DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Daca ar fi sa va luati masina ati mai alege Logan?, Pt. cei care au Logan

saruman
post 1 Aug 2005, 11:58
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Urmatoarea mea masina va fi Logan II smile.gif Slava domnului, veniturile in familia mea mi-ar fi permis macar un Megane Sedan sau Astra modelul cel nou (ca sa enumar doua masini care-mi plac), dar am decis ca mai bine niste concedii mai de doamne ajuta si niste bani pusi deoparte pentru studiile copiilor. Pana acum nu am nici un motiv serios de regret, si am deja 31.000 km cu masina (nici o defectiune smile.gif .

P.S. si da, am luat masina cu cash, nu a trebuit sa imprumut nici un leut, asa ca mai exista si de'astia....

This post has been edited by saruman: 1 Aug 2005, 12:00


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mephistone
post 1 Aug 2005, 12:50
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 11 January 05
From: Timisoara




Sunt foarte multumit de masina,am 9000km si nu are nimic.Am mers doua familii la mare,numai o familie am scos 5.1/100km consum (constant la 100km/h oradea-timisoara 175km ) cred ca la anul o bag si pe gaz ca ma cam fraieresc cu benzina asta(e prea scumpa si e si mai poluanta)
Pentru mine masina e excelenta.
Puncte slabe:cauciucurile-daca pierzi aderenta aluneca ca o sanie
stergatoarele-pana nu sunt ude nu merg ca lumea si iti lasa o dara pe mijlocul parbrizului


--------------------
DACIA LOGAN Laureate 1.4 - cameleon
don't worry,be happy,feel good
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Aug 2005, 13:33
Post #93


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Relaxati-va...
Eu as zice altceva: Logan e o masina foarte ieftina dpdv preturi comparative pe pietele internationale, cu capacitati de a merge si pe piete mai potente.
Daca salariul din romania vi se pare prea mic, mai agitati-va si voi sa castigati un ban in plus, mai apucati-va de o afacere, mai culegeti o capsuna.
Loganul la cata msina e si la cata electronica are pe el si la cate capitonaje are pe dinauntru si la cata mecanica are e SUPER IEFTIN comparativ cu alte masini (sa zicem... tico care nou era pe la 5000 euro).
Deci nu masina e scumpa, ci salariile sunt mici...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 17 Aug 2005, 20:09
Post #94


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(tribunul @ 28 Jul 2005, 12:12)
- faptul ca in Romania salariile sunt mici oamenii aleg inca produse ieftine, foarte multe persoane au avut facut aceasta remarca "la banii astia nu ai alta masina"

Crezi ca romanul s-a schimbat?

Stii ce ma intriga pe mine si poate incerci tu sa-mi demonstrezi la nivelul meu, dar mai incet si CU CUvintele mele ca sa pricep si eu, este de ce s-a inghesuit romanul sa cumpere o masina care inca nu aparuse pe piata (cred ca-ti aduci aminte ca s-au inscris cam 20.000 de romani la Logan iar masina nu aparuse pe piata).

Asa ceva crezi ca se putea intampla in alta tara din europa? (exceptand bulgaria si moldova)

Si eu inca cred ca romanii sunt pacaliti in continuare. De ce nu au facut fabrica de Logan in Franta sau Germania sau alta tara europeana si au facut-o in Romania? Pt. ca acolo trebuiau sa plateasca salarii la nivel european. Daca romanul ar avea un salariu european SA FII SIGUR ca nu-si mai cumpara Logan.

Daca francezul de la Pitesti ar fi corect si ar plati la angajati de la Pitesti salariul pe care-l plateste la muncitorii de la Reno' din Spania, Loganul nu ar mai fi asa de ieftin.

PS
Ai vazut faza cu Loganul rasturnat? sunt pareri pro si contra. De ce francezul dupa ce a vazut stirea nu a venit cu o parere oficiala referitoare la rasturnare?
Daca se intampla acest lucru in SUA a doua zi ii radeau de pe pamant cu tot cu fabrica.
La noi de ce nu s-a sesizat OPC-ul sau o alta institutie sa faca acest test cu o firma specializata neutra.
Pt. ca pe romanii ii poti pacali usor si se multumesc cu firmituri.

Iti vinzi Kalosul, foarte bine si Gica Popescu parca avea un ferarri pe care l-a vandut.
*



Hai să-ți răspund eu punctual, că tu nu prea faci efortul să folosești logica.

Ți se pare ieftin Loganul? Mie, nu.

Românii s-au îngrămădit la Logan, încă nefabricat, pe baza publicității făcute de Renault. Deasemenea mașina s-a văzut pe TV, în reviste etc. astfel încît oamenii și-au făcut o idee despre design. Cînd o firmă prestigioasă cum e Renault (sau n-o fi?) spune că va realiza un automobil ieftin dar și competitiv, pleci urechea, nu? Sau mint și ăștia? Iată cîteva dintre argumentele care au făcut românii să aleagă Logan, fără a face DRIVE TEST. Cînd s-a lansat în Vest (Franța, Germania, Spania etc.) a fost invers. S-au înscris la Logan, deși publicitatea a fost cvasiinexistentă, NUMAI PE BAZA PRAȚULUI SCĂZUT și abia apoi au făcut test drive.

