spalat motor, lipsa curent
![]() ![]() ![]() |
spalat motor, lipsa curent
aliceman |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai vezi sa fie uscart pe la delco , eventual ia-l in casa si pune-l pe calorifer sa se usuce , becurile de apa si ulei nu se aprind din cauza sondei de ulei care poate a inghetat
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
megyes raul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 23 October 11 ![]() |
Trebuia sa astepti pana la primavara ca sa speli motorul, si atunci nu mai ingheta nimic.
Daca tot zici ca a fost o noapte geroasa, macar bateria a-i dus-o inauntru, sau a stat pe masina in acea noapte?Daca a stat pe masina si este si mai veche, atunci e clar ca nu porneste motorul. Daca ai unde, pune bateria pe redresor si incearca dupa, sau asteapta umpic de soare. This post has been edited by megyes raul: 29 Jan 2012, 14:28 |
--------------------
Dacia/Ford
Sandero/Focus
Black Line 1.2 16V-2010/Trend 1.6 16v-2006
- AR**JGN/AR**RGH
|
|
aliceman |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
curent este dar cand dau la cheie nu se aude nimic, repet nu se aprind nici becurile ulei apa, numai becul de la soc cand trag socul;
|
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
deci nu invarte demarorul? nici nu se aude un clantenit? poate s-a dus contactul.verifica si sigurantele
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
aliceman |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
nu se aude nimic, o da verific sigurantele
|
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sa nu fi intrat apa la starter sau electromotor si sa fi inghetat , starteru si contactu (partea de aprindere) NU trec prin sigurante , uitat-te atent cind invirti cheia scade intensitatea la becurile alea aprinse?
ia firul ala sibtire de la electromotor si pune-l la + baterie , dar fii ATENT SA FIE SCOASA DIN VITEZA si vezi daca invirte This post has been edited by bygy007: 29 Jan 2012, 15:17 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
aliceman |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
maine o sa incerc, va tin la curent, nerci !!
30 Jan 2012, 12:51: azi am fost sa ma uit la masina , dar era prea frig sa ma apuc de ea, ce am observat uitandu-ma asa in mare este ca acolo pe sub filtru de ulei este un bulb si are firele iesite probabil di cauz jetului de la spalatorie, nu le-am pus la loc pentru ca bateria am duso in casa. oare din cauza bulbului nu am curent ?? sunt curios cand duc bateria si sa bag firele in bulb , sa vad daca merge. This post has been edited by aliceman: 30 Jan 2012, 12:51 |
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|
Cioby92 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
Probabil a iesit acel fir, subtire, de + de la elecromotor, firul are papuc pe el si intra in alt fir. Am impresia ca e plusul de la contact care actioneaza satrterul cand dai la automat. Din cauza aia nu iti porneste.
This post has been edited by Cioby92: 30 Jan 2012, 13:04 |
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu cred ca chiar nu vreti sa-l ajutati, si-l dezorientati total. Daca instalatia nu e modificata, de ce il trimiteti peste tot, cand el spune ca, se aprinde becul de la soc. Ca toate cele de la bord, si becul de soc face parte tot din bord. Odata ce se aprinde, la bord e curent, numai ca celelalte pot fi arse, de la prima pornire cu alternatorul ud, cand el a bagat tot, pentru acurt timp (e o parere). Faptul ca nu merge starterul, e posigil sa fie inghetat, si fa asa cu ti s-a spus, du un fir de la plus baterie, la papucul unde se cupleaza cel gri de la electromotor (cel subtire), si fa-i cu el comanda de pornire. Asa faci ceea ce trebuia sa faca contactul din cheie, dar fara a avea conectata si aprindere. Daca pui contactul din cheie si dai cu firul cum s-a zis, ar trebui sa si porneasca. E posibil sa fie inghetat, daca drumul pana acasa a fost scurt, si n-a avut destula caldura si timp sa se usuce. Fa o lampa cu bec, si controleaza peste tot unde ar trebui sa ai curent in timp ce pui contactul, si mergi pe fir inapoi catre baterie, cum ar fi pe plusul bobinei de inductie, pe firul se start de l a electromotor (cel de comanda, gri), pe surubul de M5 de la blocul de lumini... N-ai spus daca se stinge becul cand dai la automat, chiar daca nu da semn de pornire, ducandu-ma cu gandul, ca daca e borna oxidata la baterie, tensiune pentru un beculet e, dar cand apare un consum mai mare, cum e cel de pornire, becul se stinge. Daca bateria e descarcata, ca urmare a umezelii care si-a facut treaba toata noaptea, un beculet se poate aprinde, dar bobina de la starterul electromotorului mananca tot, si asa nici ea nu merge , nici becul nu mai lumineaza. Hotaraste-te care din ele pot sa-ti strice-ziua, si elimina-le. Luminile la faruri merg? Ar fi semn ca ai ceva curent in baterie, sau claxonul.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Deci firul iesit sub filtrul de ulei e de la sonda de ulei nicidecum de la starter.dar sonda aia arata presiunea din cate stiu eu poate si la sonda cealalta ai firul iesit,care actioneaza becul.dar asta nu are legatura cu pornire fa ce ti-a zis Boa
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
aliceman |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
salut prieteni, azi am fost sa vad care e treaba cu motorul meu proaspat spalat.
