distantiere si flanse in acelasi timp, dati si voi cu parerea
![]() ![]() ![]() |
distantiere si flanse in acelasi timp, dati si voi cu parerea
StefanT |
![]()
Post
#31
|
||
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|||
tuner |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
frumos frate frumoase si jentile astept pozele cu fatza ca pe spate am tocmai am venit de la constanza ma oftic ca nu am trecut sa vad personal asta e alta data si apropo cat au fo jentile ????? si cat te-a costat acele flanse ca poate o sa vreau si eu
![]() |
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
RTZone |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 11 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Dar stii ca ai o problema,nu?Fiind roata mai in exterior,va stropi aripa/usa
![]() This post has been edited by RTZone: 12 Nov 2005, 03:55 |
--------------------
Logan
Ambiance
- B-OO-NDD " Magarul când îmbatrâneste nu ajunge neaparat mai marele grajdului! " |
|
Muttley |
![]()
Post
#34
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
In primul rand tin sa te felicit pt ceea ce vrei sa faci, pt ambitie samd... Bravo tie! Dar cam atatea vorbe de lauda-ti pot adresa. In primul rand, ala e tren de rulare, iar aia e masina pe drumuri publice, nu e bicicleta! Din ce ai scris pana acum, observ ca tot ceea ce faci tu se bazeaza pe presupuneri insotite de un optimism exagerat. Ma refer la fazele de genul "daca la nova tine, de ce n-ar tine si la mine" sau "am dat niste puncte cu dornul pt mai multa siguranta, oricum nu se desface, asta e sigur"...
In plus, la inceput ideea ta parea ok, dar pe parcurs, ai renuntat la unele chestii. Unde-s punctele de sudura date pe interiorul tamburului (desi mie mi s-ar fi parut mai sigur un cordon pe circumferinta imbinarii tambur/distantier...)? Ziceai ca pt prinderea celor 4 prezoane ale jantei vei fileta si tamburul in continuarea gaurilor din distantier! Mi se pare ca nici treaba asta n-ai mai facut-o... Ai sa spui ca din cauza neplaneitatii fetei tamburului nu avea rost, da' eu consider ca ar fi meritat, chiar daca asta ar fi insemnat realizarea unor prezoane mai lungi... Apoi, rotile alea-s enorme, de cat sunt, de 15 cu cauciucuri de 205? Nova la care tot faci tu referire are 165/70R13, gandeste-te putin... Nu-ti imaginezi in ce hal vor solicita suplimentar rotile alea butucii, fuzetele, prezoanele si ce mai ai tu p-acolo si nu ma refer la uzuri, asta-i treaba ta, ci la ruperi de piese... Nu-ti mai spun ca demaraj n-o sa mai ai deloc, iar pt franare o sa-ti trebuiasca parasuta, probabil ca asta stiai inca dinainte de a te apuca de treaba... Ca sa termin... La prima vedere mi-e teama c-or sa-ti cedeze filetele din distantier la oricare din cele 7 gauri dar mai ales la cele 4 interioare. Asta din cauza lungimii prea mici a filetului si din cauza materialului din care-s facute distantierele, despre care nu am auzit decat de la tine ca ar fi f dur... Eu iti tin pumnii, si chiar daca ceea ce faci tu este putin probabil legal, cred ca ar trebui sa te mai iuiti o data peste "planuri" macar sa ai tu linistea sufleteasca (,) ca nu pui viata nimanui in pericol... Succes in continuare |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
clau lcf |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 February 05 From: Constanta ![]() |
TUNER. rotile m-au costat 6 mil si flansele 2 mil.
