solenza 1.9 diesel, am si eu o problema
![]() ![]() ![]() |
solenza 1.9 diesel, am si eu o problema
andr3utzu87 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 22 December 11 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Solenza 1.9
2004
- --
|
|||
mk2 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Clasica problema cu pompa de injectie.
E din ciclul "asa face toate". Daca ai fi cautat pe forum ai fi observat ca s-a mai discutat. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
lilon_77 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 10 February 10 ![]() |
eu am auzit alta vorba..."'ASTA E BOALA LOR''...tratament...''schimbarea pompei''....TARE NU?
![]() |
--------------------
dacia
solenza 1.9D
2004-confort
- metropola 78 xxx
|
|
darius |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
ai verificat bujiile incandescente?daca zici ca problema apare doar la pornire la rece cel mai probabil ai cel putin o bujie arsa,verifica bujiile si vedem dupa daca persista.
|
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|
andr3utzu87 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 22 December 11 ![]() |
is noi bujiile bosh...si filtrele schimbate si schimbul de ulei...dar nu inteleg de ce scoate mult fum albastru dupa ce porneste
![]() |
--------------------
DACIA
Solenza 1.9
2004
- --
|
|
mcr_razvy |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 22 December 10 ![]() |
am avut si eu problema asta, verifica uleiul ca eu am avut uleiul prea gros si aveam o baterie de 55 ah si este prea mica, ca sa iti porneasca bine iarna ( sa ai bujiile bune) trebuie sa invarta repede. Incearca cu o baterie ceva mai mare de vreo 75 ah
|
--------------------
dacia
solenza
avantaje 2004
|
|
andr3utzu87 |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 22 December 11 ![]() |
schimbul de ulei abia le-am facut am pus mobil 1 10w-40...si bateria e ROMBAT 75 ah de anul trecut chiar sapt trecuta am fost si a verificato la service rombat...oricum prob asta e numai dimineata si scoate fum albastru
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
Solenza 1.9
2004
- --
|
|
vili |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 28 September 07 ![]() |
Acelasi tip de problema o am si eu.
Am schimbat bujiile, Beru. Insa nu am verificat daca sunt tipul recomandat de producator, Beru face mai multe tipuri de bujii incandescente cu aceleasi dimensiuni fizice, insa unele sunt mai rapide, altele mai lente. Dupa ce se sting ledurile, mai lasa vreo 10 secunde inainte de a da cheie(din calculator, dupa ce se stinge ledul de la bujii, acestea mai sunt alimentate 15 secunde). |
--------------------
Dacia
Solenza 1.9D
2004
- IS-xx-xxx
|
|
darius |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
Eu as zice ca motorina ar putea fi o cauza,daca elimini si asta si esti sigur ca e curata motorina incearca o chestie dimineata la pornire,tine contactul pana se stinge martorul la bujii,apoi mai pune-l odata si abia cand se stinge incearca sa pornesti,ar putea fi bujiile noi dar necorespunzatoare,eu unul folosesc beru de origine si nu am avut probleme.
|
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|
mcr_razvy |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 22 December 10 ![]() |
nu cred ca problema este bujiile, eu am 2 bujii arese si dimineata cand pornesc o ia la sfert fara sa astept sa se stinga bujiile, doar ca primele 2-5 secunde se aude cum nu face explozie completa la cilindrii aia dar nu scoate nici un fum si in 2-5 secunde merge normal deci eu zic ca este alta problema, ai verificat dimineata daca ai aer pe conducta de motorina inainte de pompa?
|
--------------------
dacia
solenza
avantaje 2004
|
|
darius |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
acuma depinde si de ce temperatura exterioara vorbim,de obicei la motoarele cu injectie directa cum e cazul nostru presiunea cu care e pulverizata motorina nu e la fel de mare ca si in cazul motoarelor de generatie mai noua gen common rail si de aici folosirea la pornire a bujiilor incandescente chiar si pe timp de vara,iar iarna numai zic deci pt o pornire normala e SUPERNECESAR sa iti functioneze toate 4 .
|
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
darius |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
QUOTE(argon @ 25 Dec 2011, 19:12) Care cazul vostru? ![]() Da,ai dreptate,ma incurcai in stiinta,e injectie indirecta dar oricum ce am zis mai sus e valabil(presiune de injectie mai mica),acum am tdi dar slz 1.9d e inca in familie si ma mai "dau" cu ea cand am ocazia. |
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
fum albastru = manca ulei, nu pompa de injectie stricata .... nu prea vad cum ar putea fi schimbarea pompei o rezolvare
This post has been edited by Ming: 27 Dec 2011, 21:51 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 23:30 |