probleme incalzire bord CN, nu baga aer deloc prin cele doua guri de pe consola
![]() ![]() ![]() |
probleme incalzire bord CN, nu baga aer deloc prin cele doua guri de pe consola
daddy_dj |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 March 12 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
2002 berlina
- BC 21 SCU
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
te apuci si schmbi supapele de vacum posibil si distribuitorul
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
pojarel18 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 29 April 08 ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4812
Citeste atent si o sa te lamuresti. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1999
|
|
libarca |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Cel mai probabil e decat supapa din centru daca merge pe celelalte pozitii.Ori o repari,ori o schimbi,conform cu cele din link-ul dat!Indiferent de alegere,ea trebuie demontata.Aici trebuie sa ai tarie de caracter,degete curajoase,rabdare multa si repertoriu larg la injuraturi!Spor la treaba!
|
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
daddy_dj |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 March 12 ![]() |
e posibil sa fie de la pompa servo de la frana? sa nu faca vacuum? ca aud daca ascult cand motorul e pornit un fasait in zona aceea, iar daca opresc motorul, o secunda-doua dupa se aude fasaitul
|
--------------------
dacia
1410
2002 berlina
- BC 21 SCU
|
|
Nextclub |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 31 March 11 ![]() |
Nu are treaba cu pompa servo! Intradevar vidul este luat de pe furtunul ce duce in servo.Daca se aude fasaind 100% e sparta capsula.Iti spun din propria experienta ca e foarte migalos de schimbat...ai nevoie de maini delicate si nervi de otel.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 CN
- NT-05-JCV
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Nu speriati omul, ca nu-i chiar asa complicat. Dai jos cutia de acte, te pozitionezi langa scaunul din dreapta, iei o lanterna si te uiti in partea stanga, acolo o sa vezi acea capsula. Pornesti motorul, dai comanda sa intre aerul pe aeratoarele centrale si vezi cum reactioneaza capsula. Daca nu face nimic atunci opresti motorul, scoti furtunasul de la baza ei, bagi altul in loc si creezi vacuum, adica tragi cu gura din furtun. Ar trebui sa observi ca tija capsului se retrage inauntru si acolo ramane, asta daca este buna capsula.Daca nu functioneaza o poti ori reconditiona ori schimba, s-a mai scris pe undeva metoda de reconditionare. Daca acea capsula functioneaza corect, si totusi nu actioneaza cu motorul pornit cand e data comanda, atunci ori distribuitorul de vacuum e defect, ori nu ai vacuum de la servo. Si asta se poate verifica de la furtunul care intra dinspre compartimentul motor spre habitaclu. Cu motorul pornit verifici existenta vacuumului, schimbi acea supapa unisens de langa servo,etc. Sper ca m-am facut inteles
![]() Aaa, uitasem, demontatul capsulei mi s-a parut destul de usor, cu o surubelnita fina si incet, a iesit in 2 minute. This post has been edited by fullhouse: 7 Mar 2012, 14:54 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:47 |