Da in nas, Aiurea
![]() ![]() ![]() |
Da in nas, Aiurea
crisbog_2007 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 10 November 11 From: Tulcea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1410
1410
- TL 02 XXU
1998
|
|||
Lucian MC |
![]()
Post
#2
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Poate sa fie din mai multe cauze.
1 Ai avansul reglat prost 2 Ai amestec bogat 3 Ai fise si bujii de proasta calitate aici spun ca mie nu imi tinea relantiul la rece cu un set de bujii de urziceni. 4 Nu tragi socul un sfert sau jumatate cum fac daciotii |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
- IS-60-GVE
1989 1410 si 1995 1410
|
|
crisbog_2007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 10 November 11 From: Tulcea ![]() |
Am bujii bosch noi,fise noi,avans reglat dar nu stiu cum sa reglez carburatorul(amestecul)..
|
--------------------
Dacia 1410
1410
- TL 02 XXU
1998
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Rateu in carburator = amestec sarac. Daca ai schimbat jicloare, rau ai facut, pune-le la loc. Ori e jiclorul principal prea mic, ori nivelul, pompa de sprit nu baga bine, sau daca ai schimbat membrana, e una cu arcul prost, prea moale.
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-99-aob
1988
|
|
vincere |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Fii atent. Este acolo in exteriorul carburatorului un surub cu arc - pentru emulsie la mersul in gol. Il desfaci pe ala putin 1/4 - 1/2 tura, eventual mai strange surubul care deschide clapeta de acceleratie sa mearga putin mai accelerat. Vezi daca e stransa piulita de la delcou (ruptor - distribuitor) sa nu fie prea libera sa se fi dereglat avansul. Trage 15 grade intr-un sens sau altul si vezi cum se aude motorul sau fa o tura. Ai rabdare dimineata sa se incalzeasca motorul, da-i cateva pedale usor mai accelearat. Eventual daca e rece afara primul kilometru fa-l cu un sfert de soc tras pana se incalzeste mai bine motorul
This post has been edited by vincere: 28 Nov 2011, 14:42 |
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
- IS31DIO
2015
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Vincere, in ideea in care avansul e bine (crezi ca poate aprecia 15 grade?), numai ultima fraza o consider reala si buna. Eu as cere sa-mi explici detaliat, si ce se intampla daca rotesc sau nu, daca scot surubu sau nu. Ideea cu strangerea celui de la clapeta, e falsa. Mai ales acu' , la relanti se va face jivraj. Clapeta trebuie sa stea total inchisa, iar relantiul il va avea de la surubul care zici tu cu ceva ture, dar si aici nu trebuie sa spui una, sapte, noua ture, si nu are de a face cu mersul in sarcina. Pe la varful lui, trece o cantitate de amestec de aer-benzina, atat cat sa asigure relantiul. Mai mult, nu-i traba lui. Inchizand treptat si total clapeta, regland din acel surub se cauta obtinerea unui mers frumos, fara ezitari, in maximul turatiei de relanti.
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-99-aob
1988
|
|
vincere |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 28 Nov 2011, 21:53) "Vincere, in ideea in care avansul e bine (crezi ca poate aprecia 15 grade?), numai ultima fraza o consider reala si buna. " Avansul se poate deregla daca piulita nu e stransa la delcou, iar de obicei corectia e minima (cine stie putina trigonometrie) intelege ca poate incerca o deplasare minima. "Eu as cere sa-mi explici detaliat, si ce se intampla daca rotesc sau nu, daca scot surubu sau nu. Ideea cu strangerea celui de la clapeta, e falsa. Mai ales acu' , la relanti se va face jivraj. Clapeta trebuie sa stea total inchisa, iar relantiul il va avea de la surubul care zici tu cu ceva ture, dar si aici nu trebuie sa spui una, sapte, noua ture, si nu are de a face cu mersul in sarcina. Pe la varful lui, trece o cantitate de amestec de aer-benzina, atat cat sa asigure relantiul. Mai mult, nu-i traba lui. Inchizand treptat si total clapeta, regland din acel surub se cauta obtinerea unui mers frumos, fara ezitari, in maximul turatiei de relanti. Daca nu a curatat ca lumea carburatorul orificiile pentru repriza pot fi infundate. De