Auto Prognosis, Colectia mea de automobile miniaturale
![]() ![]() |
Auto Prognosis, Colectia mea de automobile miniaturale
turbodxman |
![]()
Post
#151
|
||
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
|
||
--------------------
---------
----------
------------
|
|||
Prognosis |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Gaz M21-Volga DeAgo Bulgaria – îmbunătățiri
Limuzina sovietica Volga M21, macheta DeAgostini din Bulgaria, sosita acum ceva vreme in colectia Prognosis, a fost supusa azi unor mici operatiuni de imbunatatire. Dupa demontarea completa, inclusiv au fost extrase geamurile, am procedat la vopsirea canapelor in maro. Apoi am vopsit cu bronz aluminiu teava si toba de esapament. La interior, am vopsit bordul in dreptrul aparatului de viteza, cu bleu geamul specific modelelor Volga, rama vitezometrului e facuta cu alb, conform imaginilor de arhiva. Volanul a fost colorat in crem fildes iar inelul claxonului in argintiu. La fel si manetele semnalizatorului si a schimbatorului de viteza. Pe bord s-au evidentiat cu argintiu ramele ceasului si a radioului precum si butoanele din bord. La interiorul portierelor am evidentiat cu argintiu manetele macaralelor geamurilor si manere usilor. La exterior s-au vopsit cu argintiu ramele semnalizatoarelor spate si pe mijlocul capotei a fost evidentiat tot cu argintiu ornamentul acesteia. Cu marcherul de vopsea argintie am facut ghederele la parbriz, luneta si la geamurile portierelor. Pe fata am facut tot cu argintiu ramele semnalizatoarelor pozitie si directie. GAZ-M21-Volga-04.jpg GAZ-M21-Volga-05.jpg mai multe poze >>> http://trenulete.info/gaz-m21-volga-deago-...a-imbunatatiri/ Lucrarile mele acum si pe facebook http://www.facebook.com/groups/474925042517564/ |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#153
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Superba!
![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Multumesc Gabriel!
Gaz M22-Volga Universal – îmbunătățiri Dacă tot suntem la rusoaice, tovarașa Volga Universal, GAZ M 22, a fost și ea supusă unor mici intervenții pentru îmbunătățirea aspectului general. Am achiziționat două piese, una din ele fiind programată pentru transformarea în salvarea anilor 1965. Deocamdată am procedat la demontarea celei cu mai puține defecte de fabricație, pentru a rămâne în culoarea autentică. La demontarea interiorul am descoperit o eroare de fabricație, și anume pedalele inversate. După cum se vede și din imagine, acceleratia a luat locul ambreiajului…. dar la noi merge și așa. GAZ-M22-Volga-02.jpg La interior am vopsit canapelele în maro piele, am făcut cu albastru bleu vitezometrul specific și volanul în fildeș la covrig și nichel la inelul claxonului. Retrovizorul a fost argintat și luneta plus parbrizul au primit chedere argintate. Geamurile portierelor au primit și ele rame metalice cu ajutorul markerului permanent argintiu. Din pacate, crăpătura lunetei nu am avut cum să o rectific. După remontare, Tovarășa Volga s-a alăturat suratelor sale în garajul legendarelor DeAgostini Prognosis! Urmează salvarea, dar vremea caniculară nu mă lasă a lucra în tihnă. GAZ-M22-Volga-05.jpg GAZ-M22-Volga-07.jpg Mai multe imagini >>> http://trenulete.info/gaz-m22-volga-universal-imbunatatiri/ |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Moskvitch 407 DeAgostini – îmbunătățiri
Vremea rusoaicelor a sosit. Le iau pe rand la puricat si la rectificat. Cu ceva vreme in urma, macheta Moskvitch 407 ma oripila de erorile cu care aparea incarcata la pretentia de macheta de colectie. Sacrbit, renuntasem oarecum la a mai face ceva jucariei. Mai multi prieteni iubitori ai modelului mi-au cerut sa intervin si sa fac ceva. Culoarea nu am schimbat-o pentru ca inca nu am banda separatoare de calitate. Am decis sa pastrez aceasta macheta in original, ca exemplu de uratenie in fabricatie. Totusi, am intervenit recent, razgandache ce sunt, si am procedat la mici rectificari. Dupa ce am indepartat accesoriile care ma impiedicau la interventie, mai ales oglinda oribil lipita, am scos si toate geamurile pentru a le face ramele metalice cu markerul de vopsea argintie. La interior am descoperit o serie