mers intrerupt la relanti
![]() ![]() ![]() |
mers intrerupt la relanti
the lone wolf |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 6 March 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Supernova
2001, Clima
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
da' bujia cum e?
Reglajul culbutorilor l-ai facut? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
the lone wolf |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 6 March 12 ![]() |
Bujia era cam afumata intr-adevar, (neagra) dar am facut incercari cu alte 2 bujii mai vechi, dar pe care le-am curatat cu smirghel fin, si acelasi rezultat. Reglajul nu am avut cand sa-l fac, pentru ca toata treaba asta am facut-o asta seara, si era deja tarziu. Totusi jocul nu e excesiv de mare, apreciez undeva la 0,3 mm, (nu am lera). Am uitat sa spun ca simptomele au aparut in mers (sotia mea era cu masina) atunci cand a accelerat mai tare la intrarea pe o sosea nationala.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001, Clima
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu as verifica totusi injectorul ala in aceste conditii.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Axinte |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru ghinionist Group: Members Posts: 268 Joined: 27 March 11 From: Oltenita ![]() |
Are dreptate klaus.Mai mult ca sigu ai probleme la acel injector.Iti spun pt ca am patit si eu acelasi lucru si am rezolvat prin inlocuirea injectorului in cauza cu unul de la dezmembrari.Incearca mai inatai sa muti injectoru pe alt cilindru ca sa iti dai seama.Eu asa am procedat asta dupa ce am fost la mecanic, mi le-a curatat si tot la fel facea si mi-a spus sa merg cu ea ca-si revine...
![]() |
--------------------
DACIA
Super Nova
2002 clima
- CL ?? xxx Ai nevoie de multi ani de studiu pentru a ajunge sa taci neintrebat.
Cap ai, minte ce-ti mai trebuie? |
|
the lone wolf |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 6 March 12 ![]() |
Eu zic ca e bun, pulverizeaza bine, iar mai inainte de a scoate rampa cu injectoarele pe ea, am scos mufele si am masurat rezistenta interna a solenoidului injectoarelor, toate au 14 ohmi deci cred ca e bine, nu e intrerupt, nu are scurt din moment ce la toate valoarea e aceeasi. Plus de asta cu motorul pornit si cu mufa de la injectorul 1 scoasa am verificat daca imi vine curent pe mufa si aveam. Bineinteles masurarea tensiunii nu a fost precisa, deoarece e cam greu de masurat cu un digital normal o tensiune cu frecventa de 13-14 Hz (cam atatea impulsuri primeste injectorul la 800-850 rpm). Scuze, sper sa nu fi exagerat, sunt aici pentru a primi sfaturi, dar asta-i ceea ce am constatat.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001, Clima
|
|
CrysMM |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu ![]() |
Injectorul este infundat. Avand in vedere ca nu ai experienta, nu iti poti da seama singur. Mai ales la modul in care le-ai probat tu. Da-le jos toate, tine cont care este cel cu pricina. Alimenteaza-le la 12V si pune un spray de contacte pe ele. Fii foarte atent la jetul ce iese prin cele 2 diuze, trebuie sa fie uniform pe ambele. O cat de mica diferenta se transforma in probleme.
Sfaturi: - dupa ce alimentezi injectorul, pune intai spray-ul in sens invers (eviti astfel sa impingi eventuala mizerie in diuze si sa le infunzi mai tare) - insista cu spray-ul pe ele pana cand pulverizeaza uniform pe cele doua diuze - la remontare, unge bine oringurile cu vaselina, cat si locasul unde intra - de recomandat sa schimbi oringurile (te poti trezi ca trage aer fals) |
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
the lone wolf |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 6 March 12 ![]() |
S-a rezolvat. Intr-adevar era injectorul infundat. L-am curatat prin metoda care a mai fost descrisa prin forum, cu alimentarea la 12v si spray de contacte si a mers. Tocmai am facut proba. Acum o sa le curat si pe celelalte, preventiv. Multumesc tuturor pentru ajutor.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001, Clima
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:47 |