DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tunetul Albastru reloaded, De fapt Golanul Albastru Mineral

brigada_diverse
post 24 Dec 2011, 16:01
Post #1


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




Succesorul primului Tunet Albastru ( http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=188809&st=0 ) este un Logan Albastru Mineral, data nasterii: august 2007
Gama de echipare : ABS Plus cu Aer Conditionat si Inchidere Centralizata
Motorizare: 1.4 MPI, Euro 4

Adaugiri : Instalatie GPL Tomasetto, Secventiala, montata in februarie 2011


Alarma Thunder in Iunie 2011


Cauciucuri: Continental ContiEcoContact3 185/65/R15 de vara
Insa Turbo T2 185/65/R15 de iarna(resapate, luate in decembrie 2011)

Probleme cu ea, mai niciuna, decat cele de GPL, porniri mai grele la rece.
A fost sparta si a fost furat aparatul de radio balupunk, acum il are pe cel de pe vechea dacie smile.gif

Accidente(inainte sa fie a mea, singurul vizibil, usor pe aripa dreapta spate).
Pana acum schimbat doar uleiul(primele doua dati la reprezentata, adica Autocobalcescu(elf 10w40, apoi serus castrol magnetec 10w40), apoi in regie proprie castrol magnetec 10w40.

Urmeaza iar schimbul de ulei. Masina are 20 000km la bord, din care 10 000 din martie 2011 pana acum:

ar mai trebui sa ii fac si distributia, deja a trecut de 4 ani, sper sa tina 5 ani...

cateva poze cu masina pun in urmatorul post sa vedeti cum arata.

astept sugestii din ppartea voastra smile.gif

This post has been edited by brigada_diverse: 24 Dec 2011, 17:30


Attached thumbnail(s)
S8003395.JPG ( Size: 30.18k ) Number of downloads: 883
DSCF5618.JPG ( Size: 158.42k ) Number of downloads: 933
DSCF5619.JPG ( Size: 43.87k ) Number of downloads: 926


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 24 Dec 2011, 17:03
Post #2


Forumist


Group: Members
Posts: 2.909
Joined: 23 July 09




Sa o stapanesti sanatos! Culoarea a fost criteriu de selectie? biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 24 Dec 2011, 17:10
Post #3


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




I-ai facut toate verificarile astea inainte sa o cumperi? nedumerire.gif

This post has been edited by ArtVandelay: 24 Dec 2011, 17:11


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 24 Dec 2011, 17:12
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




A trecut și testul floriol?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 24 Dec 2011, 17:25
Post #5


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




sa o luam pe rand.
primul tunet a fost masina lu tata, am primit-o eu.
acum si-a luat cineva din familie alta masina(un ford ka la sh) si am primit eu loganul.
La logan ii stiu tot istoricul(de 10 000km). Asta e poveste ei despre cum a ajuns in posesia mea. Culoarea totusi a fost si alegerea mea la momentul achizitiei...adica am fost de acord cu parerea cumparatorului smile.gif).

Verificari nu i-am facut. in 10 000km a fost schimbat doar un cauciuc pe spate ce a fost distrus prin minunatul(rahat de oras) Bucuresti. Acum are o rezerva montana, restul cauciucurilor raman continental.

Referitor la testul floriol....recunosc ca la vechea dacie puneam panter si lukoil si lubrifin.

Loganul pana acum a avut Elf 10w40(la primul schimb), si castrol magnetec 10w40 la urmatoarele schimbi. Probabil si la urmatorul va avea tot asa, sau mobil 1 10w40 sau 5w30 ...oricum din gama asta de vascozitate, marca Mobil, Castrol, ELF. Filtrul de ulei a fost ales "de origine", adica dinala scump de fiecare data. Filtru de aer la fel "de origine". Schimburi de ulei in regie proprie. P

lacutele de frana probabil spre 45-50 000 o sa fie nevoie sa fie schimbate...dar mai e

Distributia....as vrea sa o schimb la 5 ani sau 5 ani jumate, sa vad unde. Piese voi folosi de calitate. nu prea as vrea sa mai fac la reprezentanta ca e prea scump.

Si am uitat, i-a fost montata centura cu prindere in 3 puncte(rechemare in service) in spate la bancheta.


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeodr
post 24 Dec 2011, 17:29
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 March 07
From: brasov




din fabrica vine cu 5W30 DACIAOIL...cum de a ajuns 10W40 in el??


