DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

45 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Renault Megane Sedan II, Am rugamintea de a nu posta Off Topic

TheSting
post 7 May 2012, 21:46
Post #61


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Pentru operatiile ce le-am descris am folosit 8,5 m lungime iar pasla avea latimea de 2 m si imi mai trebuiesc inca 2m maxim pentru usile din spate si capota.
Daca doriti doar podea si porbagaj va sunt de ajuns maxim 8 m
Pasla avea latimea de 2 m iar eu am comandat doar lungimea de care aveam nevoie. Grosimea acesteia este de 1 cm, dar daca o strangeti intre degete sau asezati ceva pe aceasta grosimea este de 6 mm.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 7 May 2012, 21:52
Post #62


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Ai muncit nu gluma. Si eu am pus drenatex la Dacie pe vremuri si chiar "mutise". Bravo si scuze de rautati!


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 7 May 2012, 21:59
Post #63


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Munca a fost destula timp de 7-8 ore, dar a fost o munca ce mi-a facut placere sa o fac, mai ales daca rezultatul este satisfacator.
Cat legat de rautati, nu este problema ca nu pun la suflet si pe de alta parte a fost si vina mea.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Han Solo
post 7 May 2012, 22:03
Post #64


Potiphar Breen


Group: Members
Posts: 355
Joined: 8 June 11
From: Arstotzka




Carbonita. E impermeabila si rezista bine la temperaturi inalte. Asta, daca treci peste investitia initiala.... blush.gif


--------------------
White Star Titanic 1912 - un an bun sa fii iceberg - 131428
Maidanezii ajung in bordelurile zoofililor europeni!

N-am nimic cu tine, va urasc pe toti :)

Rage against the dying of the light.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 7 May 2012, 22:05
Post #65


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




La ce te referi "daca trec peste investitia initiala" ? Daca te referi la pretul acesteia, atunci nu doresc sa cheltuiesc mai mult de 60 ron pentru izolarea capotei motor.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Han Solo
post 7 May 2012, 22:06
Post #66


Potiphar Breen


Group: Members
Posts: 355
Joined: 8 June 11
From: Arstotzka




E cam 100 de euro/mp.


--------------------
White Star Titanic 1912 - un an bun sa fii iceberg - 131428
Maidanezii ajung in bordelurile zoofililor europeni!

N-am nimic cu tine, va urasc pe toti :)

Rage against the dying of the light.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 May 2012, 22:11
Post #67


-


Group: Members
Posts: 22.695
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(TheSting @ 7 May 2012, 18:34)
Inainte de montarea paslei aplicatia mi-a inregistrat undeva intre 60-65 dB. Dupa instalarea paslei aplicatia mi-a inregistrat 35 dB.
Ce prosti producatorii astia, se chinuie sa scada 6dB cu niste eforturi imense si tu ai scazut 35dB cu pasla. Trebuie sa le trimiti si lor reteta, sa dea afara toti inginerii angajati sa studieze nvh-ul.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 7 May 2012, 22:11
Post #68


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Interesanta idee, dar nu am cheltuit 100 de euro pt izolarea intregii masini si nu cred ca voi da atatia bani pt capota motor, Merci oricum, dar caut alternative mai accesibile.

7 May 2012, 23:13:
IRONICK: Am si specificat ca nu stiu cat de buna este aceaa aplicatie. Dar zgomotul in masina intradevar sa redus considerabil.

This post has been edited by TheSting: 7 May 2012, 22:13


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 7 May 2012, 22:15
Post #69


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Poate fi si de ordin psihic, adica prin faptul ca stii ca ai izolat-o sa-ti confere senzatia ca a mai scazut zgomotul in habitaclu sau poate chiar a scazut cu adevarat

This post has been edited by vallyyy: 7 May 2012, 22:15


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 7 May 2012, 22:17
Post #70


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Intradevar m-am gandit ca este placebo, dar sincer iti spun ca nu este. Chiar se simte diferenta. Nu se mai aud acele mici sunete ce adunate te scot din minti.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 May 2012, 22:18
Post #71


-


Group: Members
Posts: 22.695
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(TheSting @ 7 May 2012, 23:11)
IRONICK:   Am si specificat ca nu stiu cat de buna este aceaa aplicatie. Dar zgomotul in masina intradevar sa redus considerabil.
*
Lasand la o parte gluma aia de aplicatie, in realitate nivelul nu a scazut cum spui tu. O sa iti spun si de ce. Producatorul a montat pe podea doua tipuri de materiale. Un material absorbant (buretele) si un material reflexiv (stratul de cauciuc). Pasla aia care este de fapt un fonomin cu densitate redusa, nu echivaleaza nici macar cu 10% din materialele alea doua.

