Dacia Logan SH
![]() ![]() ![]() |
Dacia Logan SH
slider2 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|||
bossake |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(slider2 @ 6 Jan 2012, 22:29) Este abs plus, insa mare grija ca din poze pare revopsit pe partea soferului. Nu stiu sigur daca usa fata sau usa spate insa eu vad ceva diferente de culoare acolo. Sfat valabil si pt restul masinilor ca vad ca mai toate care te intereseaza au km f putini: toate ar trebui sa aiba cauciucurile din fabrica uzate f putin daca km sunt reali ![]() QUOTE(slider2 @ 6 Jan 2012, 22:29) imi place mai mult decat cel de sus. Sa nu mai zic ca cel de sus nu cred sa fie prim proprietar, are numar cu 3 cifre, deci a fost recent transcris. Versiunea e abs plus, apropo le diferentiezi fata de laureate si daca te uiti la portbagaj. Laureate are eleronul ala integrat in capota portbagajului. QUOTE(slider2 @ 6 Jan 2012, 22:29) 2. de ce sunt diferente intre aceste 2 masini ce teoretic sunt identice? http://www.autovit.ro/dacia-logan-C22264868.html http://www.autovit.ro/dacia-logan-C22387722.html Ai dreptate, ala rosu are bara de logan benzina. Orice dci 85cp trebuie sa aiba bara de logan mcv. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige 1.6 16v
- B 21 xxx
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#33
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(slider2 @ 6 Jan 2012, 23:06) @mos nu stiu daca "toate face la fel" si daca al tau este tot aceeasi varianta. la mondeo stiu ca au existat 4 variante: - 90cp - 115cp - 131cp - 136cp prietenul meu are varianta de 115cp (85kw) in 6 trepte. motorul este destul de galagios, are ceva vibratii, uneori cand ii vin draci face urat cand porneste. masina pe care o duce in spate este ditamai baragladina (cred ca are peste 1,5t) si nu pot spune ca te da pe spate in ceea ce priveste acceleratia. iar din punct de vedere al consumului cu greu scazi sub 7% exterior. trebuie sa mergi foarte econom si fara ac/clima. Am avut cel de 90Cp, iar acum motorizarea de 131Cp. Dar mi se pare ca se misca bine. Cel putin in comparatie cu Loganul. |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
dizzy |
![]()
Post
#34
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
QUOTE(slider2 @ 6 Jan 2012, 23:53) mersi bobo acum m-am lamurit. pacat ca nu are si scaun sofer reglabil pe inaltime. mi s-ar parea destul de mult de bricolat la un abs plus din asta sa-l fac cum as vrea eu, adica: - ar trebui sa-i schimb ceasurile de bord pentru a avea computer - ar trebui sa-i schimb oglinzile (poate chiar sa trag instalatia) pentru a avea electrice si degivrate. - ar trebui sa-i schimb scaunul (daca merge) cu unul cu reglaj pe inaltime. si astea pe langa alti multi pitici pe care ii am eu in cap... cred ca raman la nivelele de echipare la care ma limitasem si pana acum: ambition, kiss fm, prestige (eventual partener, dar asta este incredibil de rar) Computerul de bord nu este neaparat util. Stiu ca pe aici baietii le mai activau si la modelele mai chelioase. Oglinzile reglabile electric si degivrate sunt foarte utile mai ales iarna si pe ploaie. Daca tot schimbi scaunele schimba-le si tu cu unele de masina serioasa. Astea de Logan sunt nasoale in orice varianta. Utile sunt, in opinia mea: ABS, AC, oglinzi electrice degivrate, doua geamuri electrice. Restul e cancan. O masina de 4-5 ani rulata in .ro are de obicei mici probelme fie mecanice fie de caroserie. Mai o izbiturz aici, mai una dincolo. Daca nu a fost afectata structura de rezistenta si nu a avut airbagul sarit, nu e grav. Cu 100 EURO aranjezi orice panou de caroserie, parasocurile merg si de la dezmembrari. This post has been edited by dizzy: 7 Jan 2012, 08:44 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
slider2 |
![]()
Post
#35
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
@mos acum depinde si cu ce motorizare de pe logan compari.
