DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Functionare motor, Ce mai trebuie reglat?

0000
post 19 Mar 2012, 18:28
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Nu vreau sa modific volanta prin usurare, eu doar am crezut ca asta este solutia..la o adica, pot cauta alta si gata. Astazi am coborat turatia motorului pana la 600 rot/min, si se simtea mult mai clar ca este o probleme acolo pentru ca masina avea un usor "topait".


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Mar 2012, 18:34
Post #32


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




cea mai buna varianta,daca este SH vezi sa nu fie uzata unde calca discu de ambreiaj,sa nu fie albastra,si fara fisuri,astea noi nu cred ca mai sunt echilibrate,toate SRL-urile fac piese si te lasa cand tie lumea mai draga


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 19 Mar 2012, 19:58
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Nici nu vroiam sa ma complic sa iau una noua. Merg la un centru unde primesc masina pentru "Rabla", pentru ca cei de acolo "le macelaresc", si au stive de motoare si cutii..


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 19 Mar 2012, 20:31
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




o intrebare a-ti pus volanta bine,multi tind sa puna volanta gresit,e tipic,daca nui la punct intra 6 suruburile dar una nu intra al 7lea,si o lasa in 6 suruburi ca merge si gara un surub


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Mar 2012, 20:43
Post #35


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Dorel inseamna ca este profesor pe langa aia care au curaju sa puna volanta in 6 suruburi,cu toate ca nu cred ca merge,dar cu insistenta si ciocan se poate


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 19 Mar 2012, 21:15
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Eu n-am intalnit volanta pusa altfel decat se potriveste la fix. Nu cred c-ar fi vr-un scrantit, sa puna altfel, stiind ca e un semn pe ea, dupa care se pune la punct, si asa mai departe. Baracuda, nu te supara, Nu-i cu rautate, dar se scrie legat ATI, iar NU-I, dupa cum vezi. S-a predat groaznic, dupa anii '90.
Daca s-a umblat la volanta, e posibil ca cel ce-a strunjit-o, sa n-o fi centrat-o bine, si oricat de putin ar fi avut abaterea, da o bataie enorma. Eu am luat 2 kg din ea, singur mi-am facut-o. Dureaza si o ora s-o centrezi. Crezi ca ala care ar fi facut-o (eu am facut-o acasa), a stat o ora sa centreze, sa-l prinda sefu' ? Daca nu e strungar in auto, habar n-are ce trebuie. Niku are dreptate cu cantarirea bielelor, dar eu zic ca, intreg ansamblul biela-piston-segmenti, trebuie comparati, unul cu altul, si sa nu aiba diferente.
Legat de usurarea volantului, pierderea energiei, sau neacumularea ei, duce la necesitatea de a tine acceleratia mai mult apasata la mersul constant, iar cand trce TIR-ul invers, iti reduce repede viteza. E ca atunci cand urci continuu o panta. Cum ai luat piciorul de pe acceleratie, se si reduce rapid viteza. In schimb, la semafor, esti mereu primul la plecare, cu scartait la fiecare plecare, dar moare repede. Nu-i adevarat ca nu se poate stabili relantiul la 8-900, ca trepideaza sau alte inchipuiri.
Poti sa dai volanta jos, si sa o pui pe un dispozitiv de echilibrat static, pe care poti sa-l faci singur.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 19 Mar 2012, 21:29
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Nu stiu ce este in motor. L-am scos o singura data pentru inlocuirea discului si a placii. Vibratia o am de cand am cumparat masina. Motorul merge destul de bine cu toate ca are multi km..am sa ii inlocuiesc patina de la distributie si apoi il mai ascult sa vad ce zgomote specifice se mai aud.


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 22 Mar 2012, 18:23
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Astazi am inlocuit tampoanele de la motor. Acelasi rezultat: vibratia persista.

