DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme dacia 1300, a venit frigu ,au venit si problemele

dan supernova
post 22 Nov 2011, 21:40
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




Salut , de cum a venit frigu ,masina mea a inceput sa faca figuri .
Dar azi ma suparat rau de tot .
Problema a inceput azi dimineata ,a trebuit sa plec cu masina ,o pornesc o las 5 min sa se incalzeasca si plec incet ,de cum am plecat de pe loc am simtit ca ceva mu este in regula a dat sa se opreasca mototrul ,cum apasam putin acceleratia mototrul dadea sa se opreasca ,daca apasam de mai multe ori pe acceleratie (sprit) incepea sa se tureze mototrul dar si atunci tot nu avea puetere si cum decuplam ambreiaju dadea sa moara . mad.gif La un moment dat nici la relanti numai statea ,am desfacut surubul de relanti l-am curatat ,suflat ,i-am dat cheie tot la fel .
Intr-un final nu a mai pornit deloc ,am lasat-o asa ,nu am mai incercat ii omoram bateria degeaba sleep.gif
Am mai observat ca de la pompa de benzina a cazut o clema de sub acea clapeta ,si clapeta de la pompa sta mai lasata in jos ,daca apas pe ea baga benzina ,influenteaza cu ceva acea clema cazuta?
Am fost si i-am cumparat capac delco ,platina ,condesator,urmeaza sai cumpar si fise ptr bujii.
De la ce poate face aceste probleme?
Astept sfaturile dvs.

This post has been edited by dan supernova: 22 Nov 2011, 21:44


--------------------
Dacia /Renault Supernova clima & Clio Supernova (2002) & Clio (2005) - B-902-DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horse92
post 22 Nov 2011, 22:18
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 27 October 11




Aceeasi problema am patit o si eu astazi.A mea este pe GPL dar si si pe benzina imi face aceeasi problema.Cineva mi a spus ca se poate sa fie de la carburator.Maine dimineata o sa ma duc si o sa verific.Daca o sa ii dau de cap o sa iti postez ce problema am avut sau probleme.


--------------------
dacia 1310 97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyORWO
post 23 Nov 2011, 00:43
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 403
Joined: 10 June 11
From: Alexandria-TR




Nu stiu in cata masura poate ajuta raspunsul meu,dar la dacia mea eu am acoperit carburatorul cu o bucata de carton,astfel incat sa nu mai vina aer rece de la paleti,si sa stiti ca,chiar are efect,mi se pare ca porneste mai bine dimineata si isi mentine relantiul chiar foarte bine si motorul merge rotund.
Incearca si metoda asta,chiar daca este inestetica dar poate functiona,
Bafta.


--------------------
Daewoo Nubira 3 2003 - TR-09-BEN
Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 23 Nov 2011, 00:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




eu am avut probleme cu conducta de tur de la benzina... facuse un dop de gheata... dupa un timp isi revenea...cand avea chef o apuca iar... verifica si asta... eventual cu o pompa sa bagi aer pe conducte...


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan supernova
post 23 Nov 2011, 11:02
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




Am fost la masina sa vad daca ii dau de cap ,dar din pacate tot la fel merge ,am curatat platina,am schimbat capacu delcou ,am pus alt condensator ,tot la fel ,am miscat de avans stanga dreapta tot la fel merge .
Porneste imediat dar trebuie facute sprit-uri casa stea accelerata alfel se opreste,nu tine relantiu.
Are o intrerupere undeva ,imi da si rateuri ., pompa de benzina am vazut ca baga . Nu imi pot da seama de la ce sa fie .
Saptamana viitoare aduc un mecanic bun sa umble la ea .


--------------------
Dacia /Renault Supernova clima & Clio Supernova (2002) & Clio (2005) - B-902-DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horse92
post 23 Nov 2011, 17:13
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 27 October 11




Incearca cu alte bujii si fise.eu astazi am rezolvat.inca imi mai oscileaza putin relantiul dar in rest merge bine.verifica si bobina.la mine inca mai trage aer fals pe undeva de oscileaza dar in rest e ok.bafta


--------------------
dacia 1310 97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan supernova
post 23 Nov 2011, 22:07
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




Horse92 - Azi am cumparat un set de fise ptr bujii Tesla , luni am sa vb cu mecanicu sa se ocupe de ea ,pana atunci o sa ii mai cumpar un set de bujii si un filtru de benzina .
Cu platina ,capac delcou ,bujii ,condensator ,fise bujii, noi ar trebuie sa isi revina .
Preventiv am sa dau si carburatorul jos sa-l bag in solutie de curatat .