de manete care sunt probabil ale altui vehicul, in nici un caz ale acestei machete. Nici volanul dar nici bordul nu apartin modelului. Ca de obicei, in perioada aceea, DeAgo ne obisnuise deja cu amestecuri gen coctail molotovinean, unde puneau la gramada ce auzisera ei despre cum arata un vehicul de pe la noi. In fine, vreau sa trec peste detalii anatomice despre cum au lucrat “specialistii” din gasca DeAgostiniana. Cert este ca am indepartat manetele de prisos si am corectat volanul, dupa care l-am vopsit asa cum ai statea lui cel mai bine. In alb! Am corectat si prin bord cu nitel maro si argintiu pe la butoane, radio si vitezometru. Am continuat cu marcarea ramelor metalice la toate geamurile. Canapelele au primit o tapiterie gri, iar portierele am primit si ele nichelaj pe manerele specifice. La final, macheta a capatat putin mai multa prestanta. Pare chiar deja masina unui mic secretar de partid, de pe la cine stie ce colhoz sau SMTA. Cel mai probabil ca voi comanda unul si-l voi face taxi sau in doua culori. Pacat, pentru ca masina a avut multi iubitori si posesori in vremurile comuniste…. P8070008.jpg P8070009.jpg Mai multe imagini >>> http://trenulete.info/moskvitch-407-deagostini-imbunatatiri/ |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Gaz M22 Volga – salvare
Stimulat de imaginile din revista nr. 23, in care frumoasa Volga Universal este prezentata in postura de masina salvarii, stimulat si de amintirile din copilarie, cand le vedeam insirate in curtea spitalului vechi din Constanta, am decis ca este cazul sa reproduc si aceasta varianta a break-ului M22. Asadar am trecut la treaba prin detasarea tuturor accesoriilor. Foarte interesant si binevenit este modul in care ornamentul nichelat din partea de jos laterale, este din plastic si detasabil de pe caroserie. Dupa indepartarea stratului original de vopsea, am ajustat bavurile metalice si am dat cu spray auto acrilic alb in trei straturi la intervale de 30 minute, apoi am lasat masina o zi la uscat, pentru ca la manipulare, in prima zi, riscul de amprentare este foarte mare. Am prestat apoi gaurile pentru farul cu crucea rosie din plafon, doar rectificand unghiul gaurii de la antena, si apoi am executat o gaura de 1mm in aripa stanga, pentru proiectorul auxiliar… La interior, am indepartat canapeaua din spate si am executat din forex de 1 mm grosime, panoul despartitor dintre sofer si partea utilitara a salvarii. Canapeaua soferului am vopsit-o in gri si portierele la interior au capatat culoarea alba, dupa care am “nichelat” manerele usilor si am dat cu negru si maro cotierele. Bordul a luat in sfarsit culoarea care trebuia salvarii, adica gri deasupra, alb in partea frontala si aparatele, alamurile, radioul au fost argintate cu markerul de vopsea argintie. Vitezometrul a fost vopsit in bleu si alb conform imaginilor din revista. Volanul, dupa detasare, a fost vopsit conform imaginilor cu argintiu si fildes. Toate geamurile au fot imbunatatite prin vopsirea cu argintiu a ramelor si respectiv cu negru a chederului la ultimul geam fix din spate. Luneta a capatat cheder negru, facut cu markerul pe bordura geamului. La parbriz, am facut chederul cu marker negru direct pe caroserie. Geamurile din partea utilitara, au fost matuite prin aplicarea unui scoch alb-mat pe interior. Am realizat manual in Corel sigla de pe bot si inscrisul specific marca Volga de pe aripi. Am folosit doua faruri de la niste vehicule distruse, unul pe post de far cu cruce rosie pe plafon, si unul pe post de reflector suplimentar pe aripa stanga. Am montat si o oglinda exterioara pe partea soferului, conform imaginilor din revista, oglinda facuta din carton si piciorus de tranzistor. Dupa ce am vopsit si lampile semnalizare fata cu alb mat, am inscriptionat vehiculul cu numere de Constanta. La final, zic eu, a rezultat inca o masina DeAgostini-Prognosis pentru colectia mea. P8090003.jpg P8090007.jpg Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.net/gaz-m22-volga-salvare/ This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 08:21 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#157
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Jos palaria!
