DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia din 97, nu porneste

Lucian MC
post 23 Feb 2012, 23:05
Post #31


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




O sa refacem reglajul avansului dar o sa desfacem si carbelitorul sa il curatam tura viitoare. Momentan duo asa la itp ca oricum iti va da revenire si dupa remediem intr-o zi si problemele care mai sunt grave.Anuntama maine dimineata cum iti porneste


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu.u
post 23 Feb 2012, 23:58
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 14 February 12
From: Iasi




In sfarsit ma pot linisti la tv....

Astazi pentru mine va fi o zi de neuitat. Pe langa faptul ca am avut norocul sa vina Lucian sa ma ajute, am fost ajutat de inca 4 prieteni cu 2 masini. Lucru fara de care nu reuseam sa pornim masina...

Acum sper doar sa o ducem la bun sfarsit si sa am incredere in ea ca pot munci... Dupa cum ti-am povestit, am nevoie de siguranta.

Sper sa ducem la bun sfarsit si cu ITP-ul si sa stam la o ceasca de cafea in liniste si fara stresul ca nu-mi porneste masina.

Te anunt maine, dar nu stiu exact cat de dimineata. abia dupa intalnirea cu arhitectul pot ajunge acasa si dau cheie.



--------------------
dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 24 Feb 2012, 00:39
Post #33


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Daca tot ai resuscitat-o,mai investeste maxim 100 de lei in ea si cumpara-i asa: un capac delco nou,daca se poate mai de firma,daca nu merge si ala de Metaplast,fise noi siliconice Tesla si o aprindere electronica AT011,cea mica rosie de Tg.Mures. Asta ar fi ideal daca ai lua-o cu senzor,chiar daca e mai scumpa asa,se merita. Oricum merge si cu platina bine daca ai aprinderea asta pusa nu ti se va mai pusca platina in veci. Daca faci toate astea,treaba care dureaza jumate de ora,nu vei mai avea treaba cu aprinderea si motorul va toarce frumos ca o pisica. Odata pusa aprinderea electronica poti pune distanta la bujii la 0.8mm iar in gaurile din capacul delco,unde se monteaza fisele poti pune inainte sa le bagi niste spray degripant,cat sa fie putin unse,asa nu vor mai face oxid verde o bucata lunga de timp. Succes!

This post has been edited by sebymesteru: 24 Feb 2012, 00:41


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu.u
post 24 Feb 2012, 17:13
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 14 February 12
From: Iasi




da..... visuri cu ITP-ul.

Dupa asteptarile mele tocmai de ieri, astazi masina e moarta din nou.

Cum sa porneasca daca si ieri cand era cald motorul abia haraia sa porneasca....

Se comporta la fel ca ieri cand incercam sa o pornim in garaj. Tuseste , da sa porneasca. Cand e aproape de puntul "G" moare.
Nu pot sa trag masina in fiecare zi ca sa o pornesc. E absurd.

Cu masina asta pierd numai bani pe reparatii piese si bani din timpul meu pierdut. Ajung acusi sa cheltuiesc mai mult cu masina decat castig.

Bine ca am platit asigurarea ca asa zace mai bine in garaj.
Ce naiba sa fie !

De acum e pierduta si ziua asta.
Vom vedea maine ce putem face, caci mai incearca sa vina Lucian cu un alt eletrcomotor, carburator si baterie....
Daca nici asa nu o ia... o parchez intr-un service sau nu stiu ce voi face...

This post has been edited by radu.u: 24 Feb 2012, 19:55


--------------------
dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 24 Feb 2012, 20:29
Post #35


