Vot deficiente Logan, Pentru posesori.
![]() ![]() ![]() |
Vot deficiente Logan, Pentru posesori.
f_ionik |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 10 August 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Ambition
|
|||
Ake |
![]()
Post
#2
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Cu parere de rau, nu pot sa votez. E foarte greu.
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
asarban |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Bre bre bre,,deja belele?
PAi era un poll pe undeva cu belele pana in x km si ce belele! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
thunder |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti ![]() |
Personal am facut un drum Pitesti-Bucuresti cu max. 110km/h si am fost cam dezamagit de zgomotul din masina: motor, vant, suspensie. In rest, lipsesc o gramada de maruntisuri care sa-ti ofere mai mult confort.
Edit: masina era Ambition This post has been edited by thunder: 23 Jun 2005, 22:17 |
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
osirus |
![]()
Post
#5
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
Cu toate ca as fi putut vota la fara reprosuri,am ales alte deficiente si pentru ca m-am gindit la lipsa materialelor izolatoare fonic(sunt din cele ieftine,fara prea mare eficienta si foarte putine)motiv pentru care masina este zgomotoasa in interior(fata de alte marci)pasagerii auzind unele vibratii,batai si rezonante la anumite turatii ale motorului.........in rest e OK(din punctul meu de vedere). |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
Ghost |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 March 05 ![]() |
Am votat esapament ca ala face cel mai mult zgomot dar apoi mi-am dat seama ca vina reala o poarta lipsa materialelor fonoizolante...
In rest, din privinta asteptarilor, nu prea am ce-i reprosa. This post has been edited by Ghost: 24 Jun 2005, 00:55 |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.6
- - "Vae Victus!"
"You should take help when offered. But I found that help offered when not needed is usually no help at all..." Kain |
|
Sclaud |
![]()
Post
#7
|
Status: activ Group: Members Posts: 480 Joined: 24 July 04 From: Brasov ![]() |
Am votat "cu franele" pentru ca mie mi se pare asta ca fiind cea mai mare problema dintre cele insirate. Probabil ca la versiunea Ambition o fi ceva mai bine "la capitolul frane" dar asta nu inseamna ca ar fi trebuit sa neglijeze restul variantelor. M-am lovit de problema aceasta (cu franele de tot rahatul) si este foarte - extrem de grava !!! (problema la care concura evident si cauciucurile de toata jena)
|
--------------------
none
none
2019
- BV-XX-XXX
|
|
dany_el |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 6 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Problema mea arzatoare este cea cu zgomotul din habitaclu atunci cand atingi 3000 de ture si pana la 3500-3700 cand golanul tace si se comporta exemplar.Ar mai fi problema insonorizarii portierelor.Azi am vazut ca nu au absolut nimik pe interior.Pur si simplu e o tabla vopsita.Auzi pretentii pe capul nostru...insonorizare la DOAR 8000 de euro
![]() This post has been edited by dany_el: 24 Jun 2005, 20:09 |
--------------------
DACIA LOGAN
LAUREATE FICUS 1.6
- B-XX-UYJ Am Logan...deci am probleme???
|
|
Manuel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Perfect de acord cu Obscuru. O singura data a trebuit sa franez la limita, m-am dus sanie si mi-a fugit fata spre stanga. Cred si sper ca s-ar ameliora problema prin schimbarea cauciucurilor.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
dany_el |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 6 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(C.M. @ 24 Jun 2005, 21:13) Perfect de acord cu Obscuru. O singura data a trebuit sa franez la limita, m-am dus sanie si mi-a fugit fata spre stanga. Cred si sper ca s-ar ameliora problema prin schimbarea cauciucurilor. Foarte bine punctat.Atentie la cauciucuri.Franele par ok dar cauciucurile cu care vin loganurile sunt varza.Am franat brusc si pe ud si pe uscat si a fosta aproape la fel...sanius. ![]() |
--------------------
DACIA LOGAN
LAUREATE FICUS 1.6
- B-XX-UYJ Am Logan...deci am probleme???
|
|
J o h n n y |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 12 April 05 From: Cluj ![]() |
Zgomotele care sa aud in masina de la o anumita turatie, cam asta ar fi problema...