![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Gaz M22 Volga combi -TAXI
Ultima realizare din seria faimoaselor Volga din anii ‘70, este o camioneta Volga M22. Decupajul plafonului s-a realizat cu traforajul (panza rosie nemteasca), conform singurei imagini din revista DeAgostini. Macheta este realizata mai mult din memorie, caci in anii copilariei mele am vazut aceasta masina umbland cu mobila prin Constanta anilor 1970. Asadar, dupa decuparea plafonului, am finisat cu pila fina marginea benei nou realizate. Cu freza fina am polizat manerul portierei din spate si cu chit de modelism Revell, am astupat cantul portierei din spate. Peretele separator al cabinei, l-am realizat din forex (comatex) de 1 mm grosime. Pentru a confectiona bena dintr-o bucata, lipita ferm pe caroserie, am decupat aparatorile rotilor din spate, si le-am lipit de bena nou creata. Podeaua acesteia este tot din forex de 1mm grosime. Totul bine lipit si chitut pe caroserie, astfel incat modelul de deschide la orice ora prin sistemul sau clasic de fixare. Din sarma galvanizata de 0,6, am confectionat barile de protectie de pa marginea benei. La interior s-au vopsit bordul si canapeaua conform imaginilor anexate. Cutia de avertizare TAXI este facuta din bara profil de la resturi de casute de trenulete. Dupa inscriptionarea provizorie pe hartie (pana cand fac o noua plansa de tiparire pe transparent), macheta a intrat in colectia Prognosis DeAgostini. Inscriptionarea este provizorie pentru ca inca nu mi-am amintit ce autobaza era cea de Taxi de langa Cimitirul Mare din Constanta, si nici ce numar de telefon era la comenzi Taxi pe vremea aceea! P8120008.jpg P8120009.jpg Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.net/gaz-m22-volga-combi-taxi/ This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 08:24 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
http://trenulete.info/deagostini-nr-24-tatra-603/
Din toata colectia DeAgosti Masini de Legenda, acesta este singurul model de pana acum, pe care nu l-am vazut niciodata in realitate, desi am aproape 50 de ani de viata. Sincer sa fiu nici nu regret, pentu ca nu imi place neam. Mi se pare o masina foarte urata. Din cate vad in revista, producatorii au omis sa vopseasca semnalizarile de pe aripi si cu alb varful tampoanelor frontale. Mai pare sa lipseasca cercurile albe de pe roti. In rest, macheta e curat realizata, nu are defecte sau scursuri de adeziv. Mobilierul morbid, marca DeAgostini, merge bricolat dupa imaginile din revista. Sincer as fi preferat o masina romaneasca in loc de racheta aceasta! Oricum, acord o nota buna DeAgostini pentru acuratetea montajulul. P8140006.jpg P8140007.jpg P8140008.jpg P8140009.jpg |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#160
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
toate automobilile tatra mi se par f interesante.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Prognosis |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
TV 12 F – mașina de pîine
Este binecunoscută problema locuitorilor din Slobozia Mare în ceea ce privește apa potabilă. În urma numeroaselor reclamații de la cetățeni, conducerea supermarketului din Slobozia Mare, a decis să nu mai comercializeze pâine făcută cu apa infectă distribuită în rețeaua orașului, și să aducă pâine de calitate din orașul învecinat, Adulcea. Pentru asta, ei au comandat Atelierelor PanArin, restaurarea unui vehicul utilitar pentru transportul de pâine. În acest sens, inginerii și meseriașii de la Atelierele PanArin, au recondiționat un TV antic, transformând-ul în binecunoscuta mașină de pâine. Vehiculul DeAgostini ales pentru reconditionare, nu fusese scos încă din spliterul original, moment în care s-a descoperit pătarea numeroasă cu superglue, lipirea defectuoasă a șorțurilor la roți, precum și diverse lipsuri la vopsirea mânerelor ușilor. Pentru că mașina oricum va pleca la vestita saramură de nitrodiluant, nu dăm prea mare importanță acestor obișnuite scăpări ale producătorului. A urmat decupajul cabinei și eliminarea vopselei galbene originale. Din ABS de 1 mm grosime s-a confecționat peretele închizător al cabinei. Chituită și vopsită corespunzător, cabina este gata de montaj. Șasiul, a fost decupat de materialul în exces, și ramforsat cu bare de forex de 2,5 mm grosime. S-a pastrat forma inițială a șasiului pentru că se potrivea de minune noului vehicul. Cutia de pâine a fost realizată din forex de 2,5 și de 1 mm grosime. Rezervorul de benzină și cutia de acumulatori au fost relizate din același material. Bordura de îmbinare a pieselor rezervorului a fost imitată din meșină pescărească. La interior s-a preferat culoarea cabinei, completată cu negru si argintiu la aparatele de bord. În momentul demontării interiorului, s-au mai descoperit și alte erori și orori de proiectare DeAgostinică. Mașina are numai două pedale, respectiv ambreiajul și frâna. Pedala de accelerație lipsește, dar ea a fost înlocuită cu o manetă ciudată, gen schimbător de viteze, deci vehiculul are două schimbătoare de viteze și două pedale. Felicitări DeAgostini pentru imaginație. A urmat vopsirea geamurilor oglinzilor și a ștergătoarelor cu argintiu. Inițial, ștergatoarelor li s-au vopsit doar partea metalică, banda de cauciuc a rămas neagră, dar după montajul pe locurile lor, cum nu arătau tocmai bine, au fost vopsite integral argintii. Pentru rectificare, s-a folosit o hârtie