Consum 1310, Berlina 2002
![]() ![]() ![]() |
Consum 1310, Berlina 2002
Nayr4m |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 14 March 10 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2002
- BR-90-NAY
|
|||
tr04www |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Consumul se face dupa metoda plin-plin.
Adica faci plinul, mergi 100 de km si apoi faci iar plinul. De preferat, daca se poate la aceeasi statie si aceeasi pompa. Dupa indicatorul de benzina, nu se poate afla ceva precis. |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
Iantela |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
Pai rezervorul de dacie are 45 de litri. Tu cu 10 sau 15 lei c-am cat ai vrea sa urce acul acela?? Cand se aprinde becul pe rosu asta nu inseamna ca mai ai 10 litri, acum depinde de masina. La mine de exemplu se aprinde rosu cand mai am 6 litri in ea! Oricum nu indica bine acul acela dar totusi trebuie sa bagi de minim 25 lei in ea ca sa se vada acul acela ca depaseste zona hasurata(GOALA)!
This post has been edited by Iantela: 14 Feb 2012, 00:16 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
plin-plin e cea mai sigura metoda
ceasul din bord e informativ doar eu am facut consumul acum iarna prin metoda plin-plin si mi-a dat 16,94% ![]() |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
Iantela |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 11 September 10 ![]() |
17%?
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 Li CT-62-GDP
|
|
Seby Tgv |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 June 11 ![]() |
Iantela,nu inteleg ce e asa de ras.Sspoitoru sunt doua variante: ori ai fost in Bucuresti si ai prins o coada din aia de stai 2 ore pe loc(doua ore mergi si doua stai pe loc),din semnatura se vede ca masina e pe carburatie, deci cel mai probabil e din carburator.
|
--------------------
Dacia
1310
1994
- 27 FKM
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(tr04www @ 13 Feb 2012, 23:39) Da, plin-plin, dar de ce neaparat 100 km ? De regula de 3 simpla n-a auzit nimeni ? Faci plinul, mergi un nr. de km., (ORICATI), faci iar plinul, si vezi cati km ai facut de la un plin la celalalt, cati litri de benzina a trebuit sa bagi la al 2-lea plin, si, cu "regula de 3 simpla" calculezi cati consuma la 100: n km (intre 2 plinuri)................... a litri benzina 100 km.......................................x x = 100*a/n Ce dracu' o fi asa de greu (mai ales ca mai e un topic dedicat, la "Diverse") ? |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Iantela @ 14 Feb 2012, 09:25) QUOTE(Seby Tgv @ 14 Feb 2012, 11:28) Iantela,nu inteleg ce e asa de ras.Sspoitoru sunt doua variante: ori ai fost in Bucuresti si ai prins o coada din aia de stai 2 ore pe loc(doua ore mergi si doua stai pe loc),din semnatura se vede ca masina e pe carburatie, deci cel mai probabil e din carburator. nu e musai sa fie din bucuresti si sa prinda aglomeratie. Daca face numai drumuri de 2-3km de nici nu apuca motorul sa se incalzeasca bine, 17% e un consum normal. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Si mie mi se pare cam mare. Poate pleci cu socul tras, in loc sa mai astepti un minut.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
r3d |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
cea mai simpla metoda faci un full la rezervor,dupa care merge cu ia 100km si ii faci iar plinu,dar trebuie sa ti cont si de stilu de mers
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Ov |
![]()
Post
#11
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca tot va arde de verificat consumuri, verificati prima oara ca indicatorul de kilometrii din bord nu arata cai verzi pe pereti
![]() This post has been edited by Ov: 14 Feb 2012, 15:34 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
r3d |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
OV bine zis:) verifica cu bornele kilometrice:D
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Alexio |
![]()
Post
#13
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Ce care au zis ca iarna asta au consumat 14-16% da au dreptate.