![]() Ups, sorry Ake! ![]() This post has been edited by Johnny_Bravo: 24 Jun 2005, 22:28 |
--------------------
Ford Focus 2
TDCI
2005 Ghia 109 CP Simplicity is the ultimate sophistication!
|
|
Ake |
![]()
Post
#12
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Aviem di tati!
Topicuri de cauciucuri, de frane, de ce vreti voi. Va rog sa va limititati la justificarea votului. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
gheghe |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH ![]() |
Am votat zgomotul facut de espament, de fapt (inclin sa cred) zgomotul de rezonanta al acestuia e problema.
Privitor la franare sunt f. multumit dar probabil cauciucurile Michelin made in U.K si ABS-ul sunt de vina. This post has been edited by gheghe: 24 Jun 2005, 21:58 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
f_ionik |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 10 August 04 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu tot cu materialele fono-izolante am niste doleante...
|
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
Sony |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Altele: centura care scartaie, luneta patata din fabricatie, radio cu intreruperi, calculator care se reseteaza din senin si mai sunt destule.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
maxiK |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 10 May 05 ![]() |
la banii pe care i-am dat nu am ce sa reprosez, mai putin "caucioacele" (montana) pentru ca putea monta ceva mai bun.
|
--------------------
dacia
logan laureate1.6
- B 37 KNH
|
|
marksman |
![]()
Post
#18
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.703 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Alte celea, adica: materiale de proasta calitate la interior (mi-au crapat clantele), insonorizare cvasi-inexstenta, izolare termica lipsa, protectie anticoroziva minima, cutie lenesa in treptele 1 si 2.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
f_ionik |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 10 August 04 ![]() |
On-topic: Unde sunt ceilalti 750 de posesori de Logan?
Off-topic: Sony, Intreruperile la radio provin de la functia AF. Comutarile de pe o frecventa pe alta se fac cu o intrerupere a semnalului. Dezactiveaz-o in oras (unde nu ai nevoie de ea) si nu vei mai avea astfel de probleme. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
|
|
Victorine |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Am votat zgomote din compartimentul motor, de la ambreiaj am inteles, pentru ca implica si proasta izolare fonica a habitaclului - si nu numai dinspre compartimentul motor. Dar as fi avut ceva de zis si de durduitul evacuarii si de franele de care incep sa ma indoiesc... Adica la viteza mica sunt OK. Insa la 70-80 km/h ai senzatia de ineficienta. Adica nu se opreste chiar asa cum apesi frana. Poate peste 110 tre' s-o tii stransa la podea vreo 42m sau cati au zis aia la ADAC parca... Apropos, am gume Kormoran, si la inceput chiar au functionat... ca placebo...
Dar ce sa zic, masina merge, trag de ea ca am nevoie, dar mai cu simt asa, a costat 6700 E, stiam foarte bine ce cumpar, in general sunt multumit de ce am primit in schimbul banilor. Este deranjanta insa lipsa de profesionalism (inca) a unor din lantul Dacia//Utilizator. Mai iau aminte la ce se scrie pe forum ca sa nu intru in panica si nu ma las surprins: stiam ca o sa inceapa sa scartaie suportul de la centura pasagerului, stiam ca baga aer cald cand dai pe rece de la tevile de sub bord, etc. S-auzim de bine This post has been edited by Victorine: 6 Jul 2005, 11:32 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
CosminM |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 24 January 05 From: Sibiu ![]() |
Am votat Alte deficiente care ar fi: Isonorizare lipsa , Cauciucuri slabe , Eficienta scazuta AC + sistemul de aerisire fara filtrare , mici scartaieli prin habitaclu etc(astea imi vin in minte acum). Probabil ca rezolvarea lor ar fi dus la un pret mai mare
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4
- SB....... În momentele dificile ale vieții trebuie să ridici capul, să scoți pieptul în față și să spui cu hotărâre: "Acuma chiar că am pus-o!"
