DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> BMW F 800 GS, Continuarea

gibonu
post 26 Nov 2013, 18:17
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




Miercuri, 29.09.2013 – Partea a II-a
Banja Luka – Sanski Most – Hadzici – Bosanski Petrovac – Drvar – Bosansko Grahovo – Livno – lacul Busko – Kolo – Gradac - Mostar
357 km


Priveliste asupra depresiunii in care se afla orasul Drvar, vazuta din curba de 180 de grade.

01.JPG ( Size: 248.8k ) Number of downloads: 796
02.JPG ( Size: 250.15k ) Number of downloads: 809
03.JPG ( Size: 300.17k ) Number of downloads: 801


Si cateva poze facute cu Iphone-ul.

04.jpg ( Size: 100.58k ) Number of downloads: 797
05.jpg ( Size: 115.97k ) Number of downloads: 789
06.jpg ( Size: 164.47k ) Number of downloads: 55


Desi nu se vede prea bine din pozele de mai sus, peisajul era superb.
Soarele, lumina filtrata de nori, probabil si muntii din apropiere faceau ca depresiunea in care se afla Drvar-ul sa para desenata ca intr-un joc video.

Sau altfel spus, pentru asemenea privelisti merita sa pleci de acasa.

Ca sa iesim din starea idilica, cocalari sunt peste tot.

07.JPG ( Size: 500.37k ) Number of downloads: 82


Suntem in Federatia Croato-Musulmana, pentru ca indicatoarele nu mai sunt scrise si in chirilice.

08.JPG ( Size: 325.62k ) Number of downloads: 89


Insa, cu toate ca in Federatie nu se folosesc chirilicele, indicatoarele care indica prezenta unor campuri de mine erau scrise in chirilice.

09.JPG ( Size: 289.86k ) Number of downloads: 92


In apropiere de Bosansko Grahovo trebuia sa viram stanga, spre Livno si Mostar.
Chiar in intersectia a oprit langa noi un un mosulet sloven, calare pe un BMW touring (RT parca) mai vechi si al carui motor scotea un zgomot cam ciudat.
Am stat putin de vorba cu el, i-am spus unde mergem si am aflat ca el mergea la Split, la o intrunire moto.
Adica mosuletul sloven mergea inainte iar noi am virat stanga.

Continuam alergarea spre Livno.
Din cate stiu, suntem in Hertegovina, desi harta de pe Wikipedia nu prea este de acord cu mine.
Oricum, nu conteaza prea mult.

Era toamna in Hertegovina.

10.JPG ( Size: 253.77k ) Number of downloads: 94
11.JPG ( Size: 318.3k ) Number of downloads: 70
12.JPG ( Size: 267.9k ) Number of downloads: 47


Spre Livno, cu ranjetul pe figura, deoarece drumul era liber, pe plat si usor virajat.
Pe scurt o incantare, desi nu se vede prea bine si pozele de mai jos.

13.JPG ( Size: 229.47k ) Number of downloads: 54
14.JPG ( Size: 248.71k ) Number of downloads: 52


Deja eram in extrema cealalta, in care nu imi mai venea sa opresc pentru poze, deoarece drumul era prea frumos pentru a fi interupt.

In drum spre Livno, la un moment dat ne-a depasit mosuletul sloven, semn ca schimbase directia de mers catre Split.
Desi mosulet, a trecut pe langa noi aproape ca acceleratul prin halta, desi noi mergeam cu vreo 110 km/h.

In Livno am virat la drepta, spre lacul Busko.
Insa, pana sa ajungem la lac, la o pauza de-o tigara, am fost din nou depasiti de mosuletul sloven.
De data asta a oprit langa noi si fara sa-si scoata casca ne-a intrebat daca avem probleme.
I-am spus ca nu si mosuletul s-a facut nevazut.

Deja ne simteam ca in desenele animate cu strutul si coiotul.
Iar mosuletul a devenit subiect de gluma, de genul “nu ne mai oprim ca iar ne depaseste mosuletul care deja ne-a depasit”.

Lacul Busko.

15.JPG ( Size: 193.05k ) Number of downloads: 56
16.JPG ( Size: 203.54k ) Number of downloads: 50
16a.JPG ( Size: 46.46k ) Number of downloads: 49


Drumul care merge pe malul lacului.

17.JPG ( Size: 353.39k ) Number of downloads: 54
18.JPG ( Size: 291.76k ) Number of downloads: 50


Acelasi drum, vazut din alta parte.

19.JPG ( Size: 369.56k ) Number of downloads: 50
20.JPG ( Size: 264.07k ) Number of downloads: 46
21.JPG ( Size: 232.24k ) Number of downloads: 43


Deja incepea sa se intunce, asa ca ne-am grabit spre Mostar.
Bineinteles ca ne-a prin noaptea pe drum.

Inainte cu vreo 30 de km de Mostar drumul devine cam aglomerat, plus ca are o bucata destul de lunga de coborare in linie aproape dreapta.
Noi fiind pe sensul de coborarea, aveam doar o singura banda.

Asa ca nu ne-am mai batut capul si am stat cuminti in spatele unei cisterne.
Pana la intrarea in oras, cand cisterna a franat brusc si l-a cam incomodat pe Suzuki.

L-am injurat in gand pe soferul cisternei, insa dupa ce l-am depasit ne-am dat seama ca nu era vina lui.
Cistrerna a fost oprita de Politie pe un scuar pe de marginea drumului, insa la jumatatea scuarului mai era inca o masina parcata.
Asa ca soferul cisternei nu prea avea unde sa parcheze si astfel a ramas cu curu-n drum.
Am apreciat inteligenta politistului bosniac, care a oprit cisterna, insa nu si-a mai pus problema unde parcheaza cisterna odata oprita.

Apoi, destul de repede am ajuns la hotel, dupa o singura eroare de GPS de la Iphone.
Ca si la Sarajevo, ne-am promis ca ne organizam mai bine ca sa nu ne mai prinda noaptea pe drum.

Si la fel ca la Sarajevo, becul de la benzina era aprins.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 20 Dec 2013, 14:10
Post #182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




Schimbam putin subiectul.

Daca tot am primit inivitatia din poza de mai jos ar fi fost pacat sa nu ma duc.

02.JPG ( Size: 221.16k ) Number of downloads: 130


Este vorba de o treaba foarte interesanta: documentar facut din poze.
Primul disc este documentarul propriu-zis iar cel de-al doilea disc contine diverse comentarii ale lui Mihai Barbu si ale altor persoane.

Ieri la lansarea DVD-ului a fost si o scurta proectie a filmului si intr-adevar pare foarte interesat.
Concret, se spune o poveste cu privire la pozele care se vad.