Dacă românii aveau salarii "europene" Loganul se făcea în altă parte, puiu! Așa ți-am răspuns și de ce nu se fabrică Logan în Franța și Germania.

S-a tot spus de către oameni care trăiesc pe acolo, prin străinătățuri, că salariile celor de acolo nu ating valorile pe care le vehiculați pe-aici. 4-5000 de euro? Visați, flăcăi!

Tu ai citit topicul ăla cu dubioșenia de test făcută de nemți? Se pare că și ei și-au dat seama că au mers prea departe și că ar putea fi atacați cumva. Au retras de pe site toate acuzele aduse Loganului. Însă răul a fost făcut. Și-au atins scopul. De pildă tu; îi tragi într-una cu răsturnatul. Da, poți să răstorni orice mașină, dacă vrei. Urmărește argumentația mea de pe topicul acela.

body a scris: Nu am Logan ( Doamne Fereste ) dar la noi la firma sunt 2 si am condus (mers ) destul cu ele !Sincer, sunt peste Dacie ( normal la pretul asta) dar sunt mai slabe decat Cielo ( am avut unul coreean) si muult mai slabe decat Kalos

Apreciez sinceritatea ta, mai ales că ești așa de draguț și ne încurajezi că Loganul e peste vechea Dacie. Te-a ferit D-zeu de Logan și ți-a dat Kalos! Ai sărit din lac în puț! Cu două matizuri, unul mare și unul mic, te înțeleg de ce ești așa de bisericos. Din cîte îmi amintesc eu, cam la puțin timp de la apariția Loganului s-au testat cîteva mașini împreună cu Loganul, printre care Kalosul și Fiat Albea Star. Cîștigător a fost Loganul, dar, mă rog, dacă tu spui că Kalosul (scuzați cacofonia intenționată) e muuuult mai bun decît Loganul nu te contrazic; fiecăruia îi e mai drag copilul lui! Hai să fiu și eu sincer: am condus Matizul lui finu-meu și apoi un Kalos; pe bune, Kalosul e peste Matiz! Și peste Dacia veche. Dacă-i mai faci și puțin tuning... Parol! Acum, pe bune, mie-mi place Kalosul, dar cînd văd cu cîtă silă vorbiți despre Logan, nu pot să nu vă răspund puțin ironic.

On topic:
Dacă s-ar citi topicurile în întregime și nu printre rînduri, chiar și contestatarii vehemenți și fără temei ai Loganului ar vedea că multe dintre așa-zisele probleme sînt imaginare, iar adevăratele probleme nu sînt exclusiv logănești, ci apar și la alte mărci de mașini.
Eu, personal, am doar 3500 km cu mașina, kilometri făcuți fără a-mi bate joc de mașină prin a o forța inutil (trec de 3500 rpm rar, și doar în depășiri) . La toate manevrele făcute mi-a răspuns exact cum mă așteptam, asta însemnînd că am reușit să-i cunosc atît veleitățile, cît și limitele. În afara servodirecției, căreia i-am adus un semireproș pe un topic de specialitate, nu am ce reproșa, deocamdată, mașinii. Balivernele ce se spun privind consumul urban și mediu nu pot fi dovedite nici în cazul turării în draci a mașinii. Eu, la 3500 km am consum mediu de 6,6 l/100km, să zicem 40% afară, restul în oraș. Nu-i un consum rău și, fiind făcut la un parcurs așa mare, e relevant. E inutil să încerci să explici asta unuia care "a auzit el de la fratele lu' vărul lu' soacra" că Loganului consumul îi este specificat ca la generatoarele de curent.
De luat aș fi luat Logan, dar aș fi așteptat, poate, breakul. Am o mare slăbiciune pentru breakuri.

This post has been edited by ursamajor: 17 Aug 2005, 20:17


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 18 Aug 2005, 08:38
Post #95


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Sincer sa fiu... daca ar fi sa calatoresc in timp sa cumpar inca odata masina cred ca tot Logan as alege pentru ca motivele raman aceleasi si masina pentru ce am eu nevoie n-are concurenta.

Daca insa intrebarea se refera la ce masina va fi urmatoarea... sincer sa fiu nu stiu. Ori un Logan 2 daca se dovedeste la fel de interesant si intrigant si daca apare pana imi cumpar eu a 2-a masina ori alta masina de alta clasa precum un Megane 2 deci ceva mai mare dar care sa nu intre in categoria masina de lux. Pana imi iau masina a 2-a intram in UE si atunci optiunile vor fi mai multe.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 18 Aug 2005, 10:43
Post #96


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Bun, s-a aberat destul 4 pagini, de fapt chiar mai mult, ca dupa aberatiile lui body a trebuit sa rad mai tot.

Topic closed. Punct.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 20:19
Forum Renault