|
|
Como |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Am 5000km si nu am avut nici o problema pana acum. Votez totusi la urmatoarele categorii:
- Zgomot din compartimentul motor: La orice masina motorul face zgomot (cu exceptia celor electrice), dar parca n-as vrea sa-l aud in toata splendoarea lui. Peste 3000 de ture cd-ul devine inutil; sigur ca pot sa-l dau mai tare, dar vreau o limita de siguranta acustica la care sa pot auzi din afara claxoane, zgomote din masina si daca motorul merge rotund sau nu etc. - Calitate proasta a serviciilor: Desi cei de la service au fost amabili, e inadmisibila povestea cu alarmele agreate, in conditiile in care alarmele Dacia nu se gasesc mai nicaieri (doar pe comanda, dureaza cateva saptamani etc.). Iar dealerii Dacia de ce monteaza alte alarme, fara macar sa-ti spuna povestea cu garantia (adica de ce le permite Dacia, pot sa faca ce la taie lor capul la masina)? - Nesiguranta la franare: Desi am ABS, frana nu mi se pare sigura. La franare liniara e OK, daca franezi brusc din prima iar e OK. Dar daca incepi sa franezi usor, si pe urma te trezesti ca vrei sa franezi brusc (fara sa apesi a doua oara), aleluia. Despre cauciuri s-a zis deja totul, dar merg foarte atent ca nu le ating limitele. Iar cand o sa fie bani o sa fac upgrade la Continental sau Pirelli. Am fost la service cu franele si au zis ca sunt foaarte bune dupa ce le-au verificat pe stand; merci frumos! - Calitate proasta a vopselei: Am niste tufe pe strada si au lasat urme de parca ar fi sarme, nu crengute. De fiecare data cand ies de la spalatorie stau si numar zgarieturile. (Si o jumatate de vot, cu ezitari, primiteste troncanitul usilor si geamurilor - e adevarat ca doar la gropi...) |
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
danbogdan |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 5 August 04 ![]() |
Am votat pentru zgomotele din compartimentul motor. Cred ca aici se poate include si insonorizarea aproape inexistenta. Despre frane, desi am Montana (si ABS deoarece am Ambition), nu as putea zice ca sunt ineficiente, dar este evident ca alte anvelope ar face treaba mai buna. Oricum Montanele astea nu se pot compara cu cele de pe DSN. Modul de functionare a franei (cursa, eficienta etc,) este identic cu DSN. O alta deficienta este lipsa filtrarii la sistemul de ventilare-AC. In rest este OK, nu prea am ce sa zic.
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B 04 xxx
|
|
Sony |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
QUOTE(f_ionik @ 5 Jul 2005, 23:08) Sony, Intreruperile la radio provin de la functia AF. Comutarile de pe o frecventa pe alta se fac cu o intrerupere a semnalului. Dezactiveaz-o in oras (unde nu ai nevoie de ea) si nu vei mai avea astfel de probleme. Daca o dezactivez in oras uit sa o activez cand plec. Totusi cred ca nu ar trebui sa se intrerupa. Alte deficiente: zgomote in usa stanga, geamuri care se duc spre fata cand le cobor, volan stramb, usa torpedou stramba, lipsa plastic scaun. |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
Am votat contra serviciilor de la daeleri, garanție etc. Mai au multe pînă să ajungă la nivelul la care sînt alții! Din păcate pentru noi, sponsorii.
![]() Mașinii mele nu am nimic a-i reproșa, deocamdată. Mai mult, știu și ce am cumpărat, iar așteptările mele sînt direct proporționale cu prețul plătit. Să fim serioși, mașina e bună. Un posesor de DSN (ceva mai sus) spunea că e zgomotoasă pe la 100-110 la oră... aiurea! Față de DSN și Solenza e fulg, flăcău. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
saruman |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 303 Joined: 24 September 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes
C 180 Kompressor
2006 Elegance De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
|
|
klaus |
![]()
Post
#27
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu unul nu prea am gasit cu ce sa votez...