Am inteles ca va apare si in librarii, insa nu se stie la ce pret.
Ieri la lansare costa 70 Lei.

Am inteles ca filmul va fi difuzat pe HBO pe 26.12.2013.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 21 Dec 2013, 01:40
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




Filmul se plimba prin vestivaluri de prin 2011 si in .ro d`abea acum am auzit de el. Tot din newsletter-ul de la Bavaria.

Nu am putut sa ajung si am luat legatura cu Bogdan Ilie pe fb. Azi am intrat in posesia dvd-ului. Maine planuiesc sa il vad biggrin.gif


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 7 Jan 2014, 18:14
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




Vineri, 27.09.2013
Mostar – Blagaj – Gacko – Foca – Gorazde – Visegrad – Donji Dobrun – Mokra Gora (SRB) – Radusa – Zlatibor
286 km

Ultima zi in Bosnia.

Inca odata bot in bot.

01.JPG ( Size: 341.32k ) Number of downloads: 154


17.000 km s-au implinit la Mostar.

02.JPG ( Size: 221.57k ) Number of downloads: 159


Vazut cu o zi inainte.

03.JPG ( Size: 323.9k ) Number of downloads: 161


BMW R 60/7, 600 cmc, 40 CP, produs in perioada 1976 – 1978 (cel putin asa scrie pe site-ul BMW-ului).
Altfel spus, arata perfect pentru o motocicleta de cel putin 35 de ani.

La vreo 15 km sud de Mostar am oprit in primul rand pentru a curata si unge lanturile.

04.JPG ( Size: 236.75k ) Number of downloads: 136
05.JPG ( Size: 197.82k ) Number of downloads: 55


Ca si in restul Bosniei, drumurile sunt o placere.

06.JPG ( Size: 317.27k ) Number of downloads: 62
07.JPG ( Size: 287.38k ) Number of downloads: 56


In Gacko am virat stanga, spre Foca.
De aici, drumul devine si mai interesant.

08.JPG ( Size: 311.82k ) Number of downloads: 55
09.JPG ( Size: 384.75k ) Number of downloads: 59


Plus un tunel, in lungime de vreo 2 km, pe un drum national, nu pe o autostrada.
Altfel spus, un tunel rutier cum inca nu exista in RO.

Continuam alergrare printr-un defileu.

10.JPG ( Size: 289.29k ) Number of downloads: 66
11.JPG ( Size: 330.42k ) Number of downloads: 55


Apoi, pana la Gorazde nimic deosebit, doar ca mi s-a parut putin aglomerata soseaua.
In afara de asta, am avut de cateva ori senzatia ca roata fata parca nu statea asa cum trebuie pe drum, atunci cand franam dupa o depasire.
Am crezut ca au inceput sa curga garniturile de la furca, insa am verificat si nu era gram de ulei pe bratele furcii.

De la Gorazde am continuat spre Visegrad, cea mai frumoasa bucata din Bosnia.
Asa de final, ca se ne para rau ca plecam.

Nu sunt mai mult de 40 de km intre Gorazde si Visegrad, insa drumul pe aproape toata lungimea lui este usor virajat, prin tuneluri, undeva deasupra Drinei.
Pe scurt, de vis.
Sau la fel ca si Clisura Dunarii, un drum care se parcurge cu ranjetul pe figura, pe care nu prea vrei sa te opresti pentru poze si care nu vrei sa se mai termine.
Las doar pozele, pentru ca orice alt comentariu ar fi aiurea.

12.JPG ( Size: 309.22k ) Number of downloads: 57
13.JPG ( Size: 437.94k ) Number of downloads: 50
14.JPG ( Size: 385.18k ) Number of downloads: 50
14a.JPG ( Size: 296.01k ) Number of downloads: 45
15.JPG ( Size: 222.01k ) Number of downloads: 45
16.JPG ( Size: 341.33k ) Number of downloads: 41


La Visegrad am scapat de ultimele Marci Convertibile pe care le mai aveam: cativa litri de benzina si o harta rutiera a Republicii Srpska.

De la Visegrad pana la granita sarbesca sunt vreo 20 km, pe un drum interesant, pe care nu apuci sa te plictisesti.

17.JPG ( Size: 287.4k ) Number of downloads: 45


La iesirea din Bosnia nu ne-a intrebat nimeni nimic, politistul de frontiera ne-a facut semn sa o luam din loc.
Iar in Serbia am aratat doar buletinul, fara talon, asigurare si alte minuni.
Indicatorul de la intrarea in Serbia.

18.JPG ( Size: 291.9k ) Number of downloads: 90


De la granita mai erau vreo 40 km pana la Zlatibor, distanta pe care am parcurs-o aproape total pe intuneric.
Ca doar ne-am hotarat sa nu ne mai prinda noaptea pe drum.

Ultima portie de cevapcici la carciuma hotelului in care am stat la Zlatibor.

19.JPG ( Size: 278.32k ) Number of downloads: 139


Plus un Chardonnay din Muntenegru.

20.JPG ( Size: 195.73k ) Number of downloads: 116




Sambata, 28.09.2013
Zlatibor – Uzice – Pozega – Pranjani – Gornji Milanovac – Preljina – Kragujevac – Batocina – Paracin – Boljevac – Zajecar
356 km

Zlatibor este un fel de Predeal al Serbiei, insa mult mai aerisit fata de statiunea din RO.

21.JPG ( Size: 289.75k ) Number of downloads: 99
22.JPG ( Size: 372k ) Number of downloads: 93


Hotelul in care am stat a fost cel mai tare din toata tura.
Totul era nou, scos din cutie, iar cabina de dus avea dimensiuni generoase.

23.JPG ( Size: 171.17k ) Number of downloads: 111
24.JPG ( Size: 225.94k ) Number of downloads: 111


Piesa de rezistenta era mocheta foarte pufoasa, pur si simplu imi venea sa ma descalt atunci cand coboram din lift, in holul care ducea spre camera.
Pana acum n-am mai avut senzatia ca ma afund in mocheta.

Dupa un mic dejun generos, am luat-o din loc.

In mod normal ar fi trebuit sa intram doar foarte putin in Uzice, insa GPS-ul de la Iphon-ul lui Suzuki a fost de alta parere.
Asa ca am intrat de-a dreptul in oras, am traversat zona centrala, am ajuns intr-o zona de case, dupa care am continuat alergarea pe niste stradute foarte inguste si foarte in panta.
Genul acele de strazi pe care, in cazul in care strada se blocheaza nu prea ai nicio sansa sa intorci motocicleta din cauza pantei accentuate.
La un moment dat strada s-a ingustat atat de mult incat nu mai stiam daca suntem pe carosabil sau prin curtile sarbilor.