This post has been edited by IRONICK: 7 May 2012, 22:22


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kxz
post 7 May 2012, 22:20
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.




QUOTE(TheSting @ 7 May 2012, 21:17)
Nu a mirosit de loc a prenadez in masina. Adevarul este ca nu am dat strat gros. Poate nu miroase din cauza ca in timp ce izolam masina usile si porbagajul erau deschise, poate din acest motiv mirosul nu a ramas in masina, iar pana seara acesta sa uscat si nu mai avea cum sa miroasa. Este doar o presupunere de a mea, dar sincer nici nu m-am gandit ca exista posibilitatea sa-mi persiste vrun miros in masina.
Slava Domnului ca nu este cazul.
*




ai lucrat toata ziua in miros, si ai devenit nesimtit la miros...


--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 7 May 2012, 22:25
Post #73


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




IRONICK nu doresc sa ma contrazic cu dumneavoastra dar va inselati. Pe podeaua Meganului exista doar un star de burete si mocheta. Iar aceastea pleaca de sub bord pana la inceputul banchetei spate. Daca va uitati la pozele ce le-am atasat veti vedea ca nu exista decat burete si mocheta din fabrica, iar acestea nu sunt pe toata podeaua.
Dupa cum am mai spus nu doresc sa inceapa o discutie in contradictoriu dar eu consider ca este o imbunatatire semnificativa de care sunt multumit pe deplin.

7 May 2012, 23:26:
kxz credeti-ma nu este cazul.

This post has been edited by TheSting: 7 May 2012, 22:26


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 May 2012, 22:30
Post #74


-


Group: Members
Posts: 22.695
Joined: 19 April 05
From: Romania




Chestia aia maro de pe burete este un cauciuc si se pune doar in locurile cheie (rezonante de la evacuare). Macar daca foloseai pasla de care trebuia (alte tipuri de deseuri, alta densitate, tratata ignifug) in strat mai gros, atunci se simtea ceva. Au testat altii pe aici cu ani buni in urma pasla aia si nu au ajuns la rezultate multumitoare.

This post has been edited by IRONICK: 7 May 2012, 22:31


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 7 May 2012, 22:36
Post #75


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Dar de unde stiti dumneavoastra ce fel de pasla am folosit sau mei precis de unde stiti ca nu am folosit ce pasla ce trebuie? Eu nu am spacificat ce fel de pasla am folosit, si am specificat doar grosimea.
Va rog frumos sa incetati cu aceste afirmati. Inteleg ca nu sunteti de acord cu munca mea dar sincer nu prea conteaza daca sunteti sau nu de acord atata timp cat este masina mea iar eu sunt pe deplin multumit de rezultat. Inteleg ca sunteti sceptic, dar de la a fi sceptic pana la a face afirmati ca nu am folosit ce pasla trebuia este cale lunga, mai ales ca nu stiti ce pasla am folosit. Va multumesc pentru intelegere si consider ca este mai civilizat sa punem punct acestei discutii aici. Multumesc.
Iar acel cauciuc maro are 40 cm lungime cu 20 latime iar grosimea este de 1.3 mm, asa ca nu imi puteti spune ca acel cauciuc imi ofera izolarea fonica dorita.

7 May 2012, 23:41:
Markos, imi cer scuze ca v-am sters acest post dar am rugamintea de a nu mai posta Off Topic.

This post has been edited by TheSting: 7 May 2012, 22:41


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanCVA
post 7 May 2012, 22:45
Post #76


Membru care arde gazu'... accelerand


Group: Members
Posts: 4.266
Joined: 23 December 07
From: Bucuresti




Chiar nu este cazul sa-l contrazici pe Ironick. Nu ai descoperit acum tu insonorizantul.
Zic sa cauti in posturile lui cu mai multa atentie inainte sa pretinzi ca stii tu mai bine.
Are si el ochi sa vada in poze materialul pe care l-ai folosit.

