Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
![]() ![]() ![]() |
Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
carman |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|||
costi |
![]()
Post
#332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
mai Andrei ca s-o rastorni trebuie sa-i faci balans, stg/dr . Asta-i testul elanului.
Ala de zici tu, doar cu evitare stinga SAU dreapta e testul canalului ![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
mil |
![]()
Post
#333
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
nu inchideti mai...acu' cand ne-a venit si noua apa la moara si ii luam si pe UAP la rand...destul ca ni s-a reprosat ca ne-am vandut departamentului de la marketing...pe naiba ei ne-au vandut noua masina, ei ar trebui sa faca ceea ce facem noi acum...sa ne linisteasca sa dea solutii...sa trimita faxuri la ziare...sa vorbeasca cu germania si ii ia o declaratie completa lui Max...sa dea filmul diseara la TV cu comentariu...sa zica se lucreaza, mergeti si voi mai potolit, umflati rotile mai tare...sa zica ceva...in sfarsit.
|
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#334
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RABADU @ 27 Jul 2005, 15:49) Sa mai astepti ! In urmatoarele zile problema probabil ca va fi clarificata. Cum a spus si Klaus, daca e un test (parametrii de intrare stabiliti si rezultate reproductibile) e cam nasol. Daca nu e un test, si conditiile nu sunt clare, atunci pot intervenii prea multe variabile in discutie. Orice masina are limite si la atingerea acestora se comporta neasteptat. Intrebarea este daca Loganul in cauza fusese dus spre acele limite prin "decizii" tehnice sau de soferie. Dar cum am observat ceva mai inainte, "test-ul" a constat in 2-3 amici cu 20 jaloane si o camera foto care s-au amuzat putin si au gasit o buba interesanta. Tare mi-e ca va ramane la stadiul de interesanta, fara o secventa video care sa clarifice comportamentul masinii. Deocamdata ce am retinut eu este ca in _anumite_ conditii Logan-ul se poate rasturna la 65km/h, ceea ce nu mi se pare o chestie asa extraordinara. Starea mea de ingrijorare depinde direct de valorile multimii conditiilor. Cu cat sunt mai aproape de situatii reale din trafic, cu atat mai mult ma panichez. |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
asarban |
![]()
Post
#335
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Sa asteptati voi mult si bine vreo reactie CREDIBILA de la Dacia...
In cel mai rau caz o sa bage o gargara cum ca LGN a tracut testele oficiale, ala era ceva neoficial, ca era masina AIA de vina ...bla bla bla.. |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
mil |
![]()
Post
#336
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
daca e pe asa, sa il invite Max sa le mai tranteasca odata un Logan ales la intamplare din curte la 65 de km...sa vedem...altfel mananca...ce mananca...
|
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#337
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
QUOTE(cosmin_m @ 27 Jul 2005, 16:08) Sa mai astepti ! In urmatoarele zile problema probabil ca va fi clarificata. Cum a spus si Klaus, daca e un test (parametrii de intrare stabiliti si rezultate reproductibile) e cam nasol. Daca nu e un test, si conditiile nu sunt clare, atunci pot intervenii prea multe variabile in discutie. Orice masina are limite si la atingerea acestora se comporta neasteptat. Intrebarea este daca Loganul in cauza fusese dus spre acele limite prin "decizii" tehnice sau de soferie. Dar cum am observat ceva mai inainte, "test-ul" a constat in 2-3 amici cu 20 jaloane si o camera foto care s-au amuzat putin si au gasit o buba interesanta. Tare mi-e ca va ramane la stadiul de interesanta, fara o secventa video care sa clarifice comportamentul masinii. Deocamdata ce am retinut eu este ca in _anumite_ conditii Logan-ul se poate rasturna la 65km/h, ceea ce nu mi se pare o chestie asa extraordinara. Starea mea de ingrijorare depinde direct de valorile multimii conditiilor. Cu cat sunt mai aproape de situatii reale din trafic, cu atat mai mult ma panichez. Gresit. Nu e o joaca de copii. E un test normal facut de ADAC pentru revista lor MotorWelt pe care 99% masini il trec. |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