Spre norocul nostru aceste strazi inguste s-au terminat destul de repede, iar noi am reusit sa ne intoarcem de unde am plecat.
Suzuki a inceput sa butoneze Iphon-ul iar eu mi-am aprins o tigara si ma uitam la masinile care treceau pe langa noi.

Am stat ceva acolo, suficient cat sa opreasca un sarb langa noi si sa ne dea o ofera de pizza.

Dupa o butonare intensa, Suzuki a ajuns la concluzia ca trebuia sa mergem pe ceva ce semana a poteca, cu o panta pe masura.

Insa, s-a convins repede ca cel mai bine este sa ne intoarcem in centrul orasului si de acolo sa incercam sa iesim spre Pozega.

Din nou in centru la Uzice, de data asta Iphon-ul si-a revenit si ne-a ghidat pe drumul cel bun.

Inutil sa mai spun ca la intrarea in oras, existau indicatoare spre Pozega.

Intre Uzice si Pozega drumul este foarte misto, un fel de valea Prahovei de la noi.

In Pozega, am intrat pe un drum secundar, in directia Pranjani.

25.JPG ( Size: 191.73k ) Number of downloads: 103


O pauza nu strica niciodata.

26.JPG ( Size: 414.66k ) Number of downloads: 106


La Pranjani am mers pentru ca avem io o idee fixa sa vedem placa din poza de mai jos

27.JPG ( Size: 416.21k ) Number of downloads: 125


amplasata pe marginea unui camp.

Era vorba de niste aviatori americani care au fost salvati de cetnicii (regalistii sarbi) iar pe campul din spatele placii s-a amenajat in 1944 un fel de aerodrom.
Trebuie sa apreciez ca Suzuki desi nu avea nicio treaba cu placa mea, nu a comentat absolut nimic, desi ocolul a durat cateva ore.

Deja era tarziu si mai aveam de mers pana la Zajecar.

Asa ca am iesit la un drum mai principal langa Gornji Milanovac, de unde am continuat alergarea spre Kragujevac.

Pana la Kragujevac nimic deosebit, doar ca la un moment dat mi s-a parut ca Suzuki a franat mai violent incat i-a fugit putin roata spate.
La vreo 5 minute de la incident ne-am oprit la o terasa pe margine drumului si Suzuki mi-a spus ca era sa adoarma la ghidon, drept pentru care am hotarat sa ne oprim sa bem o cafea.

In Kragujevac, pauza de masa la un OMV, dupa care direct la autostrada A1, bucata Batocina – Paracin.

Cand am ajuns la Paracin, deja era aproape intuneric si mai aveam vreo 90 km pana la Zajecar.

Drumul Paracin – Zajecar este foarte misto, cam ca drumurile din Bosnia: virajat, in usoara urcare sau coborare, ideal pentru motocicleta.
Din pacate, noaptea nu prea te poti bucura prea mult de el.

Adica eu nu ma puteam bucura prea mult de el, pentru ca Suzuki nu avea nicio treaba si mergea cu 120 km/h.
Cand i-am spus ca mi se pare cam mult 120 km/h, noaptea, pe un drum usor virajat, Suzuki mi-a spus ca se simtea foarte in siguranta, deoarece faza lunga batea foarte bine.

In Zajecar am gasit destul de repede hotelul si am iesit la o scurta plimbare prin oras.
Cina din seara respectiva a fost o paine cu pizza in ea (am uitat denumirea sarbeasca) destul de buna.

28.JPG ( Size: 228.89k ) Number of downloads: 133


N-am mancat decat jumatate din ea, pentru ca Suzuki a propus sa facem schimb de mancare, painea mea cu pizza lui.

Iar clatitele de la desert a fost delicioase.

29.JPG ( Size: 247.14k ) Number of downloads: 120


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 8 Jan 2014, 19:24
Post #185


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!






--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 9 Jan 2014, 19:14
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




@Squirrel

Interesant. Multumesc.


Duminica, 29.09.2013
Zajeca – Kula (BG) – Gramada – Dimovo – Montana – Borovan – Iskar – Dolni Dabnik – Plevna – Bjala – Ruse – Giurgiu – Bucuresti
485 km

Ultima zi de tura.
La plimbare, prin Zajecar, pe la ora 08.30.

Granita bulgara de la Vrska Cuka, la doar 10 km distanta.

30.JPG ( Size: 377.32k ) Number of downloads: 90


Varianta sarbesca de Mega Image.

31.JPG ( Size: 159.12k ) Number of downloads: 93


Am intrat ca sa-i iau o sticla de slibovita.
Ca in alte locuri, s-au uitat putin ciudat la mine casiera, avand in vedere ora matinala.

Camera in care am dormit la Zajecar.

32.JPG ( Size: 172.11k ) Number of downloads: 114


Cam mica, insa la 40 Euro camera pe noapte nu poti avea mari pretentii.

Oricum, hotelul era amenajat in cadrul unui bloc de locuinte, deoarece doar etajul 1 era hotel.
Cel mai tare era faptul ca initial, la parterul blocului a fost o banca, de la care a ramas seiful, azi folosita pe ca magazie.

33.JPG ( Size: 196.83k ) Number of downloads: 115
34.JPG ( Size: 301.15k ) Number of downloads: 106


Pana acum n-am mai avut ocazia sa vad un seif de banca plin cu sticle de vin, tacamuri si farfurii.

Bagajul pe care l-am avut in tura.

35.JPG ( Size: 202.74k ) Number of downloads: 122


Sacul verde pe sa, in locul pasagerului iar rucsacu in cutie. Plus geanta (foarte utila) de rezervor (desi la mine rezervorul este sub sa).

Iesirea din Serbia a durat cateva minute, deoarece (probabil de plictiseala) un domn politist de frontiera a decis ca trebuie sa verifice nu stiu ce la taloanele motocicletelor.
Drept pentru care le-a luat, s-a dus cu ele in interiorul postului de frontiera si in vreo 3 minute s-a intors spunand ca totul este in regula.

La intrarea in Bulgaria nu au fost probleme.
Aici a durat cam 1 minut, deoarece buletinul meu era nou, eliberat cu cateva luni inainte.
Suficient pentru doamna politist de frontiera sa-mi spuna ceva legat de “Novi” si sa intre in postul de frontiera pentru a verifica nu stiu ce.

