Curatare injectoare
![]() ![]() ![]() |
Curatare injectoare
atanatizante |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 16 January 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1,5dCi 85CP
2007
- b-56-vmt
|
|||
cristio_79 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Uite aici.
Vezi daca fac si curatari sau doar le schimba / reconditioneaza. This post has been edited by cristio_79: 31 Jan 2012, 20:06 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
atanatizante |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 16 January 12 ![]() |
QUOTE Uite aici. Vezi daca fac si curatari sau doar le schimba / reconditioneaza. Merci mult! Ai ceva referinte despre ei? |
--------------------
Dacia
Logan 1,5dCi 85CP
2007
- b-56-vmt
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
eu zic ca la injectoarele astea delphi e cam inutila actiunea asta cu ultrasunete. Cati km are? Au aparut probleme sau vrei sa o faci "preventiv"? Eu recomand o solutie d-aia de curatat sistemul de injectie , se alimenteaza pompa direct cu 2 furtune montate pe stuturile de pe pompa si conectate la un borcan cu solutia respectiva, se lasa sa mearga juma de ora- o ora pana se consuma toata solutia. Altfel: vorba colegilor: reconditionare injectoare - supape- diuze dupa caz
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
atanatizante |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 16 January 12 ![]() |
QUOTE eu zic ca la injectoarele astea delphi e cam inutila actiunea asta cu ultrasunete. Cati km are? Au aparut probleme sau vrei sa o faci "preventiv"? Eu recomand o solutie d-aia de curatat sistemul de injectie , se alimenteaza pompa direct cu 2 furtune montate pe stuturile de pe pompa si conectate la un borcan cu solutia respectiva, se lasa sa mearga juma de ora- o ora pana se consuma toata solutia. Altfel: vorba colegilor: reconditionare injectoare - supape- diuze dupa caz Am facut testul de retur pe injectoare de 2 ori la un service mare Dacia din Bucuresti, unde am o cunostiinta si unul dadea cam 7,5cm pe retur. Masina are cca. 80.000km si ultima revizie i-am facut-o in oct. 2010 cand avea 65.000km, iar in manual scrie ca revizia se face la 15.000km (dar initial scria 10.000km ... deci e clar ca sunt interese de marketing ca sa modifice aceasta valoare) sau la 1 an. Si eu am 1 an si 5 luni!! Deci e clar ca sunt colmatate! Eu vreau sa fac revizia, sa schimb tot (mai putin distributia, pe care am facut-o la ultima revizie) si mai ales sa aleg un filtru f.bun, deoarece in opinia mea reprezinta una din cele mai importante cauze pt. care nu mai porneste masina iarna. Cum am ajuns la aceasta concluzie? Simplu: dimineata la pornire trebuia sa amorsez circuitul! Si dupa ce faceam acest lucru exista presiune pe conducta de alimentare, deci nu exista pierderi de presiune pe circuit. In plus, bujile le-am verificat si sunt bune si bateria am schimbat-o de 2 saptamani. Toata lumea, sau aproape toata ![]() Dar sa revin la chestiunea cu curatarea injectoarelor cu ultrasunete. Exista 2 metode de curatare: mecanica si chimica. Care crezi ca e mai buna dintre cele doua? Evident cea mecanica. Insa mai buna decat cea mecanica este combinatia dintre curatarea chimica si cea mecanica, recte prin ultrasunete. Nu de pomana fac acest lucru service-urile specializate in aceste chestii. Totodata trebuie insa facuta distinctia intre modalitatile de curatare, in sensul ca una e metoda de curatare si testare si alta e cea de întretinere! Adica, pe scurt, nu te duci toata ziua buna-ziua la service ca sa-ti curete injectoarele! Odata ce ti s-au curatat ca lumea si mai ales testat, ulterior poti sa faci si tu intretinerea lor prin metoda descrisa de tine mai sus, metoda fiind chimica. Daca din pacate nu da rezultate metoda, atunci apelezi din nou la service. Dar sa revenim la modalitatile de curatare. Astfel, citez dintr-un manual de specialitate „injectoarele se pot curata efectiv si testa doar daca sunt demontate de pe motor! Ele sunt montate pe un echipament specializat de testare si diagnoza, unde sunt verificate înainte si dupa un ciclu de curatare cu ultrasunete. Injectoarele se pot curata (întretine) si prin nedemontarea lor de pe motor (metoda aleasa de tine) , alimentând motorul cu o solutie agresiva (adica chimica) fata de depunerile care se doresc îndepartate si functionarea acestuia, timp limitat la turatia de mers în gol. Din pacate nu se poate "masura" precis rezultatul acestei operatiuni, nu se pot depista defecte de solenoid, nu se poate verifica atomizarea fluxului de benzina pulverizat de injector, nu se poate verifica timpul si corectitudinea fluxului, nu se pot face masuratorile volumetrice si nu se pot compara volumele de combustibil livrate de injectoare (adica starea de functionare a supapelor de retur) , care pot sa difere în proportie de maxim 4%.” In concluzie si eu prefer, prin prisma costurilor, sa le curat eu, dar cum pot afla daca exista sau nu alte defecte ? |
--------------------
Dacia
Logan 1,5dCi 85CP
2007
- b-56-vmt
|
|
Mita Becherescu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 14 March 11 ![]() |
Salut la 7,5cm de motorina pe retur mai ai pretentii sa porneasca,cu alte cuvinte sunt terminate oricum eu nu am fost la fel de norocos am patit-o la 40000km,dar vad ca esti foarte documentat desi esti constient ca asta este boala lor,vrei sa faci ceva ieftin si de durata,e uite ca nu o sa mearga,eu iti doresc sincer sa reusesti,o sa urmaresc cu interes sa vad ce rezolvi desi te straduiesti de ceva vreme,multa bafta...