Ai respectul meu pentru munca depusa, dar cred ca mai multa treaba faceai insonorizand usile si incercand sa reduci zgomotele din bord.
Fundul masinii a fost insonorizat destul de bine de producator.


--------------------
Renault Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V - B 82 KVA
Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 7 May 2012, 22:59
Post #77


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Nu doresc sa-l contrazic pe Ironick si sincer nu doresc sa-ma contrazic cu nimeni. Spatiul din spatele bordului catre motor l-am izolat cu pasla iar locurile pe unde trec cablurile din compartimentul motor catre habitaclu am adaugat burete si peste acest burete am pus pasla. Usile fata le-am izolat, dar pentru usile spate si usa porbagajului nu am mai avut pasla. Am dat comanda si trebuie sa-mi soseasca in cateva zile.

Nu contest faptul ca majoritatea dintre dumneavoastra aveti mai multe cunostinte decat mine, dar eu sunt pe deplin multumit de rezultatul obtinut si sincer va spun ca nu ma asteptam mai ales ca aceasta este prima izolare fonica pe care o fac la un autoturism.
Stiu ca aveti dreptate si stiu ca sunt si alte metode mai bune, dar consider ca pentru bugetul si efortul depus, am reusit sa scot un rezultat destul de satisfacator. Nu am dorit sa pun pasla mai groasa de 6 mm deoarece ma gandeam ca imi va fi greu sa montez clipsurile, mocheta, suruburile, sau mai imi era frica ca o pasla mai groasa sa nu imi afecteze alinierea mochetei, buretelui, etc.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 7 May 2012, 23:00
Post #78


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(DanCVA @ 7 May 2012, 23:45)
Chiar nu este cazul sa-l contrazici pe Ironick. Nu ai descoperit acum tu insonorizantul.
Zic sa cauti in posturile lui cu mai multa atentie inainte sa pretinzi ca stii tu mai bine.
Are si el ochi sa vada in poze materialul pe care l-ai folosit.

Ai respectul meu pentru munca depusa, dar cred ca mai multa treaba faceai insonorizand usile si incercand sa reduci zgomotele din bord.
Fundul masinii a fost insonorizat destul de bine de producator.
*



Tu ai 35 de decibeli în mașină?

This post has been edited by Markos: 7 May 2012, 23:00


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 7 May 2012, 23:04
Post #79


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Nu stiu daca am 35 dB in masina, dar asa mi-a spus aplicatia de pe telefon. Pana la urma urmei nici nu prea ma intereseaza valoarea atata timp cat se simte diferenta..



As avea o intrebare pentru cine se pricepe. Daca izolez si plafonul, se simte vreo diferenta? sau nu conteaza? Sunt curios intrucat daca tot am pornit pe acest drum, macar sa il duc pana la capat. Multumesc.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 7 May 2012, 23:05
Post #80


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(TheSting @ 8 May 2012, 00:04)
As avea o intrebare pentru cine se pricepe.  Daca izolez si plafonul, se simte vreo diferenta? sau nu conteaza?
*


Contează mai mult dpdv al confortului termic, vara, decât al zgomotului.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 7 May 2012, 23:09
Post #81


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Daca spuneti ca, conteaza mai mult termic, atunci ce este mai bun pentru plafon intre pasla si aluband? Sau ce solutie considerati ca este mai OK dar nu foarte scumpa.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 7 May 2012, 23:18
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




QUOTE(TheSting @ 7 May 2012, 17:42)
Mentionez ca aceasta pasla este ignifuga. Chiar am testat o bucatica cu bricheta si pasla  incepea sa arda mocnit dar in nici o secunda se stingea.
*



o fi ignifug materialul dar din ce am inteles ai folosit prenandez...eu stiu ca este inflamabil..acum nu stiu cat de mult ai folosit si in ce conditii arde...

in alta ordine de idei si a pus si fratimiu in cotetz (logan) si este diferenta. dar el nu a lipit nimic.