Fiind aproape de Vidin, ne-am fi putut intoarce prin RO acasa.
Insa, pe de o parte vroiam sa vad cum arata bucata de vest a Bulgariei iar pe de alta parte, noul pod Vidin - Calafat il pastrez pentru o tura cu bicicleta, ca sa-l pot admira mai bine.

Pauza de-o tigara, undeva la vreo 20 km inainte de Montata.

36.JPG ( Size: 276.04k ) Number of downloads: 115
37.JPG ( Size: 289.71k ) Number of downloads: 75


Ocazie cu care Suzuki a sunat acasa si am afalt ca la Bucuresti ploua de dimineata.
Nu prea ne-a incantat vestea, insa asta e, nu-i in fiecare zi 23 August.

Intre Montana si Plevna drumul este o ciudatenie totala, asa cum numai in Bulgaria am mai vazut.
In sensul ca exista bucati cu asfalt coala de hartie, care alterneaza cu bucati de asfalt normal, asfalt mai nasol, asfalt dezastru si, pe bucati scurte, chiar macadam.
Plus, ca undeva pe la jumatatea drumului este, in plin camp, o bucata de drum perfect asfaltata, lata de 3 (trei) benzi pe sens care se intinde pe vreo 5 km.
Pur si simplu, incepe in camp si se termina in camp, fara a trece pe langa nimic.
Probabil o fi fost pista de aterizare pentru avioane, asa cum imi aduc aminte (sper sa nu ma insel) ca era odata pe A1, undeva in apropiere de Pitesti.

O statuie a lui Ghiorghi Dimitrov.

38.JPG ( Size: 375.59k ) Number of downloads: 76


Indicatoare bi-alfabetice, asa cum exista aproape peste tot in Bulgaria.

39.JPG ( Size: 380.12k ) Number of downloads: 74


Pauza de masa (un Snikers si niste alune) la benzinaria Rompetrol de langa Plevna.
Ocazie cu care am aflat ca Vazduh = Aer.

40.JPG ( Size: 231.97k ) Number of downloads: 82


Apoi, pana la Bjala nimic deosebit.
Desi am trecut de mai mult de 15 ori in ultimii ani pe la Biala, niciodata nu am apucat sa ma opresc la podul vechi, cel de langa giratoiu (venind dinspre Ruse).
De data asta n-am mai ratat ocazia.

41.JPG ( Size: 348.71k ) Number of downloads: 95
42.JPG ( Size: 310.11k ) Number of downloads: 89


Podul a fost construit in perioada 1865 – 1867 de catre arhitectul Kolyu Ficheto.
Este construit peste raul Iantra, acelasi rau care trece si prin Veliko Tarnovo.
Are 276 m lungime, 6 m latime, 14 arcade de cate 12 metri lungime fiecare.
Azi nu mai este folosit.

Noul pod, pe care azi trece DN 5 (E 85).

43.JPG ( Size: 238.28k ) Number of downloads: 80


Raul Iantra, in aval fata de podul vechi.

44.JPG ( Size: 201.07k ) Number of downloads: 72


In apropiere de Ruse deja ploua usor.
Ne-am oprit intr-o benzinarie prin zona Metro Ruse pentru a ne echipa pentru ploaie.
Am admirat inca odata combinezonul de ploaie al lui Suzuki: simplu, util, eficient.
Pe masura ce ne apropiam de RO ploaie crestea in intensitatea iar afara era aproape intuneric.
Ca tot ne-am hotarat, toata tura, sa nu ne mai prinda noaptea pe drum.

La Giurgiu politistul de frontiera roman era bine dispus si ne-a spus, razand: “V-a cam udat ! ”.
Buletinele nu le-am mai cerut.

Deja era intuneric si afara ploua, adica combinatia perfecta pentru mers cu motocicleta.
Mai trebuia sa fie si drumul aglomerat pentru a fi de vis.

Concret, de la granita si pana la OMV-ul din Giurgiu nu prea am vazut pe unde merg.
La benzinarie am oprit langa o pompa si l-am intrebat pe Suzuki daca e OK.
Mi-a rapuns ca nu are nicio treaba, pentru ca combinezonul tine de cald iar cozorocul de la casca ii lasa aproape jumatate de vizeta uscata.

Asa ca l-am rugat pe el sa mearga in fata.

Pana la Bucuresti am facut cam o ora.
Am avut noroc ca drumul a fost destul de liber.
Altfel, cred ca m-as fi chinuit destul de mult, deoarece, luminile masinilor care vin din sens opus se reflecta intr-un mod ciudat in pelicula de apa care exista pe vizeta, pelicula care nu pleace de acolo, oricat as freca cu manusa.

In Bucuresti am ultima oprire la fost la OMV-ul de la intrarea dinspre Giurgiu.
Ne-am asigurat reciproc ca suntem OK, ne-am strans mana si a plecat fiecare spre casa lui.

Prin Bucuresti, avand in vedere ca strazile sunt luminate n-a fost o problema sa ajung la prietenii in curtea carora tin motocicleta.

Oricum, am avut noroc de vreme buna, pentru ca doua ore de ploaie in 10 zile nu-i asa mare problema.
Iar echipamentul de ploaie inca tine bine.

Cam asta a fost tura din Bosnia.
Mi-a placut la nebunie si ma opresc aici, pentru ca orice altceva as spune ar fi aiurea.

Daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.

This post has been edited by gibonu: 9 Jan 2014, 19:15


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 13 Jan 2014, 12:19
Post #187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




Dupa ce m-am intors din Bosnia, nu prea am mai apucat sa ies la plimbarea cu motocicleta.
Au mai fost doar doua plimbari pe ruta Bucuresti – Oltenita – Daia – Bucuresti, dupa care s-a terminat sezonul.

Fostul coleg cu care am fost in Bosnia mi-a propus sa tin peste iarna motocicleta la el in garaj iar eu nu l-am refuzat.
Asa ca, pe la sfarsitul lui noiembrie am dus motocicleta la garaj, undeva prin Drumul Taberei.

Cam asta a fost povestea sezonului 2013.
Ca de obicei, as fi vrut sa ma plimb mai mult, insa din cauza de diverse alte aspecte, nu prea am reusit.
Oricum, nu ma plang, a fost bine si asa.

Ramane speranta ca in 2014 voi apuca sa ma ocup mai mult de motocicleta.

Oricum, trebuie sa-mi iau alte anvelope, deoarece cele cu care a venit motocicleta s-au cam dus.
Nu sunt prea tocite, insa s-au cam copt, avand in vedere ca sunt fabricate in anul 2008 (desi motocicleta este fabricate in anul 2010).


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 31 Mar 2014, 17:15
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




Hai noroc la toata lumea.