@bossake modelele respective le-am pus pentru exemple, n-am fost sa vad niciunul. singurul dintre toate care mi-ar face cu ochiul ar fi kiss fm visiniu. @dizzy depinde acum de fiecare ce prioritate da anumitor dotari. si eu merg pe abs, ac, servo si oglinzi si 2 geamuri electrice. dar am mers si in symbol si m-am urcat si in logan fara reglaj pe inaltime al scaunului si n-am stat bine. apoi inca o chestie daca iau o masina fara computer bord sau oglinzi electrice, iar eu pe urma bag bani pentru a monta asa ceva, nu mai bine iau una care le are direct din fabrica?? hai ca la computer bord as umbla sigur ca ma bate gandul sa schimb iluminarea, dar la oglinzi este mai greu poate ar trebui sa trag si instalatia electrica pentru ele. legat de incidente si in anuntul de la bursa am spus ca as accepta chestii minore, respectiv panouri de caroserie inlocuite, dar nu mai mult. This post has been edited by slider2: 7 Jan 2012, 10:23 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
bloodem |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(slider2 @ 7 Jan 2012, 00:26) - la un an diferenta a aparut si varianta cu turbina cu geometrie variabila si anume 1.5 dci euro 4 63kw/85cp si 200nm Esti sigur ca Logan-ul Diesel de 85 cai avea turbina cu geometrie variabila? Eu nu sunt asa de sigur. Cel putin Logan-ul meu (cel Euro5 de 90 cp) are tot cu geometrie fixa. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
slider2 |
![]()
Post
#37
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
eu asa stiam, dar nu detin adevarul absolut. oricum faptul care geometrie variabila sau fixa conteaza putin spre deloc.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
bloodem |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Nu te supara, era doar o observatie
![]() Din cate stiu turbina cu geometrie variabila se pune doar pe motorul de 110 cp de pe Duster. This post has been edited by bloodem: 7 Jan 2012, 15:55 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
slider2 |
![]()
Post
#39
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
nu m-am suparat stai linistit.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#40
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Si de la reno cam ce ai gasit interesant? asa la o prima cautare.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
slider2 |
![]()
Post
#41
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
@bobo am si fost si am vazut un symbol, mai exact cel din link
http://www.autovit.ro/renault-clio-C22349767.html mi-a zis de la telefon ca o lasa la 3400 euro ultimul pret. asta m-a facut sa ma impac cu gandul ca are motorul de 70cp. am zis ca ii fac eu o remapare si aia este. desi am ajuns sa vad masina seara, totusi am putut sa vad si defectele estetice. masina este pe firma si a fost condusa de angajati. persoana care raspundea la telefon, era patronul si parea asa cam dezinteresat, vorbea de sus. nu stia sa-mi dea foarte multe detalii despre masina. cand am ajuns la adresa masina era parcata vizavi si am putut sa ma uit la ea fara sa ma bata la cap proprietarul. pe usa soferului are vreo 4 indoituri la rand, ca si cum ar fi fost impinsa cu un obiect contondent. de asemenea partea de jos a acestei usi era iesita in afara, ca si cum cand a vrut sa inchida usa a agatat-o in ceva. pe usa pasagerului fata exista din nou o astfel de indoitura, una mai mare exact pe centrul plafonului, inca una deasupra busonului rezervorului si inca una exact deasupra usii stanga spate. avea bara fata stearsa un pic pe coltul stang. am hotarat ca are prea multe bube chiar si pentru banii aia, i-am dat telefon proprietarului ca stia ca trebuie sa ajung si i-am zis sa nu se mai oboseasca sa mai iasa ca nu imi place masina. ar mai fi interesante urmatoarele: http://www.autovit.ro/renault-clio-C22142378.html tuningul pe care i l-a facut este cam urat dupa gusturile mele, daca era standard masina era chiar ok. http://www.autovit.ro/renault-symbol-C22365121.html nu imi place culoarea sub nici o forma la astea am sunat dar n-am fost sa le vad http://renault.anunturi-auto.4tuning.ro/an...5-10673347.html omul nu parea prea hotarat s-o vanda, masina este imprumutata unui unchi sa mearga cu ea ca proprietarul n-o foloseste. mi-a spus ca masina a fost lovita in spate, avand afectate bara, capota, aripa si pasajul rotii de rezerva. http://renault.anunturi-auto.4tuning.ro/an...5-10698271.html asta ar fi interesanta daca as lua-o acum pana la 1 februarie astfel sa nu platesc taxa. pretul se mai negociaza deci m-as incadra lejer in buget. imi place si cum arata, dar mi-e cam frica de motor ca este euro3 si am mai vazut persoane care s-au plans. This post has been edited by slider2: 8 Jan 2012, 00:20 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#42
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
Eh tu esti si carcotas.