pana la urma am descoperit problrma , electromotorul era inghetat.l-am demontat si l-am adus in casa lamnga calorifer sa se dezghete [era inghetat tun si bobina si restul] . astept sa se dezghete sa ii fac o proba si maine il montez. va tin la curent. |
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asta ne mai lipsea, sa stam si in curent pe vremea asta!
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
aliceman |
![]() ![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
am rezolvat problema , electromotorul era inghetat , l-am dezghetat si acum merge perfect.
merci tuturor pentru sfaturil. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|
daddy_dj |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 March 12 ![]() |
si pe mine m-a mancat undeva sa spal motorul acu 2 sapt(25 febr.)... dupa aceea a mers normal, nimic ciudat.. plus ca am pus alt capac la delcou tocmai pt a nu-l uda p cel bun..toate bune in ziua aia, a mers bine..seara am iesit si nimic anormal..cand sa ma intorc seara pe la 12 jumate, a pornit, am mers cam 2 km, si eram p liber, moment in care s.a oprit motorul..dar de pornit, aleluia! am dal la automat pana am omorat bateria, m-am uitat pe la motor, da fiind noapte nu se vedea nimic..a doua zi am sesizat problema, fusese apa in interiorul capacului delcou, inghetata fiindca fusese f frig..da nu-mi explic cum a ajuns apa acolo, deoarece pusesem alt capac la spalatorie si cel bun era uscat..
|
--------------------
dacia
1410
2002 berlina
- BC 21 SCU
|
|
r3d |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
un sfat pentru cei ce spala motoru.dati jos fisele de la buji(si dupa capac) si peste delcou puneti o punga pa care la baza delcoului o legati cu un siret:)
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
maho |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Si peste cutia de sigurante, si peste fanta de vizualizare a volantei...cam riscant sa speli motorul de dacie in spalatorie, mai bine o faci singur, c-o carpa, bucata cu bucata.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ilieaxx |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 ![]() |
eu am lucrat o vara la spalatorie si nu e nici un risc,am spalat motorul la 40 de dacii cel putin,si metoda folosita era sa scot fisele,capacul delcou,puneam un capac delco care il aveam noi in spalatorie,puneam o punga de plastic peste si ne apucam de treaba,nu stiu daca e important sau nu,dar dupa ce terminam,suflam cu aer si pe langa bujii si pe la platina sa nu ramana apa,puneam fisele la loc,si la a2-a a-3a cheie o lua fara probleme,mai mari probleme au fost cu masinile straine,care veneau spalau oamenii motoarele,si plecau cu ele trase...la cele pe injectie se pune doar pe calculator punga
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
QUOTE(r3d @ 6 Mar 2012, 18:30) un sfat pentru cei ce spala motoru.dati jos fisele de la buji(si dupa capac) si peste delcou puneti o punga pa care la baza delcoului o legati cu un siret:) Am incercat eu sa spal motorul singur...nu e treaba buna,adica nu prea ai ce sa cureti,inafara de capacul de la culbutori si niste furtune pe acolo,in rest nimic. Jegul de pe blocul motor e imposibil de scos cu carpa,si plus ca nu prea ai spatiu sa cureti bine. Vreau in primavara asta cand s-o incalzi la vreo 20 grade,sa ma duc sa imi spal si eu motorul ca e mizerabil rau,dar singurul lucru,imi e teama ca atunci ca or sa dea cu jetul ala puternic de apa sa nu se desfaca fire pe acolo sau mai stiu eu ce. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
exista niste detergenti industriali care combinati cu apa inlatura uleiul si mizeriile de ulei imnbibat cu praf (sint mai multe variante , daca vrei iti dau denumirea, dar din ce stiu eu nu e de la noi) , si apoi spalat cu o pensula mai tare la par se spala apoi se clateste cu apa
cu asta noi spalam vaselina si ulei intarit cu praf si mizerie de pe diverse This post has been edited by bygy007: 8 Mar 2012, 17:04 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ghitza |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Asa fac si eu cum zice biggy,am adus aks de la servici un fel de solutie albastra care se combina cu apa eu mai adaug si un pic de pasta de maini (verde la culoare )si merge ff bine,am pus poze la topicul daciile noastre cu rezultatu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 01:38 |