Unele dupa parerea mea se incadreaza suficient de bine in clasa de pret (inclazirea AC, etanseitatea, stabilitatea, confortul - trebuie avut in vedere a nu se compara totusi cu masini care sunt cu cel putin 50% mai scumpe...) Altele sunt toate la un loc (zgomot/insonorizare, consum mare), insa partial rezolvabile unele dintre ele - cea cu insonorizarea... Insa eu cred ca poate mai interesant ar fi cauzele acestor deficiente... La unii vibreaza pedala de ambreiaj in deccelerare (desi eu nu inteleg ce cauta piciorul pe pedala de ambreiaj in deccelerare = frana de motor). de ce vibreaza? Pentru ca este pe cablu, si in contact cu motorul. Vibreaza motorul, vibreaza si pedala. Daca era hidraulic ambreiajul, nu mai aparea aceasta problema (si nici cea de deplasare a pedalei de la EuroNcap) La unii vibreaza pedala de acceleratie. Iarasi din cauza motorului. Pedala de acceleratie este pe cablu, si nu pe potentiometru. cand vibreaza motorul, vibreaza si pedala... La altii vibreaza schimbatorul. Pai daca este cu priza directa cu levier direct pe cutie. Poate daca ar fi fost pe cablu, ar fi vorbit de cu totul si cu totul alta situatie... Unora li se pare ca nu trage. Evident ca la catalizatorul ala cat o chifla japoneza, nu se poate face o injectie de combustibil corespunzatoare unei atitudini mai "nervoase". chesti de reduceri de preturi si la catalizator... La altii e prea zgomotasa. In afara de insonorizarea de 3,5 lei ROL, se mai adauga si tabla subtire (cu rol redus in insonorizare), se mai adauga si bordul de plastic chior care are rol 0 (zero) in insonorizare caci nu este nici masiv si nici captusit cu materiale fonoabsorbante, plus ca nu este nici inchis in partea inferioara. Unii zic ca motorul este zgomotos. Evident ca-i zgomotos, pentru ca nu este plin de solutii silentioase si "scumpe". Pornind de la tachetii cu patina, tracand pe la camasile in bloc direct, si pe la injectoarele alea de fac ca niste motoare diesel fiecare, ajungand pana la numarul minim de senzori utilizat si la bobine de aprindere fara depistare de faza, la echilibrarea deficitare a ansamblului motor (motorul la mine suna inca "strans" desi poate ca ar fi trebuit sa-si mai dea drumul dupa 6000 km, dar s-ar putea aici sa fie de vina si uleiul) la care se lipeste si o suspensie pendulara cam rigida, plus un mod cam "zgomotos" de prindere a accesoriilor (alternator, compresoare AC si DA) Altii zic de pozitia relativ incomoda a pedalelor. pai normal, ca este dificila reglarea unor pedale pe cabluri. Ca din cauza ambreiajului pe cablu, pedala de ambreiaj are cursa lunga si de aici rezultatul mediocru al pozitionarii celorlalte pedale (cu cursa mai scurta) Si pe langa astea o serie de ale lucruri mici si deranjante precum: reglajul din fabrica a contactorului de frana, bancheta spate nerabatabila si cu spatarul nerigidizat (ca ar fi fost prea scump un spate rigid la bancheta...), lipsa releelor pe circuite importante (lumini), sistem de franare prea "asistat" (cursa scurta a pedalei), lipsa filtrului de polen, cutie de viteze improprie acestui tip de autoturism (deficitar etajata), culoarea bordului un pic cam deschisa, deranjanta pe soare ca se reflecta in parbriz, sistemul de balama al portbagajului (cu arcuri prea tari la sfarsit de cursa, si care mananca din spatiu), pozitionarea rotii de rezerva, pozitie care produce pierdere de spatiu, scaune care scartzaie iarna, mai ales datorita captuselii de vinil (la cate masini ati mai vazut asa ceva?), la fel si schimbatorul de viteze scartzaie la rece, afisajul digital care are oarece