O masina de 4-5 ani e aproape imposibil sa nu fi fost atinsa pe ici-colo. Prima parea destul de ok mai ales in banii aia, a doua pare ingrijita desi tuningul e naspet. Oricum poti da jos toate rahaturile alea de pe el mai putin capota. A treia e rosie, in rest pare ok. A patra pare masina de samsar. A cincea pare masina de pustan racer wanabe. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
slider2 |
![]()
Post
#43
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
@dizzy am si spus ca accept sa fie atinsa pe ici pe colo dar prima avea prea multe indoituri din acelea.
pe a doua da o pot aduce oarecum la starea initiala dar asta ar insemna alti bani investiti. de ce pare a 5a masina de racer?? |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
zanzie |
![]()
Post
#44
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
Bre, vezi sa nu iei una indoita de pom dar reparata "impecabil". Am samsar in bloc care numai cu d-astea se ocupa si ies "impecabile", exact cum iti plac matale.
![]() |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
slider2 |
![]()
Post
#45
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
unde am sustinut eu ca accept numai masini impecabile?? stiu foarte bine in ce trafic ne miscam.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Dsign |
![]()
Post
#46
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Era aseara intr-o benzinarie unul fitos, cu o Celica (model recent) care a pus benzina de fix 24.96 lei. Mama, si ce mai invartea el cheia de Celica pe deget.
Intamplator, cunosc si personajul, dar si masina, in mod indirect. Masina a fost praf, cumparata foarte ieftin de catre respectiv, care n-a vrut Logan, ca-i mirosea urat. Na! Celica te plimba pana la primul semafor, ca n-ai vrut Logan A plecat cu becul de benzina tot aprins Zicea cineva mai sus cum ca o Astra H CDTI ar fi mai ieftina de intretinut. Ii face eu niste calcule. Ca doar lucrez cu Opeluri. Sa vedeti voi ce confortabil, manevrabil si sportiv o sa vi se para Loganul dupa aia. Ba chiar o sa fie si frumos! |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
dizzy |
![]()
Post
#47
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
Am capatat niste obiceiuri proaste de la dr House ca tot il ai la avatar: Everybody lies!
Nu cred nimic fara sa verific. Du-te si vezi cum merg masinile. Vezi cum arata omul, vorbeste cu el. Eu am dat masina buna cu km putini la samsar numai pt ca ala a pus banii jos. Toti viseaza masini impecabile de 6-7 ani si sub 100.000 km. Cum vad o zgarietrua cat unghia se dezumfla de parca ar fi rasturnata. Nu ia nimeni normal la cap diesel ca sa faca 10000km/an. Zi 20-30000 si te apropii de realitate. Iti arat Clio d'ala de vrei tu rasturnat si refacut de arata mult mai bine ca Loganul meu. Si e si diesel si tot nu l-as lua la schimb pe schimb. This post has been edited by dizzy: 8 Jan 2012, 20:45 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(Dsign @ 8 Jan 2012, 17:26) Era aseara intr-o benzinarie unul fitos, cu o Celica (model recent) care a pus benzina de fix 24.96 lei. Mama, si ce mai invartea el cheia de Celica pe deget. Intamplator, cunosc si personajul, dar si masina, in mod indirect. Masina a fost praf, cumparata foarte ieftin de catre respectiv, care n-a vrut Logan, ca-i mirosea urat. Na! Celica te plimba pana la primul semafor, ca n-ai vrut Logan A plecat cu becul de benzina tot aprins Zicea cineva mai sus cum ca o Astra H CDTI ar fi mai ieftina de intretinut. Ii face eu niste calcule. Ca doar lucrez cu Opeluri. Sa vedeti voi ce confortabil, manevrabil si sportiv o sa vi se para Loganul dupa aia. Ba chiar o sa fie si frumos! Asta nu-i nimic...Eram cu Solenza iarna trecuta sa alimentez. La pompa de langa mine vine un X5. Alimenteaza de 30 lei si pleaca. Imi era rusine ca eu pun in Solenza de 150 lei. Recent un Mercedes in fata mea a pus de 20 lei. Cateodata ma simt parca nu apartin acestei tari. Mi-e rusine de mine...ma simt ca un nemernic ca eu pun mai mult combustibil... si altii saracii de ei abia se descurca ...pun si ei acolo cat sa ajunga acasa. Sa nu mai zic ca de 2 saptamani stau jepanele, A6, Mercedes clasa b nemutate in parcare, de cate ori vin seara fac cate 2-3 rotocoale prin cartier sa gasesc loc de parcare. This post has been edited by Sir Andrew: 11 Feb 2012, 20:52 |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
klaus |
![]()
Post
#49
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Or fi avut gaz si au pus benzina doar pentru pornire...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
gigel_escu |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 12 February 08 ![]() |
|
--------------------
Renaul
Megane 3
2016
|
|
testike |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Poate au grija sa fie rezervorul plin, sa nu faca condens.
