M-am innoit - Renault Megane -, cu alta palarie...
![]() ![]() |
M-am innoit - Renault Megane -, cu alta palarie...
Laurentziu83 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
espacern |
![]()
Post
#62
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(l@u @ 20 Dec 2011, 21:18) nu am vazut reno sa nu ating cupola cu capu lsi asta indiferent de reno. Si in Espace 4? Culoarea asta la Megane e ieftina/naspa. Nu-i sta bine deloc colorat asa. Are caroserie agresiva si un rosu/galben chiar si alb era OK. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
sylvester |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Masina de fapt nu are jante. Alea sunt jante de otel cu spite, iar capacele sunt cu aspect de janta
![]() Probabil in primavara voi schimba jantele cu ceva mai interesant. Abtibilidul o sa zboare si el in primavara, dar imi e teama sa nu zboare cu tot cu vopsea ![]() Spatiul in spate este destul de stramt (fata de sedanul vechi) esparcen, fostul megane a fost alb, si-am zis sa incerc cealalta extrema. ![]() Navigatia nu se retrage in bord. Probabil o sa se gaseasca un roman care are nevoie de ea ![]() This post has been edited by sylvester: 20 Dec 2011, 21:48 |
--------------------
Renault
Megane II.1
2004 sedan Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004 |
|
dan constantin |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 September 11 ![]() |
|
--------------------
ford
fiesta 1,4 tdci
2008
- b24dca
|
|
Markos |
![]()
Post
#65
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
espacern |
![]()
Post
#66
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(sylvester @ 20 Dec 2011, 21:46) Navigatia nu se retrage in bord. Croseteaza o "caciulita" sa-l acoperi sau pune un mileu pe el....murdar sa nu bata la ochi. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
gotty |
![]()
Post
#67
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
arcuri,jante!
![]() |
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
sylvester |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
...masina
![]() |
--------------------
Renault
Megane II.1
2004 sedan Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004 |
|
l@u |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
espacern |
![]()
Post
#70
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pai daca este sa ne luam dupa ce scrie pe el,cam e reno....
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
l@u |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
atunci ,DA!
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#72
|
![]() - Group: Members Posts: 22.599 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(argon @ 20 Dec 2011, 18:05) Nu, ma confunzi, aia e specialitatea ta, nimeni nu te poate intrece. Oricine altcineva ar fi zis chestia asta, poate lua cineva in seama, DAR iauzi cine s-a trezit sa spuna tocmai asta ![]() ![]() ![]() ![]() Pai daca eu vorbesc din teorie, uimeste-ne tu din practica. Exemple ai, dar o sa te ajut si eu. Au ajuns la a treia versiune de soft si au schimbat si ceva hardware. Defectele sunt de proiectare, iar masina este din gama grupului german. Ce motor este si care au fost problemele? Evident, vorbim de un motor pe benzina turbo. De ce problemele au aparut doar la respectiva versiune. PS. Evident vorbim de masini, nu de cotete cu spuma in praguri. QUOTE(IRONICK @ 20 Dec 2011, 17:21) QUOTE(dan constantin @ 20 Dec 2011, 18:12) Deci clar, brusli il bate pe vandame.<span class='edit'>20 Dec 2011, 23:13:</span> QUOTE(cdadan @ 20 Dec 2011, 18:05) Ala este un fel de feisbuc?This post has been edited by IRONICK: 20 Dec 2011, 23:40 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cdadan |
![]()
Post
#73
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
pana la urma e varianta de megan 3 sau fluence low cost turcia?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
gotty |
![]()
Post
#75
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
ori fluence ori low cost,hotaraste te!
![]() |
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#76
|
![]() - Group: Members Posts: 22.599 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#77
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
ce poza sa mai ataseze?
E suficienta aia cu bordul. Aeratorul central nu are reglaj de inchidere, deci e versiunea de turcia. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
sylvester |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Dap, e versiunea de turcia.
|
--------------------
Renault
Megane II.1
2004 sedan Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004 |
|
cdadan |
![]()
Post
#79
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Mai conteaza? Are display mare si volan cu butoane si piele. Ce poti sa-ti doresti, mai mult de atat, la o masina?