problema in zilele calduroase (de altfel ca orice afisaj digital...), plasticela de pe usa au in zona manerului o textura ce predispune la acumularea mizeriei, plus ca manerele alea sunt meschine rau, problemele cu stergatoarele (lipsa baleierii la 'sprituirea' parbrizului si suprapunerea deficitara a stergatoarelor), pozitionarea deficitara a capacului torpedoului (din cauza arcului prea puternic de la intrerupator), scutul motorului mai subtire ca la DSN, si cu tendinta de vibratie (ar trebui puse niste garnituri antivibratie pe suruburi), modul absolut debusolant de actionare a aerotermei (pe invers), plansa bordului "neterminata" in zona inferioara centrala, lipsa volanului reglabil pe inaltime, pozitionarea butonului de claxon in capul manetei si nu pe volan, utilizare de "cui percutor" la yala de inchidere a usilor in loc de "ureche", manerele exterioare mai putin propice operatiunilor de descarcerare (nu se poate introduce levierul prin ele), manerele de viraj fixe, nerabatabile (nu stiu cat se conformeaza cu normele la accident), arcul de la usita busonului de benzina neasigurat, oglinzile iesite din gabarit, CX-ul mare (deci si consum pe masura) etc. Dar trebuie recunoscute si ceva veleitati acestei masini: Prima, si cea mai importanta, fara discutie, pretul. Dupa care urmeaza, intr-o ordine aleatoare, cum imi vin in minte: volumul portbagajului, pozitia inalta de condus (ce usureaza coborarea din masina), volumul habitaclului, accesul rapid si facil la consumabilele din zona motorului, sistemul audio "bunicel", un tren de rulare bunisor, parasolare care pot fi coborate cu ambele maini (ia incercati asta pe o Skoda octavia, sa vedeti ce spume o sa aveti), vizibilitate buna (mai putin montantii laterali spate), lipsa relativa de zgomote parazite (zdranganeli, scartaieili), servodirectia suficient de buna, protectia saxofonului superioara celei de DSN si SLZ, centuri de siguranta reglabile pe inaltime, garda la sol buna, pozitionarea casetofonului "la indemana", greutatea redusa (ce o ajuta oarecum pe teren accidentat). Si ambele liste cred ca ar putea continua... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#28
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
eu nu am logan, dar am condus o gramada masina firmei+ca am mai mers si cu altele. am votat deficiente la instalatia de climatizare pt ca acele "guri de aerisire" de pe bord (care directioneaz aerul) nu inchid etans.
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Excelenta analiza Klaus ! Ca de obicei de altfel.
Treaba aia cu filtrul de polen ma bantuie si pe mine rau de tot... |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
klaus |
![]()
Post
#30
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
In urma unei zile de "carausie" am constatat ca e cu probleme sa faci bancheta (spatarul) rabatabila. Si anume este mai lata decat spatiu intre "cotierele" usilor spate. Merge facuta rabatiabila fie prin ridicarea sezutului banchetei spate, astfel incat spatarul sa intre sub "cotiere", fie prin realizarea banchetei din 3 segmente (2 fixe pe lateral si unul pe centru rabatabil - solutie extrem de scumpa).
Cred ca pe sedan nu vom vedea prea curand o bancheta rabatabila in adevaratul sens al cuvantului. Pentru cei interesati, lungimea maxima a unei placi care intra de la torpedou pana in portbagaj (cu scaunul pasagerului dat pe spate) este de 2,65 - 2,70 m. Cu putina ambitie intra si un profil de rigips de 3 m usor bagat sub torpedou si pus in diagonala. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 22:37 |