--------------------
Dacia /Renault Supernova clima & Clio Supernova (2002) & Clio (2005) - B-902-DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 24 Nov 2011, 09:35
Post #8


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(dan supernova @ 23 Nov 2011, 22:07)
Azi am cumparat un set de fise ptr bujii Tesla.
*


Si eu biggrin.gif 30, + bujii inca 30...azi le pun.
Pt. ce-s rahaturile alea mici de plastic din cutia fiselor ? Blocatoare, ceva ?
L.E. Nu mai conteaza, presupun ca erau pt. "inmanuncherea" fiselor, evident nu le-am pus.
Bujiile 2 si 3 cam afumate, dar asta e...

This post has been edited by maho: 24 Nov 2011, 15:49


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan supernova
post 24 Nov 2011, 21:31
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




salut maho ,acele plastice mici sunt sa pui fisele in ele ,sa stea una langa alta frumos .
In legatura cu fisele sunt bune ? eu asa am auzit despre ele ca ar fi bune ,inca nu le-am pus ca sa imi dau cu parerea


--------------------
Dacia /Renault Supernova clima & Clio Supernova (2002) & Clio (2005) - B-902-DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 25 Nov 2011, 09:27
Post #10


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Salut,
las' ca stau bine si fara ele...fisele sunt EXCELENTE (m-am mirat chiar ca pe cutie scrie "Czech", iar pe ele "USA"). Fisle vechi erau beton, nu mai aveau pic de flexibilitate (presupun ca si rezistenta era mare..). Bine-nteles am curatit si capetele de pe delco si bobina, pt. un contact cat mai bun.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 26 Nov 2011, 00:32
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Maine dimineata, direct la primarie ma duc, sa vad unde pot sa-mi fac un magazin de bujii! Vad ca cumparati mai mult ca paine! Eu am masini, din '88, dar nu mi-aduc aminte, sa fi cumparat vre-o bujie. De schimbat, in 30 de ani, de doua ori. Odata la o masina, si la alta odata. Chestia, ca se schimba la 10 000, la 25, e aiureala. Daca s-a spart, da. Daca electrozii sunt perfecti, si n-au de ce sa nu fie, daca rezistenta prin electrodul central e aproape de zero (poate sa si depaseasca 100 ohmi), n-ai de ce s-o schimbi. Ca se ancraseaza cu calamina, chiar de nu faci motorul, tot e o solutie de a evita asta. Am mai scris si care. Numai faptul ca cumparati bujii, din ce in ce mai proaste, e un motiv sa fiti suparati de doua ori. Una , nu merge masina, alta banii! Bujiile vechi, reconditionate, le-as recomanda la toata lumea. Se pune putin suflet, in ceea ce se facea atunci. Faza cu cartonul, e reala. Dopuri de gheata se fac si pe conducte, dar in pompa si carburator, sigur se face noaptea. Dupa pornire, se face jivraj, adica sloi de gheata in difuzor, daca e umeda atmosfera si carburatorul e rece. La 20 de grade afara, sub centrator-clapeta vor fi minus 5 grade. De aceea e flansa pata-calda, pentru a ridica temperatura in zona clapetei.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 26 Nov 2011, 17:04
Post #12


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Asta-vara am mai curatit si eu bujiile, dar din cand in cand (nu neaparat la 20.000 cum se recomanda) mai trebuie schimbate si ele, sunt "consumabile" (nu chiar ca uleiul, totusi...). Cate masini (nu mai vorbesc de dacii) au aprinderea perfecta, sa nu se afume sau sa nu se depuna nimic pe bujii ? Le mai curatim, le mai stergem, le mai ardem, dar cateodata le mai si schimbam. Fisele, de exemplu, dupa ce s-au intarit si rascopt ani si ani de la caldura si curent, nu se compara cu unele noi.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan supernova
post 28 Nov 2011, 12:10
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