RTZone urmeaza sa umflu aripa, ca nu pot sa merg cu ea asa pt ca daca plec mai tare un pic ating in aripi, dar probabil tot o sa arunce putin. MUTTLEY . Merci de incurajari. Si acum. Am dat cordon de sudura la suruburi azi. flansa e de 15 mm fata de nova care are 10 mm. rotile au 195/50/15. am pus prezoane de nova care sant la fix(iese afara din flansa 3-4 mm)exact pana la tambur. Am renuntat la gaurirea tamburului pt ca mi-a fost frica sa nu apara fisuri in timp. eu sper sa nu am probleme cu ea. Oricum un timp va fi sub observatie zilnica. Daca observ ceva ce nu e bine renunt la ideie si ma gandesc la altceva. Tot ce am facut sper sa fie provizoriu pt ca vreau o punte pe disc de r18 sau fuego. Defapt vreau o masina intreaga dar neinscrisa ca sa pot lua mai multe de pe ea, cum ar fi motorul, cutia, puntea, si butucii fata completi. Merci inca o data, si sa stii ca nu vreau sa mor de masina, dar ma ia valul cateodata. Bine ca mai sant si ca oameni tine sa ma faca sa ma mai gandesc. Bafta multa!!! |
--------------------
Volskwagen
Corrado
1995
- CT 29 VRG VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#36
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(clau lcf @ 12 Nov 2005, 19:25) Fisurile ar aparea in cazul unei "gauri" cu colturi (patrata, triunghiulara sau mai stiu eu cum (se numeste concentratoare de tensiuni...)). Daca gaurii din tambur ai grija sa-i tesesti marginile ca-n poza, n-are cum sa-ti apara nici o fisura... LE: si totusi o fisura poate pleca de la baza filetului banuiesc... Ma rog, faci cum crezi... This post has been edited by Muttley: 13 Nov 2005, 03:02 Attached thumbnail(s) gaura.JPG ( Size: 33.59k ) Number of downloads: 1051 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#37
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Maestre, cine naiba i-ti mai face tie unghiurile la roata dupa ce ai mutilat fuzetele in halul asta? La primul viraj luat mai in forta te vad in pom....
Si apropo, cu atata masa nesuspendata adaugata masinii (flanse vreo 3 kile, jantele inca vreo 2), daca iei un damb prea repede te trezesti ca iese amortizorul prin contraaripa. Si chiar daca rezista , confortul in masina s-a dus naibii (arcurile si amortizoarele alea sunt gandite pentru alte forte.) Cand o sa intelegi ca suspensiile alea au fost gandite si calculate de oameni mai destepti ca voi care stiau ce fac???? Uite cum rezolvai problema mai usor si muuuult mai estetic: http://www.dot4.net/~GBS/wheel/gotti/eng/a53.html |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#38
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si pana nu uit, ce anvelope ai pe jantele alea de 15? Noi sau SH?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
SiloS |
![]()
Post
#39
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ce cauciucuri ai pus ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
jaf |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru din mijloc Group: Members Posts: 641 Joined: 25 May 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
einstein1984 si cam ce pret are o janta? Ca eu nu am vazut nici un pret nicaieri .. sau nu m-am uitat calumea ?
![]() This post has been edited by jaf: 13 Nov 2005, 17:29 |
--------------------
trotineta
tri roti
2012 ful vidaut chiele "ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#41
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nici eu nu am vazut pret, zici sa dai un mail/telefon dc te intereseaza. Dar jantele Gotti se montau pe Dacia 1301 , cea de lux, pentru membrii de partid, care avea si radio "Predeal". A, si R12 Gordini avea jante Gotti. Este ca sunt frumoase?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
jaf |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru din mijloc Group: Members Posts: 641 Joined: 25 May 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Este dara numai ca cine stie ce pret au.. si deh.. sa le cumperi si in cateva zile sa iti vezi masina pe butuci nu-i o chestie tocmai frumoasa.. daca au un pret rezonabil eu zic ca merita.. la aspect sunt superfaine
![]() |
--------------------
trotineta
tri roti
2012 ful vidaut chiele "ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
|
|
Hormonelul |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Jantele Gotti sunt 295 euro bucata ! Inca se mai fabrica in Franta. Exista mai multe firme si modele disponibile in 3 gauri.
|
--------------------
Dacia
1300, 1100
1972, 1968 Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul ! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#44
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
WOW! Un set costa mai mult decat majoritatea daciilor aflate in circulatie. Dar daca vrei un R12 Gordini e singurul mod.........
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
StefanT |
![]()
Post
#45
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Muttley |
![]()
Post
#46
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Mai Einstein,te-ai reincarnat sau ni se pare noua???
