DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme limitator

david91
post 5 Jan 2012, 20:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 7 December 11




Va salut...de ceva timp ma confrunt cu o problema de franare. (Dacia 1310 din 2000)

Aveam scurgeri de lichid pe la limitator asa k l-am inlocuit cu unul nou....Din cate am inteles tija aceea care vine de la bascula la repartitor cu cat e surubul mai strans cu atat franeaza mai bine....numai ca la mine e invers...cu cat e surubul mai slab franeaza mai bine...

Am incercat sa stau sub masina si cineva sa imi apese frana si dak trag de acea tija lata si las liber limitatorul pedala de frana e si mai tapana....nush care e defectul sau dak exista vre-un defect pentru ca la limitatorul vechi nu am umblat nici-odata.

Si ar mai fii ceva...nu stiu de ce prind mereu aer in pompa de frana....i-am schimbat si garniturile si tot asa face.....mentionez ca pompa de servo este defecta(adica merge sa apas pe pedala de frana si cu motorul oprit si se aude un fasait in ea)...

Astept raspunsuri cu care as putea remedia aceasta problema pentru k am avut probleme cu franele de cand am luat masina....Mentionez ca am schimbat la ea saboti,cilindrii frana spate,placute de frana,limitator (aerisita in 3 service-uri de 3 mecanici diferiti)si nu am rezolvat nimic.....franele sunt ineficiente,tine la a doua pedala.

This post has been edited by david91: 5 Jan 2012, 20:09


--------------------
Dacia 1310 2000 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanutza_77
post 5 Jan 2012, 20:52
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 19 December 10
From: Bucuresti-Pitesti-Campulung




Limitatorul cu cat este mai strans cu atat franeaza mai tare. Franarea la a doua pedala este din cauza la aer pe instalatie. Ti-ai dat raspunsul singur...pompa de frana prinde aer, poate fi ovala,sa aiba grad,etc.


--------------------
dacia 1310 Break 1993 - Ag 01 Jxg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 5 Jan 2012, 22:19
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si ca completare, pompa poate sa fi scapat lichidul in servo, si asa auzi acel zgomot, sau membrana proasta. Ai peda tare cu repartitorul liber, pentru ca nu mai trece lichid la spate, si e actionata numai fata. Nu ca ai frana mai buna. Ai suspendat rotile de spate, sa vezi cat se franeaza cu repartitorul slab, adica pistonul sa iasa total la apasare?Sigur nu va frana, ca lichidul se opreste in el, si nu mai trece mai departe. De aceea, ca sa nu mai faci opt pedale, intai apropie sabotii de tambur, atat cat sa poti baga tamburul, daca are guler la margine pe interior, ia-l pe strung, sa poti sa-l bagi cu sabotii departati la maxim ce permite tamburul. Asa vei avea la prima peda frana. Asa cum e acum la tine, trebuie o peda sa apropii sabotii, si cu a doua sa franezi. Aerisirea sa n-o faci topaind ca o aratare, pe pedaua de frana, cum se face la servis, ca spumeaza lichidul de se face ca laptele, si a doua zi aerul se separa si frana canci. Daca ai bani multi, mai da-ne si noua, si du-te mereu la servis. Deci, lasa aerisitorul slab pe rand la fiecare roata, si asteapta sa vina lichid fara bule de aer. pe spate va veni prima data aer, lichid si iar aer, care e tocmai in fata. De aceea trebuie sa astepti mai mult. Daca nu ai rabdare, pune pe cineva sa apese o singura data pe peda si sa o tina la fund, in timp ce tu ai slab aerisitorul. Dupa ce iese jetul de lichid, care nu se spumeaza dintr-o singura apasare, strangi aerisitorul si atunci elibereaza el pedala. Cand a eliberat, slabesti iar, apasa si tine acolo, strangi aerisitorul si elibereaza pedala. Asa faci la toate. Si cu repartitorul, daca apasand pe frana, se misca pistonul catre afara, impingand in parghia care e peste el, inseamna ca e prea slab reglat, si mai strange piulita de la tirantul de reglaj, care e pe bascula centrala. Daca iese cam la jumatatea curse, cand apesi frana, e bine. Trebuie sa ai miscare totdeauna la pistoanele pe spate, altfel vor rugini si se vor bloca, si nu vei avea nici frana, dac nu strangi din repartitor. Nu cum spun inginerii, doar cand ai pietre de moara in portbagaj, sa franeze spatele, ci mereu. E la fel ca omul, daca nu se misca, incremeneste. asa si cilindrii din spate.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 00:41
Forum Renault