This post has been edited by brigada_diverse: 24 Dec 2011, 17:33


--------------------
LAGUNA 1ph2 NEVADA GRANDTOURS CONCORDE ..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!! - BV 77 EME
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 24 Dec 2011, 17:33
Post #7


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ma scuzi, am dat edit la postul tau din greseala. asta vroiam sa scriu


Daciaoil mai mult ca sigur nu exista in 2007 la momentul achizitiei. Cand ajung la bucuresti o sa ma uit la primul schimb de ulei daca mai gasesc cartea de service(a mancat cainele in mare parte, poate poate a scapat prima foaie si o sa iti zic sigur. oricum sigur avea elf. o sa iti confirm cand ma uit in cartea masinii). Cand am luat-o eu avea sticla de 4L de 10w40 castrol magnetec(pus de serus..oricum NU de autocobalcescu).


referitor la poze, alea 3 sunt cam singurele pe care le-am gasit. o sa ii mai fac cateva sub capota si in portbagaj cu butelia

Si despre cauciucuri. ContiEcoContact3 se comporta excelent, m-am descurcat cu ele bine primavara, vara si toamna. Au avut aderenta si m-au scapat de accidente(mi-au taiat unii fata- neacordare de prioritate din partea lor) in multe cazuri, tot respectul.

Astea Insa turbo se comporta mai prost ca alea de vara, dar asa se intampla si pe ford, alea de iarna sunt mai nasoale ca alea de vara. Totusi, pentru cat am dat pe ele, se comporta destul de bine. Deja 1000km si mers si pe plaoie si lapovita cu 100 si nu am avut probleme. Nu sunt cauciucuri de performanta dar isi fac treaba.

This post has been edited by brigada_diverse: 24 Dec 2011, 17:59


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 24 Dec 2011, 20:59
Post #8


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Daca vrei un ulei bun, pune 0W40 sau 5W40, astea se potrivesc pentru temperaturile de la noi cel mai bine. 5W30 nu prea asigura o ungere buna, mai ales vara. Uita-te si in carte sa vezi ce scrie, la mine spre exemplu nu e trecut nici 5W30 nici 0W30.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 24 Dec 2011, 21:22
Post #9


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




multumesc de sfat. pentru urmatorul schimb de ulei o sa ma uit in carte sa vad. un elf 5w40 e bun?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 24 Dec 2011, 22:25
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.593
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Distributia....as vrea sa o schimb la 5 ani sau 5 ani jumate, sa vad unde. Piese voi folosi de calitate. nu prea as vrea sa mai fac la reprezentanta ca e prea scump.

vezi sa nu cumperi supape si alte acareturi.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 24 Dec 2011, 22:59
Post #11


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




da...tocmai deaia am zis sa vad unde....dar mai e 1 an pana atunci


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 25 Dec 2011, 00:12
Post #12


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Sa-l stapanesti sanatos. Vezi ca in ultimul timp uleiurile se pot shimba la 2 ani daca sunt cu 5W... si daca nu ai trecut de 20K km. Scrie si in cartea tehnica la cele de dupa 2008. Ce ma mira e ca mai la vest se recomanda 30K km in conditiile de utilizare cam a aceleiasi norme de ulei. La noi ar mai fi o problema cu cel contrafacut si cu pret destul de scazut. De exemplu Castrol 10w40 din comert are culoarea bruna pe cand cel de la reprezentanta verde, diferenta de pret fiind de 7-12lei/l.
Ca un sfat: macar la fiecare al doilea schimb sa introduci un flacon cu solutie de curatare a circuitului de ungere si este destul de ieftin in jur de 20lei.


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 25 Dec 2011, 11:05
Post #13


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ulei daciaoil e bun de ceva ? sau sa bag elf?(luat de la carefur sau de la magazin de piese auto unde aduc piese bune, nu contrafacute)



--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Dec 2011, 11:07
Post #14


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Excelent sfatul de mai sus: ulei schimbat cât mai rar și contaminat cu diverși agenți de curățare, care mai sunt și foarte ieftini. wacko.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 25 Dec 2011, 11:09
Post #15


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




sa raman la castrol? elf? mobil 1? aral? o sa urmeze schimbu de ulei in ceva vreme...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 25 Dec 2011, 12:53
Post #16


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Eu am mers pe Aral Blue Tronic si filtru Renault.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 25 Dec 2011, 12:58
Post #17


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Baga Mobil sau Elf, sau cel mai bine uita-te cand a fost imbuteliat. Castrol nu bag pentru ca atunci cand am cautat, prin diverse locuri, am vazut ca era vechi (peste 1 an).