In saptamanile alea cu frig asa am consumat si eu. M-am speriat ce consum am avut. Voi nu calculati asa numai la numar de km ci si la timpul de stat in aglomeratie, derapaje, mers roti in gol/procentul de aderenta. Toate astea dau consumul. Cine-mi zice mie ca a mers cu 10% iarna asta minte. Si pe 1.2cmc 85cp Corsa am scos 11% iarna asta. Am incercat sa conduc economic + cartoane la radiatoare... |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Ov |
![]()
Post
#14
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#15
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
QUOTE(Alexio @ 14 Feb 2012, 16:55) Ce care au zis ca iarna asta au consumat 14-16% da au dreptate. In saptamanile alea cu frig asa am consumat si eu. M-am speriat ce consum am avut. Voi nu calculati asa numai la numar de km ci si la timpul de stat in aglomeratie, derapaje, mers roti in gol/procentul de aderenta. Toate astea dau consumul. Cine-mi zice mie ca a mers cu 10% iarna asta minte. Si pe 1.2cmc 85cp Corsa am scos 11% iarna asta. Am incercat sa conduc economic + cartoane la radiatoare... eu am mers 8-9 iarna asta ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Ov @ 14 Feb 2012, 13:23) Daca face numai drumuri de 2-3km de nici nu apuca motorul sa se incalzeasca bine, 17% e un consum normal. exact si in plus masina nu e menajata de loc, e masina folosita zilnic indiferent de vreme... nu mi-se pare mult 17% tinand cont de nametii si gradele in minus prin care a trecut ![]() ps.asta vara bv->ct si ct->bv 6.25% la 70km/h cu 1.3, 4 trepte ![]() |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Consuma mult iarna,mai ales cele pe carburatie,care trebuie lasate 10-15 minute sa se incalzeasca,plus ca folosesti aeroterma care si asta adauga la consum.
Eu va pot spune ca saptamana trecuta am facut plinu la masina(55 litri),am rezervorul schimbat ![]() In acesti 210 km cu tot cu Bucuresti,am consumat undeva la 35 litri,poate a consumat si mai mult la deoarece a mea e 1.4. Ca sa va dau un alt exemplu,asta vara am facut un drum Alexandria-Podu Turcului(BC) aproximativ 400 km cu 35 litri,si aveam si motorul nesegmentat. This post has been edited by BennyORWO: 14 Feb 2012, 21:16 |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
Minel |
![]()
Post
#18
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(BennyORWO @ 14 Feb 2012, 21:06) Consuma mult iarna,mai ales cele pe carburatie,care trebuie lasate 10-15 minute sa se incalzeasca,plus ca folosesti aeroterma care si asta adauga la consum. De unde atata timp ... motorul se incalzeste in sarcina nu functionare in gol ...... chiar si la -20 grade . mai mult de 2-3 minute pana dau jos zapada si am si plecat ,ralanti stabil la 800 , nu o turezi pana nu urca apa la vreo 60 grade mai mult de 2500 rpm ...... Ca o paranteza , ceea ce scriu eu , o sa scrie si restul de colegi care , cam stiu cu ce se manca motorul de dacie Numai bine si bafta ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Eu zic ca depinde si de masina/motor,eu stiu cum este a mea,si stiu cum sa o tratez
![]() Eu pana nu o las 10-15 minute sa se incalzeasca,nu plec...deoarece daca plec mai devreme,da rateuri in carb,etc. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
N E S |
![]()
Post
#20
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Atunci ai probleme daca face urat la rece. Eu pateam asa iarna trecuta pana am reglat cum trebuie avansul si carburatorul curatat si reglat. N-are voie altfel.
Eu la -12 grade am coborat la masina, dat cheie cu socul tras jumate, dupa nici 10 secunde dupa ce a pornit imping socul si are ralanti stabil la 500 pana se mai incalzeste. Iar pe loc nu stau nici 2 minute si am plecat. Deci verifica ce e de verificat: platini, bujii, avans, carburator si sa nu iti traga aer fals pe undeva. Spor! This post has been edited by N E S: 14 Feb 2012, 22:57 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
BennyORWO |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Bujiile sunt noi,nu cred ca au 1000 km,sunt bujii Sinterom,carburatorul este curatat,i-am pus jigloare noi,nu trage aer fals,avansul este reglat corespunzator...platina nu am verificat-o niciodata.
Cred ca da si ea saraca semne de slabiciune,ii ajung 18 ani sa ruleze intruna... |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
Andyno |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
Nayr4m : depinde ce tip de indicator de benzina ai in bord. eu la injectie am tipul cu becul mic in stanga si la cea pe carburator am cu ditamai becul separat de bord...takosan.