|
--------------------
dacia logan
laureate
2007 1,5dci
- dj00lix
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
atanatizante |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 16 January 12 ![]() |
QUOTE Salut la 7,5cm de motorina pe retur mai ai pretentii sa porneasca,cu alte cuvinte sunt terminate oricum eu nu am fost la fel de norocos am patit-o la 40000km,dar vad ca esti foarte documentat desi esti constient ca asta este boala lor,vrei sa faci ceva ieftin si de durata,e uite ca nu o sa mearga,eu iti doresc sincer sa reusesti,o sa urmaresc cu interes sa vad ce rezolvi desi te straduiesti de ceva vreme,multa bafta... Prima oara cand nu mi-a pornit, acum cca. 3 saptamani, am amorsat-o si mi-a pornit din prima. A doua zi nu a mai mers nici amorsata. Am schimbat bateria si mi-a mers din prima. Apoi am fost si am facut testul de retur pe injectoare. De atunci am mai mers de vreo 2 ori fiindca treaba pe care o aveam nu puteam s-o fac decat cu masina. Cand nu am mers am pornit-o in fiecare dimineata si spre stupoarea mea a pornit DE FIECARE DATA LA PRIMA CHEIE, chiar daca uneori demarorul se invartea mai mult. Doar alaltaieri nu a mai vrut sa porneasca si asta din cauza gerului f.mare ... Am sunat la firma data de cristio_79 si ii multumes inca odata pe aceasta cale. Insa surpriza mare a fost aceea ca mi s-a spus ca injectoarele de diesel nu se repara!!! L-am intrebat atunci de ce in Buzau exista o firma autorizata Delphi care face acest lucru? Ei bine mi s-a raspuns sa ma duc acolo. Nu am vrut sa ma cert cu el fiindca aveam nevoie de informatii. Dar am sa mai fac sapaturi fiindca mi-e greu sa cred ca sunt singurii din Bucuresti care se ocupa de curatarea injectoarelor diesel. De curiozitate, care e diferenta intre un injector de benzina si unul de motorina? Pe Youtube sunt zeci de tutoriale, insa este vorba doar de curatarea de intretinere de care vorbeam in postul de mai sus. E drept ca nu am fost atent sa vad daca sunt de benzina sau de motorina, dar cred ca ambele folosesc acelasi principiu de functionare. Sunt constient ca sunt si diferente, deoarece sunt combustibili diferiti si mai ales motoare diferite cu parametrii diferiti de functionare. In final cred ca la varianta de curatare home-made (intretinere) o sa recurg si spun asta dat fiind faptul ca masina totusi porneste si mai mult decat atat functioneaza normal in mers. Daca se va bloca voi stii care injector este defect si ori ii voi schimba supapa de retur, ori in cel mai rau caz tot injectorul, asta in cazul in care e blocata supapa pe tur. Chiar asa, asta nu se poate inlocui sau repara? |
--------------------
Dacia
Logan 1,5dCi 85CP
2007
- b-56-vmt
|
|
dodo_998 |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 10 June 11 ![]() |
eee uite d-aia numai vreau eu diesel!!
|
--------------------
Dacia
Logan
2010 Laureate 1.6 MPI@ GPL
|
|
Mita Becherescu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 14 March 11 ![]() |
Salut cind injectoarele sunt bune nu trebuie sa amorsezi nimic,a pornit mai repede cind ai schimbat bateria fiindca ia dat turatie mai mare electromotorului cealalta fiid probabil mai obosita sa nu crezi ca merge normal,incearca sa mergi o distanta mai mare la3500rpm apoi accelereaza ca si cind te-ai baga intr-o depasire sa vezi cum se plafoneaza,de curatat se curata cu ultrasunete ambele si diesel si benzina dar daca ele sunt moarte degeaba se mai curata,nu se poate sa nu te poate ajuta varul tau mai ales daca lucreaza la reprezentanta stie el cum.....multa bafta.
|
--------------------
dacia logan
laureate
2007 1,5dci
- dj00lix
|
|
Cocojambo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 795 Joined: 4 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu le-am facut la un service pe langa campina, cauta pe google carlex... am fost foarte multumit.
Nu stiu daca au ultrasunete, dar de reconditionat sigur te rezolva. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.5dci
2006
- B-86-... -
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Injectoarele pentru Diesel sunt mai complicate decat cele pentru benzina. Nu poti sa le cureti tu acasa, au piese foarte fine. Daca decalibrezi ceva, te uiti la el. Si un injector de Diesel e mult mai scump decat unul pentru benzina. Plus ca mai necesita si niste coduri care trebuiesc scrise ca sa functioneze.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
@cristo_79 daca scoti injectorul din clindru si tii minte de unde l-ai scos nu te ia cu resetat de coduri
practic la injectoarele diesel se schimba niste supape atat am vazut la un mecanic la o firma de taxiuri cum facea treaba asta. Si n-avea tester sau mai stiu eu ce ... |
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:54 |