cerată introdusă între lama ștergătorului și parbriz, pentru a se proteja parbrizul. Geamurile portierelor au fost dotate cu chedere negre, făcute cu markerul permanent, iar demarcația dintre geamul fix și cel mobil, s-a facut prin scrijelirea unei dungi pe interior, cu un ac ascuțit. Țeava de eșapament a fost și ea vopsită cu argintiu și repoziționataă pe șasiu. Pe bara din spate s-au montat semnalizatoare din forex. Cutia de pâine a fost incripționată cu vechea scriere, adică “PÎINE“, iar jaluzelele glisante au fost imitate la imprimantă. În eventualitatea refacerii acesteia sau a dotării vehiculului cu o altă cutie tip refrigerator, aceasta este fixată pe șasiu cu bandă dublu adezivă, demontarea sa fiind astfel mult mai ușoară. După inscriptionarea și înmatricularea vehicului, acesta a fost predat la cheie beneficiarului, care imediat a trimis mașina la Adulcea, pentru primul transport de pâine proaspătă făcută cu apă potabilă. Ziariștii de la Obiectiv, au surprins mașina atât în fața Primăriei din Adulcea, cât și în parcarea supermarketului, alături de un alt TV 12 F restaurat, mașina de carburant, care tocmai alimenta rezervoarele magazinului cu materie primă. TV12F-paine10.jpg TV12F-paine12.jpg TV12F-paine15.jpg Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.net/tv-12-f-masina-de-piine/ Acum, lucrarile mele si pe Facebook >>>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/ ...................................................................................... Multumesc! This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 08:33 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
TV 12F – frigorific
In momentul in care lucram la TV 12F – masina de paine, am trecut prin ceva momente dificile in ceea ce priveste starea de sanatate, nu am mai avut puterea sa termin cum trebuie cutia masinii, si am facut la repezeala la imprimanta modelul de masina de paine. Pentru ca ma stresa ideea ca am facut ceva neterminat, azi am modificat cutia, trasformand-o in frigoterma, asa ca in imaginea de fundal. Am lucrat usile din spate din acetofan gros, de la partea superioara a spliterului. Barele de inchidere sunt din mesina pescareasca. Pentru masina de paine voi face alta cutie, dupa ce mai fac rost de inca un TV-u. Deocamdata o sa fac o pauza in ceea ce priveste colectia DeAgostini. Oricum, daca apare o masina romaneasca la 2 luni, nici nu ma mai omor cu transformarile, si nici bugetul nu mai e cum era. In plus am mult de lucru la seturile de Sibiu. P8170004.jpg P8170005.jpg mai multe poze >>> http://arin.panait.net/tv-12f-frigorific/ acum si pe facebook http://www.facebook.com/groups/474925042517564/ like daca va place va rog This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 08:32 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Reconditionarea unui Wartburg de … Sibiu
Anul trecut, prin luna Mai, terminasem de reconditionat masinuta mea cu telecomanda Wartburg. Astazi pot sa declar cu mandrie ca am terminat cel de-al doilea Wartburg cu telecomanda reconditionat. Masinuta apartine unui amic din Sibiu, pasionat colectionar de jucarii vechi. Desi aceeasi marca, produsul de la Sibiu este diferit de al meu. Barile sunt nichelate, cu tampoane aplicate negre, manerele usilor tot nichelate, intre caroserie si sasiu exista un sistem de transmirere a tensiunii catre girofar fara fire, prin lamele de contact, volanul are alt tip de suport, oglinda la interior este montata pe cand la modelul meu este aplicata pe parbriz. Telecomanda este si ea diferita, folosind o baterie patrata de 4,5 volti. Claxonul se afla in telecomanda. Numai sistemul de tractiune este identic cu cel original de la jucaria mea. Asadar, dupa detoxifierea motorului blocat de imbacseala, dupa curatea si deblocarea angrenajului motor, am trecut la conceperea unui sistem de iluminare faruri pe baza de led-uri, mai economice si mai durabile decat becurile clasice. Practic am regandit sistemul de ghidaj al luminii astfel incat sa folosesc doua led-uri alb natur. Pentru stabilitate am montat un rezistor de 220 ohmi inseriat cu ele si o dioda in antiparalel pentru protectie la mers inapoi, cand led-urile sunt saturate cu curenti inversati. Asta pentru ca la 4 volti si consum pe motor ceva de speriat, o punte redresoare nu face fata si nu asigura curentul necesar pentru aprinderea led-urilor. Grilele de aerisire de pe stalpii din spate, sunt puse invers, dar din pacate, sunt lipite atat de inversunat prin topire prin spate, incat orice incercare de inversare ar duce inevitabil la distrugerea caroseriei la stalp, asa ca am renuntat la a le mai scoate… Am modificat si girofarul, renuntand la bec si inlocuind-ul cu led alb. In plus, am confectionat un sistem de lumini rosii pentru pozitii, montat sub capota portbagajului. La final, din o piesa elastica din cauciuc, pentru montarea placilor mama in calculator, am confectionat o antena. Cel mai probabil ca voi face si oglinzile externe, dar ceva mai tarziu, dupa ce tremin si restul de lucrari pentru Sibiu. P8190009.jpg Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.net/reconditionarea-unu...tburg-de-sibiu/ This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 08:35 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#164
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Vazand imaginile ultimelor lucrari, sunt nevoit sa va felicit inca o data pentru ceea ce faceti!
