DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vot deficiente Logan, Pentru posesori.

Votati deficienta cu ponderea cea mai mare.
 
Zgomot din compartiment motor (motor, cutie, A/C, ambreiaj, electroventilator, etc.) [ 73 ] ** [31.33%]
Zgomot esapament [ 6 ] ** [2.58%]
Deficiente instalatie climatizare (eficienta redusa, etanseitate, etc.) [ 4 ] ** [1.72%]
Confort scazut [ 8 ] ** [3.43%]
Instabilitate la viteze mari si vant [ 16 ] ** [6.87%]
Eficienta redusa si nesiguranta la franare [ 18 ] ** [7.73%]
Consum mare in raport cu specificatiile tehnice [ 7 ] ** [3.00%]
Alte deficiente [ 26 ] ** [11.16%]
Calitatea proasta a serviciilor de vanzari, garantie si service [ 24 ] ** [10.30%]
Posesori fara reprosuri [ 51 ] ** [21.89%]
Total Votes: 233
Guests cannot vote 
f_ionik
post 23 Jun 2005, 21:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 10 August 04




Deoarece topicul despre zgomote si vibratii a depasit un numar considerabil de posturi, fapt ce il face greu de sintetizat, propun efectuarea unui sondaj care sa arate ponderea nemultumirilor posesorilor de Logan care acceseaza acest forum.

Ar fi interesant daca moderatorii ar gasi o posibilitate prin care sa se poata vota mai multe deficiente de catre un posesor sau deschiderea mai multor sondaje pentru fiecare categorie in parte. De asemenea, daca nu am postat unde trebuie, rog moderatorii fie sa mute acest topic, fie sa-mi comunice unde ar trebui sa-l initiez.

Asa s-ar putea vedea adevarata valoare a "unor masini" din aceasta gama.

Am facut aceasta propunere deoarece ma confrunt cu 7 din 9 deficiente semnalate si am semnale neoficiale din service-uri ca sunt foarte multe masini cu aceste probleme.

This post has been edited by f_ionik: 23 Jun 2005, 21:51


--------------------
Dacia Logan Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 23 Jun 2005, 22:04
Post #2


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Cu parere de rau, nu pot sa votez. E foarte greu.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 23 Jun 2005, 22:05
Post #3


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Bre bre bre,,deja belele?
PAi era un poll pe undeva cu belele pana in x km si ce belele!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 23 Jun 2005, 22:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




Personal am facut un drum Pitesti-Bucuresti cu max. 110km/h si am fost cam dezamagit de zgomotul din masina: motor, vant, suspensie. In rest, lipsesc o gramada de maruntisuri care sa-ti ofere mai mult confort.

Edit: masina era Ambition

This post has been edited by thunder: 23 Jun 2005, 22:17


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 23 Jun 2005, 22:45
Post #5


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan





Cu toate ca as fi putut vota la fara reprosuri,am ales alte deficiente si pentru ca m-am gindit la lipsa materialelor izolatoare fonic(sunt din cele ieftine,fara prea mare eficienta si foarte putine)motiv pentru care masina este zgomotoasa in interior(fata de alte marci)pasagerii auzind unele vibratii,batai si rezonante la anumite turatii ale motorului.........in rest e OK(din punctul meu de vedere).


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghost
post 24 Jun 2005, 00:53
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 10 March 05




Am votat esapament ca ala face cel mai mult zgomot dar apoi mi-am dat seama ca vina reala o poarta lipsa materialelor fonoizolante...
In rest, din privinta asteptarilor, nu prea am ce-i reprosa.

This post has been edited by Ghost: 24 Jun 2005, 00:55


--------------------
Dacia Logan Preference 1.6 - -
"Vae Victus!"
"You should take help when offered. But I found that help offered when not needed is usually no help at all..."
Kain
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sclaud
post 24 Jun 2005, 12:27
Post #7


Status: activ


Group: Members
Posts: 480
Joined: 24 July 04
From: Brasov




Am votat "cu franele" pentru ca mie mi se pare asta ca fiind cea mai mare problema dintre cele insirate. Probabil ca la versiunea Ambition o fi ceva mai bine "la capitolul frane" dar asta nu inseamna ca ar fi trebuit sa neglijeze restul variantelor. M-am lovit de problema aceasta (cu franele de tot rahatul) si este foarte - extrem de grava !!! (problema la care concura evident si cauciucurile de toata jena)


--------------------
none none 2019 - BV-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_el
post 24 Jun 2005, 20:05
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 6 May 05
From: Bucuresti




