salut, probleme cu bujiile la pistoanele 4 si3
![]() ![]() ![]() |
salut, probleme cu bujiile la pistoanele 4 si3
iulika |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 November 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1400
1997
- br 63 aur
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
trebuia sa fi schimbat si camasile, au fanta mare segmetii si probabil s-au aliniat
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si totusi, nu ar fi facut doar la cele doua. Ceva ai gresit. E drept ca nu e treaba perfecta neschimbarea camasilor, dar nici rau nu e. Eu, acum doi ani, am schimbat doar segmentii, i-am dat jos pe cei cu 1mm fanta , si am pus noi, cu 2mm fanta. Treaba buna! Atunci aveam 12 atm compresie, acum am 6, dupa 2 ani. Nu depaseste 10% in oras GPL, si totusi trage bine. Bujiile sunt cu electrodul gaurit, din cele mai vechi, cu rezistenta pe electrodul central de maxim 4 ohmi sau zero, ca scanteia sa fie la electrozi, nu in interiorul bujiei. Fisele au maxim 5 Kiloohmi, iar cea centrala am taiat-o s-o fac la fel. Vezi ce n-ai din astea, si apoi mai vezi, culbutori reglati corect (nu ca in carte), compresie buna si la cei doi, cu intentia de a urmari daca scapa in vas, carburator sau toba. Daca ai avea segmentii sparti la ungere, tot cam asa s-ar intampla.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ilie_88 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 November 11 ![]() |
depinde poate fi problema si de la servo frana daca prinde aer sa nu lucreze 2 buji incearca sa strangi de furtun si sa vezi daca lucra bujiile asta pt pistonul 1-2 ,acu venind dinspre cutie 1-2
![]() asta daca esti sigur k ai nr de acolo? |
--------------------
Dacia
1310 Break
1994
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
Ilie nu vreau sa fiu rau...,,daca taceai filozof ramaneai" aici e o problema mecanica.Eu cred ca s-au aliniat segmentii ori sa verifice tot ce a enumerat PH-06-BOA si pe urma daca le are pe astea corecte sa schimbe si camasile.
|
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
r3d |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
salut cum asta e primu topic pa care lam gasit am zis sa postez aici,sunt in aceeasi problema.
am o pornire cam greoie si in timp ce porneste imi da cateva rateuri si merge ff prost.bun sa incalzeste putin motoru si incepe sa mearga bine. am masurat fisele la buji si am pana in 5kohmi la toate acum am gasit un set de buji prin garaj si na am zis sa le pun.dar masurand rezistetle la buji am ajuns la niste valori destul de mari:( e vreuna buna dintre ele sau macar ce valoare ar fi ideal sa aive ca sa ma duc sa cumpar unele bune multumesc mult This post has been edited by r3d: 12 Feb 2012, 13:06 Attached thumbnail(s) 12022012021.jpg ( Size: 870.36k ) Number of downloads: 92 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:50 |