N-ai nevoie de nicio solutie de curatare a motorului. Uleiul face asta, absoarbe toata mizeria in el, daca e un ulei de calitate. Multi se uita si zic ca daca e murdar uleiul dupa 10 000 km atunci e prost, dar e mai prost ala care il scoti dupa 10 000 km tot galbui, pentru ca lasa depunerile in motor.

La tine intradevar, fiind pe GPL poate nu va conta asa mult aspectul asta, ca ai o ardere mai curata, dar mergi pe Mobil sau Elf. Mie mi-a spus o ruda care are niste utilaje pentru constructii ca la el cel mai bine face fata Mobilul.

PS: si eu folosesc tot filtre Renault.

This post has been edited by S4b1n: 25 Dec 2011, 12:59


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 25 Dec 2011, 13:40
Post #18


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am inteles. multumesc de sfaturi. deci cred ca o sa renunt la castrol(desi luam din sursa sigura, care nu era vechi). Cat a mers pe benzina se innegrea uleiul , deci isi facea treaba.

Sa urmeze intersemestriala(vacanta) si o sa ii fac schimbul de ulei, filtru ulei si filtru aer.


Pana la urma castrol-u e prost?(magnetec) (in sensu de mai prost ca elf/daciaolil)?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 25 Dec 2011, 14:34
Post #19


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Mie nu mi-a purtat noroc, (sau din contra, chiar am avut cu carul) aceasta culoare si acest an.
Multi km fara reparatii!


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Dec 2011, 15:09
Post #20


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(brigada_diverse @ 25 Dec 2011, 13:40)
Pana la urma castrol-u e prost?(magnetec) (in sensu de mai prost ca elf/daciaolil)?
*



magnetec e prost ca noaptea.

Castrol Magnatec e un ulei destul de bun.

Paranteza a 2-a nu merită a fi comentată.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 25 Dec 2011, 18:44
Post #21


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




N-am zis ca e prost deloc Castrol. Am zis doar ca am gasit stocuri vechi de 1 an in mai multe locuri, si nu am bagat pana acum, deci nu pot sa apreciez. Oricum, daca te tii de ce scrie in cartea masinii referitor la vascozitatea uleiului si la intervalul de schimb, si ii bagi totusi un ulei sintetic din cele recomandate pe aici n-ai cum sa gresesti.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 26 Dec 2011, 01:54
Post #22


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




QUOTE(brigada_diverse @ 25 Dec 2011, 11:05)
ulei daciaoil e bun de ceva ? sau sa bag elf?(luat de la carefur sau de la magazin de piese auto unde aduc piese bune, nu contrafacute)
*




QUOTE(C a t a l i n @ 25 Dec 2011, 11:07)
Excelent sfatul de mai sus: ulei schimbat cât mai rar și contaminat cu diverși agenți de curățare, care mai sunt și foarte ieftini. wacko.gif
*




Sunt multi care au folosit numai uleiul Dacia si sunt trecuti de 200k fara vreo problema.

Catalin toate produsele de curatare au la baza petrolul lampant sau kerosenul care sunt oarecum compatibile. Scopul lor este de a scoate gumele, funiginea, etc. prin fluidizarea uleiului. De obicei la service esti intrebat de inginer daca sa doresti sa faci si aceasta operatiune de curatare interioara a motorului. Eu folosesc acesti agenti de curatare si nu am probleme, masina are doar 56k km, dar a socrului meu are dublu si de fiecare data cand a schimbat uleiul a bagat cate un flacon de solutie de curatare si chiar merge perfect dci-ul lui.
In 2 ani de la introducerea uleiului in motor acesta devine acid din cauza procesului de ardere ce are loc si a temperaturilor mari. De regula pe bidoanele de ulei este scris termenul de valabilitate si care este undeva la 5 ani. In vest ai sa gasesti in cartile de service ca este indicat intervalul intre schimburi la 2 ani sau de la 30k pentru benzina si diesel. La noi toate sunt reduse la jumatate din cauze doar de producator stiute.


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Dec 2011, 09:01
Post #23


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Care's ăia mulți?

Produsele de curățare sunt prea subțiri și induc uzură.

Un ulei bun are tot ce îi trebuie pentru a curăța și a nu forma depuneri.

Ingineri în service-urile românești?

Dacă știi ce se întâmplă cu un ulei care stă atât timp în motor, cum poți să recomanzi așa ceva?

Chiar nu contează ce se recomandă în vest, ăia pot să nu schimbe vreodată uleiul, că oricum mașina moare tot pe mâinile unui est european ce-o cumpără SH ca nouă.

