NU PORNESTE BUDA
NU PORNESTE BUDA
Mr_Devil83 |
15 Feb 2012, 19:17
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
|
||
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|||
CrysMM |
15 Feb 2012, 19:30
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Posibil si vreun injector cu probleme, care nu pulverizeaza benzina cum trebuie. Scoate pe rand mufele de alimentare de la injectoare si vezi la care piston diferenta nu se cunoaste vizibil. Asa am patit si eu. Motorul nu mergea rotund si dadea rateuri.
Verifica sa nu traga aer fals. Obtureaza cu mana partea superioara a corpului clapeta. Ai grija ca absortia este destul de mare. Daca motorul nu se opreste, trage aer fals pe undeva. Posibil pe la garnitura inferioara sau pe la injectoare. Cum ai verificat bobina de inductie? |
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
djasu82 |
15 Feb 2012, 20:29
Post
#33
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Mr_Devil83 da rampa jos ba si curata injectoarele dar asa ca la carte nu doar dandu-le in bot cu spray la misto ! Nu esti singurul patit de acelasi fenomen!
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
cata82 |
15 Feb 2012, 21:19
Post
#34
|
MEMBRU RAPIDIST Group: Members Posts: 450 Joined: 12 November 09 From: Bucuresti - sos. Polona |
Apoi iti mai pui un filtru de benzina (bineinteles de injectie) pana in rampa de injectie si nu mai ai treaba cu rugina. Eu am taiat furtunu de benzina chiar inainte de mufa rampei de injectie.
Am modificarea de 1 an jumate si merge foarte bine motoru, nu oboseste nici pompa de benzina. |
--------------------
Dacia
Supernova
2001 REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST |
|
klaus |
15 Feb 2012, 21:27
Post
#35
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 15 Feb 2012, 19:17) Cam ce versiune de afumare dintre cele de http://www.ngksparkplugs.com/tech_support/...aqs/faqread.asp sau la http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg prezinta? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Mr_Devil83 |
15 Feb 2012, 21:34
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
din versiunea a 2-a, cea notata gap bridging.
Deci porneste, trepideaza motorul dar cilindrul 3 si 4 daca scot fisa de la bobina nu are nici un efect. Sa presupun bobina de inductie distrusa? Edit: rezistenta primar 0,5ohmi si 0,5ohmi, inseriat 1 ohm secundar cil 1 si 4 5kohm secundar cil 2 si 3 5kohm intre secundare peste 200megaohmi rezistenta, intre primar si oricare secundare la fel nu inteleg de ce daca scot fisa de la bujia 3 sau 4 bujiile de la cilindrii 1 si 2 dau scanteie. benzina scuipata in cilindrii 3 si 4 o scoate pe esapament frumos. Klaus, pari destul de documentat despre motoarele e7j/k7j, vreo idee ceva? This post has been edited by Mr_Devil83: 15 Feb 2012, 22:03 |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
klaus |
15 Feb 2012, 22:03
Post
#37
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
3 si 4 sunt cilindri din dreapta (stanga cum te uiti la masina din fata), spre suportul motor.
Bobina da scanteie in comun la cilindrii 1 si 4, respectiv 2 si 3. Daca nu ai scanteie pe 3 si 4 inseamna ca aia au problema (fise, bujii), ca bobina merge, ca pe 1 si 2 da scanteie. Eu as verifica injectoarele (am impresia ca ele cam curg), reglajul culbutorilor, compresia in cilindri |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Mr_Devil83 |
15 Feb 2012, 22:06
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
daca de exemplu inversez fisele intre ele adica 1 cu 4 si 2 cu 3 ar fi acelasi drac nu ?
dar ar trebui sa nearga in cilindrii 3 si 4, 1 si 2 ar trebui sa fie morti nu ? Ahh...bujiile 3 si 4 sunt umede... This post has been edited by Mr_Devil83: 15 Feb 2012, 22:08 |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
klaus |
15 Feb 2012, 22:24
Post
#39
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Daca bujiile sunt umede, in genere e de la ulei in surplus (probleme pe segmentii pistonului sau reglaj defectuos de culbutori - raman supapele de admisie deschise prea mult timp = joc mic).
Daca sunt cu depuneri tari, pietrificate, in genere e de la amestec prea bogat (injector care curge), amestec ce nu arde complet. Eu as incepe cu schimbarea fiselor si a bujiilor si verificare culbutorilor |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
CrysMM |
16 Feb 2012, 02:21
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Mr_Devil83 - pune mana si curata injectoarele, te chinui degeaba asa.
Daca vrei sfaturi sa faci o curatare cum trebuie, te pot ajuta. pfamocanucristian@yahoo.com Folosesc si messenger. |
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
Mr_Devil83 |
16 Feb 2012, 20:28
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
Injectoarele sunt curate, jocurile la culbutori par ok.
Maine o sa incerc cu alte bujii si fise si o bobina noua. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
klaus |
16 Feb 2012, 20:39
Post
#42
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Problema nu de injectoare murdare (infundate) ar putea fi, ci de injectoare care "picura"/decalibrate serios
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Mr_Devil83 |
16 Feb 2012, 20:46
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
injectoarele le-am dat jos acum o ora, am pus un traf de 12v pe ele si le-am bagat un wd-40 in fund. Cand se deschide injectorul pulverizeaza, cand nu il mai alimentez nu iasa nimic din el.
Mi se pare ciudat dintr-o data sa nu mai mearga. Adica ma astept totusi daca ar fi injectoarele decalibrate sa se fi accentuat efectul in timp, nu dintr-o data. Sambata mergea ok dupa ce o porneam si calcam o data acceleratia, statea la relanti regulamentar. Duminica dimineata am facut un drum de vreo 10 km cu ea si cand am ajuns acasa mergea ok. Tragea aer fals pe la oringuri doar. Seara am curatat motorasul de relanti si nu mai tinea relanti-ul. Am mai incercat sa fac un drum cu ea si cand a pornit mergea inecata. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
CrysMM |
16 Feb 2012, 21:42
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Fii atent la duze cum pulverizeaza. Are doua duze acolo, trebuie sa fie jetul uniform pe ambele. Daca nu este uniform nu functioneaza cum trebuie. Aplica presiune si in sens invers. De fapt asa trebuie sa incepi, cu presiune in sens invers, altfel ai ocazia sa le infunzi mai rau.
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
Mr_Devil83 |
16 Feb 2012, 22:43
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
Nu, sigur nu e de la injectoare.
Oricat ar fi de infundate tot s-ar simti ca arde ceva in nenorocitele alea 2. Dar la mine o scoate pe esapament. Lichidul de racire e la nivel, uleiul la fel, e frumos la culoare deci numai benzina o scoate nearsa. Am scos fisele de pe bujiile 3 si 4 si motorul merge exact la fel, am pus cate o bujie in fise si le-am lasat pe capacul culbutorilor atarnand si scanteia este puternica pe fiecare bujie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd June 2024 - 00:09 |