DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Test ace bord

dandrei
post 2 Nov 2011, 20:27
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 December 04




Salut. Am facut si eu in seara asta acel test, din pura curiozitate...ideea este ca l-am oprit intr-un final...iar acul de la turometru nu a revenit la normal,este cat se poate de jos, ce as putea sa fac? Si acul de viteza cred ca a revenit la normal, asta poate o sa-l incerc cu un prieten, sa mergem in paralel. Exista vreo posibilitate sa-l repar fara a da bordul jos?



Va multumesc anticipat.

This post has been edited by dandrei: 2 Nov 2011, 22:20


--------------------
dacia solenza 2004 1,4 mpi - bxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 3 Nov 2011, 09:23
Post #2


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




cum adica a ramas jos de tot ?

cu contactu pe zero , aprinde pozitile si stingele , o sa vezi ca acele de la RPM si km se vor misca in JOS foarte putin si vor revenii la normal, daca se intampla asta e OK .


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandrei
post 3 Nov 2011, 10:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 December 04




Am incercat si varianta asta si nimic, se ridica putin si cad la loc. Am scos si borna, am stat 10 min si tot nimic.


Cum adica? Adica acul de turometru sta oprit in marginea cercului de la vitezometru,iar cand o pornesc se ridica foarte putin, gen sta la 0 rpm si cand o pornesc sta 900 rpm, dar sub indicator cu mult. Promit ca o sa pun o poza mai pe seara sa vedeti si voi.

3 Nov 2011, 20:35:
O poza este cu motorul oprit iar cealalta este cu motorul pornit...

This post has been edited by dandrei: 3 Nov 2011, 20:35

Attached thumbnail(s)
IMAG0181.jpg ( Size: 896.77k ) Number of downloads: 1047
IMAG0182.jpg ( Size: 794.68k ) Number of downloads: 948


--------------------
dacia solenza 2004 1,4 mpi - bxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 3 Nov 2011, 20:43
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Mai incearca odata.
Am facut si eu treaba asta de curiozitate cand aveam bordul de Solenza, dar nu am avut probleme.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandrei
post 3 Nov 2011, 20:48
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 December 04




Ieri seara am facut treaba asta de 5 ori si degeaba plus am scos si borna de la baterie ...si tot degeaba...


--------------------
dacia solenza 2004 1,4 mpi - bxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Nov 2011, 20:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




dupa cum pare eu ma gindesc sa nu fie problema la fixarea acului in mecanism

eu vad remedierea facindu-se in felul urmator , sa damomteaza bordul , se dasface si cu atentie se trage si se scoate apoi repozitioneaza acul unde trebuie

This post has been edited by bygy007: 3 Nov 2011, 20:51


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandrei
post 3 Nov 2011, 20:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 December 04




QUOTE(cristio_79 @ 3 Nov 2011, 20:43)
Mai incearca odata.
Am facut si eu treaba asta de curiozitate cand aveam bordul de Solenza, dar nu am avut probleme.
*




Zi-mi si mie pasii pe care i-ai facut, te rog frumos.





Sincer sa fiu nu cred ca sarit indicatorul...totusi as incerca varianta asta sambata...dar imi e cam frica, cu firele din spatele bordului...dar o sa ma incumet...nu am ce pierde...


--------------------
dacia solenza 2004 1,4 mpi - bxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 3 Nov 2011, 21:21
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Nu stiu pe de rost, cert este ca desi aveam bord de Solenza, am urmat pasii de aici.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandrei
post 3 Nov 2011, 22:02
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 December 04




Vad ca acolo imi da doar niste valori si cum as putea sa le interpretez ...o sa-l citesc mai atent topicul poate imi dau seama, ms frumos oricum ...


Altcineva, alte pareri? ...am senzatia ca este o operatie foarte scurta, dar costisitoare...e un fenomen foarte ciudat ...