Deceneus |
![]()
Post
#338
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 18 January 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(mmariusel @ 27 Jul 2005, 17:56) Klaus daca faceai de cenzurat comunicatul celor de la ADAC atucni era nasol. Renaultul fiind de fata si acceptand ca nu gasesc nici o explicatie, e clar ce sa intamplat. Pe langa ca o picat testul nici macar nu shtiu de ce domnii reno. In textul in limba germana scrie ca din punctul de vedere al Renault evenimentul este "nicht nachvollziehbar", ceea ce in general poate insemna doua lucruri: ori ireproductibil (cel mai des intalnit sens) ori de neinteles. In cazul de fata eu cred ca este vorba de primul sens. Revin si spun, la fel ca si Klaus: atata timp cat nu ni se spun conditiile, parametrii din timpul producerii "minunii" nu ne putem da cu parerea doar ca pensionarii in piata. Eu NU as da sfaturi oamenilor sa fie "foarte ingrijorati" etc, etc... Oameni buni, stati pe fundurile proprii si nu va agitati, este exact ca in povestea cu drobul de sare, din nou... Daca nu sunteti amatori de a impinge masina pana la limitele fizicii nu va veti rasturna cu loganu'. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.6
- TM
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#339
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
Deci in principiu conduceti dar fara sa trageti brusc de volan. In rest o sa mearga bine nu?!?!?
|
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
costi |
![]()
Post
#340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Deceneus nimeni nu este amator sa-si duca Loganul la limita, de acord, numai ca vezi tu, nu poti sti niciodata cind traficul iti rezerva o surpriza care vrei, nu vrei, seamana cu testul elanului..... Hm ?
Si daca un ciine il calci (cum foarte frumos se exprima un co-forumist iubit) ce te faci cu un copchil sau variantele de elan autohtone (cai, vaci) This post has been edited by costi: 27 Jul 2005, 16:24 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
mil |
![]()
Post
#341
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
la hotnews exagereaza...numarul corect il stiu de aici...dar asta e viata...
a mai cazut o speranta, filmul nu exista sunt 8 foto din care 6 le-m vazut (3 la rezolutie buna)...sper ca una dintre cele ramase sa arate ce a patit masia dupa avarie... Continental sau nu aici e enigma pe de-o parte zice ca nu, dar Continental a fost intrebat de ele?...cum vine asta monser? In sfarsit cei cu Michelin Energy...puteti sta linstiti ![]() ![]() |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
klaus |
![]()
Post
#342
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mmariusel @ 27 Jul 2005, 16:15) Gresit. Nu e o joaca de copii. E un test normal facut de ADAC pentru revista lor MotorWelt pe care 99% masini il trec. Pai daca e un test normal facut, inseamna ca il fac stiintific. Aici e buba, ca nu recunoaste nimeni asta, nici ADAC, nici Renault... Repet, nu e loganul un model de stabilitate, insa eu am inteles ca testele standard le-a trecut, si nu a trecut nu stiu ce test de care lumea se fereste sa zica cum a fost facut... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#343
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
Inca nu au ajuns imaginile inca astept. Daca nu ajung o sa revin oricum cu un telefon la Max.
|
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
asarban |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Deceneus |
![]()
Post
#345
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 18 January 05 From: Timisoara ![]() |
NU, ma refer aici la conditii de sofat normale, in care nu faci doua curse de volan de 270 grade consecutive intr-o fractiune de secunda la viteze mari de exemplu. La asemenea viraj se rastoarna multe masini, nu numai loganu'.
Si in nici un caz nu inseamna ca peste noapte a devenit loganu' un cotet cu care te dai peste cap la prima adiere de vant, asa cum ar vrea unii sa sugereze. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.6
- TM
|
|
asarban |
![]()
Post
#346
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Din punctul unora de vedere nu a devenit peste noapte pt ca asta presupune o transformare..pricepi matale...