Fericire mare , azi am mai bibilit la masina si am reusit sa o pornesc si sa mearga cat de cat ok , indeajuns sa pot merge cu ea la mecanic .
Acum are relanti mai mare in jur de 1350 (dupa ureche) ,si o intrerupere la turatii mari ., in rest se comporta foarte bn ,trage bine motorul.
Maine ma duc la mecanic ca sa imi schimbe fisele ,capac delco,platina si sa mai curete ce trebuie ,sa o puna la puct cum trebuie . smile.gif


--------------------
Dacia /Renault Supernova clima & Clio Supernova (2002) & Clio (2005) - B-902-DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 28 Nov 2011, 21:44
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




vezi sa nui dai bani mecanicului de pomana
eu la masina mea umblu singur si merge de rupe pamantul


This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 28 Nov 2011, 21:44


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luci.brasoveanu
post 29 Nov 2011, 00:53
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 January 11




dintr-o data a aparut si la mine o problema: imi da rateuri in sarcina ! de bine ce ma mindream ca am fost la drum intins 680 km, am scos un consum de 7,8 la suta GPL !! si i-am dat 90-120
am cautat prin topicuri dar nu am gasit nimic asemanator.


--------------------
dacia berlina 1999 - bv-12-xxn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 29 Nov 2011, 01:37
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




unde sunt rateurile, in toba sau carb?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luci.brasoveanu
post 29 Nov 2011, 09:40
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 January 11




defapt intrerupe si imi da in nas la turatie mai mica, iar intreruperea e aproape constanta peste 2000 de turatii


--------------------
dacia berlina 1999 - bv-12-xxn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 29 Nov 2011, 11:02
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




vezi filtrul de gaz


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan supernova
post 29 Nov 2011, 11:32
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




Gata de azi masina a revenit la viata :X , am fost la mecanic si mi-a schimbat fise buji ,platina ,condensator ,capac delco ,furtunu cu duza (la mn era fara duza) ,si bujiile .Dupa ce a reglat mototrul toarce ca o felina smile.gif
luci.brasoveanu - verifica bujiile ,platina sau delcou .


--------------------
Dacia /Renault Supernova clima & Clio Supernova (2002) & Clio (2005) - B-902-DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 5 Dec 2011, 15:17
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




incearca sa ii pui si tu o aprindere electronica cu senzor! scapa de platina aia! O sa iti fie mult mai bine,mai ales acum iarna! Costa in jur de 90 RON dar merita toti banii! Si cand mai ai probleme verifica si duza aia de aer....cateodata carburatorul o papa! happy.gif

This post has been edited by alinworm: 5 Dec 2011, 22:40


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 5 Dec 2011, 22:03
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 13 January 09




sa nu uiti de cartonul in fata carb pomenit de PH-06-BOA, isi face extraodrdinar de bine treaba


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 29 Dec 2011, 16:31
Post #22


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Am observat ca (fix) de cand am schimbat fisele si bujiile, porneste mult mai greu la rece (la cald porneste normal): trag soc (eventual, daca n-a fost pornita mai multe zile, dau si de cateva ori la cama), se-aude scanteia si da sa se aprinda mai repede (parca mai repede decat ar livra pompa benzina) decat inainte de schimbare, o ia vreo 2 secunde si moare; evident, nu pot face nimic cu acceleratia ca se-nneaca (daca socul e tras la max.); daca imping socul 1/2, o pot tine usor-usor (la a 4-5-a cheie), din acceleratie, pana isi revine (vreo 2 min.). In rest, totul e ok (baterie, mers, etc.).
Eu banuiesc bujiile, voi ?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_alina
post 4 Jan 2012, 17:03
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 28 December 10
From: Deva




Salut,

Ma ierta-ti ca ma bag si eu aici,dar nu am vrut sa deschid un topic nou .
Am citit tot ce era pe forum despre pornirea la rece a dacilor si nimik sa mearga la mine.
Sa va povestesc am o dacie din 98 pe carburator, e de 5 ani la mine si in timpul asta m-au lasat toate pe rand, dar find masina mea de suflet de fiecare data am pus piese noi si bune pe ea, astfel incat acum ma mandresc cu ea. Insa de cateva zile ma face de rusine in fata blocului printre limuzine si 4x4.
Nu vrea sa porneasca deloc la rece, i dau cheie - bateria buna, electromotorul merge motorul nici macar nu tuseste,i dau 2 chei sa rupa uleiul dar nimik, trag socul la 40 % ca astfel se ineaca doua pedale si nimik, i dau 7 - 8 chei si cand mai ca ma lasa bateria incepe sa tuseasca, mai insist umpic si porneste.........iar de aici merge perfect, o opresc oricand si daca motorul e cald porneste din prima.
Am pus buji noi, platina noua,verificat fise,curatat lulea,verificat delcou,verificat bobina, benzina in carburator vine.
Am incercat toate stilurile de pornire despre care am auzit.......aceeasi poveste, am crezut ca face asa doar la temperaturi foarte scazute dar acum face la fel si la -4 grade.
Va rog, ma puteti ajuta cu ceva sfaturi ?


