Test ace bord
![]() ![]() ![]() |
Test ace bord
dandrei |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004 1,4 mpi
- bxxxxx
|
|||
shake |
![]()
Post
#2
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
cum adica a ramas jos de tot ?
cu contactu pe zero , aprinde pozitile si stingele , o sa vezi ca acele de la RPM si km se vor misca in JOS foarte putin si vor revenii la normal, daca se intampla asta e OK . |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
dandrei |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 December 04 ![]() |
Am incercat si varianta asta si nimic, se ridica putin si cad la loc. Am scos si borna, am stat 10 min si tot nimic.
Cum adica? Adica acul de turometru sta oprit in marginea cercului de la vitezometru,iar cand o pornesc se ridica foarte putin, gen sta la 0 rpm si cand o pornesc sta 900 rpm, dar sub indicator cu mult. Promit ca o sa pun o poza mai pe seara sa vedeti si voi. 3 Nov 2011, 20:35: O poza este cu motorul oprit iar cealalta este cu motorul pornit... This post has been edited by dandrei: 3 Nov 2011, 20:35 Attached thumbnail(s) IMAG0181.jpg ( Size: 896.77k ) Number of downloads: 1047 IMAG0182.jpg ( Size: 794.68k ) Number of downloads: 948 |
--------------------
dacia
solenza
2004 1,4 mpi
- bxxxxx
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Mai incearca odata.
Am facut si eu treaba asta de curiozitate cand aveam bordul de Solenza, dar nu am avut probleme. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
dandrei |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 December 04 ![]() |
Ieri seara am facut treaba asta de 5 ori si degeaba plus am scos si borna de la baterie ...si tot degeaba...
|
--------------------
dacia
solenza
2004 1,4 mpi
- bxxxxx
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
dupa cum pare eu ma gindesc sa nu fie problema la fixarea acului in mecanism
eu vad remedierea facindu-se in felul urmator , sa damomteaza bordul , se dasface si cu atentie se trage si se scoate apoi repozitioneaza acul unde trebuie This post has been edited by bygy007: 3 Nov 2011, 20:51 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dandrei |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 December 04 ![]() |
QUOTE(cristio_79 @ 3 Nov 2011, 20:43) Mai incearca odata. Am facut si eu treaba asta de curiozitate cand aveam bordul de Solenza, dar nu am avut probleme. Zi-mi si mie pasii pe care i-ai facut, te rog frumos. Sincer sa fiu nu cred ca sarit indicatorul...totusi as incerca varianta asta sambata...dar imi e cam frica, cu firele din spatele bordului...dar o sa ma incumet...nu am ce pierde... |
--------------------
dacia
solenza
2004 1,4 mpi
- bxxxxx
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Nu stiu pe de rost, cert este ca desi aveam bord de Solenza, am urmat pasii de aici.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
dandrei |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 December 04 ![]() |
Vad ca acolo imi da doar niste valori si cum as putea sa le interpretez ...o sa-l citesc mai atent topicul poate imi dau seama, ms frumos oricum ...
Altcineva, alte pareri? ...am senzatia ca este o operatie foarte scurta, dar costisitoare...e un fenomen foarte ciudat ... |
--------------------
dacia
solenza
2004 1,4 mpi
- bxxxxx
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
dupa mine e o operatie care ar dura maxin 30 min - 1 ora si nu este grea
eu nu am desfacut bordu la mine la logan inca dar din ce stiu eu pe spate sint citeva mufe ca sa nu le incurci pui biletele pe fiecare |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
La Logan nici nu prea ai cum sa le incurci. Sunt doua mufe de culori diferite si, daca nu ma insel, formele sunt usor diferite.
Nici la Solenza nu prea le incurci. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#12
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Acul de la turometru atinge la capatul de sus al cursei in rama, desi motorasul este comandat in continuare. (inca 2 sau 3 pasi, nu mai tin minte exact, dar se aud caraiturile specifice). Poti incerca sa re-faci testul de ace, de data aceasta astepti sa ajunga acele si inapoi (sa forteze si in partea de jos a plasticului, cu caraiturile de rigoare).
Sau poti demonta partea de sus a bordului, apoi cele 4 suruburi care tin tabloul de bord. Apoi, FARA sa scoti mufele din spate (crede-ma pe cuvant ca merge, am facut si eu asa cand am schimbat acele) demontezi vitrina ceasurilor. Trebuie doar sa tragi bordul cativa cm spre tine, ca sa poti apuca urechile de fixare. Recomand sa incepi cu partea de jos, sunt doar doua. Apoi impingi un pic de vitrina in sus, se desprind si cele 3 de deasupra. Re-pozitionezi acul buclucas, fie prin demontare, fie prin rotire pana la capat de cursa spre stanga si apoi fortare in continuare in acelasi sens. Nu monta vitrina decat la final, nu cred ca nimeresti din prima pozitia corecta. Odata facuta prima ajustare (indiferent prin ce metoda), readuci cu mana acul in pozitia initiala (cam 2 gradatii sub ultima linie de jos), pui si apoi iei contactul. Dupa ce se face miscarea de care spune colegul shake mai sus, acul de la turometru trebuie sa fie la o gradatie sub ultima (in jos). Prin tatonare, vei gasi pozitia corecta. Sa nu uit: ai nevoie de o surubelnita cu cap Torx 20, ca sa demontezi cochilele volanului si bordul superior. This post has been edited by bogdanmardare: 3 Nov 2011, 23:41 |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
free_fiber |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.555 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Dandrei, te pot ajuta sambata sa rezolvi problema.
