pornirea grea, help
![]() ![]() ![]() |
pornirea grea, help
bc_17_ral |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 January 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
supernova
- bc 17 ral
|
|||
bc_17_ral |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 January 05 ![]() |
sa va spun ce verificari am facut ca sa nu spuneti ca sunt nesimtit si pun aceeasi problema fara sa caut remedii:
-curatat senzor turatie -schimbat bujii chiar daca aveau doar 6.000 km -curatat toate injectoarele -demontat pompa benzina ,schimbat sita -schimbat iar filtru benzina (doar 6.000 km) -schimbat supapa de presiune de la rezervor aia care "rage ca vaca" -desfacut si verificat supapa vacumatica de retur de pe rampa de injectoare -verificat furtune tur si retur -pompa are presiune de nu poti tine furtunul obturat cu mana -desfacut si sters sonda lambda -facut proba cu ambele chei Si problemele cu pornirea apar doar la cald adik cam la 1-1,5 ore de la oprirea motorului.Chiar daca pun contactul de mai multe ori tot nu porneste decat daca accelerez. Astept un raspuns de la voi,multumesc. |
--------------------
dacia
supernova
- bc 17 ral
|
|
Liviu |
![]()
Post
#3
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Ce zici de curatarea motorasului pas cu pas, a corpului clapeta si a TUTUROR contactelor din compartimentul motor ?
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
bc_17_ral |
![]() ![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 January 05 ![]() |
Se poate curata motorasul pas cu pas?Am incercat sa desfac unul de la o dacie berlina si nu prea am avut succes,oricum am sa incerc si varianta asta sa vedem ce se mai intampla.Deocamdata multumesc pentru sfat si mai revin cu date despre functionarea masinii.
|
--------------------
dacia
supernova
- bc 17 ral
|
|
Cib |
![]()
Post
#5
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
bine ai venit in club cu mine
Se pare ca injectoarele tale sunt alezate. Ce e mai grav ca la mine sunt in garantie (sau asa ar trebui) si nu vor sa mi le schimbe pe garantie. Eu am aceeasi prob de 1,5 luni. Am schimbat si probat aproape tot. Cu alte injectoare pornea si nu era nimic. |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
Sergiu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Se pare ca de asta mi-au recomandat mie sa nu-mi curat injectoarele, si mi-au zis ca au mai avut cazuri ca dupa curatare, se duc... Hmmm....
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
bc_17_ral |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 January 05 ![]() |
Cred ca am sa imi iau inima in dinti si am sa desfac motorasul pas cu pas pt ca am observat ca atunci cand pun contactul pedala de acceleratie nu se mai misca asa cum facea de obicei.Nici macar nu se tureaza la pornire adica sa stea la 1200-1300rot/min dimineatza la rece pana se incalzeste un pic motorul cum facea in trecut , acu porneste direct in 800-900rot/min.Aveti idee daca se gaseste de cumparat doar motorasul pas cu pas fara "corp clapeta acceleratie" sau "debitmetru de aer" sau cum ii mai spune?
Multumesc de sfaturile de pana acum! |
--------------------
dacia
supernova
- bc 17 ral
|
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Motorasul pas cu pas nu se poate cumpara separat. Doar cu corp clapeta.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bc_17_ral |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 January 05 ![]() |
Am demontat motorasul pas cu pas si l-am curatat(de fapt tija de reglare) deoarece pe acolo erau "balauri" si de data asta masina a pornit dar in 3500-4000 rot/min.Dupa cateva reglaje manuale pt ca electric nu cred ca mai merge am reusit sa fac masina sa mearga cat de cat bine.Sper sa nu mai am probleme de pornire.Cu aceasta ocazie multumesc iar celor care mi-au dat rezolvare la problema mea.
|
--------------------
dacia
supernova
- bc 17 ral
|
|
dantes |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Cum adica reglaje manuale? La ce? La motoras? Ca ala parca se autoregleaza....
|
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
madkat |
![]()
Post
#11
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
motorasul pas cu pas se autoregleaza la fiecare pornire... daca nu a facut chestia asta singur dupa ce l-ai montat la loc e o problema cu el sau cu comanda lui
|
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
e normal sa faca asa dar is revine dupa 2-3 porniri saaaaaau inseamnca nu ai strans tu suficient un surub pe acolo cand ai momntat corpul clapeta
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
ballack |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 June 05 ![]() |
Singurul remediu ca sa porneasca din prima este sa cumperi alte injectoare!La modelu asta de injectoare de pe supernova problema apare dupa ce le cureti si nu conteaza ca se curata cu unde sau cu substanta.Cand se umbla la ele li se schimba parametrii si de aceea nu mai porneste din prima!dar cum am spus mai sus!iti iei 4 injectoare noi si nu ai probleme!