--------------------
dacia solenza 2004 1,4 mpi - bxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Nov 2011, 22:09
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




dupa mine e o operatie care ar dura maxin 30 min - 1 ora si nu este grea

eu nu am desfacut bordu la mine la logan inca dar din ce stiu eu pe spate sint citeva mufe ca sa nu le incurci pui biletele pe fiecare


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 3 Nov 2011, 22:52
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




La Logan nici nu prea ai cum sa le incurci. Sunt doua mufe de culori diferite si, daca nu ma insel, formele sunt usor diferite.
Nici la Solenza nu prea le incurci.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 3 Nov 2011, 23:36
Post #12


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Acul de la turometru atinge la capatul de sus al cursei in rama, desi motorasul este comandat in continuare. (inca 2 sau 3 pasi, nu mai tin minte exact, dar se aud caraiturile specifice). Poti incerca sa re-faci testul de ace, de data aceasta astepti sa ajunga acele si inapoi (sa forteze si in partea de jos a plasticului, cu caraiturile de rigoare).
Sau poti demonta partea de sus a bordului, apoi cele 4 suruburi care tin tabloul de bord. Apoi, FARA sa scoti mufele din spate (crede-ma pe cuvant ca merge, am facut si eu asa cand am schimbat acele) demontezi vitrina ceasurilor. Trebuie doar sa tragi bordul cativa cm spre tine, ca sa poti apuca urechile de fixare. Recomand sa incepi cu partea de jos, sunt doar doua. Apoi impingi un pic de vitrina in sus, se desprind si cele 3 de deasupra. Re-pozitionezi acul buclucas, fie prin demontare, fie prin rotire pana la capat de cursa spre stanga si apoi fortare in continuare in acelasi sens. Nu monta vitrina decat la final, nu cred ca nimeresti din prima pozitia corecta. Odata facuta prima ajustare (indiferent prin ce metoda), readuci cu mana acul in pozitia initiala (cam 2 gradatii sub ultima linie de jos), pui si apoi iei contactul. Dupa ce se face miscarea de care spune colegul shake mai sus, acul de la turometru trebuie sa fie la o gradatie sub ultima (in jos). Prin tatonare, vei gasi pozitia corecta. Sa nu uit: ai nevoie de o surubelnita cu cap Torx 20, ca sa demontezi cochilele volanului si bordul superior.

This post has been edited by bogdanmardare: 3 Nov 2011, 23:41


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 3 Nov 2011, 23:38
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Dandrei, te pot ajuta sambata sa rezolvi problema.
La tine s-a intamplat ceva incredibil si de neconceput biggrin.gif
Acul de la turometru a lovit prima data in partea de sus (>7000rpm) in cercul vitezometrului si a sarit mai jos putin. De aceea sta mult mai jos decat trebuie.
Rezolvam ca la carte: punem interfata de diagnoza si reglam acul turometrului cat mai exact posibil.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandrei
post 7 Nov 2011, 00:30
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 December 04




S-a rezolvat...cu ajutorul lui free_fiber, caruia ii multumesc ...intr-adevar indicatorul sarise de pa pozitie...a trebuit reglat un pic cu degetul...


--------------------
dacia solenza 2004 1,4 mpi - bxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 8 Nov 2011, 10:51
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Ma tu ti-ai pus motor de Lamborghini si ai uitat sa pui si bordul de 12.000 rpm . icon_mrgreen.gif


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainHawk
post 15 Nov 2011, 20:02
Post #16


Dus cu pluta.


Group: Members
Posts: 349
Joined: 4 July 05
From: Bucuresti




@dandrei

Sa nu mai incerci testul acela ca o sa ti se decalibreze iar. Eu asa am patit asta vara. Partea buna e ca acum imi arata viteza aproape reala pe ceas (normal, dupa ce mi-am bagat degetelele si pe acolo). smile.gif

This post has been edited by RainHawk: 15 Nov 2011, 20:04


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004 Confort - B-xx-XXX
"I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inamicu
post 15 Nov 2011, 23:05
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 20 August 08