Dupa cum spuneam in ultima postare de anul trecut, trebuie sa imi iau anvelope.

In ideea ca o intrebare nu strica niciodata, situatia sta cam asa:
- 90 % mers pe asfalt, ca si pana acum
- 10 % ne-asfalt, adica drum forestier.

Nu ma pasioneaza sa ma duc cu motocicleta pe coclauri greu accesibile.
Insa as vrea ca pe drumul forestier sa nu merg cu morcovun-cur ca la cea mai mica urma de noroi risc sa cad.

Concret, as vrea niste anevope care sa se comporte bine pe asfalt si cat de cat sa faca fata si pe un drum forestier.

Asadar, daca exista sugestii, raman dator.

Multumesc.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 31 Mar 2014, 17:16
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




oem cu ce vine?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 31 Mar 2014, 17:22
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




@b76bgaarh

Cand am luat-o (noiembrie 2011) a venit cu Brigetstone Battlewing.
Acum nu stiu ce pune BMW-ul pe F 800 GS.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 31 Mar 2014, 20:06
Post #191


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Michelin Anakee se lipesc de asfalt chiar și pe ploaie, merg decent și în off-road ușor gen forestiere și drumuri de pământ. Nu te băga totuși pe iarbă cu ele sau noroi.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 1 Apr 2014, 17:28
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




@vis-a-vis
Multumesc.

Pana la urma, cred ca va trebui sa aleg intre Metzeler Tourance Next si Michelin Anakee (2 sau 3).
Anakee 2 inca apare pe site-ul Michelin-ului, desi in alte locuri am vazut ca nu se mai fabrica.

As inclina spre Metzeler:
- 5 puncte la sosea, 2 puncte la macadam (pe site-ul lor);
- la F 650 GS am avut Metzeler Tourance si mi s-au parut OK.

N-am facut prea mult drum forestier cu ele, insa parca se comportau bine, chiar si pe putin noroi.
E adevarat ca si moto era mai mica.

Asadar, daca mai exista sugestii, raman dator.
Multumesc.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 29 Jun 2015, 14:19
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




A fost cam lunga pauza in acest topic.

Referitor la anvelope, pana la urma, am ales Metzeler Tourance Next.
Le-am luat anul trecut de la Bavaria, unde le-am si montat. Pretul a fost OK comparativ cu restul ofertei de pe piata, plus ca nu a mai trebuit sa car eu anevelopele.
Cam asa arata.

01.jpg ( Size: 615.69k ) Number of downloads: 87
02.jpg ( Size: 541.33k ) Number of downloads: 91
03.jpg ( Size: 672k ) Number of downloads: 83


Incomparabil mai bune fata de Bridgestone Battle Wing cu care a venit motocicleta.
Pur și simplu, cu noile anvelope parca este alta masinarie, mult mai buna in ceea ce priveste stabilitate, directia sau franarea.
Este drept ca anvelopele cu care am luat motocicleta erau din anul 2008 (desi motocicleta a fost fabricata in 2010).

Din pacate, anul 2014 a fost cel mai slab an moto de pana acum (incepand cu anul 2010).
Nu stiu cum s-a intamplat, insa au fost numai probleme, obligatii sau vreme urata care m-au impiedicat sa ies cu motocicleta.
In afara de un drum Bucuresti – Vama Veche si retur (tot drumul pe A2), au mai fost cateva plimbari pe ruta deja clasica Bucuresti – Oltenita – Daia – Bucuresti.
In rest, nimic. Doar speranta ca anul asta va fi mai bun.


Insa nici anul asta nu a debutat prea bine, pentru ca prima iesire (Bucuresti – Oltenita – Daia – Bucuresti) a fost pe la inceputul acestei luni.
Nimic deosebit, doar ca am constatat cu bucurie ca pauza de iarna (plus putine iesiri anul trecut) nu m-au afectat prea tare.
Apoi, inca aproape o luna de pauza, pana week-end-ul trecut.


Sambata, 27.06.205
Bucuresti – Giurgiu – Ruse – Byala – Veliko Tarnovo – Gabrovo – Kazanluk – Stara Zagora
301 km

Planul initial era sa plec mai devreme din Bucuresti.

Insa sambata dimineata m-am trezit cu o durere de cap d-aia nasola, cand totul se invarte in jurul tau si nu poti sa faci zoom cu ochii pe nimic.
Probabil durerea de cap venea de la o sticla de vin bauta mai pe graba cu o seara inainte si/sau faptului ca am uitat sa iau o aspirina inainte de culcare.
Dupa 2 cafele si doua aspirine m-am culcat la loc, am mai dormit cateva ore si durerea de cap a trecut.

Asa ca am plecat la ora 14.00 din Bucuresti (noroc ca suntem in iunie si se intuneca dupa ora 21.00).

Bucuresti – Giurgiu nimic deosebit, doar am apreciat traficul auto redus din Bucuresti.

Coada mare de masini la intrarea pe pod, pe motiv de reparatie pod si circulatie pe o singura banda.
Insa fiind cu motocicleta m-a durut la basca, m-am strecutat cum am putut printre masini si TIR-uri si am ajuns la Ruse.

Pauza la OMV-ul de langa Byala pentru alimentare (in BG benzina este putin mai ieftina fata de RO) plus un Snicker’s si o Cola.

Pauza de-o tigara la iesirea din Kazanluk, inainte de a incepe urcare pasului Șipka.

04.jpg ( Size: 639.33k ) Number of downloads: 101


Drumul era relativ liber si total uscat, asa ca am putut sa ma bucur de noile anvelope.
Nu sunt nici vitezoman, nici nu imi place sa chinui motocicleta, insa acum este cu totul altceva, parca eram lipit de asfalt, atat la urcare cat si la coborare (senzatie pe care n-am avut-o nicicodata a Bridgestone).

Poate parea ciudat, insa mi s-a parut ca si frana de motor parca tine mai bine cu noile anvelope.

Initial in plan era si monumentul comunist de la Buzdludja, insa din lipsa de timp (plecat la ora 14.00 din Bucuresti) a ramas pe alta data.

La intrarea in Stara Zagora mi-am pus castile in urechi si am pornit GPS-ul ca sa ajung la hotelul unde avem rezervarea facuta.
Problema era ca nu prea auzem nimic in casti (nu erau castile cu care probasem GPS-ul cu doi ani in urma, inainte de pleca in Bosnia).
Am crezut ca sonorul GPS-ul era data la minim, insa am constat ca problema era la casti.

Pana la urma, am pus GPS-ul intr-o pozitie cat sa-l pot vedea pe geanta din fata mea si am ajuns cu bine la hotel.