De cand am dieselul, iarna cum se goleste 2 linii rezervorul , cum dau fuga sa-l umplu. This post has been edited by testike: 13 Feb 2012, 14:08 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#52
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
De ce?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#53
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Îmi veni mie rândul la un logan diesel sh. Ceva păreri stimați forumiști?
Buget maxim 4000. În principiu mă cam pricep să studiez o mașină dar nu sunt expert așa că niște idei legat de ce să verific ar prinde bine :-) |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
ciprian0813 |
![]()
Post
#54
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 14 October 06 ![]() |
Complicata alegere ai de facut, motorul dci nefiind deloc vreun varf de gama, te poti pregati cu rugaciuni sa prinzi un motor fara hibe la pompa, injectoare sau turbina si sa alegi pompa fiind un motor foarte pretentios la calitatea motorinei.Daca poti gasi o masina caruia i-i stii istoricul ar fi perfect, te poti pregati de capete de bara etc la roti nu tin prea mult, consum redus dar fara a avea prea multa putere si instabil in curbe la viteze mari, dar o garda la sol buna.EGR la mine a trebuit curatat la 50000 km , pe la roti a inceput distractia , in rest totusi o masina ieftina si nesigura la accidente.
|
--------------------
VW
Golf variant
2010
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#55
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Am deja un logan diesel în familie de asta mă tentează să fac aceasta achiziție.
Pentru accidente nu mă pronunț pt că tot ce e în gama logan ofera cam aceeași protecție. Cu pompa de injecție am și eu dubiile mele ... |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
voicamic |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am tras si eu la loteria asta acum 3 ani si ceva, loz castigator, as zice.
Am avut un prieten cunoscator cu mine cand am ales masina. Am facut un scurt drive-test inainte de cumparare si si ce a contat cel mai mult au fost sunetul si comportamentul motorului in sarcina. Deci, la mintea mea, ti-as sugera sa verifici in primul rand urmatoarele: - mersul motorului la ralenti: sa fie rotund, uniform si cat mai putin zgomotos; nivelul scazut al "pacanitului" si "rontaitului" specific al injectoarelor si distributiei e un bun indiciu al bunei functionari si al reglajului corect al motorului; e posibil sa dai peste o masina careia i s-a pus ulei 2T in motorina si implicit motorul va fi mai silentios, dar nu mi se pare neaparat ceva rau, e un gest preventiv, in fond. - mersul in sarcina: cere sa faci un test-drive si fa un lung de linie cu reprize de acceleratie continue, cu schimbari de viteza la minim 3000 rpm; urmareste ca raspunsul motorului in sarcina sa varieze uniform in toata plaja de turatii, fara intreruperi sau schimbari bruste. De asemenea, tot intr-un lung de linie, pune-o in treapta a 2-a si calca acceleratia pana ECU iti taie alimentarea, asta ar trebui sa se intample pe la 4900-5000 rpm, daca se intampla mai jos ar fi probleme. De puricat caroseria dupa semne de avarii majore nu-ti spun, ca nici eu nu stiu prea multe. Eu am avut noroc cu a mea din punctul asta de vedere, in sensul ca a avut semne de tamponari anterioare, dar usoare. Oricum, anumite chestii se vad, chiar daca nu esti specialist si nu te poti uita pe sub masina. O nealiniere de stalpi, rosturi inegale pe conturul usilor si capotelor, abateri de pozitie ale barelor, se cam vad. Vezi totusi sa aiba kilometrajul cat de cat corelat cu varsta masinii, asa la bunul simt. Eu m-am orientat la cumparat catre parcurile de SH din Pitesti, am zis ca doza de tzepe ar fi mai mica decat in Buc., dar am vazut totusi cateva specimene cu semne de tamponari serioase, vechi de cca 3 ani si cu kilometrajul "tras" la 8-9000 km, sa ia ochii. Iti urez bafta la cumparat! This post has been edited by voicamic: 6 Jan 2014, 10:25 |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#57