Buna seara am si eu o problema de cateva zile la sistemul de iluminare mai concret cand aprind faza de intalnire mi se aprinde numai becul de pe partea dreapta iar in bord mi se aprinde martorul de faza de intalnire si mai in ceata cel de drum iar dupa ceva timp (20 30 min) se aprinde si becul de pe partea stanga si in bord mi se stinge martorul de faza de drum precizez ca am instalatie xenon de 2 ani dar pana acu nu am avut aceasta problema ...am schimbat atat becul cat si balastul de pe partea stanga si tot degeaba ....daca ma poate ajuta cineva ms anticipat


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiranspider
post 16 Nov 2011, 09:10
Post #18


veninos


Group: Members
Posts: 17
Joined: 7 September 11
From: curtea de arges




QUOTE(inamicu @ 15 Nov 2011, 23:05)
Buna seara am si eu o problema de cateva zile la sistemul de iluminare mai concret cand aprind faza de intalnire mi se aprinde numai becul de pe partea dreapta iar in bord mi se aprinde martorul de faza de intalnire si mai in ceata cel de drum iar dupa ceva timp (20 30 min) se aprinde si becul de pe partea stanga si in bord mi se stinge martorul de faza de drum precizez ca am instalatie xenon de 2 ani dar pana acu nu am avut aceasta problema ...am schimbat atat becul cat si balastul de pe partea stanga si tot degeaba ....daca ma poate ajuta cineva ms anticipat
*


aaa??

incearca sa respiri, sa pui ceva virgule,puncte... ca sa intelegem si noi ce vrei sa spui.smile.gif


--------------------
dacia solenza 1.9 diesel - ag-54-atc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 16 Nov 2011, 09:33
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Eu intelesei ceva... smile.gif
La xenon e suspecta treaba, stiu ca trebuie pus nu-stiu ce dracie de releu ca sa faca nu-stiu ce. Citeste Pe topicul de xenoane la sectiunea logan: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=90069&hl=xenon


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inamicu
post 16 Nov 2011, 16:31
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 20 August 08




Scz pentru descrierea de mai sus.....am fost astazi la reprezentanta dacia si singura varianta , conform lor, este schimbarea blocului de lumini care are un pret exagerat dupa opinia mea..si da are releul acela specific instalatiei bixenon


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 16 Nov 2011, 16:37
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(inamicu @ 16 Nov 2011, 17:31)
schimbarea blocului de lumini care are un pret exagerat
*



Incearca in targul Vitan


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inamicu
post 17 Nov 2011, 00:38
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 20 August 08




QUOTE(free_fiber @ 16 Nov 2011, 16:37)
Incearca in targul Vitan
*



Nu sunt din Buc. am sa incerc si pe la dezmembrari poate gasesc ceva mai ieftin ...


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jonik
post 27 Dec 2011, 23:35
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 24 March 10
From: Bucuresti




QUOTE(free_fiber @ 3 Nov 2011, 23:38)
Dandrei, te pot ajuta sambata sa rezolvi problema.
La tine s-a intamplat ceva incredibil si de neconceput biggrin.gif
Acul de la turometru a lovit prima data in partea de sus (>7000rpm) in cercul vitezometrului si a sarit mai jos putin. De aceea sta mult mai jos decat trebuie.
Rezolvam ca la carte: punem interfata de diagnoza si reglam  acul turometrului cat mai exact posibil.
*


salut!
am si eu exact aceeasi problema ca a lui dandrei,crezi ca ma poti ajuta si pe mine?


--------------------
Dacia Solenza 2005 - B 40 BZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ming
post 1 Jan 2012, 17:34
Post #24


Membru Irlandez


Group: Members
Posts: 445
Joined: 2 July 10
From: Alba Iulia




Salut,
Incearca sa ii mai faci un test de ace, asteapta pana ajugne acul sus si ia contactul. Acul ar trebui sa "cada" pana la valoarea unde sta normal (la mine a mers asa, sper sa va mearga si voua asa)


--------------------
Dacia Solenza 2004 Avantage - B-40-FJB
I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 05:39
Forum Renault