Apoi un sprtiz (sticla mica de 330 ml) si o portie de coaste de porc au incheiat o zi frumoasa, cum n-am mai avut de aproape 2 ani.


Duminica, 28.06.2015
Stara Zagora – Yambol – Mokren – Kotel – Omurtag – Targoviste – Razgrad – Ruse - Bucuresti
422 km

Vroiam sa plec la ora 12.00 din Staraza Zagora (am mai vazut cate ceva din oras), insa a inceput sa ploua, asa ca am plecat pe la ora 13.00.

Am iesit pe autostrada A1 (Trakia) si am continuat alergarea spre Burgas.
Eram sub un nor din care mai curgeau niste stropi, insa nimic grav.
Chiar am constat la la 120 km/h pantalonii nici macar nu se udau.

Autostrada s-a termina repede.
Am iesit de pe ea la est de Yambol, adica exact pe drumul pe care ma intorceam de la turele facute in Turcia, in anii trecuti.
Pauza la alt OMV (mai la sud de Mokren) pentru alimentare, plus o Cola si un Sniker’s.

Dupa asta, incepe cea mai frumoasa bucata a drumului, pe la Kotel pana la Omurtag.
Asta este un drum care imi place foarte mult si pe care il parcurg totdeauna cu placere.

N-am apucat sa merg mai mult de vreo 15 km ca a inceput, fara semne prealabile, sa ploua destul de tare.
Am oprit, m-am echipat de ploaie stand in ploaie, dupa care am continuat alergarea.

Ocazie cu care am constat ca noile anvelope fac treaba buna si pe ploaie, chiar ofera o stabilitate si o senzatie de siguranta pe care n-am avut-o niciodata la Bridgestone.

Mi-a parut rau ca cea mai frumoasa bucata din drum am parcurs-o pe ploaie, insa nu este in fiecare zi 23 August.

Pauza langa Omurtag, cand am crezut ca ploaia s-a oprit si m-am insirat cu tot echipamentul la svantat.

05.jpg ( Size: 713.61k ) Number of downloads: 110


N-am apucat sa fumez o tigara ca a inceput iar sa picure, asa ca m-am reechipat de ploaie si am continuat alergarea spre Targoviste.

Pe la jumateate drumlui, prin acel mini-defileu, bulgarii au raschetat asfaltul.
Am contat ca anvelopele se comporta foarte bine si pe astfel de drum, partea fata este mult mai stabila iar roata doar danseaza putin, doar cat sa transmita o senzatie placuta.

Targoviste – Razgrad drum cam prost, asfalt valurit plus niste gropi.
Insa “coafura rezista” pentru ca aici am avut impresia ca noile anvelope parca sporesc si confortul celui de la ghidon (la suspensie n-am umblat).

Pauza la Razgrad.

06.jpg ( Size: 556.78k ) Number of downloads: 101


Sacul galben atarnat de ghidon este impermeabil si in el am pus ceea ce era perisabil (telefon, GPS, acte, tigari, etc).
Oricum, sacul o fost doar o măsură de precautie, deoarece in cutia din spate nu intra apa.

Spre Ruse, situatia era ploioasa, insa nu ma deranja absolut deloc.

07.jpg ( Size: 347.79k ) Number of downloads: 91


La Ruse, coada de masini si TIR-uri pe vreo 500 de metri inainte de sensul giratoriu de la vama.
Cand am ajuns in fata, politistul bulgar mi-a spus doar “Davai” si mi-a facut semn sa o tai spre vama.

Pana acasa nimic deosebit, dar putina ploaie pana pe la Calugareni.

Cam asta a fost.
Chiar imi era dor de o astfel de plimbare si sper sa mai fie si altele.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Speedy
post 29 Jun 2015, 14:49
Post #194


Membru donator


Group: Members
Posts: 916
Joined: 27 December 05
From: Anytown USA




Fain traseul, dar vremea putin cam ploioasa pentru gusturile mele.
Nici eu n-am reusit sa ajung pe serpentine cu mobra pe anul acesta si sper ca weekendul viitor sa imi permita vremea pentru o plimbarica, poate un Transfagarasan sau o Transalpina sau poate chiar amandoua.

Bafta si multi Km fara incidente smile.gif


--------------------
.... ... ....
Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001
Specialized Carve Expert
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 30 Jun 2015, 11:17
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




@Speedy

Intr-adevar, traseul este OK, la care se adauga faptul ca Bulgaria este mult mai OK fata de Romania pentru plimbare (trafic mai lejer, drumul trece prin mai putine localitati, etc).

Bafta si tie si cat mai multe plimbari.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 7 Jul 2015, 09:11
Post #196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




Sambata, 04.07.2015

Am facut ITP-ul, 80 Lei, in Fundeni, la Adi Star (http://www.adi-star.ro/).
Oamenii foarte de treaba, ca si acum 2 ani cand am trecut ultima data pe la ei.

Fara alta plimbare, pentru ca pe de o partea statea sa ploua (nu m-a plouat cat am mers cu motocicleta) iar pe de alta parte incepea Turul Frantei si nu vroiam sa pierd prima etapa.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 20 Jul 2015, 13:52
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




Sâmbătă, 18.07.2015
Miercurea Ciuc

Primul accident, după 5 ani de mers (probabil nu foarte mult) cu motocicleta.

Concret, am intrat ca un bou într-o intersecție în cruce fără să mă asigur temeinic.
Am văzut doar indicatorul de prioritate, fără să văd și indicatorul de prioritate doar pentru mers la dreapta, iar eu mergeam înainte.
Din dreapta mea a venit un Logan și accidentul a fost gata.
Norocul meu a fost că Loganul nu avea viteza prea mare.

Motocicleta a căzut pe partea dreaptă, eu pe capota Loganului apoi pe jos.
Având protecția pe mine (armura de Robocop de la Dainese) și genuncherele n-am pățit nimic.
Doar la laba piciorului drept am o mică jenă, insă având în vedere că tot timpul am putut pune piciorul jos înseamnă că osul nu a fost afectat.

În rest la genunchi, coate, cap, coloană, etc n-am nicio problemă, nici măcăr vreo vânătaie.

Pagubele de la motocicletă.
Carena de pe dreapta s-a spart și ghidonul s-a strâmbat foarte puțin.

262.jpg ( Size: 568.03k ) Number of downloads: 90
263.jpg ( Size: 396.07k ) Number of downloads: 96


Din fericire, radiatorul de lichid de răcire a scăpat fără nicio pagubă.
Norocul meu (prost să fi noroc că esti) a fost că lovitura a venit din dreapta, pentru că toba este pe stângă și nu cred că scapa neatinsă.

