Balbaieli si trepidatii in accelerare
![]() ![]() ![]() |
Balbaieli si trepidatii in accelerare
andrei_radu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
-
2003 Rapsodie
|
|||
aliosha |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 December 09 From: arges ![]() |
Am avut si eu o problema de genul acesta si era din cauza bobinei de inductie. La ralanti mergea frumos insa intrerupea in accelerare in sarcina. Am desfacut bobina si am vazut ca pe spatele ei era o fisura. Am probat cu una buna si nu mai facea nici o problema. Poti sa ii faci si o curatare la corpul clapeta si la MPP ca nu strica. Bafta!
This post has been edited by aliosha: 29 Oct 2011, 07:09 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 CC
2008
|
|
andrei_radu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Am sa desfac si bobina sa o inspectez pe toate partile.
Cu curatatul corpului clapeta si a mpp...sunt eu tehnic asa dar la asta imi e cam frica sa umblu sincer...imi e sa nu scot mpp si sa il dereglez si apoi sa nu mai mearga deloc...sa nu se mai autocalibreze cand il bag la loc...etc etc ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
-
2003 Rapsodie
|
|
aliosha |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 December 09 From: arges ![]() |
Desfaci mpp ul din cele doua suruburi de fixare de pe corpul clapeta, si ii stergi capul metalic cu o carpa imbibata in benzina sau orice altceva ce consideri tu ca poate fii folosit. Apoi la fel cu un pic de benzina si o carpa poti curata restul corpului clapeta. Daca se deregleaza mpp ul el se va autocalibra in momentul pornirii motorului. Poate nu din prima dar dupa cateva porniri isi va reveni sigur. Cauta si tu printre topicuri ca sunt o gramada de discutii despre subiectul asta si ai sa te convingi. In ceea ce priveste bobina eu te sfatuiesc sa iei una buna de la un prieten si probeaz-o pe masina ta. Poti astfel sa elimini o cauza (daca face la fel cu bobina buna), sau chiar sa rezolvi problema (sa mearga bine masina cu bobina buna). Noroc.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 CC
2008
|
|
velceani |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Salut,
la fel am si eu o problema. Cand accelerez mai brusc merge sacadat si dupa o secunda, doua isi revine. Mentionez ca aceasta problema a aparut dupa ce a stat nemiscata in ger doua saptamani. Aseara am pornit-o, dupa ce am schimbat bateria, nu mai aveam deloc curent la cea veche, am lasat-o sa se sincalzeasca, totul ok, apoi am plecat cu ea. Cand merg lin cu ea, fara accelerari bruste, totul ok, apoi la o accelerare mai brusca incepe sacadarea apoi e ok. ce ar putea fi? Nimeni? 8 Feb 2012, 13:26: nici un sfat , o parere ceva? This post has been edited by velceani: 8 Feb 2012, 13:26 |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
pompa de benzina cum e?
Dar bujiile? Ca mie imi suna a nealimentare suficienta la acceleratie. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
velceani |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
La pompa de benzina m-am gandit si eu, dar ma gandesc ca daca era ea nu cred ca sacada o secunda si apoi mergea... Ma gandesc ca nu ma mergea deloc nu?
Aici cred ca e problema, ori bujie ori fise ceva. La fel ma mai gandesc la un senzor sau o mufa ceva... Nu facea asa inainte de gerurile astea si ma gandesc ca undeva e un contact imperfect... |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
BoR |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
Verifica daca sunt introduse fisele complet in capetele bujiilor. A avut si a mea odata acest simptom si de acolo a fost. Eventual ceva condens format in acea zona...caz in care dupa un drum mai lung problema ar disparea.
|
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
velceani |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Buna dimineata,
ce pot sa zic , decat ca acum merge fara probleme. cred ca asta a fost, condens pe la fise... ieri dupa ce toata ziua a stat in soare, nu mai face. Aseara mi-a mai facut figuri, dar cum, in viteza a III-a am incercat sa vad daca mai face, si am lasat-o aproape de relantiu si am accelerat-o mai brusc, si mai dadea semne, dar banuiesc ca totusi avand in vedere temperatura, e de la frig. Relantiul sta frumos intre 750-800 rpm si nu mai fluctueaza. Multumesc de sfaturi. |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
Salut, se pare ca am si eu problema asta de vreo 2-3 zile. Sacadeaza, face fum de aprinde iluminatul stradal, nu sta la relanti (tuseste tare si moare), etc.
Are cineva o idee cam ce poate sa aiba? (Sa nu uit, solenza mea e 1.9D) |
--------------------
Dacia
Solenza
- B-40-FJB
2004 Avantage I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
Salut, azi m-am gandit ca daca "EGR baga o parte din gazele de evacuare inapoi in admisie, hai sa-l scot sa vad cum se comporta".
L-am scos si shock... masina nu mai rupe, nu mai balbaie si nu mai fumega. La relanti tot nu prea sta si turatia fluctueaza putin, dar la drum drept merge bine:) Nu am fost de parere ca scosul mufei de la EGr e o idee buna, dar se pare ca nu am avut nimic de pierdut:D. |
--------------------
Dacia
Solenza
- B-40-FJB
2004 Avantage I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
Se pare ca si cu EGR scos tot asa facea.
Mi-a zis un prieten sa misc mufa de la pompa. Am miscat mufa si nu s-a intamplat nimic (mufa e tapana). In schimb cand i-am dat o palma mufei de la ECU (calculator) masina si-a revenit subit. Sa fi fost contacte imperfecte la ECU? Oricum vineri o pun pe tester ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
- B-40-FJB
2004 Avantage I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Nu mai da palme si pumni la ECU; suporta si raspunde mai bine la spray de contacte!
Si inca ceva:(nu sunt primul care o spune): vezi ca masina e ca femeia: daca o bruschezi, te poate asculta pe moment, dar nu rateaza ocazia sa ti-o plateasca atunci cand te astepti mai putin... This post has been edited by JOHN123: 15 Feb 2012, 23:43 |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
Sunt de acord cu ce ai zis, dar pe marginea drumului chiar nu aveam spray de contacte.
Socul acela in mufa de la ECU a fost singura solutie sa ma duca pana acasa. |
--------------------
Dacia
Solenza
- B-40-FJB
2004 Avantage I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
alexux |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 12 February 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Ming @ 9 Feb 2012, 13:18) Salut, se pare ca am si eu problema asta de vreo 2-3 zile. Sacadeaza, face fum de aprinde iluminatul stradal, nu sta la relanti (tuseste tare si moare), etc. Are cineva o idee cam ce poate sa aiba? (Sa nu uit, solenza mea e 1.9D) ori injectoare infundate ori presiunea din rampa prea mica... |
--------------------
Dacia
Solenza
- AG 66 VLI
2003/Confort
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 17:55 |