DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

45 Pages « < 23 24 25 26 27 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Renault Megane Sedan II, Am rugamintea de a nu posta Off Topic

TheSting
post 19 Oct 2012, 08:03
Post #721


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




E clar, voi aveti o problema. Azi noapte am facut 500km pana la tara si inapoi iar consumul este la fel si masina se comporta la fel. Nu inteleg ce tot insistati pe tema lui ata ca ala a fost pus acolo doar datorita noxelor. Restul sunt aberatii.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 19 Oct 2012, 08:07
Post #722


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.377
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Sa ne scuzi ca ne indoim de cunostintele tale .... te rog sa le spui la armatele alea de ingineri ca sunt niste idioti, yar tu Stig neon-iluminator ai descoperit roata..

Spor!

Te rog, nu aparea pe sectiunea de M2 cu aberatii din astea.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 19 Oct 2012, 08:51
Post #723


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11





QUOTE(cj98czh @ 19 Oct 2012, 09:07)

Te rog, nu aparea pe sectiunea de M2 cu aberatii din astea.
*


intr-un final de ce luati foc pt lucrurile care le fac la masina mea. Este un jurnal de bord in care scriu ceea ce fac cu ea. Nu ma astept sa-mi impartasiti ideile dar intr-un final daca vreau sa bag ulei de gatit in ea sa vad mai merge este optiunea mea. V-am inteles punctul de vedere dar eu vreau sa fac cum ma trece capul (batman batman) este deciza mea,masina mea riscurile mele.

This post has been edited by TheSting: 19 Oct 2012, 08:53


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thor1983
post 19 Oct 2012, 09:22
Post #724


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 7 April 04
From: In front of the computer




Corect: masina ta, dar noxele care ajung in plamanii nostri?

Nu ma refer la tine in special, ci la toti care isi baga picioarele in intretinerea corecta si completa a masinilor.


--------------------
Mazda 6 2017
Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 19 Oct 2012, 09:39
Post #725


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.727
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(mac1 @ 19 Oct 2012, 02:54)
Ai desfacut vreodata un motor care a mers 200.000 km cu Egr-ul functional?
Sau macar o galerie de admisie dupa 100.000 de km ca sa vezi ce se depune pe ea? Te-ai intrebat vreodata de ce acum 30 de ani mergeai cu un motor diesel si 1.000.000 de km, iar acum la 300.000 este deja obosit daca nu terminat?

Passat B5 1.9TDI, 700.000km si inca functioneaza. Al dracu EGR, n-a necesitat decat curatare de cateva ori in toti kilometrii astia. Lasa, mai bine sa moara motorul in 300.000km (desi e o aberatie, ca motoarele pe benzina actuale fac fara probleme 2-300.000km, iar dieselurile fac lejer dublu), decat sa mor eu de cancer pulmonar ca sa traiasca fierul ala un milion de km.

QUOTE(mac1 @ 19 Oct 2012, 02:54)
Ai tras vreodata vreo basina? Cum ar fi sa-ti bagi un cap de la un furtun in fund si celalalt cap in gura atunci cand tragi o basina, sa-ti inspiri propria mizerie ca sa nu poluezi atmosfera si sa nu deranjezi lumea din jur?
Sunt convins ca nu-ti surade ideea. Gandeste-te ca nici motorului nu-i place cand bagi in el deseurile rezultate in urma propriei detonari.
Asa ca "amicul tau"  nu prea este idiot. Stie el ce stie...
*


Eu nu mi-am retinut niciodata basinile, pentru ca sa nu ajung sa am idei de c@cat, cum se vehiculeaza in multe topicuri de pe aici.

QUOTE(P-A-C-O @ 19 Oct 2012, 05:54)
eu zic ca e exact invers: anularea EGR-ului mareste oxizii de azot, scade consumul, creste randamentul termic al motorului, motorul este mai zgomotos (combustie), etc....
exact invers, fara EGR introdus in cilindrii, temp. combustiei este mult mai mare, cantit. de funingine este mult mai mica -- vezi principiul de functionare al FdP  sleep.gif

funinginea aia ajunge in prima faza in ulei: de ex. la o masina cu EGR, uleiul este negru ca pacura (trebuie schimbat la intervale mult mai mici) iar la o masina care are EGR-ul dezactivat inca de la primele ore de functionare uleiul e mai curat (uleiul se poate schimba de voie la 30kkm) wink.gif
*


Dupa ce revin in tara, merg sa anulez EGR-ul de la Passat si ala de la Accent si sa le transmit inginerilor ca sunt niste idioti, impiedica bietul motor sa respire, si-i scurteaza viata.

Ba, pe mine ma intereseaza sa respir EU, nu motorul ala!

This post has been edited by marksman: 19 Oct 2012, 09:40


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 19 Oct 2012, 18:35
Post #726


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




QUOTE(Thor1983 @ 19 Oct 2012, 10:22)
Corect: masina ta, dar noxele care ajung in plamanii nostri?

