DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> NU PORNESTE BUDA

Mr_Devil83
post 15 Feb 2012, 19:17
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




da...am rezolvat-o...

deci pornea, nu statea la relanti, daca o acceleram putin si apoi lasam pedala de acceleratie era ok.

duminica seara am incercat sa plec asa cu ea vreo 10 km si motorul a inceput sa nu mearga rotund, dadea rateuri si pe toba de esapament scotea mult fum.

Cand se incalzea era mai ok evacuarea.

Acum nu sta la relanti, trebuie sa o turez putin, cam la 1000 de ture si da rateuri pe evacuare.

Consuma exagerat de mult, ceva de genul 8l de benzina la 18 km.

Bujiile sunt afumate toate.

Am verificat bobina de inductie si pare ok, fisele par ok.

Am dat jos capacul motorului si suapapele par sa lucreze corect.

Eu suspectez ca intr-un cilindru nu se aprinde amestecul.

Deci fise, bujii sau bobina de inductie.

Distributia daca sarea de la punct ma gandesc ca nu mai miscam masina din loc.

Daca merge in 3 cilindri siriusul modifica amestecul pentru a incerca sa compenseze lipsa a 1/4 din motor?

AAAAAAA....

cand verificam mufele am reusit sa rup senzorul de temperatura, ala de pe galeria de admisie si o bucata a ramas in galerie

Initial am crezut ca ramane o supapa deschisa si am dat capacul jos dar toate au joc intre ele si tachet deci exclud posibilitatea de a fi o supapa blocata.

Astept orice sfat, nu am nici bani si nici un mecanic binevoitor nu cunosc.

Multumesc anticipat tuturor.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 15 Feb 2012, 19:30
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




Posibil si vreun injector cu probleme, care nu pulverizeaza benzina cum trebuie. Scoate pe rand mufele de alimentare de la injectoare si vezi la care piston diferenta nu se cunoaste vizibil. Asa am patit si eu. Motorul nu mergea rotund si dadea rateuri.


Verifica sa nu traga aer fals. Obtureaza cu mana partea superioara a corpului clapeta. Ai grija ca absortia este destul de mare. Daca motorul nu se opreste, trage aer fals pe undeva. Posibil pe la garnitura inferioara sau pe la injectoare.

Cum ai verificat bobina de inductie?


--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Feb 2012, 20:29
Post #33


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mr_Devil83 da rampa jos ba si curata injectoarele dar asa ca la carte nu doar dandu-le in bot cu spray la misto ! Nu esti singurul patit de acelasi fenomen!


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata82
post 15 Feb 2012, 21:19
Post #34


MEMBRU RAPIDIST


Group: Members
Posts: 450
Joined: 12 November 09
From: Bucuresti - sos. Polona




Apoi iti mai pui un filtru de benzina (bineinteles de injectie) pana in rampa de injectie si nu mai ai treaba cu rugina. wink.gif Eu am taiat furtunu de benzina chiar inainte de mufa rampei de injectie.
Am modificarea de 1 an jumate si merge foarte bine motoru, nu oboseste nici pompa de benzina.


--------------------
Dacia Supernova 2001
REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Feb 2012, 21:27
Post #35


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Mr_Devil83 @ 15 Feb 2012, 19:17)
Bujiile sunt afumate toate.
*


Cam ce versiune de afumare dintre cele de http://www.ngksparkplugs.com/tech_support/...aqs/faqread.asp sau la http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg prezinta?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 15 Feb 2012, 21:34
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




din versiunea a 2-a, cea notata gap bridging.

Deci porneste, trepideaza motorul dar cilindrul 3 si 4 daca scot fisa de la bobina nu are nici un efect.

Sa presupun bobina de inductie distrusa?

Edit:

rezistenta primar 0,5ohmi si 0,5ohmi, inseriat 1 ohm

secundar cil 1 si 4 5kohm
secundar cil 2 si 3 5kohm

intre secundare peste 200megaohmi rezistenta, intre primar si oricare secundare la fel

nu inteleg de ce daca scot fisa de la bujia 3 sau 4 bujiile de la cilindrii 1 si 2 dau scanteie.

benzina scuipata in cilindrii 3 si 4 o scoate pe esapament frumos.

