DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 46 47 48 49 50 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viitorul mașinilor electrice?, Încărcate la pompă cu electrolit, nu la priză!

IRONICK
post 30 Jun 2019, 22:20
Post #1411


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Zoe are autonomie mai mare cu ~40km, adica 11%. Iar eGolf=Leaf la autonomie, dupa ElectricRomania. Ihi, din cauza asta se vinde mai prost.
Se vinde pentru ca este mai ieftina. Asa cum se vinde si Dacia. Nu are alta calitate.
Inca nu stie clientul ce inseamna racire cu aer, dar o sa intelega rapid dupa schimbarile climatice din ultimul timp.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 30 Jun 2019, 22:26
Post #1412


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




Masina scumpa buna poate oricine sa faca. Masina ieftina buna mai greu. De aia si Tesla a inceput cu masini scumpe si acum merge spre tot mai accesibile. Ca devine tot mai greu sa oferi un raport pret calitate cat mai bun.

This post has been edited by clio4edc12: 30 Jun 2019, 22:35


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Jun 2019, 22:43
Post #1413


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(clio4edc12 @ 30 Jun 2019, 23:26)
Masina scumpa buna poate oricine sa faca. Masina ieftina la care se incalzeste bateria, doar Renault poate sa faca
*
Total de acord.
QUOTE(clio4edc12 @ 30 Jun 2019, 23:26)
De aia si Tesla a inceput cu masini scumpe si acum merge spre tot mai accesibile. Ca devine tot mai greu sa oferi un raport pret calitate cat mai bun.
*
Tesla are mai multe modele. Vanzarile la modele scumpe s-au pastrat. Faptul ca intra pe o alta piata, nu inseamna ca merge spre masini mai accesibile.



--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 30 Jun 2019, 22:50
Post #1414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




QUOTE(IRONICK @ 30 Jun 2019, 22:43)
Total de acord.


Ai citit si tu la Automarket (care pana acum ii injurai cum aveai ocazia) ca la Leaf bateria s-a incalzit si dintr-o data si la ZOE cica se incalzeste. Ai ceva documentatie seriosa in acest sens sau doar hatereala zilnica?

QUOTE
For example, the 35.8kWh lithium-ion battery is made up of 264 individual cells, co-designed with Panasonic so that they can do without any kind of active cooling system – improving efficiency, extending the range and reducing noise levels in the cabin.


Ia uite cum e la preslavitul tau Golf, asta uiti sa spui. Renault suge pentru ca isi raceste activ bateriile cu freon, dar la Golf racirea pasiva nu e nicio problema. Din contra, cica de fapt e invers. radmasa.gif De fapt comportamentul asta de negare a evidentelor continua si mai jos.

QUOTE(IRONICK @ 30 Jun 2019, 22:43)
Faptul ca intra pe o alta piata mai ieftina, nu inseamna ca merge spre masini mai accesibile.
*



radmasa.gif Maine apari pe forum spunand ca o coala A4 este de fapt neagra, nu alba. radmasa.gif Cum te mai suporti? Poate la partea tehnica inca mai ai oameni care mai au impresia ca te-ai pricepe, dar la partea economica .. chiar nu te mai obosi wink.gif Mai bine explica-le oamenilor cum ai fost dat afara de la Dacia ca ai dat informatii confidentiale pe forum si de atunci tot te chinui sa denigrezi marca. wink.gif

This post has been edited by clio4edc12: 30 Jun 2019, 23:38


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 1 Jul 2019, 00:02
Post #1415


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




radmasa.gif


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 1 Jul 2019, 06:48
Post #1416


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(clio4edc12 @ 30 Jun 2019, 22:05)
Pai nu incercam sa te conving pe tine, iti explicam doar de ce Golful se vinde mai slab.
*

up.gif

În orice caz, eu nu înțeleg cum poate Renault să vîndă un Zoe cu 18 mii cu tot cu baterii, și încă să mai facă și profit, în timp ce alții le vînd mult mai scump în pierdere. unsure.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonzai
post 1 Jul 2019, 07:11
Post #1417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




Cine prinde cu 18k sa ia doua smile.gif


--------------------
Renault Megane 4 GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 1 Jul 2019, 07:22
Post #1418


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Crezi că nu am incercat-o și pe aia?

IMG_20190630_WA0020.jpg ( Size: 132.41k ) Number of downloads: 276


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 1 Jul 2019, 07:37
Post #1419


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Cei de la FCA au zis ca nu se apuca de electrice pana nu scot profit din ele.
Mda, nici din astea clasice nu scot ei mare profit.
Trăiesc din Jeep și Fiat 500.