Problema mea arzatoare este cea cu zgomotul din habitaclu atunci cand atingi 3000 de ture si pana la 3500-3700 cand golanul tace si se comporta exemplar.Ar mai fi problema insonorizarii portierelor.Azi am vazut ca nu au absolut nimik pe interior.Pur si simplu e o tabla vopsita.Auzi pretentii pe capul nostru...insonorizare la DOAR 8000 de euro cool.gif

This post has been edited by dany_el: 24 Jun 2005, 20:09


--------------------
DACIA LOGAN LAUREATE FICUS 1.6 - B-XX-UYJ
Am Logan...deci am probleme???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 24 Jun 2005, 20:13
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Perfect de acord cu Obscuru. O singura data a trebuit sa franez la limita, m-am dus sanie si mi-a fugit fata spre stanga. Cred si sper ca s-ar ameliora problema prin schimbarea cauciucurilor.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_el
post 24 Jun 2005, 20:25
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 6 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(C.M. @ 24 Jun 2005, 21:13)
Perfect de acord cu Obscuru. O singura data a trebuit sa franez la limita, m-am dus sanie si mi-a fugit fata spre stanga. Cred si sper ca s-ar ameliora problema prin schimbarea cauciucurilor.
*


Foarte bine punctat.Atentie la cauciucuri.Franele par ok dar cauciucurile cu care vin loganurile sunt varza.Am franat brusc si pe ud si pe uscat si a fosta aproape la fel...sanius. mad.gif


--------------------
DACIA LOGAN LAUREATE FICUS 1.6 - B-XX-UYJ
Am Logan...deci am probleme???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
J o h n n y
post 24 Jun 2005, 21:43
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 12 April 05
From: Cluj




Zgomotele care sa aud in masina de la o anumita turatie, cam asta ar fi problema... rolleyes.gif


Ups, sorry Ake! blush.gif Am corectat...

This post has been edited by Johnny_Bravo: 24 Jun 2005, 22:28


--------------------
Ford Focus 2 TDCI 2005 Ghia 109 CP
Simplicity is the ultimate sophistication!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 24 Jun 2005, 21:55
Post #12


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Aviem di tati!
Topicuri de cauciucuri, de frane, de ce vreti voi. Va rog sa va limititati la justificarea votului.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheghe
post 24 Jun 2005, 21:56
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 24 May 05
From: Campina, PH




Am votat zgomotul facut de espament, de fapt (inclin sa cred) zgomotul de rezonanta al acestuia e problema.
Privitor la franare sunt f. multumit dar probabil cauciucurile Michelin made in U.K si ABS-ul sunt de vina.

This post has been edited by gheghe: 24 Jun 2005, 21:58


--------------------
Dacia Logan Ambition - PH 99 xxx
Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_ionik
post 25 Jun 2005, 22:13
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 10 August 04




QUOTE(asarban @ 23 Jun 2005, 22:05)
Bre bre bre,,deja belele?
PAi era un poll pe undeva cu belele pana in x km si ce belele!
*



Initial nu stiam daca exista un topic similar.
Oricum, din tot ce am vazut, nici unul nu este suficient de detaliat si in masura sa formeze o opinie.


--------------------
Dacia Logan Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 28 Jun 2005, 14:48
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Si eu tot cu materialele fono-izolante am niste doleante...


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 30 Jun 2005, 12:42
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Altele: centura care scartaie, luneta patata din fabricatie, radio cu intreruperi, calculator care se reseteaza din senin si mai sunt destule.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxiK
post 30 Jun 2005, 12:54
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 346
Joined: 10 May 05




la banii pe care i-am dat nu am ce sa reprosez, mai putin "caucioacele" (montana) pentru ca putea monta ceva mai bun.


--------------------
dacia logan laureate1.6 - B 37 KNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 30 Jun 2005, 13:36
Post #18


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.703
Joined: 1 November 04
From: sat




Alte celea, adica: materiale de proasta calitate la interior (mi-au crapat clantele), insonorizare cvasi-inexstenta, izolare termica lipsa, protectie anticoroziva minima, cutie lenesa in treptele 1 si 2.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_ionik
post 5 Jul 2005, 22:08
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 10 August 04




On-topic: Unde sunt ceilalti 750 de posesori de Logan?

Off-topic:
Sony,
Intreruperile la radio provin de la functia AF. Comutarile de pe o frecventa pe alta se fac cu o intrerupere a semnalului.
Dezactiveaz-o in oras (unde nu ai nevoie de ea) si nu vei mai avea astfel de probleme.


