un pic mai atenti. |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Mda. La urmatoare revizie ma duc la AMG si cer ulei Dacia Oil, cel mai prost pe care il au ei. Ce ar putea sa puna in motor?
L.E. Daca stau sa ma gandesc bine, poate ceva ulei uzat? ![]() This post has been edited by madhorsefuzzy: 2 Oct 2007, 06:55 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Bill ... mă surprinde calmul tău ... unii dintre noi caută să pună un ulei cât mai bun în motor ... de aceea luăm Castrol, Mobil, Aral, etc. ... și cretinii ăia să ne pună Dacia Oil ... care e unul dintre cele mai proaste uleiuri ...
... și mai e o problemă din ce spune annem ... nu cred că dă bine în motor să amesteci mărcile de uleiuri ... eventual și gradul uleiului. ... și mai incredibil este că voi sunteți dispuși să tolerați așa ceva ... era o vorbă ... fiecare popor își are conducătorii pe care îi merită ... cred că vorba asta se aplică și pe alte planuri. |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
Bill |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Adrian, eu intr-un post anterior, inainte sa fac prima revizie (ca de prima e vorba in cazul meu) spuneam ca la revizie o sa stau obligatoriu langa masina pt. ca altfel schimb uleiul in fata blocului. Pe atunci vroiam sa iau un ulei mai scump.
De asta am si ales AMG pt. ca te lasa langa masina. Si nu e nevoie nici de programare (si avea dreptate un sefulet de pe acolo, se faceau programari si nu veneau la ora stabilita sau nu veneau deloc). Referitor la Dacia Oil, eu nu cred ca este chiar asa de prost, nu te obliga in garantie (in anii trecuti) sa bagi numai uleiul asta in conditiile in care multi viteji ii dau "talpa" si schimba uleiul la 15000 km in regim urban. Referitor la amestecarea uleiurilor (din experienta mea vorbesc) nu se intampla nimic daca mai ramane 100 gr. din uleiul vechi in motor. Referitor la ultima ta fraza, sa sti ca si eu am avut "elanul" tau, in anii trecuti, dar mi-a trecut. E imposibil sa schimbi de unul singur mentalitatea si felul de a fi al oamenilor. Caut sa ma schimb eu si cam atat. Cat despre conducatori............cam asa este, dar macar sunt impacat ca nu l-am votat ![]() |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
D-FENS |
![]()
Post
#258
|
![]() ___________________ Group: Members Posts: 403 Joined: 18 February 07 ![]() |
am ramas ''masca'' dupa ce am citit cele de mai sus
![]() |
--------------------
Prestige
16v Ph
2+GPL
|
|
alexis |
![]()
Post
#259
|
![]() daciot Group: Members Posts: 204 Joined: 30 June 05 From: Bucuresti ![]() |
2 ani si 15000 km. Dupa indelungi deliberari am ales Dacoserv Militari. M-am prezentat la ora programata (8.30); cei de la receptie m-au intrebat daca am vreo preferinta pentru mecanic eu le-am zis ca nu dar ca am uleiul meu (Aral 0W40). Am stat permanent langa masina. N-a fost nici o problema.
Am schimbat: ulei, filtre de aer si ulei, s-a reglat frana spate (tinea inegal), s-au verificat eventuale jocuri. Totul a durat o ora si a costat cu tot (inclusiv uleiul meu) 470 RON. Multumit de cum s-a lucrat. |
--------------------
Dacia
Spring
2021
- B XX HXX
|
|
pi-ng |
![]()
Post
#260
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 22 July 06 ![]() |
2 ani - serviceul Dacia din Timisoara de langa Selgros. 196 lei factura finala, cu uleiul lor (Dacia Oil), din care 1litru era cu discount ca e nu stiu ce promotie acum si fara schimbare filtru de aer. 2 ore a durat totul, dar macar am stat in permanenta langa masina, am vazut absolut totul, cum a desfacut sigiliul de pe sticlele de ulei, etc. in plus cei care s-au nimerit acolo s-au nimerit sa fie foarte de treaba, mi-au explicat in detaliu tot ce au facut, asa ca sunt f. multumit.
tot acolo am facut si ITP-ul, 55 lei, si foarte rapid (10 min). This post has been edited by pi-ng: 10 Oct 2007, 19:34 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4
- AR 14 CRT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 04:02 |