This post has been edited by dizzy: 1 Jul 2019, 07:38


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Jul 2019, 07:43
Post #1420


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(VladSoare @ 1 Jul 2019, 07:48)
up.gif

În orice caz, eu nu înțeleg cum poate Renault să vîndă un Zoe cu 18 mii cu tot cu baterii, și încă să mai facă și profit, în timp ce alții le vînd mult mai scump în pierdere.  unsure.gif
*


ca 10k vin de la stat ca eco bonus.... dooh.

1 Jul 2019, 09:12:
in parcarea firmei vad o gasca de zoe... daca or fi de 40kW cred ca fac buc-mioveni cu un top up mic acolo si retur cu una.

1 Jul 2019, 09:18:
QUOTE(r_vlad @ 28 Jun 2019, 17:29)
Cam asta am spus si eu. Tot ce se poate ca ei sa fie cei mai profitabili pe segmentul EV. Asta nu le garanteaza succesul pe termen lung sau de acum incolo.
*


nimeni si nimic nu garanteaza succesul, nici macar capacitatea de a inova. tesla inoveaza, ia banii fraierilor pe primisiui si termene de livarare de tipul va sunam noi si tot nu face profit.

This post has been edited by einstein1984: 1 Jul 2019, 08:18


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 1 Jul 2019, 08:19
Post #1421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Sa o luam contabiliceste...ZOE si Leaf impart cam aceeasi platforma, la Zoe regasim si multe elemente din interior comune cu CLIO 4 sau alte modele ale Renault, adica amortizarea este deja realizata.
Din ce se poate atinge acest cost de vanzare. ca din productie sigur nu este cazul.Nu cred ca o astfel de masina sare in productie de 10000k, restul este clar profit si asa va fi multa vreme pentru ca masina electrica are mult mai putine piese in miscare si multa electronica care a devenit destul de ieftina in zilele noastre.


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 1 Jul 2019, 08:30
Post #1422


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.346
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Crezi tu că are costul de producție așa mic? Cum crezi că este calculat costul de producție al unui produs?


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 08:35
Post #1423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




Daca era asa usor sa faci profit, se aruncau multi sa faca electrice. Cine nu vrea bani? Dar nu e asa usor. Da, poate au facut share de costuri si amortizari cu alte modele, dar bateriile costa inca destul de mult sa le faci. Fiind o tehnologie inca la inceput de drum ai multe cheltuieli cu RD, cu garantiile si cu promovarea. Numai prin promotia asta cu drive-test-ul Renault a blocat gen vreo 15 masini in toata tara. Cea pe care am luat-o eu avea 320 km la bord. Iar masina costa de doua ori mai mult decat un clio normal.

Si daca te gandesti ca 15 masini e putini, ei au vandut doar 80 de Zoe in tot anul pana acum. O masina in general are undeva cost de productie cam la 50% din pretul de vanzare.

This post has been edited by clio4edc12: 1 Jul 2019, 08:39


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Jul 2019, 08:38
Post #1424


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(meganus_bicorpus @ 1 Jul 2019, 09:19)
Sa o luam contabiliceste...ZOE si Leaf impart cam aceeasi platforma, la
*


fals, bateriile nu au nilmc in comun, motoarele nu au nimic in comun, zoe e facuta din platforma de clio.

QUOTE(meganus_bicorpus @ 1 Jul 2019, 09:19)
l.Nu cred ca o astfel de masina sare in productie de 10000k, restul este clar profit s
*


wow, si de unde stii tu cat costa? Ai idee cat costa electronica DACA nu o produci cu sutele de mii de bucati? Sau cum difera electronica automotive grade, aia securitara (ASIL B SAU D) de electronica de la tableta ta care nu sta la 80 d egrade sau nu iti pune viata in pericol cand se strica? Ai idee cata testare intra la un produs auto nou, spre deosebire de un televizor?
intrebari retroice evident.