This post has been edited by turbodxman: 19 Aug 2012, 12:53 |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
dizzy |
![]()
Post
#165
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Salut,
Din cate tin minte din copilarie, la noi painea o aducea un camion Bucegi verde apoi un SRDAC rosu. Inscriptia pe cutie era PAINE, nu PIINE. In rest imi place. http://www.visualart.ro/forum/threads/7141...-ZModeler/page3 This post has been edited by dizzy: 19 Aug 2012, 13:00 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
madkat |
![]()
Post
#166
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
porcaria asta de tatra nu am inteles nici eu ce cauta in colectie.
am vazut asa ceva o singura data in 1991 cand am ajuns in Cehoslovacia. sper sa apara ceva skode... This post has been edited by madkat: 20 Aug 2012, 12:27 |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#167
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Urmează Warszawa 223 (29.08.2012) și Dacia 1400 (12.09.2012)…
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
QUOTE(dizzy @ 19 Aug 2012, 13:59) Salut, Din cate tin minte din copilarie, la noi painea o aducea un camion Bucegi verde apoi un SRDAC rosu. Inscriptia pe cutie era PAINE, nu PIINE. In rest imi place. http://www.visualart.ro/forum/threads/7141...-ZModeler/page3 Pe vremea aceea, nu se scria cu  ci cu Î. Noutati din Anglia Au sosit doua noi vehicule in colectia Prognosis. Ambele Renaul 12, una din colectia Atlas, si una din colectia Hachette. La prima impresie, se pare ca nu numai DeAgo are probleme cu vopsirea. Apar chederele cu intreruperi la vopsea, stergatoarele pozitionate pe mijlocul parbrizului, cu bavuri nedecupate. Mai apar bavuri la barile de protectie. Mobilierul interior are aceeasi belea! Negru complet. Asta pentru ca este mai economic sa se injecteze totul, dintr-o culoare, pe aceeasi matrita ca sa iasa mai ieftin. Intr-o zi mai racorosa voi programa ambele modele, plus inca doua tot din Anglia, pentru imbunatatirea interiorului. Ca supliment de viteza am mai primit si trei carcase, una de Peugeot, una de Dacia si una de la o decapotabila. Probabil ca vor folosi undeva, candva, daca ma apuc de microdiorame. Machetele sunt superbe si imi intregesc colectia. Chiar am rezultat un tricolor din machete Renault 12. Sper sa scoata si DeAgostini ceva pe sufletul nostru, al colectionarilor de autoturisme de legenda romanesti. Sincer m-am cam saturat de rusesti! P8200010.jpg P8200025.jpg Mai multe poze >>> http://trenulete.info/noutati-din-anglia/ Colectionarii de machete, acum si pe Facebook >>> http://www.facebook.com/groups/221384951213197/ |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#169
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Astept cu nerabdare aparitia machetei Dacia Sport in colectia Masini de Legenda.