Ieri am venit călare pe motocicletă de la Miecurea Ciuc la Bucureși și n-am avut nicio problemă.

Loganul are capota puțin îndoită (deasupra emblemei), grila de radiator și geamul de la farul stânga sparte.

Inițial soferul Loganului a vrut să mergem la Poliție (îi era frică că nu vom completa bine formularul de constat amiabil), însă până la urmă a reusit să-l conving că nu are rost.
Dacă mergeam la Poliție, din cate știu, eu aș fi rămas fără permis.
Am completat constatul amiabil, mi-am recunoscut vinovăția și asta a fost.

Concluzii.
Prima este că sunt un bou.
Mai aveam vreo 3 minute de mers până la pensiune și deja mă bucuram că am ajuns la ora 18.00 în Miercurea Ciuc (detalii în altă postare) și că mai am timp să văd căte ceva prin oraș.
M-am relaxat înainte de terminarea drumului iar rezultatul nu a fost prea bun.

Echipamentul de protecția și-a făcut treba, mai ales genunchierele.
Cam așa arată acum.

264.jpg ( Size: 401.41k ) Number of downloads: 109
265.jpg ( Size: 445.95k ) Number of downloads: 95
266.jpg ( Size: 433.9k ) Number of downloads: 91


Se observă destul de bine din pozele de mai sus că am dat destul de bine eu ele de asfalt.
Dacă aș fi dat cu genunchiul neprotejat nu cred că îmi era prea bine.

Așadar, ca sugestie merită din plin aceste genunchiere.
Știu că sunt incomode și inestetice, însă mai bine să rămână genunchiul întreg.

În context, mă mir tot timpul când văd pe strada (mai ales pe moto de viteză) diverși meseriași doar în tricou și pantaloni scurți (cască au toți).

Așadar, grijă mare că pentru că nu e de glumă.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 20 Jul 2015, 13:56
Post #198


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.557
Joined: 19 November 07
From: când în când




nu uita de slapi.

Ce sa zic, naspa ca a fost, bine ca a fost lejer.
Da, ramaneai fara permis, daca mergeati la politie.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 20 Jul 2015, 13:58
Post #199


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Mare noroc ai avut si poti sa te consideri fericit pentru asta.
Multa bafta in continuare.....si atentie sporita!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 20 Jul 2015, 14:26
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




Intr-adevar, am avut noroc in primul rand pentru ca Loganul nu avea viteza prea mare.
Nu vreau sa ma gandesc la alte scenarii.

Am fost ieri dimineata la Catedrala Ortodoxa din Miercurea Ciuc si am aprins o lumanare.

Voi incerca pe viitor sa fie mai atent.
Problema este ca am intrat ca un bou in intersectie, fara sa ma uit, doar bazandu-ma pe faptul ca am prioritate (care de fapt nu o aveam).

Iar atunci cand esti pe motocicleta n-ai niciodata prioritate sau verde la semafor, tot timpul trebuie sa te asiguri ca traficul iti permite sa inaintezi.

Dupa cum se vede, la teorie stau bine insa practica ma omoara.

Sper sa nu mai fie cazul de astfel de postari.

This post has been edited by gibonu: 20 Jul 2015, 14:28


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 21 Jul 2015, 06:56
Post #201


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Imi pare rau de cele intamplate!

QUOTE
M-am relaxat înainte de terminarea drumului iar rezultatul nu a fost prea bun.

As sublinia si eu acest aspect! Mi s-a intamplat si mie dupa drumuri (relativ) lungi sa am o senzatie de relaxare/detasare in ultima etapa, pe ultimii kilometri.
Numai bine s-o dai cu oistea-n gard! sad.gif Chiar si "gardul" din expresie sugereaza cumva ca esti in preajma destinatiei, unde o zbarcesti "ca tiganu' la mal".
Bine ca s-au zdrelit doar genunchierele! Acum au dobandit "patina"! smile.gif



--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 21 Jul 2015, 10:28
Post #202


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Ma bucur pentru tine ca ai invatat lectia motociclistlui cu daune minime. Unul dintre baietii mei are aceeasi pasiune si stau mereu cu inima-n git si-i fac capu' mare ori de cite ori pot. Realizez ca umblatul pe motor ofera mult mai multe satisfactii, dar sint permanent constient de reversul medaliei. Conservarii sint mult mai protejati. Iti urez jdemii de kmp fara alte evenimente!


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 21 Jul 2015, 11:27
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




@adi_ar

Cel putin in teorie, omu' cat traieste invata.
Cu ocazia accidentului de la Miercurea Cuic am invatat (si sper sa tin minte de acum inainte) ca drumul se termina dupa ce ai trecut de gardul in care nu trebuie sa dai cu oistea.

@corbex

Multumesc pentru urare.
Intr-adevar, exista reversul medaliei atunci cand nu depinde de tine, insa situatiile astea sunt mai rare.
In majoritatea cazurilor, cel de la ghidon este de vina (viteza, neatentie, teribilism, etc) si nu alti factori externi.
Motocicleta nu se accelereaza singura, nu intra singura in intersectie fara sa se asigure, nu depaseste singura aiurea, etc.

Referitor la fiul tau, sper ca pleaca de acasa bine echipat si ca poarta genunchiere.
Ai vazut in pozele de mai sus cat de utile sunt acele genunchiere.

Daca la protectia de la brau in sus este o intreaga discutie pe tema protectie simpa vs geaca cu protectii inclusa, diversi producatori, diverse preturi sau diverse preferinte, la genunchiere este simplu.

Nu costa o avere insa ajuta enorm.

Insist pe aspectul asta pentru ca vad destul de rar pe strada motociclisti care sa poarte aceste genunchiere.

This post has been edited by gibonu: 21 Jul 2015, 11:37


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 25 Jul 2015, 13:48
Post #204


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Intr-adevar ar fi fost bune genunchierele si pentru mine de vreo 3 ori cand am dat cu genunchii pe jos... Azi, dupa multi ani chiar simt ca genunchii nu mai functioneaza normal... Asta e. Ma bucur ca n-ai patit mare lucru. Am cazut si eu chiar in fata scarii dupa vreo 500 de kilometri.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 27 Jul 2015, 10:59
Post #205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




QUOTE(vis-a-vis @ 25 Jul 2015, 15:48)
Intr-adevar ar fi fost bune genunchierele si pentru mine de vreo 3 ori cand am dat cu genunchii pe jos... Azi, dupa multi ani chiar simt ca genunchii nu mai functioneaza normal...