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
asta cu liniutza o sa fie putin mai dificil de explicat proprietarului. nici cu a mea nu as face figura cu acceleratul pana la interventia ECU
![]() ![]() oricum ideea nu e rea om vedea daca ma lasa sa o pun in aplicare ... de cumparat nu cumpar decat de la proprietar (minim 6 luni - 1 an) ca sa scad riscul cat de cat. chestia cu pilitura de fier, cum ai verificat-o? Exista posibilitatea sa nu pot merge in service pt diagnosticare ... 6 Jan 2014, 14:11: spre exemplu: http://www.autovit.ro/dacia-logan-C31726718.html desi eu vreau una sub 70k km ... doar ca idee, pare interesanta sau nu? This post has been edited by Lord Hades: 6 Jan 2014, 13:11 |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
voicamic |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Cand am cumparat masina, nu stiam nimic despre pilitura si alte probleme cu injectia la diesel, eu fiind pana atunci benzinar convins. Asa ca nu am testat prezenta piliturii, nici acum n-as sti sa-ti spun cum s-o faci fara sa demontezi ceva prin instalatia de alimentare.
Testul cu turatia maxima admisa de ECU l-am facut si eu anul trecut, dupa ce s-a plans cineva pe forum ca lui ii taia alimentarea undeva pana in 4000 rpm, asa ca am facut si eu testul, de curiozitate. Arata bine exemplul tau, poate la o negociere incape in bugetul pe care ti l-ai propus initial. Nu cred ca trebuie sa tii musai la cei max. 70 000 km propusi, la 90000 e inca la prima tinerete, principalul e sa fie bine intretinut. Nu trebuie sa fie nici musai de 85 CP, eu de pilda am motorul de 70CP pe MCV si trage masina suficient de bine, berlina ar trebui sa fie si mai vioaie, cu cei cca 300 kg mai putin. |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
ciprian0813 |
![]()
Post
#59
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 14 October 06 ![]() |
Loganul ca exemplu de pe autovit e ok ca dotari , ca pret sunt clar cele mai ieftine dieselurile care se pot cumpara, km cum ai noroc, a mea are 50000 km reali si e din octombrie 2006 dar nu toti m-ar crede.Daca cunosti un mecanic de la Dacia reprezentanta bun , ei lucrand toata ziua cu asa ceva nu au emotii si sunt in tema , la mine baiatul de la Dacia din 2 pedale a spus clar EGR si ala era, deci daca poti apeleaza la un cunoscator de Logan din zona, daca nu incearca o benzinara e ieftina si cu diferenta de bani ramasa o pui in anii buni in diferenta de consum.
|
--------------------
VW
Golf variant
2010
|
|
testike |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Si eu am cumparat un Logan diesel - 1.5 ani si 30 mii km.
Deocamdata am avut noroc cu el, nu am avut absolut nici o problema in 45 mii km / 3 ani. Eu am verificat masina la o reprezentanta Dacia, unde au facut o testare computerizata, au verificat uzura injectoarelor cu testul acela cu paharele, au ridicat masina pe rampa si s-au uitat dupa urme de lovituri sau piese schimbate, si pentru pilitura s-au uitat in rezervor. Toate testele au costa vreo 150 ron. Bafta la cumparare! LE: Poate altcineva mai priceput iti poate sugera si alte teste. Un prieten a vandut un diesel, si mai multi cumparatori scoteau joja de la ulei sa vada daca iese fum - am inteles ca ar fi semn de uzura al motorului. This post has been edited by testike: 7 Jan 2014, 08:28 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 12:49 |