This post has been edited by einstein1984: 1 Jul 2019, 08:38


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 08:42
Post #1425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




QUOTE(einstein1984 @ 1 Jul 2019, 08:38)
cum difera electronica automotive grade, aia securitara (ASIL B SAU D) de electronica de la tableta ta care nu sta la 80 d egrade sau nu iti pune viata in pericol cand se strica
*



Eh, sa nu exageram. Citeam in biografia lui Musk, povestea cum la SpaceX la fel se venea cu povesti de genul electronica military grade bla bla. Costa 15 milioane de dolari doar modulul de navigatie al unei rachete, pret neschimbat de zeci de ani. Ei l-au produs cu 7000 de dolari, folosind piese de la magazin, pentru ca au zis ca electronica actuala a evoluat foarte mult. Iti dai seama ce spaga imensa intra in aia 15 milioane de dolari, doar la Romanica oamenii cred ca nu exista coruptie in SUA icon_mrgreen.gif

In carte vorbeste si de ecranul ala mare de la S. La fel, isi puneau probleme de genul tau. Au zis ca au luat un ecran normal si a mers fara probleme.

This post has been edited by clio4edc12: 1 Jul 2019, 08:49


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Jul 2019, 09:08
Post #1426


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(marksman @ 1 Jul 2019, 01:02)
radmasa.gif
*
Chiar, sa le povestesc cum am fost data afara de la Dacia? Hmm, nu am mai tinut socoteala de cate ori am fost dat afara.

This post has been edited by IRONICK: 1 Jul 2019, 10:17


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Jul 2019, 09:10
Post #1427


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




si media nav e ecran normal, nu automotive grade.... Dar ia vezi ce buguri mai are sau cata sortare au facut la uzina pe ele.

Dar un ecran nu iti pune viata in pericol, ia fa tu asta la ABS, injectie sau airbag. Rlink nu o sa aiba in veci sub 1 ppm defecte.
racheta lu musk nu trebuie sa loveasca ceva, aia militara cam da. Si la 400 de metri de ea ai forte aliate.... A lu musk daca o ia razna se autodistruge, aia militara daca o razna omoara oameni (altii decat aia pe care vrei tu sa-i omoare).

This post has been edited by einstein1984: 1 Jul 2019, 09:21


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 1 Jul 2019, 09:19
Post #1428


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




QUOTE(clio4edc12 @ 1 Jul 2019, 09:42)
Eh, sa nu exageram. Citeam in biografia lui Musk, povestea cum la SpaceX la fel se venea cu povesti de genul electronica military grade bla bla. Costa 15 milioane de dolari doar modulul de navigatie al unei rachete, pret neschimbat de zeci de ani. Ei l-au produs cu 7000 de dolari, folosind piese de la magazin, pentru ca au zis ca electronica actuala a evoluat foarte mult. Iti dai seama ce spaga imensa intra in aia 15 milioane de dolari, doar la Romanica oamenii cred ca nu exista coruptie in SUA icon_mrgreen.gif

In carte vorbeste si de ecranul ala mare de la S. La fel, isi puneau probleme de genul tau. Au zis ca au luat un ecran normal si a mers fara probleme.
*



Foarte probabil sa poti face electronica de "racheta" la 7000 USD in loc de 15.000.000 pret neschimbat de zeci de ani , minim 30 de ani.
Dar, pe avioane, daca te manca in kwr sa pui vreo piesa fara certificat in spate, belesti tot catargul.
E evident pt orice tugulan, ca sculele, proiectate, realizate si testate sa mearga de la -40..+80 vor costa mai mult decat cele -10..+ 40C sau 0..40C.
Daca iti implementezi tu o tableta in bord, e fix treaba ta daca iti bubuie aia in ochi.
Daca bubuie tableta din bordul de Dacia, e treaba Daciei!

This post has been edited by dizzy: 1 Jul 2019, 09:21


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 09:25
Post #1429


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




Automotive e o industrie mamut, lenta ca naiba. De aia, pe electrice, Tesla i-a matrasit pe toti, pentru ca greii abia se misca la schimbari.

Argumentul care se aduce in carte, chiar de catre Musk, e urmatorul: da, acum 40 de ani, era diferenta in electronica. Si era nevoie de calitate mai buna. Insa lucrurile au evoluat in domeniul electronicii destul de mult in 40 de ani si acum cam orice componenta electronica se descurca foarte bine. La fel era si discutia la ecran. Producatorii!! spuneau ca domle, ecranul nostru e facut sa mearga intre 5 si 40 de grade gen. Si Tesla a zis, ok, pai ia sa-l testam noi intre -40 si 80. Si a mers foarte bine si acolo.

QUOTE(einstein1984 @ 1 Jul 2019, 09:10)
racheta lu musk nu trebuie sa loveasca ceva, aia militara cam da.


