Probleme instalatia electrica, Nu se mai opreste motorul
![]() ![]() ![]() |
Probleme instalatia electrica, Nu se mai opreste motorul
klaus |
![]()
Post
#31
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
susp3ctu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 September 06 From: bucharest..romania ![]() |
Seria ciudateniilor continua. Deci dupa cum spuneam masina nu a mai facut si nici in acest moment nu mai face, eu am zis ca si-a revenit, si am facut marea tampenie sa o las cu borna pusa. A doua zi dimineata nu avea curent in baterie nici macar sa deschida usile din cheie. Am luat-o spre tremvai blestemand si facand promisiunea ca daca nici la urmatorul service nu ii dau mecanicii de cap cumpar benzina de 10 lei pun in ea si o incalzesc de tot. Revin de la munca (cu tramvaiul desigur) chem un amic imi da curent si o pornesc, o tin 30 de minute pornita si apoi plec la curte dau bateria jos si o pun pe redresor. Seara pun la loc bateria montez borna + si cand o pun pe cea de - se aude ceva un pacanit prin zona bobinei de inductie (sau ce este acolo) cam in zona farului drept asta cu cheile scoase din contact. Alta chestie a fost ca nu mai pornea ( motorul se invartea dar nu baga benzina). dupa ce am mai miscat un pic de borna minus am auzit si pompa de benzina cum a amorsat. A luat o la prima cheie. De atunci n am mai umblat la ea si astept sa fac ITP ul, dupa care sa se incalzeasca un pic si sa ma ocup si de problema asta electrica.
Nu ii mai scot nici borna de la baterie, ii scot siguranta F21 care tine injectia si siguranta F05 SAU F06 care alimenteaza bordul si bateria nu se mai descarca. Cand o sa rezolv va voi anunta de la ce a fost ( daca era de la un fir sau daca a luat foc). Nu stiu ce sa zic cu cablul ala de masa, a tras mecanicul de el si eu la fel , a facut si proba cu niste clesti... si nu a avut nici un rezultat. This post has been edited by susp3ctu: 11 Feb 2012, 14:34 |
--------------------
DACIA
SOLNITA
- B-33-ZBU
2003 CLIMA
|
|
klaus |
![]()
Post
#33
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pompa nu pornise, dar bordul se aprinsese?
Ca isi iau masa din acelasi circuit. Daca bordul se aprinsese si pompa nu mergea, problema e pe circuitul de (+) a pompei (releu, siguranta). Faptul ca bateria moare, eu as suspecta un scurt pe undeva care mentine niste consumatori mari in functiune (ar trebui masurat curentul in "stand-by") |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
moustache |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
Din ultimele detalii, pare clar ca nu e problema de masa. Mai degraba ramane un circuit alimentat. Ar trebui verificat daca problema nu este chiar in contactul de la cheie. Cel mai simplu ar fi sa scoti cochilia de sub volan si sa scoti cupla care merge spre contactul de la cheie, sa vezi daca asa se opreste motorul. Daca se opreste, atunci ramane un circuit alimentat din contact (si de aici "golirea" bateriei). Eventual si niste masuratori de tensiune pe acele contacte din cupla, daca ai cu ce si te pricepi, atat cu ea cuplata cat si cupla desfacuta ar putea da inste indicii.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
klaus |
![]()
Post
#35
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Intr-o situatie similara, la un logan ( http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3329602 ), problema era umezeala in care se balacea o mufa de pe circuitul de merge in spate, mufa aflata la picioarele soferului.
Deci cum ar veni, tot un (+) permanent scurs in instalatie, nicidecum o lipsa de masa. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
susp3ctu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 September 06 From: bucharest..romania ![]() |
Pai mersi pentru link, doar ce am venit de la ITP si cu ajutorul lui nenea Caragiale ( de pe banconta de 100 ), ca el il cunostea pe tipul de la ITP am luat si ITP-ul.
In alta oridne de idei, pe 15 acum o saptamana cand ardea camasa pe mine sa plec urgent undeva masina nu a mai pornit. Am mai incercat in zilele urmatoare, nimic, motorul se invartea cheia o citea tot dar nu amorsa pompa si nu ii venea benzina. A pornit intr-un final duminica si am adus o in fata blocului caci saptama trecuta ramasesem inzapezit pe strazile sectorului 5 la 2 strazi de casa. Azi dimineata am scos ansamblul cu relee de acolo si cred ca problema ar fi de la apa. Releul flash e facut muci ruginit total si posibil sa fi avut ceva apa si pe la panoul de sigurante de facea in halul ala plus ca, covorasul balteste in apa. De duminica nu mai face in nici un fel se comporta normal, astept sa se incalzeasca un pic sa o desfac sa ma uit prin interior n as vrea sa ia foc asa ca i am scos si borna de la baterie..... si daca totusi ia foc si asa as vrea sa fiu lanaga ea sa mi fac un gratar cand arde, macar atat satisfactie sa am caci nu stiam ca mi-am cumparat masina cu piscina. Am mai bagat silicon pe la cheder pe la parbriz dar..... the same shit, de fiecare data cand ploua mai mult gasesc apa, si incep sa cred ca de vina este masina nu chederul. |
--------------------
DACIA
SOLNITA
- B-33-ZBU
2003 CLIMA
|
|
susp3ctu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 September 06 From: bucharest..romania ![]() |
Pai.... problema s-a rezolvat, zilele acestea fiind mai cald m-am apucat sa verific una alta pe la masina mai ales ca nu prea pornea, si ca facea figuri in mers. Problema era de la cordonul de cablu care pleaca din cutia de relee din dreapta bateriei. La baza bateriei era strans cu un soricel si prins cu o mufa de caroserie iar la orice miscare a motorului (cel mai probabil prin drumurile cu gropi) cablul se freca in acel loc de caroserie. Cand am desfacut izolatia am gasit 2 fire lipite unul alb si unul galben (care se tinea doar intr-o lita si care de fapt mergea la releul pompei de benzina de unde si problemele cu pornirea) si inca un fir rosu destul de grosut dar caruia incepuse sa ii cedeze izolatia in acel punct. Bun. cel rosu este destul de gros nu prezinta nici o problema, i-am dat cu banda izoliera si atat, dar celelalte doua s-au rupt si sunt destul de subtiri, le-am inadit si izolat dar nu stiu cat de buna este solutia asta, sunt curios daca se gaseste cablul respectiv cu prizele din panou si traseul lui normal sau ce se poate face in acest caz iar dupa treaba cu firele acolo cred ca trebuie bagat un copex pentru protectia lor. O sa incerc sa caut prin targ sa vedem daca gasesc cablul respectiv si la ce bani.
Astept alte idei si propuneri. |
--------------------
DACIA
SOLNITA
- B-33-ZBU
2003 CLIMA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 16:07 |