Nu ma refer la tine in special, ci la toti care isi baga picioarele in intretinerea corecta si completa a masinilor.
*


Ce sa zic ajung noxele in plamani tai. Hai sa facem un pariu daca vrei. Mergem la o statie ITP si daca masina nu mai are euro 4 indiferent de turatie eu personal imi retrag cuvintele si imi cumpar un egr nou dar daca masina va avea euro 4 indiferent de turatie cu egr-ul scos sau blocat tu imi platesti manopera + un egr nou la serus. Ce zici batem palma?


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 19 Oct 2012, 18:40
Post #727


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Tu nu intelegi ca lucrurile astea nu se intampla instantaneu? Mai dureaza pana cand se duce pe pwla catalizatoru'.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 19 Oct 2012, 18:47
Post #728


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Bine boss cum zici tu, m-am plictisit sa-ma contrazic, ai dreptate.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Oct 2012, 18:52
Post #729


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(TheSting @ 19 Oct 2012, 19:35)
daca masina nu mai are euro 4 ... eu personal imi retrag cuvintele....Ce zici batem palma?

Masina ta are euro 3.....dupa EGR stiu.
Nu pune pariu...prea mare.....Antonescule!
Anularea/obturarea respectivei valve are efecte nefaste asupra chiuloasei...in timp.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 19 Oct 2012, 19:45
Post #730


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




O intrebare am : era atat de terminat EGRul incat nu mai mergea curatat ?


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 19 Oct 2012, 20:29
Post #731


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Egr-ul se defectase dupa curatare. 10 min mergea normal apoi masina nu mai avea putere decat peste 3.800 rpm.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 19 Oct 2012, 21:01
Post #732


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(marksman @ 19 Oct 2012, 10:39)
Ba, pe mine ma intereseaza sa respir EU, nu motorul ala!

pai daca e s-o luam asa, iti dau adreselor unor termocentrale din Romania care polueaza pe secunda cat polueaza 100 de masinii diesel pe parcursul unei vieti (~400k km) sa te duci pe acolo sa-le sugerezi oprirea productiei sleep.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 19 Oct 2012, 21:15
Post #733


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Eliminarea EGR-ului, modificare aprobata de mine.

E pus doar pentru a respecta norme de poluare. NU ajuta motorul.
Un aspect la care ar trebui sa fii atent este cresterea temperaturii gazelor din evacuare.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 19 Oct 2012, 21:18
Post #734


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Inca aprob cele de mai sus. In anumite situatii desigur.



--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 19 Oct 2012, 21:19
Post #735


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.377
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(4x4 @ 19 Oct 2012, 22:15)
Eliminarea EGR-ului, modificare aprobata de mine.

*




Grig ... iar ai lovit ceva de prin sticle?

This post has been edited by cj98czh: 19 Oct 2012, 21:19


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 19 Oct 2012, 21:31
Post #736


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Nu, dar ati sarit in capul omului de parca ar fi zis ca a pus benzina in rezervor ca sa mearga mai bine motorul.
Nu e primul care anuleaza EGR-ul la un diesel.

E o treaba testata de mai multi. Pe diverse motoare. Si opinia generala e pozitiva.

Treaba asta intra in aceeasi categorie cu toate modificarile la sistemul anti poluare.
Multi au sa fie hateri, dar nu platesc ei piesa noua.
Desigur ai putea lasa tot sistemul asa cum a fost proiectat din fabrica. Si va merge in parametri daca totul e functional. Poate ajungi sa faci si 300.000km cu el.

Sau poate vrei sa renunti la el, ca oricum nu te intereseaza cate grame de nu stiu ce elemente chimice ies pe teava de evacuare.
Fara catalizator, fara egr, fara sistem de reabsorbtie a vaporilor de ulei, fara dpf, etc. Sunt motoare care in configuratia asta au ajuns si ele la 300.000km. E o alegere personala.
In masura in care nu iti salta talonul biggrin.gif

This post has been edited by 4x4: 19 Oct 2012, 21:31


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 19 Oct 2012, 21:37
Post #737


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Aprob ce am facut si eu. La leduri si ornamente de inox nu ma bag.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mac1
post 19 Oct 2012, 22:00
Post #738


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 2 March 12
From: Bucuresti




QUOTE(Merced @ 19 Oct 2012, 18:40)
Tu nu intelegi ca lucrurile astea nu se intampla instantaneu? Mai dureaza pana cand se duce pe pwla catalizatoru'.
*


Poate ne explici si de ce se duce pe maciuca catalizatorul.


QUOTE(P-A-C-O @ 19 Oct 2012, 21:01)
pai daca e s-o luam asa, iti dau adreselor unor termocentrale din Romania care polueaza pe secunda cat polueaza 100 de masinii diesel pe parcursul unei vieti (~400k km) sa te duci pe acolo sa-le sugerezi oprirea productiei  sleep.gif
*


Sau mai simplu; poluarea unui avion...


QUOTE(turbodxman @ 19 Oct 2012, 21:11)
Multi omit sa ia in calcul radiatiile care ii imbiba multumita unor evenimente gen Fukushima  rolleyes.gif
*


Si mai omit fructele si legumele radiate, alimentele pline de E-uri, zone intregi de paduri distruse, etc...

