Auto Prognosis, Colectia mea de automobile miniaturale
![]() ![]() |
Auto Prognosis, Colectia mea de automobile miniaturale
Prognosis |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|||
madkat |
![]()
Post
#62
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut si eu toate acestea - ma tenta aceasta machetica, insa la cat de infect este realizata, am renuntat...
posibil cea mai nereusita de la deagostini. |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#63
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
poate te ajuta pe viitor http://www.automobileromanesti.ro/Rocar/TV_12/
![]() Attached thumbnail(s) tv_12f_3.jpg ( Size: 238.73k ) Number of downloads: 1678 |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Moskvitch 408 decapotabilhttp://arin.panait.net/moskvitch-408-decapotabil/
Astenia de sezon la cuprins pe Guvernatorul din Slobozia Mica, un ProRus binecunoscut, care a comandat inginerilor de la Atelierele PanArin o limuzina de vara, decapotabila, din care sa isi faca el campania electorala de sezon! Cum in Ateliere zacea o masina din seria cu acoperisul patat de amprente chinezesti imortalizate in superglue, “specialistii” in devenire de la DeArin au pornit la modificarea masinii pentru a fi pe placul guvernatorului numit provizoriu pana la alegerile electorale. Dupa decuparea corespunzatoare a plafonului plin de rusinea supergluidica, ruseasca a intrat la saramura in nitrodiluat pentru indepartarea vechii vopsele. Intre timp, din forex a fost realizata imitatia de prelata stransa la spate (guvernatorul nu o sa-si dea seama ca e prea implicat in campania electrorala ca sa mai vada corect in jurul sau), iar cat timp masina a stat la vopsitorie, a fost aranjat parbrizul si celelalte accesorii nichelate. Era cat pe ce sa se uite ornamentul de pe aripile din spate, noroc cu meseriasul Prepelea, care a descoperit neajunsul si acesta a fost corectat. P5100001.jpg P5110002b.jpg P5110006.jpg This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 10:00 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#65
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
O idee foarte buna, ca de obicei, alaturi de descierea cu care ne-am obisnuit.
![]() Rezultatul este pe masura. ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
TV 12F DeAgostini – Poșta Română http://trenulete.info/tv-12f-deagostini-posta-romana/
Primul modificat dintre cele 4 modele TV 12F am decis ca va ramane galben, asa cum a fost vopsit de fabrica, insa l-am adaptat ca si masina de Posta Romana. Pentru inceput, dupa demontare, am vopsit cu galben paravanul transparent dintre cabina soferului si spatele dubei. Scaunele au fost vopsite cu maro iar partea metalica a portierei precum si cea de deasupra bordului, au fost vopsite cu galben. In vederea ridicarii masinii, pentru marirea garzii la sol, am facut o comparatie cu ARO M461, dat fiind faptul ca ambele vehicule au fost lucrate pe acelasi sasiu. Am analizat diferentele. Sasiul este putin mai lung la dubita, arcurile mai late si montate mai sus. De asemenea am constata ca si cardanul este mult mai gros la TV decat la M461. In consecinta am procedat la marirea garzii la sol a dubitei. Am extras puntile si am inaltat cu 2 mm punctul de prindere al arcurilor puntilor. Diferentialul l-am facut din o bucata de mina groasa de pix, iar rotunjimea capacelor am dat-o cu ajutorul chitului vopsit ulterior. La final am revopsit lampile de pozitie/semnalizare fata si am adaugat galben la cele din spate. Am facut imitatia de geam dublu la portiere si am lipit siglele postei. In final am doua masini dedicate acestei institutii, un ARO M461 si o dubita TV 12F. In ultima poza se poate vedea diferenta de garda la sol dintre o masina neprelucrata si cea la care am intervenit. TV1-06.jpg TV1-08.jpg TV1-09.jpg TV1-10.jpg |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#67
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
TV 12F DeAgostini – SALVAREA http://arin.panait.net/tv-12f-deagostini-salvarea/