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
einstein1984 |
![]() ![]()
Post
#48
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nick-ul meu e treaba mea.
![]() [QUOTE]Suspensiile alea au fost gandite si calculate de oameni mai destepti ca voi care stiau ce fac[QUOTE] Ma refeream la faptul ca nu am sesizat vreun inginer de AR care sa posteze pe topicul acesta. Se indoieste cineva de afirmatia de mai sus? Jantele erau o optiune , pentru a nu mai incarca suspensia cu fierataniile alea. Or fi frumoase jantele pe care le-a montat omul pe flanse, dar suspensia nu mai poate functiona corect dupa modificari. Tare sunt curios care o sa fie prima componenta care cedeaza........ This post has been edited by einstein1984: 14 Nov 2005, 19:04 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
[quote=einstein1984,14 Nov 2005, 18:43]
Nick-ul meu e treaba mea. ![]() [QUOTE]Suspensiile alea au fost gandite si calculate de oameni mai destepti ca voi care stiau ce fac[QUOTE] Ma refeream la faptul ca nu am sesizat vreun inginer de AR care sa posteze pe topicul acesta. Se indoieste cineva de afirmatia de mai sus? Jantele erau o optiune , pentru a nu mai incarca suspensia cu fierataniile alea. Or fi frumoase jantele pe care le-a montat omul pe flanse, dar suspensia nu mai poate functiona corect dupa modificari. Tare sunt curios care o sa fie prima componenta care cedeaza........ [/quote] Daca va monta flansele concomitent cu un set de amortizoare intarite iti spun ca nu se va intampla nimic.Si daca va intari oalele amortizoarelor va avea o stabilitate de invidiat.Intradevar,daca subansamblele sistemului de franare(disc de frana tamburi,butuci,ferodouri,flacute franare,etrieri,cilindrii receptori)respectiv suspensia(brate,arcuri, amortizoare,fuzete)sunt mai usoare, cu atat fortele de inertie pe verticala ale ansamblului sunt mai mici ,deci fiabilitate ridicata a amortizoarelor stabilitate si confort sporit.Aici vroiai sa ajungi,nu-i asa ?De aceea constructorii ce se respecta folosesc aluminiul in constructia suspensiilor. This post has been edited by ROBY 06-TFA: 14 Nov 2005, 22:32 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
Muttley |
![]()
Post
#50
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 14 Nov 2005, 19:43) Cu toate astea, desi te-ai inscris pe forum de 2 zile numai, ai avut grija sa "te scapi" ca esti student la AR... Banuiesc ca acolo bati. Si da, ti-am citit toate posturile, recomand si altora sa faca acelasi lucru, in special moderatorilor... Ce vrei tu de fapt, sa initiezi o mare reforma pe daciaclub, sa ti se aduca omagii ca le stii pe toate si restu-s nevolnici si nepriceputi...?! Parerea mea de muritor de rand... ori iti revizuiesti atitudinea si stilul, ori cineva o sa-ti taie macaroana urgent si te asigur ca n-o sa-ti placa... Edit: ca sa-ti fie clar la ce ma refer - prea putini agreaza afirmatii de genul urmator p-aici... QUOTE Citind ce pot face romanii masinilor pe forumul asta , parca i-mi vine sa fac 6 luni de scoala dupa facultate si sa intru in politie ca sa iau taloane de la daciile "tunate" in parcare (si sa le dau foc in fata propietarilor). This post has been edited by Muttley: 15 Nov 2005, 00:06 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Albert, prietene,esti un visator care sta in fatza calculatorului, si are o foarte buna parere despre el. (offtopic: cate lucrari ai facut de unul singur la "ferrari"? in ce parte se strange un surub?) Traiesti in Romania, lumea nu are bani, se descurca cum poate.