la injectie are cam 5 l cand se aprinde, iar la carburator am vro 13 litri. consum carburatie in 10 km cat ii fac pana la work. 100 km cu 100 lei. super tare..dar dimineata o las la 2000 ture sa se incalzeasca. consuma injectie: in jur de 10 l...parca cu 1 l mai mult...dar motorul se incalzeste in 10 min la 80 grade. am fost luni pe viscol la oltenita pe un viscol de ma batea vantul si in masina. apa nu a scazut de la jumate pe tot drumul. nameti...mai mult rotile mergeau in gol. buc-oltenita vro 150 km dus-intors am consuma in jur de 7 la suta...una s a putut s a mers si cu 90. cu dacia pe carburatie. in legatura cu incalzitul mai repede in mers: daca plec cu ea rece(merge ok daca nu bag piciorul in ea) ajunge apa pe la 60 grade si eu deja am aj la work...canci caldura, geamuri dezaburite etc. daca o las la 2000 ture 10 min deja apa 60 grade ...caldurica in masina...si pana la work se mai zi incalzeste mai bine. la hilux pot sa scot si radiatorul ca nu se mai incalzeste ![]() taicamiu o lasa de la 30 la 60 minute la 1400 ture sa se incazeasca..cand au fost gerurile mari. This post has been edited by Andyno: 15 Feb 2012, 00:01 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
N E S |
![]()
Post
#23
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Benny aici s-ar putea sa fie cu probleme. Cand ai luat jicloarele le-ai verificat sa fie la cote sau le-ai cumparat si montat direct? Spun asta pentru ca jicloarele care se fac acum si se gasesc la magazine sunt niste mizerii decalibrate de iti vine sa le dai foc. Verifica sa nu cumva sa fie cu probleme ca o sa iti faca zile fripte de acum incolo. Eventual incearca si vezi cum se comporta daca pui setul ei original.
Cat despre platina, daca ai aprindere electronica ceva...te mai scuteste de verificari la platini si la mareste durata de viata dar tot mai trebuie verificate din cand in cand. Eu iti zic din proprie experienta ca rateurile in carburator si mersul in suturi la rece nu constituie un comportament normal al masinii. Spor la verificat si tine-ne la curent! |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
BennyORWO |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Aprinderea este de la mama ei din fabrica,nu e electronica.
Eu totusi tind sa cred ca buba este din carb,cum ai spus si tu NES,despre mizeriile acelea de jigloare,asa este,ai perfecta dreptate,dar nu am cum se le mai pun la loc pe cele originale,deoarece nu le mai am. Ma tot bate gandul sa montez alt carb,tot carfil,sa vad cum se comporta. Si acum,daca tot am deviat de la subiectul omului,am totusi o nelamurire:de ce dimineata,cand trag socu la maxim,dupa 4-5 secunde de functionare,motorului ii scade turatia,trepideaza rau,si moare.Este posibil sa fie din carb? |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
N E S |
![]()
Post
#25
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Precum spuneam, faptul ca jicloarele sunt decalibrate duce la un consum marit. De aici mersul motorului cu probleme. Din cate stiu, asta pentru ca sunt patit, daca motorul merge urat cand tragi socul, este pentru ca ai un amestec foarte bogat, si benzina nu arde complet.
Eu te-as sfatui sa cauti aici pe la sectiunea Bursa niste jicloare de 1.4 de la mama lor, sau mers la magazin si masurate jicloarele si cumparate cele care sunt la cotele care trebuie. Daca iei un carburator nou tot aia e, ca jicloarele sunt la fel. Ba mai rau, pot aparea si alte surprize. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
sspoitoru |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
Nayr4m |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 14 March 10 From: Braila ![]() |
Am vazut mai sus ca atunci cand aeroterma e pornita creste consumul...de ce ? eu credeam ca doar de la AC creste consumul
This post has been edited by Nayr4m: 16 Feb 2012, 11:52 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2002
- BR-90-NAY
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#28
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
1. e un consumator electric foarte bun.
2. raceste apa calda care vine de la motor |
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
Nayr4m |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 14 March 10 From: Braila ![]() |
Pai daca e un consumator electric foarte bun..sa isi ia curent din baterie...tot nu inteleg ce treaba are benzina
De ce raceste apa calda care vine din radiator...ca sa dea caldura in masina :-? Nu inteleg Deci vorbesc strict de aeroterma de dacie iarna |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2002
- BR-90-NAY
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
poate stiai ca dupa ce ai pornit motorul nici un consumator nu se alimenteaza de pe baterie ci de pe alternator...iti pot da un sfat dar depinde de tine...scoate bateria cu motorul pornit si aprinde farurile la relantiu...dar pt f putin timp ca risti sa bagi 14-15 v.STIU CA E GRESIT!
Motorul functioneaza cel mai bine in plaja 89-95 iar apa calda scoasa din motor o baga in caloriferul de la caldura pe care o raceste aeroterma sufland in el.Daca motorul nu ajunge la 90 grade consuma mult si se uzeaza prematur. In concluzie orice consumator electric il folosesti in mers are efect asupra consumului.Putin dar influenteaza,iar racirea lichidului la fel. Iar ca practica...sa te convingi cand e frig porneste motorul cu caloriferul de la caldura inchis.Daca ai termostat bun o sa ramai uimit cat de repede se ridica apa,iar cand dai drumul la calorifer scade instant:) |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:47 |