Klaus, pari destul de documentat despre motoarele e7j/k7j, vreo idee ceva?

This post has been edited by Mr_Devil83: 15 Feb 2012, 22:03


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Feb 2012, 22:03
Post #37


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




3 si 4 sunt cilindri din dreapta (stanga cum te uiti la masina din fata), spre suportul motor.
Bobina da scanteie in comun la cilindrii 1 si 4, respectiv 2 si 3.
Daca nu ai scanteie pe 3 si 4 inseamna ca aia au problema (fise, bujii), ca bobina merge, ca pe 1 si 2 da scanteie.
Eu as verifica injectoarele (am impresia ca ele cam curg), reglajul culbutorilor, compresia in cilindri


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 15 Feb 2012, 22:06
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




daca de exemplu inversez fisele intre ele adica 1 cu 4 si 2 cu 3 ar fi acelasi drac nu ?

dar ar trebui sa nearga in cilindrii 3 si 4, 1 si 2 ar trebui sa fie morti nu ?

Ahh...bujiile 3 si 4 sunt umede...

This post has been edited by Mr_Devil83: 15 Feb 2012, 22:08


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Feb 2012, 22:24
Post #39


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca bujiile sunt umede, in genere e de la ulei in surplus (probleme pe segmentii pistonului sau reglaj defectuos de culbutori - raman supapele de admisie deschise prea mult timp = joc mic).
Daca sunt cu depuneri tari, pietrificate, in genere e de la amestec prea bogat (injector care curge), amestec ce nu arde complet.
Eu as incepe cu schimbarea fiselor si a bujiilor si verificare culbutorilor


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 16 Feb 2012, 02:21
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




Mr_Devil83 - pune mana si curata injectoarele, te chinui degeaba asa.

Daca vrei sfaturi sa faci o curatare cum trebuie, te pot ajuta.

pfamocanucristian@yahoo.com

Folosesc si messenger.


--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 16 Feb 2012, 20:28
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Injectoarele sunt curate, jocurile la culbutori par ok.

Maine o sa incerc cu alte bujii si fise si o bobina noua.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 16 Feb 2012, 20:39
Post #42


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Problema nu de injectoare murdare (infundate) ar putea fi, ci de injectoare care "picura"/decalibrate serios


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 16 Feb 2012, 20:46
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




injectoarele le-am dat jos acum o ora, am pus un traf de 12v pe ele si le-am bagat un wd-40 in fund. Cand se deschide injectorul pulverizeaza, cand nu il mai alimentez nu iasa nimic din el.


Mi se pare ciudat dintr-o data sa nu mai mearga. Adica ma astept totusi daca ar fi injectoarele decalibrate sa se fi accentuat efectul in timp, nu dintr-o data.

Sambata mergea ok dupa ce o porneam si calcam o data acceleratia, statea la relanti regulamentar.

Duminica dimineata am facut un drum de vreo 10 km cu ea si cand am ajuns acasa mergea ok.

Tragea aer fals pe la oringuri doar.

Seara am curatat motorasul de relanti si nu mai tinea relanti-ul. Am mai incercat sa fac un drum cu ea si cand a pornit mergea inecata.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 16 Feb 2012, 21:42
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




Fii atent la duze cum pulverizeaza. Are doua duze acolo, trebuie sa fie jetul uniform pe ambele. Daca nu este uniform nu functioneaza cum trebuie. Aplica presiune si in sens invers. De fapt asa trebuie sa incepi, cu presiune in sens invers, altfel ai ocazia sa le infunzi mai rau.



--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 16 Feb 2012, 22:43
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Nu, sigur nu e de la injectoare.

Oricat ar fi de infundate tot s-ar simti ca arde ceva in nenorocitele alea 2.

Dar la mine o scoate pe esapament.

Lichidul de racire e la nivel, uleiul la fel, e frumos la culoare deci numai benzina o scoate nearsa.

Am scos fisele de pe bujiile 3 si 4 si motorul merge exact la fel, am pus cate o bujie in fise si le-am lasat pe capacul culbutorilor atarnand si scanteia este puternica pe fiecare bujie.



--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd June 2024 - 00:09
Forum Renault