DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Unde gasesc cablu pt soc?, luuung

Uncle-Sam
post 1 Aug 2005, 12:11
Post #1


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Intrucat mi-am schimbat carburatorul si nu mai am soc automat, imi trebuie sa trag cablu pana in spate. Am tras din bord un cablu de 1310 pana unde a ajuns. Stiti unde gasesc un cablu care sa-mi ajunga pana in spate la motor?


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO - B ** *** TICO 1999
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Aug 2005, 12:21
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu se potriveste de la Skoda 120?


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucescuC
post 1 Aug 2005, 21:47
Post #3


Calaret


Group: Members
Posts: 1.300
Joined: 1 August 03
From: Iasi




Daca iti montezi socul cumva intre scaune,ca la skoda 120,o sa-ti ajunga cablul de la ea.


--------------------
Renault , Honda Clio symbol 1.5 dci, Transalp 600 V - GL-05-XLN, IS-80-LCG 2003, 1998
Ganditi-va de doua ori inainte de a rani pe cei apropiati!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 1 Aug 2005, 21:59
Post #4


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




cumperi un cablu de la magazinul de biciclete, unul de frana, lung cat ai nevoie si il cositoresti la capete... merge?


--------------------
Skoda Octavia 2 - de CJ 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 1 Aug 2005, 22:58
Post #5


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(RIon @ 1 Aug 2005, 22:59)
cumperi un cablu de la magazinul de biciclete, unul de frana, lung cat ai nevoie si il cositoresti la capete... merge?
*



E otel, nu se cositoreste.

Ma tem ca ar trebui sa legi vreo 3 ca sa iti ajunga.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 Aug 2005, 08:22
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(driverx @ 1 Aug 2005, 22:58)
E otel, nu se cositoreste.

*


Ba da, daca privesti un cablu de ambreiaj sau acceleratie de motocicleta (mai ales modele vechi, IJ, K, MZ.....) o sa vezi cositorirea. Problema e s-o faci bine, cu decapare sanatoasa.
Prin piete gen "piata rusilor" gasesti si cablu metraj. Problema va fi "camasa" cu care poti proceda cam ca la semicursiere: camasa doar la capete, in rest ghidaje.


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 2 Aug 2005, 14:18
Post #7


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




sufa de otel se gaseste la metru cat vrei de diverse grosimi si camasa pentru acel cablu la fel.. metraj cat vrei orice grosime.. aproape.. (in obor etc.. )

asadar otelul nu se cositoreste.. dar se stecenzuratste... adica acea chestie care pare cositor,, este plumb! , si plumbul ala nu e turnat ci este presat, si inca ceva.. capetele de la sufa de otel sunt ramificate in interiorul plumbului.
se pot lega capetele cu bari subtirele de plumb inodate in jurul sufelor care vrei sa le unesti si cu ciocanu le presezi un pic, si apoi cu o dalta in V aplici mai multe segmentari pe o parte si pe alta a fasiei de plumb (trebuie sa fie destul de groasa.. cam 3-4mm grosime si latime.. cat vrei.. de preferat 5cm in sus pentru a uni 2 sufe..)

pentru a astupa un capat sa nu se despice se aplica tot plumb o fasie dinaia de plumb se indoaie in juru sufei ce cuprinde capatul (ar fi bine sa ramifici un pic firele de otel de la capat... ) si apoi ciocan pe plumb si apoi cateva capsari cu dalta in V (vezi sa nu dai tare sa sectionezi plumbul)

chestiile astea ar fi bine sa fie facute la cald.. nu sa topesti plumbul dar sa incingi destul de mult plumbul ca sa se uneasca calumea bucatiile presate si sa fie mai moale sa intre intre firele de la sufa..

traseul il recomand cat mai drept si sa te folosesti cat mai putin de camasi.. gasesti o tija sau o montezi tu si pui opritoare la capat pentru camasi.. cu cat mai putine camasi si curbe se va trage mai usor. . oricum camasile sa le dai cu ulei zdravan pe interior.

bafta. spor la treaba.. nu e asa complicat sa unesti chetiile astea cu plumb.. merge si tine..
desigur mai e si variata cu sudatul.. dar e posibil sa nu tina in functie de tipu otelului si de aparatu de sudura.

This post has been edited by Asi: 2 Aug 2005, 14:20


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class - B 79 ASI/Bxxx 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 2 Aug 2005, 19:16
Post #8


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




ok. multumesc pt informatii


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO - B ** *** TICO 1999
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 6 Aug 2005, 22:59
Post #9


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




teapa! tot cablul trebuie sa fie prin camasa si dintr-o bucata ca altfel nu merge impins ca se indoaie. L-am imbinat eu perfect de nici macar nu se indoaie la imbinare, dar degeaba sad.gif


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO - B ** *** TICO 1999
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draku
post 8 Aug 2005, 07:49
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 3 November 04
From: Bucuresti




incearca sa pui o sarma de otel de 1- 1,2 mm in loc de cablul flexibil
asa sunt facut cablurile de soc, nu cu cablu flexibil...


--------------------
ex Dacia Nova Barkas B1000 - Barkas 1989
Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m_and_trix
post 8 Aug 2005, 09:07
Post #11


-


Group: Members
Posts: 144
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti




Du-te la dezmembrari si ia cablu de WV Transporter cel cu motoru' in spate.


--------------------
AUDI A4 AVANT - B-989-NLY 2004 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 12 Aug 2005, 09:17
Post #12


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




problema e ca nu prea mai merge sa scot mufa d la soc din bord sad.gif cablu confectionat de mine e din 3 cabluri de dacie.am pus un arc de acceleratie la clapeta de soc si acum merge. nu cum ar trebui, dar ma pot folosi de el

This post has been edited by Uncle-Sam: 12 Aug 2005, 09:24


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO - B ** *** TICO 1999
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 22:40
Forum Renault