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Mai oameni buni,lasati-o la bunul dumnezeu de masina ca n-o fi avion. Daca nu o puneti la punct cum trebuie o sa schimbati voi 2 electromotoare,3 carburatoare si 5 seturi de bujii si tot n-o sa faceti nimica.
Radu,ia o lera in mana si fa urmatoarele:
1. Dai bujiile afara,desfaci capacul la culbutori si reglezi distanta la absolut TOTI culbutorii. Pui 0,15 admisie si 0,20 la evacuare. Cea mai simpla metoda de reglaj e sa scoti capacul delco si invarti cu mana de motor pana ajunge plotul de la lulea inspre motor. Introduci cu atentie o surubelnita prin gaura de bujie de la cilindrul 1(ala spre volanta) si vezi daca pistonul e sus. Daca simiti capul pistonului,misti usor de motor sa vezi daca e la maxim sus,daca da sa coboare,dai usor inapoi de motor. Reglezi la cilindrul ala distanta la culbutori cum am spus. Apoi rotesti de motor pana ai pistonul 3 sus,adica urmezi schema de aprindere a motorului:1-3-4-2. Exact asa faci si cu ceilalti cilindrii cum ai facut cu 1. Ai grija sa nu inversezi jocurile! Ca sa te ajute,te uiti paralel la culbutorul la care reglezi ce teava iti vine la galerie,admisie sau evacuare.
Dupa ce ai reglat pui totul la loc cum trebuie.
2. Cureti capacul delco bine,daca e fisurat sau cu contactele arse,il schimbi. Cureti luleaua unde face contact cu carbunele din capacul delco si la plot,unde distribuie scanteia.
Cureti platinele daca e necesar,la montezi si cu pintenul platinei mobile pe orice colt al camei,reglezi distanta la 0,35-0,4. Daca condensatorul e vechi,il schimbi cu unul NOU,desi te-as ruga sa sacrifici 35-40 de lei cat e o aprindere electronica AT011 si sa o montezi pe aceea. Asa scapi de condensator si de platinele impuscate.
3. Daca ai fise de-alea negre,de Urziceni,le schimbi cu unele noi Tesla,sunt maxim 30 de lei.
4. Cureti bujiile inclusiv si mai ales intre electrozi cu o bucatica de smirghel,dupa care daca ai montat aprinderea,le reglezi la 0.8,daca nu, la 0,6.
5. Pozitionezi delcoul cam la mijlocul cursei stanga-dreapta pe care o poate face atunci cand il reglezi.
6. Dai la cama pana iti vine benzina in carburator.Ca sa verifici daca a venit,scoti pipa de la filtrul de aer de pe carburator si dai un sprit. Daca ciocul de papagal da benzina,e ok.
6. Pui o baterie incarcata normal,dai 1-2 sprituri,tragi socul la jumatate si dai cheie. Daca porneste e ok,daca ar da sa porneasca si totusi nu o ia,misti de delco usor spre volanta(maresti avansul). Daca dimpotriva,electromotorul invarte si in momentul cand ar trebui sa iti dea explozia,pare ca se franeaza,reduci avansul din delco(il dai spre radiator,la fel,usor).
IMPOSIBIL sa nu porneasca acum,chiar de-ar fi electromotorul obosit,daca aprinderea e ok si are benzina,trebuie sa porneasca. Daca dai cheie si simti ca parca vrea sa o ia si nu are benzina,sprituiesti rapid de 3-4 ori pana o ia.
Daca nici asa nu merge... cobor si ii dau si eu foc la a mea.

This post has been edited by sebymesteru: 24 Feb 2012, 20:30


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 24 Feb 2012, 21:06
Post #36


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Lui ii ineaca bujiile carburatorul deoarece ii scapa benzina pe la jiglorul care vine cu 2 saibe de cupru si carburatorul este infundat. Masina are avansul reglat corect. Inca un lucru daca electromotorul suge prea mult curent sa te vad eu cum pornesti. Lui ii termina bateria dupa ce invarte de maxim 10 ori motorul deci mananca prea mult curent cel putin in opinia mea care am vazut masina. O sa merg maine la el cu jucaria mea si eu am fise tesla si capac de electroprecizia de cand am luat masina si vreau sa zic ca in punctul asta nu am treaba si o sa verificam babeste. Masina a fost stata si trebuie gasite defectele


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 24 Feb 2012, 21:47
Post #37


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




eu de-asta tot bat saua cu aprinderea electronica,cu aia ai scanteie ca lumea de o ia si daca ii torni benzina pe deasupra in carburator. Cu sistemul clasic,scateia e mai slabuta si daca se uda bujiile e pa. Nu trebuie sa invarta de 10 ori,daca e totul ok trebuie sa porneasca. A mea n-am mai pornit-o de-o luna si mai bine si a pornit la a2-a cheie,prima fiind scurta. Daca credeti ca electromotorul da la masa pe undeva,schimbati-l si gata. Daca are benzina, scanteie buna si avansul corect Dacia o ia cat ar fi de statuta.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 24 Feb 2012, 23:43
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




in primul rand ai schimbat uleiul? dupa 3 ani ar fi cazul
trebuie vazut ce e cu cablurile bateriei, cel de masa sa-l prinzi de electromotor direct, nu pe partea cutiei
regleaza culbutorii
carbul trebuie 'fiert, si reconditionat
aprinderea sa dea scanteie puternica unde si cand trebuie
filtrele noi