Să faci economie la schimbul de ulei (adică ulei prost și inverval de schimb mare - ca ani sau număr de km) e cea mai mare prostie.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 26 Dec 2011, 09:14
Post #24


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




QUOTE(C a t a l i n @ 26 Dec 2011, 09:01)
Care's ăia mulți?

Produsele de curățare sunt prea subțiri și induc uzură.

Un ulei bun are tot ce îi trebuie pentru a curăța și a nu forma depuneri.

Ingineri în service-urile românești?

Dacă știi ce se întâmplă cu un ulei care stă atât timp în motor, cum poți să recomanzi așa ceva?

Chiar nu contează ce se recomandă în vest, ăia pot să nu schimbe vreodată uleiul, că oricum mașina moare tot pe mâinile unui est european ce-o cumpără SH ca nouă.

Să faci economie la schimbul de ulei (adică ulei prost și inverval de schimb mare - ca ani sau număr de km) e cea mai mare prostie.
*



Neata! Hai sa lasam omul sa aleaga singur uleiul si modalitatea de inlocuire si alegerea tipului de ulei functie de buget.
Apropo vezi ca incepi sa te transformi intr-un IRONIK2, adica "Gica contra".
Vant din pupa!


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 26 Dec 2011, 10:01
Post #25


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 4.781
Joined: 11 February 04




Am curatat o singura data circuitul de ungere la motorul la Dacia 1310.
Se pune o cutie de lichid peste uleiul vechi, se lasa motorul in relanti cateva minute apoi se scurge cu totul uleiul vechi impreuna cu agentul de curatare. Se pune apoi filtru nou, ulei nou si gata.
Este recomandat sa faci asta atunci cand schimbi norma sau tipul de ulei.
Daca folosesti ulei bun si il schimbi cu ulei de specificatii apropiate nu are sens sa cureti circuitul. Motoarele din zilele noastre sunt gandite sa mearga peste 200 000 km numai cu intretinerea specificata in carnetul de service. Nu mai veniti cu inventii. Ulei bun, filtre bune, schimbate la 1 an sau nr de km specificat in carnet si atat.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 26 Dec 2011, 21:46
Post #26


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am mai gasit o poza pe undeva pe transfagarasan
S8003920.JPG ( Size: 409.37k ) Number of downloads: 493


si iata ce masina i-a luat locul
S8003171.JPG ( Size: 112.76k ) Number of downloads: 491


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Dec 2011, 23:13
Post #27


-


Group: Members
Posts: 21.892
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(iulian'71 @ 25 Dec 2011, 00:12)
Ca un sfat: macar la fiecare al doilea schimb sa introduci un flacon cu solutie de curatare a circuitului de ungere si este destul de ieftin in jur de 20lei.
*
QUOTE(iulian'71 @ 26 Dec 2011, 01:54)
Eu folosesc acesti agenti de curatare si nu am probleme, masina are doar 56k km, dar a socrului meu are dublu si de fiecare data cand a schimbat uleiul a bagat cate un flacon de solutie de curatare si chiar merge perfect dci-ul lui
*
Incearca sa nu mai dai sfaturi pe banii altora. Ca nu ai masurat tu cotele in motor sa vezi unde a ajuns uzura. Mai lipseste sa ii spui sa bage si duralube. Cand o sa ai cunostintele necesare, atunci sa dai sfaturi.

This post has been edited by IRONICK: 26 Dec 2011, 23:47


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 27 Dec 2011, 20:33
Post #28


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




@brigada - eu nu înțeleg de ce tot schimbi firma care produce uleiul ...


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Dec 2011, 20:58
Post #29


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(brigada_diverse @ 26 Dec 2011, 22:46)
am mai gasit o poza pe undeva pe transfagarasan
*



Imi aduce aminte de reclama asta:


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 27 Dec 2011, 21:03
Post #30


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(cosmin_2300 @ 27 Dec 2011, 20:33)
@brigada - eu nu înțeleg de ce tot schimbi firma care produce uleiul ...
*



cat nu a fost in proprietatea mea, s-a trecut de la elf la castrol 10w40
deci a avut 2 ani elf, apoi castrol. de cand o am eu i-am pus un castrol 10w40 ca anteriorul.

urmatorul schimb in februarie sau martie cand mi-o permite buzunarul, rmaane tot la castrol, deci inafara de ce au facut la reprezentata, nu am schimbat nimic.

partea cu ulei s-a lamurit. va fi tot castrol 10w40

aia cu dorel si basculanta s-a intamplat cand am reglat ambreiaul(sa prinda de jos, nu de sus cum vine din fabrica)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2024 - 04:57
Forum Renault