De zmei ca tine care fac afirmatii rautacioase, suntem satuli pana peste cap. Cand ai de spus ceva contructiv, spune, daca nu mai bine taci,si lumea o sa creada ca esti filozof. Crezi ca daca m-ar da banii afara din casa nu as fi cumparat un set de gotti pt dacie? Daca aveam bani faceam Dacia de peste 200 CP. Unghiurile nu au nici o treaba cu fuzeta.Poate nu stiai ca unghiurile se regleaza STATIC. Acea metoda de a trece la 4 prezoane este una foarte veche, am citit despre ea acum mult timp pe un site, unde era si o schema in 3D, si pasii ce trebuiesc urmati. A fost testata de multa lume pana acum, nu au fost probleme. Planeitatea se pastreaza, deci roata este perfect centrata. Cu flansele spate nu sunt de acord. Era mult mai eleganta montarea unei punti de R18 completa, sau tamburi de R 18 pe puntea ta (daca ai saboti modelul mare se potrivesc la fix) |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#52
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Flansele acelea sunt asa de bine incercate si executate ca se pot omologa la RAR? De curiozitate.......
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
StefanT |
![]()
Post
#53
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca taceai.... filozof ramaneai....
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#54
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Domnul Muttley, puteam sa fiu si student la drept. SI pe de alta parte , daca eu nu ma pricep la electronica nu incep sa ii invat pe altii cum sa-si aleaga amplificatoare si boxe pe un ton de genul "Pune un amplificator mai mare ca trebuie sa mearga" sau " am vazut eu ca la BMW merge, se poate si la Dacia". Multumesc de atentia acordata si va asigur ca citesc posturile de pe forum de vreo luna .
Roby, s-ar putea sa ai dreptate la partea cu intaritul arcurilor si oalelor de amortizor. Dar el adaugat multa greutate masei in miscare a suspensiei si asta nu e nicodata bine. Nu pe bune, a omologat cineva flanse? In Romania? La RAR? This post has been edited by einstein1984: 15 Nov 2005, 16:31 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
StefanT |
![]()
Post
#55
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 15 Nov 2005, 18:22) Eu nu am auzit asa ceva..... dar ce, pana la urma vrei si tu si nu stii cum sa zici? EDIT: Dear einstein, observ ca ti-ai schimabt profiliul. Ai dat ferrari-ul si ai cumparat rocar? Hm, interesant. Cat ai luat pe el? This post has been edited by Steffyx: 15 Nov 2005, 16:33 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
RAR nu omologheaza flanse.Face exceptie o singura marca:"ROCAR"
![]() |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#57
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Busul e destul de lat si cu suspensia lui pneumatica nu se rastoarna prea usor.Unde mai pui ca vreau sa-i pun jante pe 22.5 inch.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
In legatura cu RAR. S-au facut multe restructurari, multi au fost dati afara, unii au ajuns la racoare (a dat ceva la tv saptamanile trecute0)
Acum la RAR a venit mult puiet, cules de pe bancile facultatilor, care habar nu au ce e ala un motor. Majoritatea sunt neavizati. Nu iti dau omologare pentru nimic,daca nu ai o pila tare, sau daca esti plin de bani si iti permiti sa platesti sa faci toate teste premergatoare omologarii. Le este frica deoarece in caz ca faci un accident si vinovat este chiar lucurul omologat de ei, vor fi vizitati de politie. This post has been edited by B-34-SGM: 16 Nov 2005, 00:29 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
nos |
![]()
Post
#59
|
![]() RWD addict Group: Members Posts: 80 Joined: 3 June 04 From: Timisoara ![]() |
Eu am flanse pe masina de 5 ani,si nu am avut probleme niciodata, sunt perfect echilibrate, nu tremura nici la 160km/h. Dar nu am adoptat solutia lui clau_lcf. Flansele au 30 mm, au trei gauri in care intra prezoanele din butucul original, e fixata cu piulitele originale la care am strunjit buza, si inca 4 gauri cu filet, in care intra suruburile de prindere a jantelor. Am avut jante pe 15 acum am pe 14 si mi-am reglat unghiurile fara probleme-totul e ca cel ce iti regleaza unghiurile sa aiba chef sa-si puna mintea la contributie pt ca trebuie facute niste calcule, in special la unghiul de inchidere (cred ca asa ii zice)
|
--------------------
Renault 12 GT
custom 1973
----- BMW E36
- 325i 24v coupe
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Tu esti cel cu dacia galbena, SOD?
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:08 |