--------------------
Dacia Logan Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 6 Jul 2005, 10:21
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Am votat zgomote din compartimentul motor, de la ambreiaj am inteles, pentru ca implica si proasta izolare fonica a habitaclului - si nu numai dinspre compartimentul motor. Dar as fi avut ceva de zis si de durduitul evacuarii si de franele de care incep sa ma indoiesc... Adica la viteza mica sunt OK. Insa la 70-80 km/h ai senzatia de ineficienta. Adica nu se opreste chiar asa cum apesi frana. Poate peste 110 tre' s-o tii stransa la podea vreo 42m sau cati au zis aia la ADAC parca... Apropos, am gume Kormoran, si la inceput chiar au functionat... ca placebo...
Dar ce sa zic, masina merge, trag de ea ca am nevoie, dar mai cu simt asa, a costat 6700 E, stiam foarte bine ce cumpar, in general sunt multumit de ce am primit in schimbul banilor. Este deranjanta insa lipsa de profesionalism (inca) a unor din lantul Dacia//Utilizator. Mai iau aminte la ce se scrie pe forum ca sa nu intru in panica si nu ma las surprins: stiam ca o sa inceapa sa scartaie suportul de la centura pasagerului, stiam ca baga aer cald cand dai pe rece de la tevile de sub bord, etc.
S-auzim de bine

This post has been edited by Victorine: 6 Jul 2005, 11:32


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CosminM
post 6 Jul 2005, 10:48
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 24 January 05
From: Sibiu




Am votat Alte deficiente care ar fi: Isonorizare lipsa , Cauciucuri slabe , Eficienta scazuta AC + sistemul de aerisire fara filtrare , mici scartaieli prin habitaclu etc(astea imi vin in minte acum). Probabil ca rezolvarea lor ar fi dus la un pret mai mare sad.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 - SB.......
În momentele dificile ale vieții trebuie să ridici capul, să scoți pieptul în față și să spui cu hotărâre: "Acuma chiar că am pus-o!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 6 Jul 2005, 11:48
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Am 5000km si nu am avut nici o problema pana acum. Votez totusi la urmatoarele categorii:

- Zgomot din compartimentul motor: La orice masina motorul face zgomot (cu exceptia celor electrice), dar parca n-as vrea sa-l aud in toata splendoarea lui. Peste 3000 de ture cd-ul devine inutil; sigur ca pot sa-l dau mai tare, dar vreau o limita de siguranta acustica la care sa pot auzi din afara claxoane, zgomote din masina si daca motorul merge rotund sau nu etc.

- Calitate proasta a serviciilor: Desi cei de la service au fost amabili, e inadmisibila povestea cu alarmele agreate, in conditiile in care alarmele Dacia nu se gasesc mai nicaieri (doar pe comanda, dureaza cateva saptamani etc.). Iar dealerii Dacia de ce monteaza alte alarme, fara macar sa-ti spuna povestea cu garantia (adica de ce le permite Dacia, pot sa faca ce la taie lor capul la masina)?

- Nesiguranta la franare: Desi am ABS, frana nu mi se pare sigura. La franare liniara e OK, daca franezi brusc din prima iar e OK. Dar daca incepi sa franezi usor, si pe urma te trezesti ca vrei sa franezi brusc (fara sa apesi a doua oara), aleluia. Despre cauciuri s-a zis deja totul, dar merg foarte atent ca nu le ating limitele. Iar cand o sa fie bani o sa fac upgrade la Continental sau Pirelli. Am fost la service cu franele si au zis ca sunt foaarte bune dupa ce le-au verificat pe stand; merci frumos!

- Calitate proasta a vopselei: Am niste tufe pe strada si au lasat urme de parca ar fi sarme, nu crengute. De fiecare data cand ies de la spalatorie stau si numar zgarieturile.

(Si o jumatate de vot, cu ezitari, primiteste troncanitul usilor si geamurilor - e adevarat ca doar la gropi...)


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danbogdan
post 7 Jul 2005, 08:14
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 5 August 04




Am votat pentru zgomotele din compartimentul motor. Cred ca aici se poate include si insonorizarea aproape inexistenta. Despre frane, desi am Montana (si ABS deoarece am Ambition), nu as putea zice ca sunt ineficiente, dar este evident ca alte anvelope ar face treaba mai buna. Oricum Montanele astea nu se pot compara cu cele de pe DSN. Modul de functionare a franei (cursa, eficienta etc,) este identic cu DSN. O alta deficienta este lipsa filtrarii la sistemul de ventilare-AC. In rest este OK, nu prea am ce sa zic.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B 04 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 8 Jul 2005, 17:33
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(f_ionik @ 5 Jul 2005, 23:08)
Sony,
Intreruperile la radio provin de la functia AF. Comutarile de pe o frecventa pe alta se fac cu o intrerupere a semnalului.
Dezactiveaz-o in oras (unde nu ai nevoie de ea) si nu vei mai avea astfel de probleme.
*