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu.u
post 26 Feb 2012, 13:43
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 14 February 12
From: Iasi




am reusit iarasi sa o pornit dar merge JALNIC.

am schimbat capacul delcou precum si fisele negre cu cele siliconate. se comporta la fel.
Luciane zici ca e carburatorul de vina de inneaca bujiile, dar astazi cu carburatorul tau am incercat iarasi sa o pornesc fara succes si am innecat si 2 seturi de bujii. Exact ca si ieri.
Merge innecata rau masina, in suturi. Daca o las la relanti si accelez puternic se zguduie, la fel si in mers daca schimb intr-o viteza sueprioara daca nu o turez merge in suturi.
Daca trag putin socul merge mai binisor. Totusi nu pot merge cu socul.

Franele sunt foarte slabe si abia tin. Totusi Lucian a facut aerisirea blink.gif Unde e problema de nu am frana si pedala se duce pana la fund

Oare sa fie mizerie in rezervor, daca a stat 3 ani pe tusa? astazi voi curata carburatorul si tot ce mai tine de traseul benzinei.
Maine voi cumpara si un alt filtru de benzina, filtru ulei precum si ulei, ceva antigel si garnituri pentru carburator. Daca merge tot asa innecata e RAU

This post has been edited by radu.u: 26 Feb 2012, 13:45


--------------------
dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 26 Feb 2012, 13:48
Post #40


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Am sesizat aseara ca ti sa incins foarte tare bobina de inductie in perioada scurta de teste. O sa iau maine cand vin la tine o alta bobina de inductie si testam si asta ca ceva ii putred in danemarca cu ea ca la mine de abia sa incalzit putin pana acasa(10 km) Oricum maine vin perpedes adica pe jos ca mi sa rupt fulia de la motor in 2( nu intrebati cum) Franele nu iti tin tiam zis si aseara ca am trebut de minim si o sa traga aer daca nu completam. Chiar parca era un sistem de avarie la ultimul tip de pompe. Cum se dezactiveaza ala citisem undeva pe aici cu sonda si cu alte minunatii...


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Feb 2012, 14:04
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




trebuie facut tot bun, nu neaparat nou, culbutori ,aprindere, carb , incarcare, daca le iei prea pe rand ai sansa ca coste mult si pierzi timp mult. Fa ce am scriu eu si altii mai sus.


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 26 Feb 2012, 14:27
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




daca zici ca cu socul tras merge mai bine atunci cum sa fie inecata? eu zic sa verificati ca trage fals pe undeva


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu.u
post 26 Feb 2012, 17:46
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 14 February 12
From: Iasi




am zis ca merge innecat, adica cum am spus si mai sus in suturi, imperfectiuni , neajuns....
sa stii ca atunci cand opresc motorul se aude o fasaiala pe undeva ca si cum ar trage aer.
Da domnu sa fie doar aerul acuma.

Ieri in timpul mersului de exemplu la o turatie mai puternica, cadea dintr-o data turatia motorului sub 900 ture pana pe la 600 sau chiar se oprea motorul. Lucrul asta mi se intampla si in trecut. Nimeni nu a reusit sa rezolve. Aveti idee ce sa fie ?

In momentul de fata ma chinui sa refact carburatorul, caci l-am desfacut pe tot si iau o pauza sa scriu. Sper sa nu-mi prind nasul .
Mersi de sfaturi !

cat despre lucrurile expuse mai sus, le voi face mai tarziu, momentan nu am frane, nu porneste si nu am ITP

This post has been edited by radu.u: 26 Feb 2012, 17:53


--------------------
dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Feb 2012, 18:26
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




interesant cum gandesti,pai ce am spus noi e tocmai pt a porni usor si functiona corect


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 26 Feb 2012, 18:26
Post #45