![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
remusro |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
QUOTE(Prognosis @ 22 Aug 2012, 10:17) Noutati din Anglia Ca supliment de viteza am mai primit si trei carcase, una de Peugeot, una de Dacia si una de la o decapotabila. Cred ca ai primit si un Renault Alpine (e drept, in cautare de roti), dar ai uitat. ![]() |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
QUOTE(remusro @ 22 Aug 2012, 21:48) Ups! Corect! TV 12F DeAgostini – combi Pentru ca in Slobozia Mare, era nevoie de un vehicul utilitar pentru interventii, care sa posede un spatiu inchis pentru scule si unelte, dar si spatiu mai larg pentru transportul unor piese semigrele dar agabaritice, Primaria din Slobozia Mare a comandat Atelierelor PanArin realizarea unui astfel de vehicul cu care sa doteze departamentul de interventii al RENEL. Ca urmare, specialistii de la Atelierele PanArin, s-au mobilizat si au realizat lucrarile de modificare ale unei dube TV 12 F DeAgostini. Dupa decuparea plafonului, cu freza a fost indepartat suplusul de la nitul de cuplare a caroseriei cu sasiul. Dupa finisaj, s-a confectionat panoul de inchidere din forex de 2,2 mm grosime, in care s-au adancit placile de ramforsare. Usile din spate au fost scurtate la nivelul podelei descoperite, si balamaua inferioara a fost montata mai sus. S-au chituit vechile fante de imbinari cu chit Revell de modelism. Dupa slefuire s-a aplicat un strat de vopsea bleu, concentrată pe dunga de mijloc. Dupa uscare, dunga a fost acoperita cu hartie autoadeziva si apoi aplicata vopseaua finala in doua straturi acrilice la spray auto. Dupa uscare a fost indepartata hartia autoadeziva si astfel a rezultat dunga decorativa de la mijlocul caroseriei. Interiorul a fost demontat si vopsit bordul, scaunele, portierele la interior. Pasul urmator a fost ridicarea masinii cu un milimetru, spatiu necesar noilor cauciucuri de aderenta preluate de la un model Gaz 69 si montate pe jantele originale TV 12F. La final s-au vopsit cu argintiu stergatoarele, manerele usilor, sticla oglinzilor si teava de esapament. Geamurile portierelor au fost demarcate corespunzator celor doua piese si li s-a aplicat cheder negru. A fost adaugata sigla TV pe bot, alte sigle pe șorțurile posterioare, abtibildul cu limita de viteza si podeaua in bena caraus. Dupa inmatriculare, masina a fost preluata de RENEL Constanta, care au trimis-o deja pe teren la Slobozia Mare. Foarte multumit, beneficiarul a solicitat in plus, realizarea unui coviltir si a unei prelate, cu care sa se acopere bena descoperita in anotimpul ploios sau iarna. De asemenea a mai fost solicitata montarea unui carlig puternic si realizarea unei remorci acoperite, cu care sa creasca capacitatea de transport la interventii. Meseriasii de la Atelierele PanArin, s-au mobilizat pentru aceasta lucrare, dar cum perioada caniculara a revenit la Slobozia Mare, inginerul sef a ordonat sistarea lucrarilor pe motiv de “căldură mare monșer” …. TV12F-combi18.jpg TV12F-combi19.jpg TV12F-combi20.jpg Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.net/tv-12f-deagostini-combi/ Acum si pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/ unde asteptam like-uri dvs. daca va place! .................................................................................................... Update TV 12F – frigorific http://trenulete.info/tv-12f-frigorific/ S-au adaugat pinguinii pe izoterma, sigla TV pe bot si pe sorturile posterioare, diverse maruntisuri… P8230023.jpg P8230024.jpg This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 08:42 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#172
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Uimitoare fidelitatea cu care reproduceti aceste vehicule din trecut si atentia acordata detaliilor.
|
--------------------
---------
----------
------------
|
|
dizzy |
![]()
Post
#173
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Hehe PINGUINUUUL, ce mai alerga lumea cand venea carnea cu Pinguinul.
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
remusro |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
TV-urile sunt mortale! Bravo!
|
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Remorca pentru TV 12F DeAgostini – combi