aia ii da in nas cand da sa plece. In plus e rece afara are nevoie de un amestec imbogatit de benzina si pentru mersul in gol- desface surubul de emulsie . Tragand de soc oricum deschide partial clapeta de acceleratie desupra orificiilor de repriza, dar benzina ii vine prin canalul concentratorului mai multa. Mergand cu socul tras risca sa ii vine prea multa benzina si o ineaca. De aceea e bine sa o forteaza sa suga si pe acolo la orificiile de repriza stangand din surubul clapetei de acceleratie pentru o cota suplimentara la o turatie mai mare. Givraj se face daca nu ii merge pata calda sau a luat-o prea repede. Mai probabil ii poate da in nas cand accelereaza de la circuitul pompei spritz - Sa controlezi vizual daca pe toata cursa de acceleratie vine benzina pe la ciocul ajutajului. Daca nu sa schimbe membrana, eventual supapa de aspiratie din CNC si supapa refulare cu bila de la ciocul de descarcare. Multumit ? |
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
- IS31DIO
2015
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Sa-ti spun nu, poate te-ai simti jicnit si nu asta vreau. Nu e rau ce spui, dar e incomplet. Tu ai incredere, vad, in membrane noi. Eu am spus de multe ori ce-i cu ele. Supapa din camera, e bina sa-i impinga opritorul bilei, pana o ridica aproape de scaun (cu grija sa n-o intepenesti, ca n-o mai dai inapoi), dar asta cere experienta. Cand membrana e proasta, cu arc moale, pana la jumatea cursei acceleratiei se comprima arcul, deci nu misca niciun strop de benzina, dupa care incetezi tu sa apesi, ca doar n-oi trece prin podea. De aceea, zic ca bila sa fie cat mai aproape de scaun (sus), sa nu mai piardatimp si spatiu pana inchide. Ma opresc, ca devine greu de citit atatea romane pe care le asez p-aici. Nu toate romanele se cumpara, deci, alegeti.
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-99-aob
1988
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Si a mea face, am vazut si altele care fac. Si eu zic ca asa face toate, mai mult sau mai putin. Cel putin a mea cand e frig sub 5 grade, daca nu sprituiesc din pedala, moare motorul, abia dupa 10-20 de sec de sprituiri, pot sa-l tin accelerat. La relanti sta dupa a doua pornire dar la 3-400 ture si trepideaza toata.
Oftopic. Daca accelerez putin(cand e cald) cam la 1200, am foarte multe rateuri, motorul merge urat, aceste rateuri se elimina daca slabesc jiglerul de relantii(ala de se infunda) cam juma de tura, evident creste consumul. Ce am de facut sa rezolv problema asta cu trepidatul? This post has been edited by davidut5: 4 Dec 2011, 17:44 |
--------------------
Volkswagen
Jetta
- TR-01-LOW
1991 wolfburg, 19e
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ai infundate gaurile de progresiune
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
- sv
1999
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
salutare...am si eu o problema asemanatoare doar ca a mea merge rotund, nu moare si cand o accelerez pe loc merge ok...cand sunt in sarcina, indiferent de temp motorului , daca bag picioru brusc in ea prima oara scutura putin si dupa aceea isi da drumul...bujiile sunt caramizii, porneste imediat chiar si fara soc iarna. Eu folosesc socul mai mult cand e rece primii 2 km sa nu ma puna in cap chiar foarte rau. Aveti idee ce ar putea fi... ? Nu stiu ce sa-i mai fac... este enervant cand da in cap. Din cate am inteles ar putea fi jigloarele care sunt de o calitate indoielnica in ziua de azi. Alte idei?
|
--------------------
Dacia
1310 break
- 2-VL-8962
1989
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
QUOTE(krapcarasu @ 4 Dec 2011, 17:51) Defapt treaba era mult mai complicata. A mers din ce in ce mai rau, si cerea avans ca sa mearga bine, i-am dat pana sa lovit delco-ul de bujie. Atunci mi-am dat seama ca este ceva pe la distributie. Am desfacut capacul, si surubul de la pinionul de pe axul cu came se slabise, si jucase pana a uzat si pana s-a uzat si pinionul, deplasandu-se vreo 4mm. |
--------------------
Volkswagen
Jetta
- TR-01-LOW
1991 wolfburg, 19e
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th September 2025 - 09:59 |