Nu, trebuie doar sa aterizeze la punct fix pe o barja in miscare in mijlocul marii. smile.gif

This post has been edited by clio4edc12: 1 Jul 2019, 09:31


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 1 Jul 2019, 09:30
Post #1430


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Aham, sigur, si marmota....
Ia si tu o tableta, bag-o in congelator de face -20C... sa vezi ce plangi dupa aia dupa dansa.
Sa vezi tu, cand din cauza caldurii, ti-o lua vreun controler valori gresite sau s-o bloca.



--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 09:34
Post #1431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




Am folosit cu totii telefoane mobile iarna la -20 de grade, nu au fost probleme smile.gif

This post has been edited by clio4edc12: 1 Jul 2019, 09:34


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Jul 2019, 09:34
Post #1432


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




a matrasit o laie, daca se apuca si renault sau VW sa arda bani ca tesla, da, faceau marea cu sarea. Dar industria auto incearca sa faca bani... sau sa nu pirada prea multi, dupa caz.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 09:36
Post #1433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




Asa se spunea si de industria de motoare pe abur la aparitia motoarelor cu combustie interna. Stii vreun producator de masini celebru care producea inaintea motoare pe abur? Exact tongue.gif Dar oamenii au inceput sa faca masini. Vezi deja Mercedes, Jaguar, Audi. Niciuna inca nu depaseste Tesla pe partea electrica.

PS. Uite diferenta de testare. Tesla mergea la teste la cercul polar. Ieseau pe circuit, gaseau o problema, se intorceau in garaj, lucrau 2-3 ore la o piesa sau la un soft, inlocuiau, ieseau iar pe circuit. Producatorii traditionali, aveau o problema, trimiteau la sediu, asteptau ca Valeo sa le fabrice o piesa noua si aia venea dupa 2 saptamani si incepeau iar testarea. Cam asta e diferenta smile.gif

This post has been edited by clio4edc12: 1 Jul 2019, 09:42


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Jul 2019, 09:43
Post #1434


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




tesla facea un PCB nou in 2-3 zile? Intr-un garaj suedez? Da o fi buna metoda Agile... dar nu prea merge cand ai X activitati interdependete care converg.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 1 Jul 2019, 09:47
Post #1435


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Stiu pe cineva care a lucrat la fabrica lor din NV, zicea ca fix de asta a renuntat la colaborarea cu ei, prea mult outsourcing (si el la randul lui era contractor pe bucata lui), nu se mai intelege nimeni cu nimeni acolo.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 09:48
Post #1436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




Poate nu facea un PCB nou. Dar poate avea un electronist care stia circuitul din PCV pentru ca participase la crearea lui si stia sa schimbe un condesator amarat.

Incearca asta la BMW care a externalizat realizarea PCB-ului catre o firma din China si care desi are de 10 ori mai multi oameni in Suedia, nu stie niciunul mai mult decat sa schimbe piesa cu totul. Cam cum sunt si mecanicii din Romania de la concesiuni.


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 1 Jul 2019, 09:51
Post #1437


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Producatorii de motoare cu abur erau in principal destinate tractiunii grele, gen locomotive, sau stationare gen pompe, etc.
Alea au mers pana prin anii 1980 fara greturi, si cica mai gasesti locomotive cu aburi prin Nord Korea.
Paralelele tale sunt atat, paralele.
Producatorul traditional nu vrea schimbare, face ceva numai cand e obligat de lege sau de piata.
Tesla a facut o masina mare gen Sklasse, asambalata cam ca un Logan, calitate tot cam ca Logan, pret de Sklasse.
Mie imi place aventura Tesla.
Dar cand iti vor veni pe piata Mercedes, BMW, Jaguar, cu produse cu adevarat performante, o sa-si mai cumpere lulea Tesla.
Si creatorul lui Jaguar, tot asa le facea, din tabla, fara schite, proiecte, etc.

This post has been edited by dizzy: 1 Jul 2019, 10:19


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 09:54
Post #1438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




Pai au venit deja. Si tot nu se vand. Vezi Jaguar I-Pace. In SUA Tesla 3 se vinde mai bine decat Seria 3/C/Class.


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Jul 2019, 09:58
Post #1439


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




pai se vinde de 3 ani, ca a deschis comenzile, acum au inceput sa livreze....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 1 Jul 2019, 09:59
Post #1440


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.466
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(IRONICK @ 1 Jul 2019, 09:08)
de cate ori am fost data afara.
*


Hmmm...


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 46 47 48 49 50 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 03:42
Forum Renault