Smoke and mirrors Povestea mea este situata intr-o vreme in care sistemul spitalicesc inca mai functioneaza…. Impresionati de performantele utilitarelor romanesti, medicii din Slobozia Mica, au cerut autoritatilor locale sa aprobe cumpararea unor masini de salvare cu care sa doteze serviciul de ambulanta din localitate. In aceste conditii, Guvernatorul a lasat luptele electrorale un scurt moment, suficient cat sa dea dispozitie Atelierelor PanArin spre a transforma una din dubele TV aduse pentru campania electorala, intr-un vehicul de salvare. Fireste ca dorintele sale sunt litera de lege in mica noastra urbe, asa ca meseriasii au trecut la treaba, mai ales ca in urma interventiei sale, Guvernatorul spera sa mai adune cateva voturi pierdute in urma actiunii de strangere a maidanezilor de pe strazi. Spun pierdute, pentru ca cele doua babe care hraneau haita din preajma Atelierelor PanArin, au amenintat ca vor vota cu opozitia… In consecinta, s-a trecut la modificarea unui vehicul TV 12F. Pentru ca masina salvarii sa poata interveni si prin catunele din provincie, pentru ca aceasta sa poata razbate prin drumurile desfundate, meseriasii au decis dotarea vehiculului cu tractiune integrala. Totodata s-a dispus de catre inginerul sef, si marirea garzi la sol a masinii. Dupa asta, s-a trecut la izolarea cabinei de restul vehicului cu un paravan specific, procedandu-se si la izolarea fonica, asftel incat pacientii transportati sa nu sufere prea multe traume sonice pe parcursul transportului. In final masina a fost frumos inscriptionata si predata soferilor de la serviciul public de salvare, pentru a fi testata. Prilejul s-a ivit imediat, pentru ca la Magazinul Universal din Slobozia Mica, a avut loc o altercatie intre fostul guvernatori si clientii magazinului, care l-au surprins cumparand apa plata, cand el sustine ca bea apa de la robinet. Clientii care l-au vazut, revoltati, au aruncat in el cu oua si rosii. Desi pretul lor a atins un maxim istoric, lumea a cosiderat ca merita fostul guvernator putina atentie din partea lor. Ranit in cap de un ou expirat, fostul guvernator a solicitat o ambulanta, fapt pentru care alt fost sef de salvare, domnul Paloș Ascuțitescu, i-a amintit distinsului administrator local, ca si el solicitase redotarea parcului auto, dar ca domnia sa l-a ignorat pe motive politice. P5140021.jpg P5140022.jpg P5140023.jpg P5140024.jpg P5140025.jpg P5140027.jpg This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 10:02 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Ov |
![]()
Post
#69
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Incredibil de bine realizata salvarea. Te auto-depasesti cu fiecare nou proiect care-ti iese din maini. Felicitari!
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#70
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Flotei de masini de la atelierele PanArin i s-a mai alaturat un exemplar unic.
|
--------------------
---------
----------
------------
|
|
vladbobtm |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 5 May 12 From: Italy ![]() |
Foarte frumoasa colectia!! Felicitari pt. pasiunea de care dai dovada aducand la perfectie aceste modele de machete!!! Si eu am o mica colectie de machete doar in scara 1:18
Voiam sa te intre stii daca cumva exista si Dacia 1300 in scara 1:18? Eu am cautat si nu gasesc nicaieri si din moment ce locuiesc in Italia as vrea, cand vin acasa, sa ma pun sa caut asa ceva in scara 1:18 Bafta in continuare!!! ![]() |
--------------------
Citroen/Suzuki
Grand C4 Picasso/Swift
Exclusive (2014)/2014
- - ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
|
|
Dsign |
![]()
Post
#72
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Exista Renault 12 facut de Solido in diverse variante, la 1:18. Exista chiar si in varianta Gordini.
Cauta-l pe userul remusro de aici de pe forum, el avea o colectie impresionanta de R12 si 1300 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#73
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Salvare din aceea mai e la mine la tara, singura baba dintre toate.
|
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
Prognosis |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Pentru ca s-a omis montarea siglei TV pe masca din fata, s-a remediat astazi. Cu ocazia trecerii pe la Atelierele PanArin, au fost inlocuite numerele moderne cu altele din epoca trecuta. La fel si numarul de telefon pentru solicitarea salvarii, care era pe vremea aceea 061.