Daca o dezactivez in oras uit sa o activez cand plec. Totusi cred ca nu ar trebui sa se intrerupa.
Alte deficiente: zgomote in usa stanga, geamuri care se duc spre fata cand le cobor, volan stramb, usa torpedou stramba, lipsa plastic scaun.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 8 Jul 2005, 21:30
Post #25


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




Am votat contra serviciilor de la daeleri, garanție etc. Mai au multe pînă să ajungă la nivelul la care sînt alții! Din păcate pentru noi, sponsorii. sad.gif
Mașinii mele nu am nimic a-i reproșa, deocamdată. Mai mult, știu și ce am cumpărat, iar așteptările mele sînt direct proporționale cu prețul plătit. Să fim serioși, mașina e bună. Un posesor de DSN (ceva mai sus) spunea că e zgomotoasă pe la 100-110 la oră... aiurea! Față de DSN și Solenza e fulg, flăcău. 04.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 10 Jul 2005, 20:45
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




QUOTE(dany_el @ 24 Jun 2005, 20:05)
Problema mea arzatoare este cea cu zgomotul din habitaclu atunci cand atingi 3000 de ture si pana la 3500-3700 cand golanul tace si se comporta exemplar.
*



Asta este si problema mea.


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Jul 2005, 22:27
Post #27


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu unul nu prea am gasit cu ce sa votez...
Unele dupa parerea mea se incadreaza suficient de bine in clasa de pret (inclazirea AC, etanseitatea, stabilitatea, confortul - trebuie avut in vedere a nu se compara totusi cu masini care sunt cu cel putin 50% mai scumpe...)
Altele sunt toate la un loc (zgomot/insonorizare, consum mare), insa partial rezolvabile unele dintre ele - cea cu insonorizarea...
Insa eu cred ca poate mai interesant ar fi cauzele acestor deficiente...
La unii vibreaza pedala de ambreiaj in deccelerare (desi eu nu inteleg ce cauta piciorul pe pedala de ambreiaj in deccelerare = frana de motor). de ce vibreaza? Pentru ca este pe cablu, si in contact cu motorul. Vibreaza motorul, vibreaza si pedala. Daca era hidraulic ambreiajul, nu mai aparea aceasta problema (si nici cea de deplasare a pedalei de la EuroNcap)
La unii vibreaza pedala de acceleratie. Iarasi din cauza motorului. Pedala de acceleratie este pe cablu, si nu pe potentiometru. cand vibreaza motorul, vibreaza si pedala...
La altii vibreaza schimbatorul. Pai daca este cu priza directa cu levier direct pe cutie. Poate daca ar fi fost pe cablu, ar fi vorbit de cu totul si cu totul alta situatie...
Unora li se pare ca nu trage. Evident ca la catalizatorul ala cat o chifla japoneza, nu se poate face o injectie de combustibil corespunzatoare unei atitudini mai "nervoase". chesti de reduceri de preturi si la catalizator...
La altii e prea zgomotasa. In afara de insonorizarea de 3,5 lei ROL, se mai adauga si tabla subtire (cu rol redus in insonorizare), se mai adauga si bordul de plastic chior care are rol 0 (zero) in insonorizare caci nu este nici masiv si nici captusit cu materiale fonoabsorbante, plus ca nu este nici inchis in partea inferioara.
Unii zic ca motorul este zgomotos. Evident ca-i zgomotos, pentru ca nu este plin de solutii silentioase si "scumpe". Pornind de la tachetii cu patina, tracand pe la camasile in bloc direct, si pe la injectoarele alea de fac ca niste motoare diesel fiecare, ajungand pana la numarul minim de senzori utilizat si la bobine de aprindere fara depistare de faza, la echilibrarea deficitare a ansamblului motor (motorul la mine suna inca "strans" desi poate ca ar fi trebuit sa-si mai dea drumul dupa 6000 km, dar s-ar putea aici sa fie de vina si uleiul) la care se lipeste si o suspensie pendulara cam rigida, plus un mod cam "zgomotos" de prindere a accesoriilor (alternator, compresoare AC si DA)
Altii zic de pozitia relativ incomoda a pedalelor. pai normal, ca este dificila reglarea unor pedale pe cabluri. Ca din cauza ambreiajului pe cablu, pedala de ambreiaj are cursa lunga si de aici rezultatul mediocru al pozitionarii celorlalte pedale (cu cursa mai scurta)
Si pe langa astea o serie de ale lucruri mici si deranjante precum: reglajul din fabrica a contactorului de frana, bancheta spate nerabatabila si cu spatarul nerigidizat (ca ar fi fost prea scump un spate rigid la bancheta...), lipsa releelor pe circuite importante (lumini), sistem de franare prea "asistat" (cursa scurta a pedalei), lipsa filtrului de polen, cutie de viteze improprie acestui tip de autoturism (deficitar etajata), culoarea bordului un pic cam deschisa, deranjanta pe soare ca se reflecta in parbriz, sistemul de balama al portbagajului (cu arcuri prea tari la sfarsit de cursa, si care mananca din spatiu), pozitionarea rotii de rezerva, pozitie care produce pierdere de spatiu, scaune care scartzaie iarna, mai ales datorita captuselii de vinil (la cate masini ati mai vazut asa ceva?), la fel si schimbatorul de viteze scartzaie la rece, afisajul digital care are oarece problema in zilele calduroase (de altfel ca orice afisaj digital...), plasticela de pe usa au in zona manerului o textura ce predispune la acumularea mizeriei, plus ca manerele alea sunt meschine rau, problemele cu stergatoarele (lipsa baleierii la 'sprituirea' parbrizului si suprapunerea deficitara a stergatoarelor), pozitionarea deficitara a capacului torpedoului (din cauza arcului prea puternic de la intrerupator), scutul motorului mai subtire ca la DSN, si cu tendinta de vibratie (ar trebui puse niste garnituri antivibratie pe suruburi), modul absolut debusolant de actionare a aerotermei (pe invers), plansa bordului "neterminata" in zona inferioara centrala, lipsa volanului reglabil pe inaltime, pozitionarea butonului de claxon in capul manetei si nu pe volan, utilizare de "cui percutor" la yala de inchidere a usilor in loc de "ureche", manerele exterioare mai putin propice operatiunilor de descarcerare (nu se poate introduce levierul prin ele), manerele de viraj fixe, nerabatabile (nu stiu cat se conformeaza cu normele la accident), arcul de la usita busonului de benzina neasigurat, oglinzile iesite din gabarit, CX-ul mare (deci si consum pe masura) etc.

