DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cutie viteze, Cloncane - nelamurire...

Dragos
post 27 Jul 2005, 11:45
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 17 August 04
From: Galati




Dom'lor, la mine cutia de vit. (asa cred eu) cloncane, mai ales in a doua, si zgomotu'i din ce in ce mai puternic. mad.gif

Probabil si la voi chestia urmatoare e la fel (sper ca ati observa wacko.gif t): datorita joculurilor, la schimbarea accelerare/frana motor, schimbaroru' (sa-i spunem neprofesional "bat" wink.gif ) se deplaseaza, putin dar f. sesizabil. Acest lucru nu este f. suparator, insa in vit. II cam (cam=la sub. 1800rpm) de fiecare data cand accelerez (apasare pedala de gaz) cloncane, ca si cum cuplarea se cauta sa se faca corect, dupa care cloncanitul dispare...
Ce palaria mea (scuze!), s-au uzat in asa hal pinioanele?
Masina are aproape un an, 5000km.

Sunt f. nedumerit - parca le-as face o vizita la service (da' am casco luna viitoare, trebue sa pregatesc milioanele sad.gif ), sa-mi verifice tot: cloncanit, discuri de frana si sistemul de franare (care s-a lasat... cam mult), si sa-mi faca si un test pe laptopu' lu' peste, chiar si pe banii mei. mad.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI Clima - ...
Posesor de Solenza...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvmirel
post 27 Jul 2005, 13:38
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 7 May 04
From: Bucuresti




Incearca sa schimbi vitezele atunci cand trebuie, nu mai devreme. Cauta si ai sa gasesti un topic numit "cand schimbam vitezele". Ai sa te lamuresti acolo. 1800 turatii este prea putin pentru treapta 2. Incearca 2000 sau 2200. Ai sa vezi ca, ca prin minune cloncanitul dispare. Daca exista vreun cloncanit acesta se datoreaza slabirii piulitelor de la tampoanele de fixare ale cutiei si poate ale motorului pe care ti le vor strange mecanicii in service la revizia de 10.000. Atunci se strang cam toate imbinarile elastice. Nu uita sa le precizezi insa acest lucru. Se mai fac ca uita. Oricum e prea devreme sa apara asemenea probleme la 5000 km. Acestea apar de obicei dupa 80 - 100.000 sau daca s-a tras tare de masina, ceea ce nu cred ca face obiectul. Bafta!


--------------------
Dacia Solenza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 27 Jul 2005, 18:21
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




Daca conduci subturat se intampla sa constati ca transmisia face zgomot. El se datoreaza arcurilor ambreiajului, micilor jocuri dintre angrenaje si in special din diferential.
Incearca sa mergi mai in forta un pic, adica sa dai tonul in ceea ce priveste mersul transmisiei. Nu merge subturat, nu o lasa pe masina sa te traga de maneca ca ar trebui un pic turata. Asta nu inseamna sa o fortezi.
Oricum toate face asa (incusiv a mea) daca nu o conduci corespunzator.

This post has been edited by valioglu: 27 Jul 2005, 18:22


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 22:04
Forum Renault