This post has been edited by serban24: 7 May 2012, 23:21


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 7 May 2012, 23:23
Post #83


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(TheSting @ 8 May 2012, 00:09)
Daca spuneti ca, conteaza mai mult termic, atunci ce este mai bun pentru plafon intre pasla si aluband?
*


Aluband, indiscutabil.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 7 May 2012, 23:27
Post #84


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Intradevar prenadez-ul este inflamabil, dar eu doresc sa pun pasla sub acea carpeta de izolare originala care am obeservat ca este din carton cu material textil. La izolarea capotei ma mai gandesc la solutii, si dupa ce le voi analiza pe toate voi posta solutia pe care o voi pune in aplicare.

8 May 2012, 00:28:
Merci Markos.
Maine voi lua o decizie in ceea ce priveste plafonul cat si capota motor.

8 May 2012, 00:32:
Pentru capota motor ma gandisem sa aplic Aluband , dar din cunostintele mele acesta la caldura se dezlipeste. Am vazut cazuri unde sa dezlipit de pe usa din cauza caldurii emanate de soare vara, asa ca nici nu vreau sa-ma gandesc ce va patii Aluband-ul de la caldura emanata de motor.

8 May 2012, 00:35:
Legat de plafon, am mai citit posturi aici pe forum cum, ca anumiti useri au folosit nu stiu ce izolatie pentru parchet, un fel de folie, dar nu stiu exact cat de buna este.

This post has been edited by TheSting: 7 May 2012, 23:35


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 7 May 2012, 23:44
Post #85


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(TheSting @ 7 May 2012, 23:09)
Daca spuneti ca, conteaza mai mult termic, atunci ce este mai bun pentru plafon intre pasla si aluband?
*




QUOTE(TheSting @ 7 May 2012, 23:27)
<span class='edit'>8 May 2012, 00:32:</span>
Pentru capota motor ma gandisem sa aplic Aluband , dar din cunostintele mele acesta la caldura se dezlipeste. Am vazut cazuri unde sa dezlipit de pe usa din cauza caldurii emanate de soare vara, asa ca nici nu vreau sa-ma gandesc ce va patii Aluband-ul de la caldura emanata de motor.

*




Ti-ai raspuns singur,tu iti dai seama vara cum frige tabla plafonului dupa o zi de stat in soare," curge "alubandul pe tine nu alta

This post has been edited by vallyyy: 7 May 2012, 23:48


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 7 May 2012, 23:51
Post #86


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Cred ca cea mai buna solutie pentru plafon ramane tot pasla, doar ca voi pune 2 straturi nu doar un strat.
Si la capota motor voi pune tot pasla, doar ca , chiar daca aceasta pasla nu ia foc, pentru linistea mea cred ca o voi inveli intr-un strat de folie de aluminiu (gen aceea de bucatarie), apoi peste pasla voi monta si izolatia originala pentru o mai buna protectie si un aspect ok.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 7 May 2012, 23:51
Post #87


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Nu curge, că-i fixat între tablă și plafonul interior din stofă.

8 May 2012, 00:53:
QUOTE(TheSting @ 8 May 2012, 00:51)
Si la capota motor voi pune tot pasla, doar ca , chiar daca aceasta pasla nu ia foc, pentru linistea mea cred ca o voi inveli intr-un strat de folie de aluminiu (gen aceea de bucatarie)
*


Asta-i cea mai bună soluție.

This post has been edited by Markos: 7 May 2012, 23:53


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 7 May 2012, 23:53
Post #88


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Chiar imi imaginez acum. Cum ar fi fost sa pun aluband pe plafon iar vara sa vad lipiciul acela gen smoala imbibat in plafon. biggrin.gif


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 7 May 2012, 23:56
Post #89


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Te complici unde nu te doare,mie unul imi pare putin deranjant sunetul ploii torentiale pe plafon,in rest nu vad ce rezolvi cu faptul ca izolezi plafonul

This post has been edited by vallyyy: 7 May 2012, 23:58


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 7 May 2012, 23:57
Post #90


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




E chestie de izolare termică, vara contează enorm.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
45 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 22:06
Forum Renault