This post has been edited by 0: 22 Mar 2012, 18:24


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 26 Mar 2012, 13:18
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




dar vibratia e de la altceva,mai rar sint situatii cauzate de la deteriorarea tampoanelor,


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 27 Mar 2012, 21:22
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Sincer, nu mai stiu ce sa ii fac. Cand am schimbat cutia de viteze, indiferent daca era pe liber sau in viteze masina incepea sa se deplaseze. Am demontat-o din nou de pe masina dar nu am gasit nimic defect in ea. Am montat-o la loc la sugestia cuiva, i-a pus o caramida la o roata, a fortat-o putin din acceleratie si apoi cutia nu a mai facut probleme. Care a fost cauza? P.S. Cand apar ambreiajul vibratia scade putin din intensitate.


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 29 Mar 2012, 20:57
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




ca sa nu deschid alt topic am si eu o problema cu dacia mea cand o pornesc
sa aude niste busituri in motor(nu rateuri)acestea dispar dupa cateva secunde.prima banuiala a fost electromotoru care bineinteles functioneaza perfect,dupa am crezut ca e din clubutori,reglati la lera tot nimic.motoru in mers merg bine trade dar dupa ce trec de 3000 ture incepe sa apara acel zgomot ca si la pornirea motorului.tin sa precizez ca motoru este refacut si cum toate au mers prea bine cand am ajuns cu montaju la ultimu capac de biela observ ca nu sa mai invartea motoru,am chemat un vechin "mecanic" si a luat cu un segmet din cuzineti a luat a luat pana cand mia zis ca nu mai are ce ii face.am schimbat al capac de biela si cum cel care luase cu segmentu din el avea joc enorm am pus unii vechi.poate sa fie din acesta cauza ca imi e frica sa nu sparg motoru cu toate ca am facut cu el 300 km


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_ionescu
post 29 Mar 2012, 21:18
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 4 February 08
From: Ploiesti




salut, nu esate norma l ce ai facut tu acolo sau ma rog vecinul... capacele ca sunt de biele sau de palier sunt imperecheate si nu trebuiesc montete decat asa cum au fost puse initial.. trebuia inainte sa pui cuzinetii sa masori diam arborelui si al manetoanelor si pe urma puneai cuizinetii si cu capacele stranse masurai din nou si vedeai ce diferente ai... asa cum ai procedat e posibil ca acum dupa ce ai schimbat cuzinetii sa ai jocuri la fel ca la inceput sau chiar mai mari daca zici ca bate...au si aste niste tolerante.... plus ca cuzinetii de acum chiar daca ii iei noi din magazin e posibil sa nu fie chiar in cote....in cazul in care un cuzinet e prea strans pe arbore se ia intradevar din el dar nu asa la ochi daca vrei sa iasa treaba buna...si nu cu segmentul sa lase santuri in cuzinet ca pe urma ungere si presiune ulei din parti...


--------------------
DACIA 1410TLX 1987 - PH-10-TEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 30 Mar 2012, 21:28
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




nu stiu ma dispara maine am sa ma bag sub ia sa vad nu care cumva sa imi atinga toba pa undeva.as banui toba turez motoru la 3000rot/min se aude acel zgomot daca iau picioru dupa aceleratie dispare.Doamne ce noroc as avea daca ar fi doar de acolo.daca nu mai cumpar un rand de cuzineti si de data asta doar manutele astea 2 ii pun.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 16 May 2012, 17:13
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Astazi am demontat motorul de pe masina, si l-am desfacut bucati (inca nu am scos arborele si pistoanele). Reperele de pe pinioanele distributiei, sunt pe aceiasi axa, DAR reperul de pe pinionul mare este orientat in sus, nu in jos spre reperul de pe pinionul mic. Cel de pe pinionul mic este asezat corect.


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andras
post 16 May 2012, 20:51
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 11 September 07




Mai invirte odata arborele si o sa fie bine.


--------------------
dacia 1310 Li 2004 - cv ** jza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 16 May 2012, 22:43
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Ai dreptate. M-am grabit eu cu concluzia.


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 18:25
Forum Renault