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#80
|
![]() - Group: Members Posts: 22.599 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(klaus @ 21 Dec 2011, 09:26) ce poza sa mai ataseze? Da, dar are vitezometru digital. Este mai evident un briz-briz, decat ceva la legatura cu solul.E suficienta aia cu bordul. Aeratorul central nu are reglaj de inchidere, deci e versiunea de turcia. This post has been edited by IRONICK: 21 Dec 2011, 09:53 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
sylvester |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Repet. Si fostul megane tot in Tr a fost facut.
Sper ca si cu acesta sa merg 100 000 km fara probleme. Cu fostul am schimbat o bobina de inductie in toti acesti km, restul fiind revizii la timp. ![]() |
--------------------
Renault
Megane II.1
2004 sedan Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004 |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
da dar ala era acelasi model ca si cel din vest, era aceeasi platforma.
asta e o platforma low cost a modelului facut in vest (hatch). bafta. ps vezi ce zice ironik pps de fapt tu stii f bine toate chestiile astea dar nu vrei sa ai din casa. This post has been edited by b76bgaarh: 21 Dec 2011, 10:23 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#83
|
![]() - Group: Members Posts: 22.599 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
l@u |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(npleshea @ 20 Dec 2011, 15:12) pui gpl ca si la benzina ![]() QUOTE(npleshea @ 20 Dec 2011, 15:18) 1. referitor la fum fara dpf uitate in topicul meu si vezi video,fum scoate un motor iesit din parametri,unul in mintile lui nu are voie 2. asta e de bula...ar insemna sa nu circule nici un diesel in oras de frica egr-ului QUOTE(npleshea @ 20 Dec 2011, 16:38) aici ai dreptate ...2.0tdi si 1.6 8v benzina au fost cele mai proaste motoare de la vag dar ele nu reprezinta etalon in materie,ti-am dat exemplu un motor diesel si unul pe benzina ca sa vezi ca exista si versus. |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
npleshea |
![]()
Post
#85
|
![]() 34 de ani degeaba Group: Members Posts: 54 Joined: 14 December 11 ![]() |
QUOTE(dan constantin @ 20 Dec 2011, 17:08) majoritatea posesorilor de benzinare se consoleaza cu replica costurilor de revizii ![]() daca te duci la reprezentante baietii sunt pusi pe japca,asta se stie,e valabil la ambele motorizari ![]() daca te mai orientezi putin,iesi bine cu ambele motorizari,si zic eu ca o revizie pe an cum se face in perioada de garantie diferenta de costuri intre benzina si diesel nu este asa de considerabila,numai daca esti un gen Hagi Ghita care a taiat coada la pisica ![]() cu toate argumentele teoretice care sunt date pe aici,ca na este numai teorie,eu personal m-am saturat de benzinare,cel putin un plin pe saptamana...pai ajunsesem sa muncesc pentru benzina ![]() la diesel consumul este total diferit...replica cu revizile scumpe e puerila ![]() alea sunt o data pe an dar fiecare cu alegerea lui ![]() Pai daca tu faci o revizie pe an la diesel aia nu se cunoaste. Pune 2-3 revizii pe an si atunci sa vezi cum e cu revizia la diesel si cum e cu revizia la benzina. Eu nu ti-am dat argumente teoretice cum zici tu. Eu cunosc PRACTIC treaba asta. Facturile de revizie si de service la motoarele diesel au fost MAI MARI DECAT LA CELE PE BENZINA. Ce alt argument mai vrei? P.S. Hagi Tudose a vrut sa taie coada motanului. QUOTE(dan constantin @ 20 Dec 2011, 18:12) Indoctrinat esti tu,si susti pareri teoreticel!El vorbeste de un parc auto din marginea tablei de sah,eu vorbesc din proprie experienta.Aveam pretentii mari la tine...dar ai cam spus totul despre tine cind te-ai referit la autostrazi...la cate avem noi ![]() Experienta ta vine probabil in urma unui rulaj anual mult sub 40 de mii de km. Nu stiu care e motivul pentru care ai cumparat diesel dar rulezi destul de putin ca sa faci diferenta intre costul de exploatare al unui motor pe benzina si costul de exploatare al unui motor pe motorina. Eu am prieteni si colegi care se ocupa de parcuri auto, am vazut facturi si evidente