Da, cam nasol sa ai deja probleme cu genunchii.

Cat despre genunchiere, poate ajuta si pe altii povestea trista pe care am auzit-o (de la un apropiat al celui accidentat).

In Bucuresti, pe strada cu ambasada Chinei, un motocilist mergea cu vreo 30-40 km/h.
Ghinonul lui a fost ca dintr-o masina parcata pe maginea strazii s-a deschis usa stanga fata, iar muchia acelei usi l-a lovit pe motociclist fix in rotula piciorului drept.

Rezultatul a fost nasol rau de tot: rotula sparta, stat la Urgenta vreo 2 saptamani doar pe morfina pentru ca rotula era atat de grav afectata incat nu se putea interveni, apoi nu stiu cate operatii, tije, surbururi, recuperare, etc.

Daca ar fi avut genunchiere, cu siguranta nu s-ar fi ajuns la ceea ce am descris mai sus.

De subliniat ca a fost un accident stupid, fara viteza, neacordare de prioritate, etc.

Cel putin pe mine m-a speriat rau de tot povestea asta in 2009 cand m-am apucat de mers cu motocicleta si de atunci n-am mers niciodata fara genunchiere.

Ca fapt divers, singura data cand n-am avut genunchierele am cazut cu scuterul unui turc (septembrie 2011) insa atunci sigurele pagube au fost oglinda si carena scuterului.

QUOTE(vis-a-vis @ 25 Jul 2015, 15:48)
Am cazut si eu chiar in fata scarii dupa vreo 500 de kilometri.


Nasol.
Asadar, nu sunt singurul care s-a relaxat inainte de finalul turei.

Poti sa ne dai ceva detalii, ca sa nu mai pateasca si altii astfel de situatii.

Multumesc.




--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 29 Aug 2016, 12:49
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




S-a cam pus prafu’ pe aici.

Din motive de ture cu bicicleta, plecat prin alte locuri si ingrijit caini, anul asta sezonul moto a inceput prin iunie.
Plus ca am zis sa fac o optimizare a valabilitatii RCA-ului, care acum este valabil pana pe 03.12.2016 (sper ca vremea in noiembrie sa fie OK).

Revizia (ulei, filtre, etc) la Bavaria m-a costa vreo 550 Lei, fara nicio alta problema.
Uleiul il aveam de la inceputul lui 2014 iar in 2015 motoreta n-a mai trecut deloc pe la service.

Din iunie pana acum au fost doar niste plimbari de o zi, de vreo doua ori DJ 303, Sarulesti Gara – Valea Argovei – Frasinet – Manastirea.
Chiar este un drum frumos, trece pe langa multe lacuri, mai are o curba, o urcare, n-ai timp sa te plicitistesti. Plus asfaltul coala de hartie.

Saptamana trecuta a mai fost o plimbare pe drumul de mai sus, continuata spre Calarasi apoi retur prin Bulgaria, pe la Silistra si Ruse.

Ieri, o plimbare scurta Bucuresti – Targoviste – Ploiesti – Bucuresti.
Nimic deosebit, insa cand sa plec a aparut o problema, foarte ciudata cel putin din punctul meu de vedere.

De multi ani am manometru in cutia motocicletei si inainte de fiercare plecare verific presiunea in anevelope.
Ieri fata era OK, la 2,2 atmosfere, insa spatele avea doar 0,5 atmosfere (in mod normal ar fi trebuit sa aibe 2,4 atmosfere).
Prima data am crezut ca s-a defectat manometrul, insa dupa mai multe incercari, tot 0,5 atmosfere arata.

Anvelopa nu parea intepata de nimic, asa ca am zis sa fac o incercare, sa o umflu la 2,4 atmosfere si sa vad daca se dezumfla.
A trebuit sa bag cateva sute de pompe, pentru ca in afara de pompa pe care o am (un SKS de bicicleta cu doua pistoane) n-am gasit altceva.

A durat ceva pana am ajuns la 2,5 atmosfere (am mai pus si de la mine), am mai frecat-o o ora pe langa motocicleta si surpriza: roata era perfect umflata la 2,5 atmosfere, nu pierduse nimic.

Am plecat, insa cam cu morcovu-n cur si cu speranta ca nu se va dezumfla de la mers, greutate, etc.
Prin Voluntati am mai facut o verificare si totul era bine, crescuse putin presiune la 2,7 atmosfere.
Am lasat-o asa, am facut toata plimbarea si roata a fost OK.

Acum, dupa minte mea, cred ca am un por miniscul in camera prin care roata se dezumfla in timp indelungat (o saptamana in cazul de fata).
Daca a mai avut cineva astfel de experiente, il rog sa nu ezite.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 29 Aug 2016, 12:52
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




sa nu piarda prin valva, au mai fost cazuri.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 29 Aug 2016, 12:55
Post #208


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ai tep, sarmulita, Wagner, cui sau holtzsurub. Când se misca mai scapa aer. O sa se largeasca in timp si de la o saptamana, vei pompa la doua zile sau chiar zilnic biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 29 Aug 2016, 12:55
Post #209


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Am avut eu, la bicicleta. Am scos camera, am umflat-o ca lumea si am pus-o in cada. Intr-un tirziu s-a dat de gol. Mai poate pierde aer pe la valva. Garnitura de etandare se mai aseaza prost.

This post has been edited by corbex: 29 Aug 2016, 12:56


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 29 Aug 2016, 13:11
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.000
Joined: 29 May 06




@b76bgaarh

Metoda clasica, cu putina saliva pe valva n-am aplicat-o.
Oricum, n-avea la mine nici cheie de ventil si nici capac metalic cu cheie in cap (d-asta am acasa, la bicicleta).

@vis-a-vis
Cel mai probabil cred ca este cu spui tu. Porul mic de care vorbeam.
Oricum, daca o mai gasesc dezummflata odata ma apuc sa dau roata jos si rezolvat problema.

@corbex
Vedem zilele viitoare cum se prezinta situatia.

Multumesc frumos pentru raspunsuri.

29 Aug 2016, 18:21:
In alta ordine de idei, despre zeama antipana de la Slime stie cineva ceva (cum se comporta, afecteaza in vreun fel stabilitate, alte detalii).
Asta e zeama: http://www.slime.com/us/products/bike/seal...ube-sealant.php

La bicicleta am de 2 ani zeama d-asta si sunt foarte multumit de ea.
O singura data am facut pana, am bagat cateva pompe si aia a fost.

Multumesc.



This post has been edited by gibonu: 29 Aug 2016, 16:21


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 5 6 7 8 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th May 2024 - 03:45
Forum Renault