DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema da in nas la deal

N E S
post 18 Jan 2012, 20:56
Post #31


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Boon deci o luam sistematic. Pe rand sa facem treaba buna. Iulian acel furtun care iese din capacul culbutorilor, de unde iti iese tie spuma normal intra in carburator, ca sa aspire gazele de carter si sa le mai arda o data pentru ca polueaza. In nici un caz ala nu incalzeste carburatorul. Sub carburator ai o pata calda, pe acolo trece antigelul care are rol de a incalzi carburatorul. Ca sa faci o treaba buna si ca scapi si de acea spuma poti face doua lucruri: Ori pui un filtru separator de gaze, se gaseau pe oltcit si scapi de problema carburatorului infundat, ori ii pui un ulei de calitate care nu mai face spuma.


A doua faza, e mai cu probleme si trebuie studiata pentru ca practic maho are dreptate dar tu il contrazici spunand ca ai caldura la putin timp dupa ce pleci cu masina. Termostatul se gaseste in acel furtun gros care face legatura dintre motor si radiator, prins in colier la partea cu motorul.
Daca masina baga caldura sanatoasa, atunci lasi termostatul asa. Daca nu baga, sau baga ca chioara, atunci il inlocuiesti.

Dar maho, el nu spune ca se incalzeste greu, ci doar ca merge greu pana cand se incalzeste. Eu cred ca e infundat carburatorul sigur.
Iulian nu poti face o poza la carburatorul tau sa il vedem si noi? Daca poti sa ii faci poza cu acel gat de legatura intre el si filtrul de aer scos.


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 18 Jan 2012, 21:07
Post #32


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.217
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Se cam lamureste treaba...termostatul e ok, daca baga caldura repede, deci ramane carburatorul, DAR, combinand informatiile cu mancatul de ulei si cu "mucii", eu zic ca sunt si probleme de motor (probabil necesita o segmentare, schimbare garnitura chiulasa, etc.; chiar sunt curios daca nu cumva pierde si antigel).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 18 Jan 2012, 22:08
Post #33


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Aporpo de mancat ulei. Am mai observat un comportament asemanator, adica mersul in suturi mai ales la rece atunci cand una din bujii e uda de ulei. Atunci scanteia nu mai e data cum trebuie si motorul merge cu un amestec mai bogat dat de socul tras. Scoate bujiile pe rand si vezi daca e vreuna plina de ulei. Daca da, atunci pune-te si segmenteaza, schimba uleiul si antigelul, garnitura de chiulasa, si curata carburatorul.



--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian1986
post 23 Feb 2012, 19:53
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 10 January 12




va spun ca am rezolvat problema cu masinuta...am duso la un mecanic de ia mai strans tachetii si a mai reglat distantele alea si acu merge de rupe pamantu. acum nu stiu daca o fost de la tacheti da in alta parte nu a umblat!in schim daca o las pornita la relanti nu mai merge perfect ca inainte ci da mici rateuri la motor dar nu des!!!la cateva sec mai da cate 2-3 si tot asa..nu mai umblu la ea.is multumit cum merge si nu vreau sa o mai deranjez:D


--------------------
dacia 1310 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 25 Feb 2012, 11:06
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(Myhay1 @ 26 Dec 2011, 19:55)
Nu inteleg cum poate sa faca o masina asa ceva deci pe drum drept merge ceas trage bine , iar cand urc la deal trebuie sa o turez la greu,altfel se zgaltaie toata parca daca o las la o turatie de 1800 nu ii convine..., si trebuie sa merg numai cu a 2 in a 3 merge aiurea tare ..., pe loc drept nu face figuri de astea de ce ? mentionez ca inainte nu facea asa,  nu mai are putere, nu inteleg va rog ajutati-ma..
*


poi dar tu cand ai schiimbat segmenti ultima data ? verifica daca e presiune mare in baia de ulei ( pe la stutul care iese din capacul de la clubutori ) si daca se se face presiune mare pregatestete sa schimbi segmenti , eu asa am patit asta vara, un set de segmenti costa in jur de 100 ron


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 00:07
Forum Renault