Dar trebuie recunoscute si ceva veleitati acestei masini:
Prima, si cea mai importanta, fara discutie, pretul.
Dupa care urmeaza, intr-o ordine aleatoare, cum imi vin in minte: volumul portbagajului, pozitia inalta de condus (ce usureaza coborarea din masina), volumul habitaclului, accesul rapid si facil la consumabilele din zona motorului, sistemul audio "bunicel", un tren de rulare bunisor, parasolare care pot fi coborate cu ambele maini (ia incercati asta pe o Skoda octavia, sa vedeti ce spume o sa aveti), vizibilitate buna (mai putin montantii laterali spate), lipsa relativa de zgomote parazite (zdranganeli, scartaieili), servodirectia suficient de buna, protectia saxofonului superioara celei de DSN si SLZ, centuri de siguranta reglabile pe inaltime, garda la sol buna, pozitionarea casetofonului "la indemana", greutatea redusa (ce o ajuta oarecum pe teren accidentat).

Si ambele liste cred ca ar putea continua...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 10 Jul 2005, 22:47
Post #28


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




eu nu am logan, dar am condus o gramada masina firmei+ca am mai mers si cu altele. am votat deficiente la instalatia de climatizare pt ca acele "guri de aerisire" de pe bord (care directioneaz aerul) nu inchid etans.


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 11 Jul 2005, 11:38
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Excelenta analiza Klaus ! Ca de obicei de altfel.

Treaba aia cu filtrul de polen ma bantuie si pe mine rau de tot...


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Jul 2005, 21:41
Post #30


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




In urma unei zile de "carausie" am constatat ca e cu probleme sa faci bancheta (spatarul) rabatabila. Si anume este mai lata decat spatiu intre "cotierele" usilor spate. Merge facuta rabatiabila fie prin ridicarea sezutului banchetei spate, astfel incat spatarul sa intre sub "cotiere", fie prin realizarea banchetei din 3 segmente (2 fixe pe lateral si unul pe centru rabatabil - solutie extrem de scumpa).
Cred ca pe sedan nu vom vedea prea curand o bancheta rabatabila in adevaratul sens al cuvantului.
Pentru cei interesati, lungimea maxima a unei placi care intra de la torpedou pana in portbagaj (cu scaunul pasagerului dat pe spate) este de 2,65 - 2,70 m. Cu putina ambitie intra si un profil de rigips de 3 m usor bagat sub torpedou si pus in diagonala.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 22:37
Forum Renault