Potrivit solicitarilor RENEL – Slobozia Mare, Atelierele PanArin au realizat prima remorca de TV acoperita, pentru transportul necesar sculelor si amterialelor echipei de interventii detasata de RENEL Constanta la divizia Slobozia Mare. Inginerii au proiectat remorca folosindu-se de o dubita TV 12F dezafectata, pe care au decupat-o la marimea corespunzatoare unei remorci, cu care sa doteze autoutilitara de interventii RENEL. Dupa decuparea caroseriei, a fost construit peretele de inchidere frontala, din forex de 2,2 mm grosime, lipit bine cu cianoacrilic. A urmat finisarea si montarea intariturilor necesare realizarii unui perete solid. Sasiul a fost configurat pe baza unui sasiu vechi, descompletat, provenind tot de la un TV 12F, pe care meseriasii l-au reconfigurat si intarit corespunzator folosind ABS si FOREX de diverse grosimi, combinate metodic si ingenios. Potrivit sarcinilor de partid trasate elocvent de Guvernatorul din Slobozia Mare, inginerii de la atelierele PanArin au confectionat noi arcuri pentru osia remorcii, regandite astfel incat sa creasca capacitatea de transport a vehiculului remorcat. Osia si rotile folosite provin de la un ARO M461 refacut. Apoi s-a trecut la proiectarea protapului de remorcare, realizat din ABS de 1 mm grosime. Totodata s-a confectionat carligul ce a fost montat pe utilitara tractor. Materia prima – un bold. El a fost mai intai curbat sub forma de carlic, cu scule speciale, si ulterior batut cu ciocanul pe nicovala de catre forjorii de la atelierele PanArin, pentru obtinerea formei aplatizate de carlig de remorca. Carligul fost proiectat astfel incat sa suporte masa remorcata de tractorul TV. Protapul remorcii a fost fixat bine pe intariturile remorcii realizate. Din piese provenite de la trenuri de avioane, a fost confectionat un brat – suport de sustinere a remorcii pentru momentele in care aceasta este decuplata de tractor si parcata separat. Apoi s-a trecut la vopsirea utilajului, cu bleu prima mana a caroseriei si cu negru sasiul pe toate partile. Argintiu au primit jantele verzi provenite de la IMS. Pe perioada de uscare, designerii de la Atelierele PanArin au primit sarcina de a crea sorturi de protectie pentru roti, inscriptionate cu sigla TV si dotate cu ochiuri de pisica. Acestea s-au realizat prin printare pe autocolant si dublate pe hartie fotografica neagra (din cea de protectie a hartiei fotosensibile), material rezistent si usor flexibil. Tot cu aceasta ocazie au fost proiectate diverse alte inscrisuri necesare semnalizarii corespunzatoare a vehicului utilitar rezultat. Pentru ca la Slobozia Mare, nu exista posibilitatea printarii pe autocolant transparent, si pentru ca este destul de difil procesul de printare tocmai la Tg. Mures, pentru moment s-a ales solutia printarii pe autocolant alb. Cu acesta ocazie, utilitara a fost dotata cu statie de emisie-receptie, necesara comunicarii cu baza, iar antena a fost motata pe lateralul caroseriei tractorului TV 12F, pe partea soferului. A urmat vopsirea generala a caroseriei remorcii in culoarea tractorului, astfel incat sa rezulte dunga specifica modelului. Dupa retusari, masina a fost returnata Regiei de Electricitate, care a si trimis vehiculul incarcat cu tamburi mici de cablu, la o interventie la SuperMarketul din Slobozia Mare, unde a fost surprins de catre ziaristii locali, cu masina realizata tot de Atelierele PanArin, in parcare, alaturi de utilitara de pompieri realizata dupa un model din Germania. Foarte multumiti, meseriasii de la RENEL, au reamintit inginerilor de la Atelierele PanArin, ca sezonul canicular se indreapta rapid catre final, toamna se vede la colt si ei inca nu au schelet pentru prelata de acoperire a benei tractorului TV 12F. Ei au fost asigurati ca lucrarea se va realiza pana la sosirea toamnei! TV12-remorca24.jpg Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.net/remorca-pentru-tv-1...E2%80%93-combi/ This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 08:48 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
GAZ 69 DeAgostini – imbunatatiri
Vremea caniculara ma tine departe de atelier. E foarte greu sa te concentrezi la lucru, sa ai creativitate pe astfel de timp. Cu toate acestea, am mai imbunatatit un GZ69 pe care intentionam sa-l fac carosat. Folosind diverse markere cu vopsea, am colorat canapelele, bordul cu verde asa ca in poza, podeaua cu gri si aripile interioare cu verde. Manerele, oglinda, carligele frontale si esapamentul cu argintiu, treptele cu negru. Am pus stelute cocarde tricolore si am confectionat placa de numar pe spate mai potrivita. Manerele si balamalele capotei si oblonului posterior le-am evidentiat cu negru. Cei patru magnifici sovietici pozeaza madri in vitrina cu machete ! P8260006.jpg P8260012.jpg P8260013.jpg Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.net/gaz-69-deagostini-imbunatatiri/ ........................................................................................... Volga – Sibiu – reconditionare si imbunatatiri O macheta de colectie, din garajul amicului de la Sibiu, a fost supusa unui tratament de intinerire. Macheta se prezinta foarte bine conservata, culori frumoase, nezgariata si cu telecomanda in buna stare. Problemele la motor le-am identificat repede. Jucaria are un motor antic, cum nu se mai fac in zilele noastre, cu un bobinaj sanatos, mare mancator de energie, dar si foarte puternic. Motorul este de 3 volti, la 2100 rotatii pe minut si antreneaza ambele roti din spate cu priza directa pe anvelopa masinii printr-un manson de cauciuc. Astfel de