|
--------------------
Dacia
Super Nova
- B-05-FDv
|
|
bc_17_ral |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 January 05 ![]() |
Spun ca am facut reglaje manuale pt ca motorasul ala parca e mort.Dupa demontare l-am miscat ca sa vad daca nu e blocat si cand l-am pus la loc motorul era super turat;am incercat mai multe porniri dar degeaba reglajul motorasului tot manual a trebuit facut.Azi am sa fac schimb cu o solenza de un corp de acceleratie sa vad comportamentul.Mai tinem legatura.
|
--------------------
dacia
supernova
- bc 17 ral
|
|
uzyflorin |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 30 April 05 ![]() |
Unde vine supapa aceea de presiune de la rezervor?
merci |
--------------------
dacia
supernova-clima
2001
- B 19 uzy
|
|
bc_17_ral |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 January 05 ![]() |
Supapa de presiune se gaseste sub aripa spate-dreapta in partea de sus a gatului rezervorului.Mergi cu mana pe furtunul cel mai subtire si ai sa gasesti usor supapa sau mai greu daca nu ai mai fost de mult la spalatorie.
|
--------------------
dacia
supernova
- bc 17 ral
|
|
uzyflorin |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 30 April 05 ![]() |
Scuze de intrebare.
Din ce e formata supapa de presiune din rezervor ? Pentru ca eu am gasit in rezervor, cand am schimbat sita de la pompa, o bila de rulment mai mare, si doua piese din plastic una sub forma de rotita iar ce-a de a doua sub forma de butoiasi care prezinta niste orifici prin el. Cineva mi-a spus ca sar putea fi de la o supapa care se afla pe furtunul de retur care intra in rezervor.(de presiune sau supraplin) Dar nu stiu de unde sunt. Ai idee daca exista vreo supapa pe furtunul de retur? Merci |
--------------------
dacia
supernova-clima
2001
- B 19 uzy
|
|
bc_17_ral |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 January 05 ![]() |
Sincer sa fiu nu imi dau seama ce e cu alea acolo dar eu cand am desfacut pompa de benzina nu am gasit nimic de genul ala(am gasit foarte mult shpan iar sita era "varza").
|
--------------------
dacia
supernova
- bc 17 ral
|
|
madkat |
![]()
Post
#19
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
span la pompa de benzina???? de care span de plastic sau metal??? de la ce naibii?
ca pe bune m-ai bagat la idei sa desfac si eu pompa ![]() |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
mihail75 |
![]()
Post
#20
|
![]() mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi ![]() |
fiind o problema legata de pornire am sa postez aici, mai ales ca nu am mai intalnit chestiunea (daca s-a discutat, va rog un link ceva). iata situatia:
masina a pornit intotdeauna la prima cheie, inclusiv iarna la -16 grade. faza este ca, de o vreme, cind pornesc masina, dupa ce a stat cam 3 zile sau mai mult, in momentul cind o ia simt un impuls dedesupt la motor (pot asemana impulsul cu ceea ce se simte cind un tampon la motor e dus si schimbi vitezele). nu face asa daca o pornesc de la o zi la alta. deja a facut asa de vreo patru ori. ce sa fie? m75 |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
bc_17_ral |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 January 05 ![]() |
Ca sa raspund complet la ce am postat mai sus shpanul era de metal si a trebuit sa schimb sita de la pompa de benzina pt ca arata ca un "arici".Oricum era asa de mult incat a mai ramas si pe fundul rezervorului asa ca l-am adunat cu un magnet ca sa nu schimb iar sita.Oricum asta poate fi de la rezervor sau de la PECO dar acum nu mai conteaza.
