Unde gasesc cablu pt soc?, luuung
![]() ![]() ![]() |
Unde gasesc cablu pt soc?, luuung
Uncle-Sam |
![]()
Post
#1
|
||
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
- B ** ***
TICO 1999 Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu se potriveste de la Skoda 120?
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
LucescuC |
![]()
Post
#3
|
![]() Calaret Group: Members Posts: 1.300 Joined: 1 August 03 From: Iasi ![]() |
Daca iti montezi socul cumva intre scaune,ca la skoda 120,o sa-ti ajunga cablul de la ea.
|
--------------------
Renault , Honda
Clio symbol 1.5 dci, Transalp 600 V
- GL-05-XLN, IS-80-LCG
2003, 1998 Ganditi-va de doua ori inainte de a rani pe cei apropiati!
|
|
RIon |
![]()
Post
#4
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
cumperi un cablu de la magazinul de biciclete, unul de frana, lung cat ai nevoie si il cositoresti la capete... merge?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
- de CJ
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP www.raresion.ro
|
|
driverx |
![]()
Post
#5
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(driverx @ 1 Aug 2005, 22:58) Ba da, daca privesti un cablu de ambreiaj sau acceleratie de motocicleta (mai ales modele vechi, IJ, K, MZ.....) o sa vezi cositorirea. Problema e s-o faci bine, cu decapare sanatoasa. Prin piete gen "piata rusilor" gasesti si cablu metraj. Problema va fi "camasa" cu care poti proceda cam ca la semicursiere: camasa doar la capete, in rest ghidaje. |
--------------------
Opel
Corsa
- xx
2001 Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Asi |
![]()
Post
#7
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
sufa de otel se gaseste la metru cat vrei de diverse grosimi si camasa pentru acel cablu la fel.. metraj cat vrei orice grosime.. aproape.. (in obor etc.. )
asadar otelul nu se cositoreste.. dar se stecenzuratste... adica acea chestie care pare cositor,, este plumb! , si plumbul ala nu e turnat ci este presat, si inca ceva.. capetele de la sufa de otel sunt ramificate in interiorul plumbului. se pot lega capetele cu bari subtirele de plumb inodate in jurul sufelor care vrei sa le unesti si cu ciocanu le presezi un pic, si apoi cu o dalta in V aplici mai multe segmentari pe o parte si pe alta a fasiei de plumb (trebuie sa fie destul de groasa.. cam 3-4mm grosime si latime.. cat vrei.. de preferat 5cm in sus pentru a uni 2 sufe..) pentru a astupa un capat sa nu se despice se aplica tot plumb o fasie dinaia de plumb se indoaie in juru sufei ce cuprinde capatul (ar fi bine sa ramifici un pic firele de otel de la capat... ) si apoi ciocan pe plumb si apoi cateva capsari cu dalta in V (vezi sa nu dai tare sa sectionezi plumbul) chestiile astea ar fi bine sa fie facute la cald.. nu sa topesti plumbul dar sa incingi destul de mult plumbul ca sa se uneasca calumea bucatiile presate si sa fie mai moale sa intre intre firele de la sufa.. traseul il recomand cat mai drept si sa te folosesti cat mai putin de camasi.. gasesti o tija sau o montezi tu si pui opritoare la capat pentru camasi.. cu cat mai putine camasi si curbe se va trage mai usor. . oricum camasile sa le dai cu ulei zdravan pe interior. bafta. spor la treaba.. nu e asa complicat sa unesti chetiile astea cu plumb.. merge si tine.. desigur mai e si variata cu sudatul.. dar e posibil sa nu tina in functie de tipu otelului si de aparatu de sudura. This post has been edited by Asi: 2 Aug 2005, 14:20 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
- B 79 ASI/Bxxx
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#8
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
ok. multumesc pt informatii
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
- B ** ***
TICO 1999 Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
teapa! tot cablul trebuie sa fie prin camasa si dintr-o bucata ca altfel nu merge impins ca se indoaie. L-am imbinat eu perfect de nici macar nu se indoaie la imbinare, dar degeaba
![]() |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
- B ** ***
TICO 1999 Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
draku |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
incearca sa pui o sarma de otel de 1- 1,2 mm in loc de cablul flexibil
asa sunt facut cablurile de soc, nu cu cablu flexibil... |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
- Barkas
1989 Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
m_and_trix |
![]()
Post
#11
|
![]() - Group: Members Posts: 144 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Du-te la dezmembrari si ia cablu de WV Transporter cel cu motoru' in spate.
|
--------------------
AUDI
A4 AVANT
- B-989-NLY
2004 1.9 TDI
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
problema e ca nu prea mai merge sa scot mufa d la soc din bord
![]() This post has been edited by Uncle-Sam: 12 Aug 2005, 09:24 |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
- B ** ***
TICO 1999 Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 22:40 |