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




daca turatia cade brusc si revine apoi,sau se opreste pare a fi ceva din aprindere,daca Lucian zice ca bobina se incinge rau poate fi de la ea. Deobicei, din cate stiu eu cand e pe duca intrerupe la turatii mai mari,chiar daca la relanti merge frumos. Aer fals poate trage pe sub talpa carburatorului daca nu e strans bine sau are vre-o garnitura terminata sau e talpa stramba. Mai poate trage pe langa furtunasul de la vacuum sau daca zici ca se aude fasaind,pe la servo. Poti scoate furtunul de la servo,il astupi si vezi ce "zice" motoru. Se poate sa fie supapa unisens de acolo dusa. Daca tot ai dat jos carburatorul,inainte sa-l montezi verifica-i planeitatea talpii,pe o bucata de sticla de preferat ca aia e dreapta si vezi cum arata.Daca talpa se culca complet e ok,daca e putin stramba doar,cand il montezi ii pui silicon rosu intre el si garnitura care vine sub el.Daca(desi nu cred) e stramba tare ai 2 variante: ori il duci la rectificat(nu se prea merita) ori il schimbi cu altul.

This post has been edited by sebymesteru: 26 Feb 2012, 18:27


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Feb 2012, 18:31
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




sau preferi sa faci o carpeala si sa treci cu spaga mare itp-ul? Oricum ca sa o poti folosi trebuie pusa la punct, daca o faci dupa itp cum crezi ca iesi cu banii? deja vad ca irosesti bujii


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 26 Feb 2012, 18:49
Post #47


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Are dreptate krapcarasu,mai bine o faci acum cum trebuie,e clar ca si daca treci itp-ul cu ea asa,tot nu vei face mare branza,ca tot prost va merge,deci ca sa poti circula cu ea tot trebuie reparata. Grija mare si cu franele,dupa 3 ani de zacut nemiscata,ar trebuii sa desfaceti etrierii macar si sa schimbati garniturile,ca mai mai mult ca sigur sunt terminate. Daca furtunele sunt crapate,ar fi de-asemnea bine sa le schimbati si pe alea. Apoi trecut in spate,da-ti butucii jos si vazut in ce stare sunt si garniturile de la pistonasele din spate,schimbate si alea ca nu-s scumpe,gresat sistemul sabotilor si rulmentii rotilor si aia e. Dupa aia,aerisit cum trebuie si vei avea si frane. N-ai ce face,stiu ca e mult de lucru,dar cine a zis ca nimic nu paradeste mai tare o masina decat statul pe loc,nemiscata,stia foarte bine ce spune.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu.u
post 26 Feb 2012, 20:21
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 14 February 12
From: Iasi




chestia cu carpeala sau ce am zis eu mai sus ma refeream stric la aprinderea electronica.
tocmai am zis cateva posturi mai sus ca schimb tot ce mai e de schimbat. las restul pentru mai tarziu. Atata timp cat masina a functionat pana acum cu aprinderea care o are acum, ar trebui sa mearga si de acum inainte nu ?

eu as vrea sa terminam mai rapid.

Sebi cred ca e foarte posibil sa traga aer fals pe la garnitura de la piciorul carburatorului. Azi nu am mai putut verifica ca nu a pornit motorul, sa vad daca cu acest carburator se mai prelinge benzina pe acolo.

In rest, a zis Lucian ca vine cu o bobina si vom proba.
in rest, am curatat si degresat cam tot ce se poate si am schimbat garniturile la roti. De acum ramane sa completez cu lichid de frana si sa vedem daca tin sau nu.


ITP-ul sigur nu-l voi reusi si spaga cred ca pana la urma cam toti dam cu masini mai vechi.
Va rog cititi cu atentie ceea ce scriu si nu va dati cu parerea unde nu trebuie, caci nu prea imi arde sa ma repet, sasa abia ma abtin pentru toti dracii care imi face masina asta caci nu merge cum trebuie !

( sa ma repet totusi poate e pe prima pagina raspunsul: eu AM NEVOIE DE SIGURANTA CU ACEASTA MASINA. Trebuie sa iau oameni la munca in fiecare zi la ora 07:00 si sa-i duc acasa la 18:00 si nu -mi pot permite sa nu-mi porneasca masina. Deja sunt in saptamana in care trebuia sa incep munca. Asta ca sa intelegeti stresul in care sunt supus acum, datorita oamenilor si a telefoanelor care suna incontinuu)

In concluzie, critica nu strica si va multumesc pentru sfaturi

This post has been edited by radu.u: 26 Feb 2012, 20:25


--------------------
dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 26 Feb 2012, 21:02
Post #49