La tine s-a intamplat ceva incredibil si de neconceput ![]() Acul de la turometru a lovit prima data in partea de sus (>7000rpm) in cercul vitezometrului si a sarit mai jos putin. De aceea sta mult mai jos decat trebuie. Rezolvam ca la carte: punem interfata de diagnoza si reglam acul turometrului cat mai exact posibil. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.5dci 85CP
2008
- B xx XXX
|
|
dandrei |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 December 04 ![]() |
S-a rezolvat...cu ajutorul lui free_fiber, caruia ii multumesc ...intr-adevar indicatorul sarise de pa pozitie...a trebuit reglat un pic cu degetul...
|
--------------------
dacia
solenza
2004 1,4 mpi
- bxxxxx
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma tu ti-ai pus motor de Lamborghini si ai uitat sa pui si bordul de 12.000 rpm .
![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
RainHawk |
![]()
Post
#16
|
![]() Dus cu pluta. Group: Members Posts: 349 Joined: 4 July 05 From: Bucuresti ![]() |
@dandrei
Sa nu mai incerci testul acela ca o sa ti se decalibreze iar. Eu asa am patit asta vara. Partea buna e ca acum imi arata viteza aproape reala pe ceas (normal, dupa ce mi-am bagat degetelele si pe acolo). ![]() This post has been edited by RainHawk: 15 Nov 2011, 20:04 |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
2004 Confort
- B-xx-XXX "I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
|
|
inamicu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 20 August 08 ![]() |
Buna seara am si eu o problema de cateva zile la sistemul de iluminare mai concret cand aprind faza de intalnire mi se aprinde numai becul de pe partea dreapta iar in bord mi se aprinde martorul de faza de intalnire si mai in ceata cel de drum iar dupa ceva timp (20 30 min) se aprinde si becul de pe partea stanga si in bord mi se stinge martorul de faza de drum precizez ca am instalatie xenon de 2 ani dar pana acu nu am avut aceasta problema ...am schimbat atat becul cat si balastul de pe partea stanga si tot degeaba ....daca ma poate ajuta cineva ms anticipat
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
tiranspider |
![]()
Post
#18
|
veninos Group: Members Posts: 17 Joined: 7 September 11 From: curtea de arges ![]() |
QUOTE(inamicu @ 15 Nov 2011, 23:05) Buna seara am si eu o problema de cateva zile la sistemul de iluminare mai concret cand aprind faza de intalnire mi se aprinde numai becul de pe partea dreapta iar in bord mi se aprinde martorul de faza de intalnire si mai in ceata cel de drum iar dupa ceva timp (20 30 min) se aprinde si becul de pe partea stanga si in bord mi se stinge martorul de faza de drum precizez ca am instalatie xenon de 2 ani dar pana acu nu am avut aceasta problema ...am schimbat atat becul cat si balastul de pe partea stanga si tot degeaba ....daca ma poate ajuta cineva ms anticipat aaa?? incearca sa respiri, sa pui ceva virgule,puncte... ca sa intelegem si noi ce vrei sa spui. ![]() |
--------------------
dacia
solenza
1.9 diesel
- ag-54-atc
|
|
free_fiber |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.555 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu intelesei ceva...
![]() La xenon e suspecta treaba, stiu ca trebuie pus nu-stiu ce dracie de releu ca sa faca nu-stiu ce. Citeste Pe topicul de xenoane la sectiunea logan: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=90069&hl=xenon |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.5dci 85CP
2008
- B xx XXX
|
|
inamicu |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 20 August 08 ![]() |
Scz pentru descrierea de mai sus.....am fost astazi la reprezentanta dacia si singura varianta , conform lor, este schimbarea blocului de lumini care are un pret exagerat dupa opinia mea..si da are releul acela specific instalatiei bixenon
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
free_fiber |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.555 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.5dci 85CP
2008
- B xx XXX
|
|
inamicu |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 20 August 08 ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
jonik |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 24 March 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(free_fiber @ 3 Nov 2011, 23:38) Dandrei, te pot ajuta sambata sa rezolvi problema. La tine s-a intamplat ceva incredibil si de neconceput ![]() Acul de la turometru a lovit prima data in partea de sus (>7000rpm) in cercul vitezometrului si a sarit mai jos putin. De aceea sta mult mai jos decat trebuie. Rezolvam ca la carte: punem interfata de diagnoza si reglam acul turometrului cat mai exact posibil. salut! am si eu exact aceeasi problema ca a lui dandrei,crezi ca ma poti ajuta si pe mine? |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B 40 BZM
|
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#24
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
Salut,
Incearca sa ii mai faci un test de ace, asteapta pana ajugne acul sus si ia contactul. Acul ar trebui sa "cada" pana la valoarea unde sta normal (la mine a mers asa, sper sa va mearga si voua asa) |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 05:39 |