P5160001.jpg ................................................................................... TV 12F DeAgostini – furgoneta decupata http://arin.panait.net/tv-12f-deagostini-furgoneta-decupata/ In vremurile trecute, aceasta masina utilitara era foarte apreciata si folosita la toate muncile posibile. O varianta pe care o intalneam mereu pe strada la Constanta, era o dubita decupata, de la ILF (Intreprinderea de Legume si Fructe Constanta, care in fiecare zi era la rampa de descarcare a aprozarului de langa blocul meu. Am decis ca este cazul sa omagiez acea masina, pe care, ca pusti ce batea mingea in spatele blocului, eram mereu solicitat, impreuna cu alti copii, de catre sofer, sa o impingem pentru ca uneori nu avea pornire. Amintirea ei m-a determinat sa incerc aceasta reproducere. Am gasit pe internet o singura poza, dupa care mi-a revent memoria detaliilor si am trecut la treaba. Pentru inceput am decupat partea care trebuie inlaturata. Am finisat cum se cuvine taieturile si am confectionat peretele din spate din ABS de 1 mm grosime. Din acelasi material am facut si podeaua platformei de incarcare. Ramele pentru prelata sunt facute din sarma de cupru. In spate am astupat cu chit revell santurile usilor, am slefuit manerele la usi spate si lateral si am umplut cu chit spatiile ramase. Apoi am trasat marginea de jos a oblonului din spate cu un tragator cu cap vidia. Am pus balamale si maner la oblon. Am astupat cu chit spatiile lampilor de semnalizare, pe care le-am inlocuit cu unele rotunde, specifice acelei perioade de timp. Tot in spate am montat si un carlig de remorcare facut dintr-un capat de bold. La interiorul benei rezultate, am dublat peretii cu material din cartela de telefon. Diferentialul din fata l-am facut de data asta din betisor chinezesc. Cardanul din material de la casute de trenulete. Fireste ca am inaltat masina la fel ca si pe celelalte doua prezentate anterior. Jantele rotilor le-am vopsit negre iar cauciucurile au capatat o nuanta de uzura. La interior am vopsit capota motorului si scaunele. Geamurile usilor au primit separatoare, iar geamul de pe spate este decupat din peretele transparent initial si inserat in decupajul peretelui nou din ABS. La final, am adaugat un stingator si o ladita cu nisip. Dupa inscriptionare, masina a fost predata soferului care va aproviziona raionul de legume/fructe de la magazinul din Slobozia noua. P5160004.jpg P5160005.jpg P5160006.jpg P5160007.jpg P5160010.jpg P5160011.jpg Mai multe imagini din procesul de productie: http://arin.panait.net/tv-12f-deagostini-furgoneta-decupata/ This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 10:08 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#75
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Reusita camioneta, dar pe cele pe care le-am vazut eu nu scria ILF ci erau kaki, aveau numere de Bucuresti si le folosea militia si securitatea ca masini de interventie. Iti multumesc ca ai folosit ca model un TV fotografiat de mine dar cu telefonul. Masina se afla in Tecuci pana acum un an, era tot kaki, dar a disparut. Din cate am inteles se afla prin Vrancea la Suraia.
This post has been edited by iulian'71: 16 May 2012, 22:07 |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
Prognosis |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
ARO 320 – camioneta
Atelierele PanArin se confrunta in ultima vreme cu o afluenta de lucrari de transformare si revitalizare a unor vehicule DeAgostini. Cum cererea de piese este foarte mare iar transportul pe calea ferata costa destul de mult, specialistii de la Atelierele PanArin au decis sa isi construiasca propriul vehicul pentru transportat materiale. Au ales ca model de baza un ARO 240, pe care, cu maiestrie, talent si abnegatie, au reusit sa-l transforme intr-un model 320 camioneta. Ca inspiratie au folosit doua poze de pe internet iar modelul rezultat a fost o combinatie intre aceste imagini. S-au folosit ca materiale de lucru, diverse resturi de la casutele de trenulete, cum ar fi trotuar pentru realizarea sasiului, stalpi pentru tevi, etc. Au mai folosit placi de ABS de 1 mm grosime, bolduri pentru tevile de rezistenta ale obloanelor, cartele de telefon pentru obloane, precum si Forex de 6 mm grosime pentru rezervorul de motorina. In final a rezultat un vehicul robust, suplu si eficient, exact ca cele folosite la transpotul materialelor usoare in epoca comunista. Pentru testare masina a facut deja un transport de ciment si de var la saci, necesar revovarii unui corp de la Magazinul Universal din Slobozia Mica., fapt pentru care are bena deja murdara de praf alb. La final masina a fost inmatriculata cu initialele Atelierele PanArin (APA) – fara nici o legatura cu apa mizerabila care curge la robinetele din Slobozia Mica. Pentru ca o poza face cat o mie de cuvinte, va invit sa priviti vehiculul rezultat, precum si imagini din procesul de productie! http://arin.panait.net/aro-320-camioneta/ P5180001.jpg P5180005.jpg P5190008.jpg P5190009.jpg P5190010.jpg P5180012.jpg This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 10:09 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#77
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
O alta realizare de nota 10!
Felicitari! |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Markos |
![]()
Post
#78
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
După ce ne-a uimit cu trenulețele, Maestrul Prognosis ne-a "lovit" unde ne doare mai tare: mașinile
![]() Sincere felicitări! |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
ARO M461 – Expeditia TransAfricana 1971
http://arin.panait.net/aro-m461-expeditia-...safricana-1971/ Un M461 a devenit celebru in 1971 cand a traversat Africa de la vest la est, intr-o expeditie TRANSAFRICANA care i-a adus recunoasterea pe plan international. Am incercat si eu sa reproduc acest vehicul stimat de toata lumea, folosind o macheta DeAgostini venita cu mult superglue pe portiere, fapt pentru care neaparat trebuia revopsit. Cum in urma realizarii lui ARO 320 camioneta, mi-a ramas spatele lui 240, tocmai bun pentru remorca africana, iata ca am realizat si acest model. Nu au rost cuvintele. Lucrul a fost efectuat dupa aceleasi metode descrise la alte modificari ale lui M461. Las pozele sa vorbeasca! P5210002.jpg P5210003.jpg P5210006.jpg P5210007.jpg This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 10:12 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
M.C. |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Toata stima,domnule Prognosis!