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#347
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
QUOTE(klaus @ 27 Jul 2005, 16:25) Pai daca e un test normal facut, inseamna ca il fac stiintific. Aici e buba, ca nu recunoaste nimeni asta, nici ADAC, nici Renault... Repet, nu e loganul un model de stabilitate, insa eu am inteles ca testele standrd le-a trecut, si nu a recut nu stiu ce test de care lumea se fereste sa zica cum a fost facut... Tu chiar nu stii ce inseamna ADAC? Uite testele lor pe masina ca sa iti dai seama ca nu se joaca. Testul fiind pentru revista nu cred ca au intentionat sal publice decat in numarul lor urmator. Acolo probabil o sa fie testul complet. Ceea ce a facut ADAC a fost sa publice efectiv evenimentul. Fiti siguri ca in reevista va fii intreg testul dscris. Attached File(s) ![]() |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
asarban |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Ma scuzati!
A se observa ca ADAC-ul deja ia in considerare existenta a 4 motorizari:1,4 1,6 1,616V si 1,5dci |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
AL |
![]()
Post
#349
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
mmariusel...cu greu m-am abtinut panacum sa nu te acuz de partizanat in favoarea ADAC.... stim ce este, stim ca au fost doua comunicate etc... unul al lui ADAC care se autodescalifica datorita neprecizarii conditiilor de testare si datorita inserarii unui pasaj pur comercial care sugereaza intentia de defaimare a loganului, deci o pozitie interesata... si comunicatul Renault .. cele doua se cam bat cap in cap... sau in orice caz nu vorbesc despre aceleasi rezultate si conditii de test... asta te rog sa comentezi si nu sa-i dai inainte iar si iar la nesfarsit despre "cat de profesionist e testul".... daca a fost facut in mod profesionist si cu bunacredinta, de ce nu au precizat conditiile REALE de testare (teste succesive, unele oficiale si unele suplimentare, cu conditii diferite) si rezultatele reale ale fiecarui test... de ce nu elimina erferirile comerciale la SH... de ce?...asta dorim sa ne ajuti sa clarificam! si poate ii anunti si pe distinsii de la ADAC ca opinia publica asta asteeapta... apoi putem vorbi de profesionalismul lor...
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
mil |
![]()
Post
#350
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
mai ADAC nu pot fi neutrii in afacere si e de inteles, e o organizatie de consumatori deci, cum am fi noi sa zicem numa ca de 1000 d eori mai mare...nu e un test oficial, sau omologare...e un test-drive facut de o revista aparuta sub egida ADAC, dupa normele lor...si cu girul Renault care le-a dat o masina cum a dat si la Autoshow si la altii pe mana...daca rino a fost cu ochii pe ei pana la sfarsit...cica da...
|
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
FLEX |
![]()
Post
#351
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Io inteleg in felul urmator:
1. s-a facut un test (ma rog, o serie de teste urmarind diversi parametri) pentru omologrea de tip, pentru a se putea vinde masina in Germania; Logan a trecut fluierind, deci a primit "bun pentru piata germana". Procedura de testare a fost cea standard PENTRU OMOLOGARE, elaborata de Comisia pentru Securitate Rutiera, autorul testului a fost ADAC. 2. ca tot s-a vazut cu masina pe mina, ADAC a facut si niste teste DE ALE LOR, INTERNE, PRIVATE, cam cum le face Quattroruote la Vairano; Logan a picat testul; ce nu se stie e daca la respectivul test privat s-a urmat procedura ADAC sau Max a pus-o in cap incercind limitele masinii. In acest context, ADAC nici macar nu poate fi acuzat de partinire, el isi face datoria de a informa membrii clubului despre problemele unei masini - cum pe acelasi palier de pret cu Logan se afla DOAR SH-uri, concluzia lor a fost "mai bine SH". In concluzie mai e de aflat daca Max a facut un test si o procedura (ADAC) ca s-o puna cu burta la soare, sau era la partea de "freestyle". |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#352
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