This post has been edited by mac1: 19 Oct 2012, 22:02


--------------------
Nissan X-trail 2008 2.0ldci 175 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 20 Oct 2012, 09:58
Post #739


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.727
Joined: 1 November 04
From: sat




Asa ma, sterge, cand nu mai faci fata argmentelor. Baga pumnu-n gura celor care au opinii diferite, si lasa numai posturile aplaudacilor.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 20 Oct 2012, 10:04
Post #740


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Daca nu ai obs am lasat toate opiniile dar daca sariti calul le sterg. Asta este jurnal de bord daca doresti sa-te contrazici in continuare este deja un topic dedicat.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 20 Oct 2012, 10:16
Post #741


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.727
Joined: 1 November 04
From: sat




Ah, scuza-ma, citasem dintr-un studiu in engleza. Data viitoare dau si link spre Google Translate.

Si in continuare, nu sunt de acord cu eliminarea EGR. Traducere cu Google Translate - despre EGR si eliminarea lui


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 28 Oct 2012, 19:18
Post #742


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Astazi m-am apucat de schimbat ledurile din masina.
Pentru inceput am schimbat ledurile din butoanele geamurilor.
Prin ajutorul unui prieten am facut rost de leduri de acelasi diametru ce aveau atasata rezistenta.
Operatia a fost destul de simpla.
Am scos butonul apoi am declipsa carcasa gri ce are 2 prinderi pe o parte si 2 pe cealalta , am scos placa cu circuite foarte usor deoarece aceasta este doar impinsa pe acei pini, apoi am indentificat masa si plusul si am lipit un alt led in locul aceluia din fabrica..

Tot astazi am schimbat si cele 2 beculete de la consola de aer dar maine voi schimba si serigrafia pt a imi lumina aceeasi culoare ca si butoanele de la geamuri.
Important de stiut este ca , chiar daca butoanele de la geamuri au rezistenta, daca led-ul ce il schimbam nu are rezistenta dupa ce se va incalzi acesta va face instalatia de craciun.10.jpg ( Size: 255.8k ) Number of downloads: 129
9.jpg ( Size: 248.13k ) Number of downloads: 141
8.jpg ( Size: 253.65k ) Number of downloads: 136
7.jpg ( Size: 295.7k ) Number of downloads: 135
6.jpg ( Size: 496.99k ) Number of downloads: 135
5.jpg ( Size: 312.71k ) Number of downloads: 48
4.jpg ( Size: 299.64k ) Number of downloads: 50
3.jpg ( Size: 56.8k ) Number of downloads: 50
2.jpg ( Size: 317.73k ) Number of downloads: 52
1.jpg ( Size: 251.92k ) Number of downloads: 45


This post has been edited by TheSting: 16 Jan 2013, 18:29


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 28 Oct 2012, 19:40
Post #743


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(TheSting @ 28 Oct 2012, 19:18)
maine voi schimba si seligrafia
*


Huh? huh.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 28 Oct 2012, 19:42
Post #744


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Plasticul acela prin care iti lumineaza este de culoare portocalie si cu acetona nu se ia, iar daca dai cu o lama nu se curata bine.
Am corectat scuze

This post has been edited by TheSting: 28 Oct 2012, 19:44


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 29 Oct 2012, 20:25
Post #745


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




LA butoane nu era mai simplu sa bagi direct led la 12V?


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 29 Oct 2012, 20:30
Post #746


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Nu iti inteleg intrebarea. Ledurile de la butoane sunt pt 12v dar tensiunea ce o primesc acestea este mai mica. Chiar daca pui leduri de 12 v tot trebuie pusa si rezistenta, altfel ledurile se vor arde


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Oct 2012, 20:36
Post #747


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Si normal, tensiunea pe instalatia masinii ajunge si la 14,7 v cu motorul pornit, iar oprit e 12,8, pana la 12 v e cale lunga.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 29 Oct 2012, 20:46
Post #748


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Sunt și LED-uri speciale pentru auto (adică au rezistențe încorporate), LED-uri despre care ăștia de la magazine spun generic "se alimentează la 12V".
Vorba lui argon, numai 12V nu ai la mașină! rolleyes.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 29 Oct 2012, 20:46
Post #749


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Duc pana la 15V nea argoane,cu tampoanele cum mai stai? radmasa.gif


This post has been edited by 99AIM: 29 Oct 2012, 20:49


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 29 Oct 2012, 21:09
Post #750


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Degeaba. Daca nu le pui rezistenta tot se ard sau incep sa palpaie ca o instalatie de craciun. Ledurile ce le-am achizitionat si montat aveau rezistena.

Acum am o alta problema. Mi-am schimbat si becurile de la instalatia de aer cu leduri , dar problema mea este ca am distrus serigrafia incercand sa fac desenul transparent si acum nu stiu de unde sa cumpar alta.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
45 Pages « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 05:12
Forum Renault