DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cred ca sa dus ambreiajul, ambreiajul

kiki90
post 21 Feb 2012, 14:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




cine poate sa imi spun si mie ce se intampla cand se duce ambreiajul....presupun ca asta ar fi problema mea....cand plec de pe loc tremura rau ....pana plec...si in mers daca o acelerez mai tare creste in turatii dar nu ...acelereaza pe masura pe care apas pe aceleratie ...tin sa spun ....ca am cam fortat-o cu frigu asta nu pornea si am tras-o cam mult incercand sa o pornesc si nu am reusit ...acum cand avenit caldura asta a pornit fara prb ....in schimb a aparut problema de care vorbeam

This post has been edited by Ov: 21 Feb 2012, 15:42


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 21 Feb 2012, 14:13
Post #2


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




da


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 21 Feb 2012, 14:14
Post #3


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Daca pe turometru se vede clar ca urca in ture brusc(ca si cum ai tura in gol) e clar ca e dus ambreiajul


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 21 Feb 2012, 14:23
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




si nu mai pot sa il strang putin ...pe la volanta....nush ....doar schimbat remediez problema?


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 21 Feb 2012, 15:48
Post #5


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




de strans nu prea mai ai cum sa il strangi,eventual,daca acum ai cablul ambreiajului foarte strans,fara joc,incerca sa-l mai slabesti,din piulita de sub parghia de pe cutie unde sta prins cablul. Daca tot asa iti face,ai 2 variante: fie dai jos motorul sau cutia si schimbi discul,fie aplici metoda d-lui BOA,care consta in introducerea unor pene de clincherit de 1-1,5,taiate triunghiular si bagate prin gaura de vizitare a ambreiajului intre ferodou-ul discului si suportul de tabla al discului. Maresti putin spatiul acela mentionat cu o surubelnita ascutita bine si introduci penele unse cu poxipol sau ceva asemanator. Lasi sa se usuce si mai apoi vezi ce face. O perioada te va tine sigur,asta in functie de cum folosesti ambreiajul,desi e recomandat ca macar la primavara sa il schimbi de tot. Si eu am aceeasi problema,dar la mine discul s-a dus de tot,am sa incerc metoda asta ca sa pot ajunge macar pana la un garaj cu ea,sa nu trebuiasca sa ma apuc in fata blocului de scos motorul si alte alea. Daca ai nelamuriri,arunca un ochi pe-aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=219981&hl= , la postul 7. Sa ai spor si noroc!


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Feb 2012, 20:46
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca tremura la plecare, e placa sparta. Fiind rece afara, placa prea oteloasa (materialul din care e facuta diafragma), a crapat. N-are nimic comun chinuitul la plecare, cu ce e la tine. La apasarea ambreiajului, placa se departeaza numai in locul unde e sparta, fisurata diafragma. Pentru a te convinge, pe aceeasi fereastra de punere la punct, privesti cand cineva apasa pedala, sa vezi la ce distanta se departeaza placa de volanta, elibereaza si rotesti de elicea ventilatorului pana vezi urmatoarea fanta spre placa si te uiti si la ea sa vezi daca se departeaza tot atat, si asa pana dai roata odata cu volanta. O sa vezi ca intr-o parte se departeaza si 1mm, iar in alta nici nu se observa ca s-a departat cand apesi ambreiajul. Asta in cazul cand e crapata diafragma (se spune placa). In cazul asta n-ai ce sa mai prelungesti. Jos motorul si schimbi placa. Explicatia trepidatiilor la plecare si patinarea, ar fi: fiind crapata intr-o parte, la apasarea pedalei se departeaza doar pe o parte a diametrului placii, iar cealalta parte diametral opusa, ramane putin apropiata, ce face sa agate putin discul, intrand si greu in viteza. Pedala e mai moale ca inainte, ce inseamna ca discul nu mai e strivit, strans cu aceeasi forta, ce face sa patineze la efort.
Seby, baga pene fara grija si fara sa decupezi in fereastra, ca e loc. Cu un patent cu cioc bagi placutele de clingherit, in timp ce cu o fasie de tabla de 1mm sau chiar surubelnita mai ingusta, ti departate placile. Sigur te va scoate din iarna, numai sa nu fie la nituri.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 22 Feb 2012, 01:04
Post #7


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Ms nelu,aia ma rog si eu,sa nu se fi dus niturile...sad.gif


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 10:54
Forum Renault