QUOTE(AL @ 27 Jul 2005, 16:34) mmariusel...cu greu m-am abtinut panacum sa nu te acuz de partizanat in favoarea ADAC.... stim ce este, stim ca au fost doua comunicate etc... unul al lui ADAC care se autodescalifica datorita neprecizarii conditiilor de testare si datorita inserarii unui pasaj pur comercial care sugereaza intentia de defaimare a loganului, deci o pozitie interesata... si comunicatul Renault .. cele doua se cam bat cap in cap... sau in orice caz nu vorbesc despre aceleasi rezultate si conditii de test... asta te rog sa comentezi si nu sa-i dai inainte iar si iar la nesfarsit despre "cat de profesionist e testul".... daca a fost facut in mod profesionist si cu bunacredinta, de ce nu au precizat conditiile REALE de testare (teste succesive, unele oficiale si unele suplimentare, cu conditii diferite) si rezultatele reale ale fiecarui test... de ce nu elimina erferirile comerciale la SH... de ce?...asta dorim sa ne ajuti sa clarificam! si poate ii anunti si pe distinsii de la ADAC ca opinia publica asta asteeapta... apoi putem vorbi de profesionalismul lor... Eu am oferit explicatiile ce le am primit. Telefonul celui de la ADAC va sta la dispozitie. El e responsabil pentru testul logan: Maximilian Maurer Tel. +498976762632 Pentru cei posesori de Logan, Renault are un partener de discutie direct implicat in teste: Martin Zimmermann, Leiter Unternehmenskommunikation Tel. +492232739270 E-Mail: martin.zimmermann@renault.com Eu am facut astazi un simplu indreptare a unei prostii ce incepuse sa se extinda: aka: Elan test in loc de Fahrdynamic Test si alte chestii expuse mai sus. Pentru 10 lei poti sa suni si tu sa auzi cu urechile tale de la Renault pozitia oficiala.Daca cea de pe site in care eu au recunoscut ca nu isi pot explica de ce o picat Loganul testul atunci suna si obtine altfel de raspuns. Oricum daca eu am de ales intre Logan si ADAC, clar as alege ADAC. Nu as crede nici o firma care mi-ar spune ca masina e sigura cand ADAC va spune altfel. |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
Ake |
![]()
Post
#353
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Apropo de articolul din hotnews.
Imi pare rau pentru nenea Max ala. Acu ca a vazut toata Romania numarul lui de telefon, sa vezi ce de-a felicitari o sa primeasca pentru ziua lu "deine mutter", si SmS-uri cu Wurst ![]() Sorry de OT apropo de portbagaj, cautati explicatia lui Flex cu nucile vrac si caramizile. De aiciapr diferentele de volum |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
mmariusel |
![]()
Post
#354
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
QUOTE(carman @ 27 Jul 2005, 16:43) mmariusel, intr-adevar nu se joaca. ![]() Fa diferneta intre modeulul din RO si cel de export. |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
mil |
![]()
Post
#355
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
Max Bond asta o sa fie al doilea Urs Meier saracu'
![]() mai nu tabarati pe ADAC, chit ca au jucat un pic urat, problema ramane , trebuie lamurita sursa...inlaturata si repetat testul in aceleasi conditii, fara roata de rezerva si alte chestii contestabile... |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
Marty |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Va rog frumos, stergeti numerele alea de telefon si adresa de mail. Oamenii aia n-au nici o vina ca unii de pe aici iau tot testul ala ca pe un afront personal!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
Hotnews sunt fara lipsa de rusine. Au publicat celele scrise de mine fara sa imi ceara aprobarea. Daca eu spuneam ca ala mio spus ca o inviat Elvis ei publicau?
Dumnezeule ce presa rusinos de prost informata. Ce sa mai spun de dorinta de informare. De asta dimineata puteau 100 de ziaristi sa faca ceea ce am facut eu dar nu s-a deranjat unul s-o faca. |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
mil |
![]()
Post
#358
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
asa e ...bine ca pe softpedia e gresit
![]() stergeti ...stergeti dar puneti si o mentiune ca il furnizezi doar pe PM celor care isi declina identitatea si sunt jurnalisti etc. |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
os |
![]()
Post
#359
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Ba eu n-as sterge adresele si telefoanele: daca au fost publicate in Internet de ADAC respectiv de Renault, inseamna ca-s publice. Simplu. Cel putin cea de la Renault este publicata...
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
mmariusel |
![]()
Post
#360
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
Amandoua telefoane sunt publice.
|
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 09:52 |