Sunteti extraordinar !!! ![]() |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
Markos |
![]()
Post
#81
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Superb
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#82
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Unicate, inedite, revedem in miniatura ceea ce circula o data pe strazi.
![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Dsign |
![]()
Post
#83
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca eu m-as numi DeAgostini, l-as premia pe omul asta la fiecare lucrare...
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#84
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Dupa peste 40 de ani apare si macheta. Felicitari Domnule si multa rabdare si pasiune in continuare. Omul acesta nu are doar talent ci este si un maestru manufactier.
|
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
Prognosis |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
GAZ 69A DeAgostini – pareri personale
Astazi, dupa o ploaie torentiala, pe la 12, am reusit sa ies in oras sa caut macheta. Am umblat cu limba scoasa si numai dupa o ora de mars pe la toate tarabele stiute, am gasit una langa magazinul Ialomita, care mai avea fix doua machete. Din 10 primite! Cat studiam eu una, s-a mai infintat un doritor dar am fost iute si le-am luat in mana pe ambele. Nu aveam chef sa mai umblu pana la MB-uri! Asa ca tac! Nu am avut de unde alege! Mda, si rele si bune! Cu ce sa incep? Cu asteptarile… ca find vorba de o sovietica, credeam ca DEA nu-si va da cu tesla lui Putin drept intre… neajunsuri. Dar si-au dat… si inca foarte tare! Sa o luam cu partea buna, ca sa nu spuna lumea ca sunt carcotas si ca umplu forumul de reclamatii, pun la mine pe site si despre partea rea, iar cine vrea citeste! Cine nu, sa fie sanatos. Eu imi fac datoria si spun ce am de zis! Deci de bine: Matrita metalica ceva mai curata. Cel putin sasiul este drept, nu hait ca la M461. Detalii evidente si care lipsesc la M461 pe capota motorului, inchizatoarele, carligele de blocare a parbrizului si sigurantele capotei dau o nota de autenticitate. Stergatoarele de parbriz bine realizate. Apare si teava de alimentare cu combustibil. Rotile mult mai bine executate, cu cauciucuri mult mai potrivite cu realitatea, desi garda la sol pare ceva mai mica decat ar trebui. Mai apar frumos si inchizatoarele oblonului din spate. Asta a fost de bine! Doar asta! In rest, http://trenulete.info/gaz-69a-deagostini-pareri-personale/ P5230004.jpg |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#86
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Un fin cunoscator al detaliilor, un ochi ager ... meritati o colectie de modele 1:1
![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
ARO 320 – cisterna
Comunitatea din Slobozia Mica se confrunta in aceste zile de campanie electorala cu o abundenta de oferte si servicii catre populatie, promovate de catre candidatii la postul de Guvernator Federal. In sfarsit un administrator s-a gandit si la fermierii din jurul municipiului, producatorii de lapte, care se chinuiau care cum putea sa aduca laptele prospat la Supermarketul din oras. In acest scop, Guvernatorul a comandat Atelierelor PanArin, transformarea unui ARO 240 DeAgostini, o masina zgariata si abandonata, intr-o cisterna frumoasa si buna pentru transportul laptelui la oras. Inginerii de la Atelierele PanArin, au conceput un plan de modificari bazandu-se doar pe doua imagini gasite cu greu pe internet. S-au folosit ca materiale diverse placi de ABS de 1 si resp 2 mm grosime, taiate cu superlaser-traforaj, lipite cu super-glue picatura si vopsite cu super-acrilic revell sau cu super-spray auto acrilic. In final a rezultat un super-vehicul utilitar asemanator celor ce in vremea apusa colectau si aduceau laptele la oras. Cum procedeele de lucru au fost descrise la modelele anterioare, va invit sa vedeti cateva imagini din procesul de productie, precum si fotografii facute de ziaristii locali in parcarea magazinului din Slobozia Mica, unde astazi a ajuns primul transport de lapte proaspat pentru dozatoare. http://arin.panait.net/aro-320-cisterna/ P5240003.jpg P5240004.jpg This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 10:15 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#88
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
O alta macheta unica si inedita.
![]() Felicitari inca o data. |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#89
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Cum faci "scrisurile" de pe masini? Sunt pagini scoase la imprimanta si apoi lipte?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
|
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 08:08 |