DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Rateuri pe evacuare

curentat
post 21 Jul 2015, 10:20
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




Salutare la toata lumea , am o dacie din 95" pe carburatie +gpl....motorul mergea intrerupt antigel marit in vas ,,,am schimbat pompa apa garnitura chiuloasa lant distributie (cel vechi era uzat)tras la punct reglat culbutori 20 Admisie - 25 Evacuare inlocuit bobina inductie bujii fise platina capac delcou pompa benzina reglat carburator.....motorul pornestecu fisele inversate bine.. pe benzina se tureaza bine in 5000 turatii stationand ,,,in schimb la plecarea de pe loc nu dezvolta motorul putere si da rateuri pe evacuare si motorul da sa moara ...are cineva idee de la ce poate fiii??? am mai cautat pe forum daca a mai patit cineva asemanator dar nu am gasit...astept pareri concluzii va multumesc

This post has been edited by curentat: 21 Jul 2015, 10:21


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Jul 2015, 11:27
Post #2


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




sigur ai pus-o bine la punct ? huh.gif pinionul la delcou e pus corect ?

This post has been edited by sobolan: 21 Jul 2015, 11:27


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 21 Jul 2015, 12:12
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




da este pus la punct distributia iar pinionul la delcou cu partea D spre baterie....porneste bine dar nu dezvolta putere da rateuri si moare si motorul la plecare


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 21 Jul 2015, 20:14
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




verifica starea avansului vacuumatic si centifugal, daca sunt ok atunci verifica din nou distributia.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Jul 2015, 23:44
Post #5


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




eu pun pariu ca-i de la distributie sau ca nu ai pus pinionul la delcou corect.....intotdeauna cand ai rateuri pe esapament te legi de aprindere.....ceva nu e corect pus la tine !

cand pistonul 1 e in PMS (ai sa vezi si pe fereastra ambreiajului crestatura din volant) se pune pinionul la delco cu crestaturaile perpendiculare la axa cu came... jumatatea mai mica vine spre radiator(el e crestat excentric )......au trecut cativa ani buni de cand nu mi-am mai batut capul cu un motor de dacie....
TIP : infileteaza un surub de 14 pe pinion ca sa-l poti baga mai usor prin bloc !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 22 Jul 2015, 07:37
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




distributia este pusa bine la punct ...volanta la semn pinionul de la arbore cu pinionul de la axa se aliniaza semnele ....pinionul de la delcou este si ala pus bine cu partea D spre baterie ...de pornit porneste bine .....aseara am luat un alt carburator l-am montat pe masina si cu acestra nu-mi mai da rateuri deloc in schimb am o intarziere timp de 1-2 sec la accelerare in sarcina in rest trage bine si cu fisele de ce imi merg pe invers? care e solutia?


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 22 Jul 2015, 08:06
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




se intoarce cupla de pe delcou.
Bafta!
P.S.- cand pui pinionul cu partea "D" catre baterie asigura-te ca cilindrul 1(cel de langa ambreiaj) este in compresie( ambele supape sunt inchise).

This post has been edited by pcostica: 22 Jul 2015, 08:10


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 22 Jul 2015, 09:28
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




sal costica ...tu la care cupla te referi sa o intorc? pinionul este pus cu parteaD spre baterie cu pistonul 1 in compresie si supapele inchise


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 22 Jul 2015, 10:04
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




cupla_delcou.png ( Size: 388.2k ) Number of downloads: 89


This post has been edited by pcostica: 22 Jul 2015, 10:05


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 23 Jul 2015, 09:09
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




sa rotesc la 180 grade racul ala zici tu


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 23 Jul 2015, 20:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




doar daca vrei! Motorul poate functiona si cu fisele invers.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 25 Jul 2015, 14:46
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




va myultumesc de ajutor


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th May 2024 - 08:58
Forum Renault