In alta ordine de idei azi am reusit sa fac schimb cu cineva de un corp clapeta acceleratie si surpriza...acelasi simptom, nu a vrut sa porneasca la 30-40 min dupa ce am oprit motorul. ![]() Am sa merg iar la service sa o mai pun inca o data pe tester si daca nici acum nu e cale de rezolvare o VAND ca ma termina psihic.Bafta la toti si ne mai auzim. |
--------------------
dacia
supernova
- bc 17 ral
|
|
klaus |
![]()
Post
#22
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu as recomada curatarea TUTUROR contactorilor de la sonde si senzori. Plus o verificare a circuitului de purjare.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
madkat |
![]()
Post
#23
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
in legatura cu problema lui bc... - un prieten a avut o problema similara si rezolva in felul urmator: - dadea cu spray din-ala-de-pornit-usor-iarna (nu radeti dar nu stiu cum se cheama exact) pe contactele de la starter... si inca unele expuse pe acolo dar carora nu le stiu menirea - si dupa vreo 3 luni cu metoda asta masina si-a revenit ca prin minune...
a - si ar mai fi o posibilitate - vreun contact electric, care in urma incalzirii motorului sa de dilate sau naiba si=tie ce si sa nu mai mearga - si sa trebuiasca sa revina la o anumita plaja de temperaturi ca sa lucreze din nou... si un indiciu ar fi dupa mine faptul ca acel contact imperfect este necesar DOAR la pornirea motorului, in timpul functionarii necontand daca este sau nu bun This post has been edited by madkatweb: 5 Jul 2005, 09:11 |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
asarban |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Eu cred ca tu nu stii ce vorbesti si bagi de la tine...
Sprayul ala "depornitusoriarna" contine o substanta care creste cifra octanica a benzinei sub forma de vapori.. Ala se da in filtrul de aer si nu direct in carburator ca s-ar putea sa faca o flama pana la etajul 2... Altul e spraiul ala cu care dadea prietenul tau... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
bc_17_ral |
![]() ![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 19 January 05 ![]() |
Totusi problema mea a aparut dupa ce am dat jos pt prima data rampa de injectoare nu asa din senin.Am sa dau cu spray pt contacte peste tot dar nu cred ca de acolo este problema.Va mai tin la curent cu pornirea care ma face sa dau foc la masina.
|
--------------------
dacia
supernova
- bc 17 ral
|
|
madkat |
![]()
Post
#26
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
@asarban - omul mi-a aratat tubul si mi-a aratat si unde da - si am si vazut de vreo doua ori cand nu pornea masina... si da, stiu ce zici tu, ca se da la admisia de aer - m-a mirat si pe mine metoda lui de aplicare... si logica nu am inteles-o nici pana in ziua de azi... - as fi inteles daca era WD40- sau ceva in genul asta...
a - si nu am pus nimic de la mine in ciuda aerului de SF al postului meu si crede-ma nu sunt genul sa vorbesc gratuit cand e vorba de masini @bc... - ia fiecare leggatura electrica de la rampa de injectie si verifica la sange fiecare mufa chiar daca la prima vedere pare ok - ai grija ca genula sta de mufe poate face urmatoarea problema (patita pe propria piele) cand se impinge mufa in lacasul ei clemele metalice din interior pot sa se impinga spre exterior in loc sa faca contact cum trebuie (am fost destul de prolix dar sper ca se intelege) - te prinzi de problema asta urmarind firele cu atentie - daca unul din ele tinde sa iasa oleaca in afara cand impingi mufa acolo e buba This post has been edited by madkatweb: 5 Jul 2005, 11:58 |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
asarban |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Draguut!
WD40 e spray lubricant...eh... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
madkat |
![]()
Post
#28
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
@asarban - ca sa vezi ca stiu ce zic
![]() citat: "WD 40 - 240ml Product Code - pro.ro.wd40.3 Price .... Lubrifiant protectie si curatare universal - 240 ml cenzuratătare: WD-40 indepărtează mizeria depusă cenzuratătând grăsimea si murdăria, de asemenea dizolva adezivi inlesnind cenzuratătarea usoara a etichetelor, benzilor si materialul de lipire în exces. Indepărtează umezeala: WD-40 indepărtează repede umezeala din sistemele electrice eliminând posibilitatea unor scurt-circuite. Penetrare: WD-40 indepărtează rugina din asamblările metalice nepermanente ruginite sau de pe părtile metalice ruginite sau înghetate. Lubrifiază: Componentele de lubrifiere ale WD-40 sunt dispersate la depărtare lubrifcând piesele in miscare, greu accesibile. Protejează: Protejează suprafetele din metal cu ajutorul componentelor sale chimice rezistente la coroziune, protejând împotriva umezelii si a altor elemente corozive." end citat This post has been edited by madkatweb: 5 Jul 2005, 12:03 |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
costi |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
"cenzuratatare" e de la tine sau asa era citatul ?
![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
klaus |
![]()
Post
#30
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
E de la cu.ratare. E functia automata de cenzurare a forumului
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 23:40 |