contabile si dieselul a iesit neprofitabil. QUOTE(cj98czh @ 20 Dec 2011, 18:24) Imi areti si mie uleiul ala mai scump??? mai nou cam toate uleiurile se folosesc si pt. motoare diesel si pentru benzina ... Revizii mai scumpe ??? Poti argumenta? Fum?? daca motorul este utilizat cum trebuie, nu prea are voie sa scoata fum ... Uleiul folosit la dieselurile de la firma a fost mereu mai scump decat cel folosit la benzinare. Nu inteleg cum poti sa spui ca se poate folosi un ulei recomandat pentru motoare diesel la motoare pe benzina si invers. Pune tu atunci Castrol Edge Turbodiesel 5W40 intr-un motor pe benzina si un Elf Evolution XSR intr-un motor diesel. Daca as avea acces la facturi as putea argumenta cu copie dupa facturi. Eu stiu ce am vazut si diferenta intre revizia la un Passat cu motor diesel si alt Passat cu motor pe benzina a fost de 500 de lei. Daca motorul diesel este utlizat cum recomanda producatorul nu scoate fum. Daca motorul pe benzina este utilizat cum crede soferul nu scoate fum. Ai prins ideea? QUOTE(dan constantin @ 20 Dec 2011, 18:45) Care fapte? Unde? QUOTE(l@u @ 21 Dec 2011, 10:38) pui gpl ca si la benzina ![]() 1. referitor la fum fara dpf uitate in topicul meu si vezi video,fum scoate un motor iesit din parametri,unul in mintile lui nu are voie 2. asta e de bula...ar insemna sa nu circule nici un diesel in oras de frica egr-ului aici ai dreptate ...2.0tdi si 1.6 8v benzina au fost cele mai proaste motoare de la vag dar ele nu reprezinta etalon in materie,ti-am dat exemplu un motor diesel si unul pe benzina ca sa vezi ca exista si versus. 1. de acord cu tine dar multa lume nu stie sa conduca diesel. Nici eu nu stiu si ma rezum la motoare pe benzina. Imi plac mai mult si nu sunt pretentioase ca cele diesel. 2. condu un diesel mai mult in oras vreme de 6 luni. Demonteaza apoi EGR-ul si daca nu are depuneri dau un plin de motorina pentru masina aia. |
--------------------
Lada
Niva
2001
- strain Ceausescu sa ne ierti! In decembrie am fost beti!
|
|
l@u |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
egr-ul se murdareste cel mai adesea de la o turbina obosita care baga ulei in admisie indiferent daca conduci in oras sau afara.
poti avea un egr varza si daca faci numai drumuri in Germania |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
cdadan |
![]()
Post
#87
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(npleshea @ 21 Dec 2011, 11:21) Nici eu nu stiu si ma rezum la motoare pe benzina. Imi plac mai mult si nu sunt pretentioase ca cele diesel. Pai vezi? Singur te dai de gol. Nu conduci diesel, dar stii exact cum sta treaba cu EGR-urile, turbinele, fumul, consumul, costurile de exploatare etc. Culmea, stii mai bine decat cei care-au condus diesel de li s-a acrit. Revizia la diesel o fi mai scumpa cu 500 lei decat la benzina? Aiurea, dar si dupa rationamentul tau diferenta se recupereaza din consum in mai putin de 5000 km. Hai ma sa fim realisti, ce dracu'. Dizel rullz. In special ala PD. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#88
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ce v-aș monta țeava de eșapament în habitaclu, vouă, ăstrora cu diesel rullz!
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#89
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Eh, in cazul asta, mori la fel de repede si cu gazele de benzina.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#90
|
![]() - Group: Members Posts: 22.599 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(cdadan @ 21 Dec 2011, 11:54) Dizel rullz. In special ala PD. ![]() ![]() Ca o recomandare, cauta "ulei 2t motorina" pe google. Sa vezi disperare referitor la motorina E5. Cu comunicate oficiale de al producatorii de pompe si injectoare referitor la proprietatile combustibilului. ulei 2t motorina clubford.ro bmwzone.ro vwforum.ro clubaudi.ro clubopel.com clubmercedes.ro volvo-club.ro peugeotclubromania.ro skoda-club.ro reno.ro 4tuning.ro clubfiat.ro clubcitroen.ro gmclub.ro etc .. ... This post has been edited by IRONICK: 21 Dec 2011, 12:18 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd June 2025 - 05:46 |