Probleme Logan 1,5 DCI 80CP
![]() ![]() ![]() |
Probleme Logan 1,5 DCI 80CP
MM 01 JGJ |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 2 September 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300 Break
1986
- MM 01 JGJ
|
|||
slider2 |
![]()
Post
#2
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
2. motorina contine parafina. aceasta are un punct de inghetare mai sus decat al motorinei (adica ingheata la o temperatura mai ridicata fata de motorina). prin urmare la temperaturi foarte scazute motorina se descompune, parafina decantandu-se pe fundul rezervorului si astfel fiind prima care ajunge in injectoare. ajungand motorina mai putina sau chiar deloc in anumite momente alimentarea motorului are de suferit si poate chiar sa se opreasca.
This post has been edited by slider2: 11 Feb 2012, 16:52 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
cristyjas |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru daciot Group: Members Posts: 128 Joined: 27 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,probleme cu ralantiul am si eu,de cand a venit frigul(al meu nu se opreste doar fluctueaza),dar doar cand este motorul rece.Am facut o verificare in service Dacia si mi-au spus ca este de la regulatorul de presiune care nu mai lucreaza cum trebuie si au dat vina pe motorina proasta.
|
--------------------
Dacia
Logan Prestige 2008
-1.5 DCI Ex:Dacia 1300-1973,Dacia 1310 MLS-1989,Dacia Solenza 2004
|
|
slider2 |
![]()
Post
#4
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
asa probleme cu relantiul am si eu la symboala mea dar nu sunt chiar grave si se manifesta cand este motorul rece. pe o parte mi se pare si normal mai ales ca avem si destui consumatori: aeroterma (posibil si cu ac) + degivrare + radio. toate astea adunate cu calitatea slaba a motorinei din tara noastra si cu temperaturile de afara duc la mici erori ale diferitilor senzori. in momentul in care se incalzeste motorul un pic nu mai face.
de asemenea mai trebuie luata in calcul si problema mufelor care pe vremea asta s-ar putea sa fi inghetat sau sa fi prins ceva umezeala si poate chiar si o crusta de gheata, ceea ce poate duce la o transmitere eronata a informatiilor. This post has been edited by slider2: 11 Feb 2012, 17:01 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#5
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(MM 01 JGJ @ 11 Feb 2012, 16:05) 1. La doua saptamani inainte de a schimba distributia a inceput sa aiba fluctuatii de turatie, periodice in relanti. Motorul merge bine si la un moment dat scade turatia,max 1 sec, dupa care revine la normal. Am intrrebat mecanicul si a zis ca poate fi un injector de vina, dar e ok. 2. De vreo 2 saptamani de cand a dat frigul mi se opreste motorul din senin. Dimineata, desi am avut si -16° porneste la prima cheie, fac aprox 1 km si moare motorul, culmea in aceelasi loc in fiecare zi:), il repornesc si nu mai am aceasta problema pana in urmatoarea dimineata. Care ar putea fi cauza? 1. Regulatorul de presiune injectie (IMV-ul) 100% 2. motorina de vara N.jpg ( Size: 34.59k ) Number of downloads: 516 in prima faza alimenteaza cu 60L de motorina de iarna (motorina veche o scoti pe la senzorul litrometric din rezervor sau pe la pompa de injectie mulgand la para aia pana-ti vine rau, asta si in functie de cata motorina ai in rezervor). Apoi, daca tot mai face figuri, ii schimbi si filtrul de motorina (explicatia: parafina care este un fel de untura, s-a imbibat in hartia elementului filtrant si motorina nu mai ajunge la presiunea minima admisa (~1,5 bar) la pompa de injectie - partea de inalta presiune) ![]() ![]() LE: nu s-au pus pe Logan motoare de 1,5 dCi 80CP ![]() This post has been edited by P-A-C-O: 12 Feb 2012, 10:06 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
slider2 |
![]()
Post
#6
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
@paco de fapt este asa, 1.5dci pe logan
euro 3 - 65 cp euro 4 - 70 (de fapt 68 cp) sau 85 (de fapt 86 cp) euro 5 - 75 cp sau 90 cp |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
cristyjas |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru daciot Group: Members Posts: 128 Joined: 27 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,astazi am schimbat regulatorul de presiune(IMV) si fluctuatiile de turatie au disparut pentru moment,o sa vedem dimineata cand este frig.Presiunea ce o arata pe tester la ralanti fluctua intre 130 si 240 bari,iar acum arata 230 bari constant.
|
--------------------
Dacia
Logan Prestige 2008
-1.5 DCI Ex:Dacia 1300-1973,Dacia 1310 MLS-1989,Dacia Solenza 2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:03 |