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




referitor la aprinderea electronica...nu te culca pe urechea ca daca a mers pana acum,trebuie sa mearga... Tine cont de faptul ca piesele sunt asa ca ele,mai ales platininele si condensatoarele,iar daca daca o poti imbunatati si o poti face sa nu mai stai cu morcovul ca iti pusca platina,de ce sa n-o faci?
Chestia aia se monteaza in maxim juma de ora,cu tot cu tigara aferenta wink.gif,ai instructiuni in cutie si daca nu crezi ca-ti face bine,citeste topicul Aprindere Electronica de la Imbunatatiri si poate iti vei schimba parerea. Nu-ti vrea nimeni de-aici raul,cu totii stim cum e cand nu-ti merge masina tocmai cand ai nevoie de ea(si eu sunt tras pe dreapta de o luna din cauza ambreiajului si astept o zi mai calda sa il schimb).

This post has been edited by sebymesteru: 26 Feb 2012, 21:02


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 26 Feb 2012, 21:23
Post #50


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Seby momentan sa ii facem masina sa functioneze corect si dupa o sa discutam mai mult de aprindere electronica gotronic. Spunemi si mie te rog cum se aeriseste frana corect la pompa de frana cu 4 conducte ca tin minte ca astea intra in avarie si poti face aerisirea ca tot nu tine frana sau ceva se intampla dar nu mai stiu ce anume


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 Feb 2012, 21:26
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Incepi prin desfiletarea sondei ICP:incepi cu spatele cel mai indepartat si tot asa pana termini cu rotile si ajungi la pompa unde si acolo deschizi aerisitoru sa iasa aeru daca este ,dupa care apesi vre-o 3 pedale mai energice si montezi la loc sonda ICP,astea toate la aerisirea prin CADERE,am uitat sa pui limitatoru pe deschis simuland masina incarcata,sau intre el si acea tija bagi o bucsa de la tirant


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 26 Feb 2012, 21:29
Post #52


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Deci daca nu e scoasa degeaba fac aerisirea nu?


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Feb 2012, 21:43
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




depinde de pompa, la cele argintii autonova nu trebuie scos, la alea negre tot autonova trebuie neaparat scos, repet ce a spus ghita ca e important: prin cadere, nu pedale aiurea ca face spuma


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 26 Feb 2012, 21:51
Post #54


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Problema este ca am facut aerisirea si prin cadere si prin pedala si tot nu are pedala tare,nu stiam ca trebuie scoasa sonda. O sa o scot maine si ii refac aerisirea.


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu.u
post 26 Feb 2012, 21:59
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 14 February 12
From: Iasi




Stiu ca nu-mi vrea nimeni raul, dar acum e important sa trec ITP-ul si sa pot incepe ceea ce trebuie sa fac. Pe urma am si discutat cu Lucian ca vom face si aprinderea electronica. Sper ca acum m-am facut inteles.

Luciane sa mai cumpar un bidonas de lichid pentru frana sau ne descurcam cu ce avem. Am filtrat lichidul vechi dar sunt aproimativ 150 mll


--------------------
dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Feb 2012, 22:03
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




f posibil sa fie scoapte garnituri pe acolo


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 26 Feb 2012, 22:04
Post #57


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




mai bn mai cumperi niste lichid de rezerva ca e lung drumul pana la verona.
Si aprindere electronica nu cred ca o sa aiba nevoie la ce bobina ii voi duce maine . Este Ducellier cu rezistenta de pe o baba din 70 care nu a necesitat vreodata aprindere electronica. Asta e rezerva pentru baba mea dar daca e defecta a lui radu va ramane la el.


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Feb 2012, 22:13
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




eu nu am zis in mod expres de a electronica, spun din nou: culbutori, aprindere, carburator


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 26 Feb 2012, 22:24
Post #59


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Culbutorii is ok is verificati . Aprinderea vedem maine cu alta bobina ca ,carburatorul pe masina mea merge stas. Garniturile de la etrieri le-am schimbat ca erau blocati ambii etrieri.....Deci nu se pune treaba asta ca problema. Am incercat sa ii dau de cap dar nu imi plac mai multe lucruri cum reactioneaza la el.O sa vedem maine dimineata si daca intampinam probleme vom cauta solutionarea aici


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Feb 2012, 23:03
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pt frane vezi si garniturile din pompa si cele pe spate la cilindrii s-ar putea sa fie gata


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 00:01
Forum Renault