transmii erau frecvente la jucariile anilor 1970. Din pacate, transmisia pe ambele roti, rupe bateriile in viraje, acolo unde motorul este solicitat in mod diferit pe fiecare roata inscrisa in viraj. Pentru ca motorul mergea inegal, cu tresariri enervante, a trebuit sa-l desfac. Am descoperit astfel ca pe vremuri aceste motoare electrice nu se faceau cu bucse de bronz la capete, ci erau dotate cu profil si bile de rulmenti. Cu adevarat o piesa de colectie… Problema era la colector, destul de murdar si imbacsit cu praf si perlare de la rulaj. Am rezolvat problema prin curatarea colectorului cu smirghel foarte fin. Pentru iluminarea farurilor, am eliminat vehea prisma cu bec si am confectionat alta din forex, cu leduri galbene, de 2,8 volti, legate in paralel si inseriate cu un rezistor de 100 ohmi, mult mai reduse ca si consumatori. Totusi, pentru ca telecomanda este cu numai doua baterii de 1,5 volti inseriate, deci un total de 3 volti util, si pentru ca motorul este un mare mancator de curent, nu a fost posibila montarea de leduri pe stopuri. Am facut diverse teste, cu microleduri dar nu se poate. Fie se inlocuieste tot grupul motor cu ceva modern, fi se renunta la luminile de pozitie. La final, jucaria este gata de plecare catre orasul propietarului, dar va mai astepta cuminte in cutia ei, pana cand voi face revizia tuturor jucariilor trimise la Atelierele PanArin. Volga-Sibiu01.jpg Volga-Sibiu05.jpg Volga-Sibiu08.jpg mai multe poze din procesul de productie >>> http://arin.panait.net/volga-sibiu-recondi...i-imbunatatiri/ This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 08:54 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
DeAgostini nr. 25 – Warszawa 223
Ce mai brambureala… mai mare balamuc decat in colectia aceasta nu am vazut nicaieri. Aceasta masina, foarte prezenta in trecut pe soselele si strazile Romaniei, a fost cunoscuta in cu totul alta culoare. Crem, alb, rosu, bleu, chiar gri-pal, dar nicidecum verde vanatoresc. Am asteptat mult jucaria pentru ca ma leaga amintiri si de aceasta masina, si speram sa fie exact culoarea de pe coperta revistei, dar inca o data, deAgostini sfideaza realitatea si par desprinsi direct din povestile grecesti. Desi nu e chiar urata in verde, aceasta frumoasa masina clasica putea fi realizata asa cum trebuie. In verde pare desprinsa din un peisaj de camara, unde gospodine harnice pun muraturi la borcan. Din sumedenie de posibilitati de culori ale masinilor prezente in aceasta tara (ca doar se editeaza in limba romana si pentru romani, nu?), grecii de la DeAgostini au ales iar la plesneala… Trecand peste buimaceala celor ce aleg culorile dupa cum viseaza noaptea, masina este ceva mai ingrijit realizata. Observ ca au disparut petele de adeziv atat de suparatoare la primele numere. Masina este mai curat lucrata, desi se pare ca au uitat de chederele la parbriz si la luneta, dar trebuie sa ramana ceva si pentru bricolaj si o matrita in plus pentru tampografie consta. Interiorul morbid e in ton cu culoarea masini, cea mai stupida combinatie cromatica negru-verde…. Oglinzile sunt frumos realizate si apreciez rama nichelata la semnalizatoarele din fata. In revista apare in sfarsit un exemplar mai de Doamne-ajuta! In rest numai de bine! O masina indragita, dar cred ca daca aceasta colectie se face pentru colectionarii din Romania, modelele nationale ar trebui mai des editate! Poze de la fata locului din spatele blocului >>> http://trenulete.info/deagostini-nr-25-warszawa-223/ La final, va prezint colectia mea de gogonele deAgostiniene, preparate apreciate in camara gospodarilor colectionari! Pofta buna dragi pasionati! P8290002.jpg P8290003.jpg P8290004.jpg |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#178
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Inedita prezentarea din ultimul post!
![]() This post has been edited by turbodxman: 29 Aug 2012, 19:39 |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Trei noi Italiano vero in colectia Prognosis
Astazi am avut o mare bucurie. Au sosit de la Bucuresti, de la prietenul meu Cristi Butnariu, trei noi masini in seria Italiano Vero. Toate produse de HACHETTE, se prezinta binisor, poate chiar la fel la calitate cu utimile aparitii DeAgostini. Una doar exceleaza prin interiorul vopsit detaliat, Lancia Appia Pininfarina 1957. Superbele machete ma incanta, mai ales interbelica Lancia Dilambda 1930. Frumoasa este si Lancia Appia seria III 1959. Incantatorea are botul asemanator Fiatului dupa parerea mea! P8300003.jpg P8300004.jpg P8300009.jpg P8300018.jpg P8300023.jpg Mai multe imagini din parcarea Prognosis >>> http://trenulete.info/trei-noi-italiano-ve...ctia-prognosis/ |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#180
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Superbe!
![]() Dilambda imi place cel mai mult (designul anilor 30) ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 13:09 |