--------------------
Dacia Logan 2006 - dci - hd-11-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 4 Jan 2012, 18:17
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




deci ai verificat si benzina sprituie chiar de la prima cheie? verifica calitatea scanteii cu fisa scoasa de pe o bujie si tinuta de 1cm la blocul motor.ce inseamna ca ai verificat fisele si bobina?fisele ce rezistenta au? poate nu-ti inchide bine cuiul poanto si dupa ce opresti motorul mai picura benzina si se ineaca...cred ca va fi din alimentare ceva..ori este inecat ori nu primeste benzina daca zici ca dupa chei lungi incepe sa tuseasca.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_alina
post 4 Jan 2012, 18:45
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 28 December 10
From: Deva




Ce inseamna verificat fise si bobina? adica am luat de la un prieten fisele si bobina lui am montat pe a mea dis de dimineata inainte de ai da cheie cu gandul ca daca pleaca,imi cumpar fise si bobina, insa aceeasi poveste tuseste abia pe la a 8-a cheie, insa ma uita sa vad daca nu se ineaca cum ai zis tu, sa mai picure dua ce o opresc benzina.
La asta nu m-am gandit ,multumesc mult incerc maine ca acum e deja intuneric.


--------------------
Dacia Logan 2006 - dci - hd-11-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 4 Jan 2012, 19:04
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




verifica dc iti da scanteie la bujii! din cate ai zis la partea de alimentare nu ai probleme. e clar de la aprindere.

Scapa si de platina aia si pune o aprindere electronica gotronic cu senzor.


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 4 Jan 2012, 19:05
Post #27


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Simptomele par asemanatoare cu ale mele, eu am zis ca banuiesc bujiile, ca-s noi (fisele Tesla nu accept sa fie), si e posibil sa fie proaste, asta voi verifica la primavara, cand o scot de la iernat si pun iar bateria pe ea, voi repune bujiile vechi, (curatite), sa vedem...; si ma mai gandesc la o cauza posibila la tine, capac delco fisurat usor (pe interior), de la frig. Incearca intai cu alte bujii.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 4 Jan 2012, 19:07
Post #28


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




In primul rand schimba cuiul poanto si refa reglajele carburatorului. Vezi ca si avansul poate fi o problema, sa nu cumva sa fie prea mare sau prea mic. Vezi si pompa de benzina daca amorseaza cum trebuie ca poate nu are debit suficient.
Si mai incearca o treaba. Inainte de a porni masina dimineata, da la cama de vreo 10 ori cam asa si dupa porneste-o.
Spor!


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 4 Jan 2012, 21:40
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




da exact ce a zis NES..eu banuiesc ca e de alimentare si eu am avut capacul fisurat dar macar da cateva semne de viata...dar sa fi sigur verifica si chestia aia cu scanteia daca da scanteie puternica...simptomele ce ai scris tu sunt de dezamorsarea carburatorului.am vazut si asa ceva ca sprituia benzina sin cioc cand m-am uitat dar totusi nu era suficient ca n-a pornit numai dupa ce s-a amorsat carburatorul..


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 5 Jan 2012, 09:33
Post #30


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Pai m-am chinuit doua ierni pana i-am dat de cap. La cald pornea de-ti era mai mare dragul. Asa am omorat bucsele de la electromotor, reactie in lant a fost dupa. Si la fel, schimbasem bujii, fise, capac delco, reglaje peste reglaje, asta pana sa ma lumineze un mecanic prieten de familie si sa imi zica de pompa de benzina si de sportul extrem cu datul la cama dimineata biggrin.gif
Drept urmare, am schimbat cuiul poanto ca sa fiu sigur, si cand am dat la cama urmatoarea dimineata, la prima cheie a pornit. Acum incerc sa fac rost de finante ca sa iau o pompa de benzina electrica.


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:44
Forum Renault