DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se mertia sa dai DACIA 1310 pt. un TICO?

adostar
post 1 Aug 2005, 18:41
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




Ce spuneti se merita sa dau dacia 1310 L din 1994 si sa cumpar un TICO ?


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 1 Aug 2005, 18:58
Post #2


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




TICO! Eu am Tico de la munca! Consum 5.5 in oras, 4.5 afara! Masina are 152.000 km si merge de RUPE! Motorul e recent facut! Am mers cu ea cu 155km/h, pe ceas! Deh, io mai nebun de fel!
Masina e buna, are ventilatie super, face caldura... NU mai imi zice de Dacie, ca e DUSA!
Aaa, si la 680kg si 52CP, crede-ma ca FUGE RRRAAAUUU!!! In mers sportiv : a1a: 50, a2a 80, a3a 110 .. Asta doar in 800cm cubi wink.gif

Eu am avut Dacie din 93 si era super! 50.000 avea cand am dat-o! Dar nu se compara cu Tico! Singurul plus la Dacie este portbagajul!
Minusuri: consumul, ventilatia, pornirea si la mai de vale.. TICO!!!!!!

This post has been edited by Adrian_Solenza: 1 Aug 2005, 19:00


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianrec
post 1 Aug 2005, 19:06
Post #3


membru drept


Group: Members
Posts: 330
Joined: 30 March 04
From: Galati




Dacia mea e din `94.... cine schimba tico smile.gif
Acum depinde pt ce ai mai multa nevoie de masina... Eu am tico la servici si iti pot spune ca daca folosesti masina mai mult in oras tico e mai bun: economic, fiabil, rapid (are demarajul superior unei dacii obisnuite). Dar... la drumuri mai lungi... nu prea ai confort.
Si inca ceva.. daca urci mai mult de 2 persoane sau pornesti aerul conditionat(daca are) se cam pierde demarajul...in rest masina f bunal


--------------------
Dacia 1310 1990, 1994 - GL03WWT & GL07NAT
bau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 1 Aug 2005, 19:13
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




La drum lung cum este tico? este obositor fatza de dacia sau invers? in oras stiu ca e super bun tico..in afara nu prea am mers.


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 1 Aug 2005, 19:43
Post #5


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Depinde. Tico a fost super-masinuta. Consum mic, intretinere foarte usoara (mai putin carburatorul ca ala nu il reglezi dupa ureche orice ai face), rezista foarte foarte bine la gropi, etc. Deci isi merita banii cu varf si indesat. Dezavantajul la el e portbagajul (ca si inexistent - pui in el doua baxuri de apa si l-ai umplut) si spatiul foarte mic. Eu am incercat sa conduc un Tico dar nu am reusit de nici o culoare (am 1.88 si vreo 80kg). Pur si simplu nu incapeam la volan si cand vroiam sa apas ambreiajul loveam fie in contraaripa fie in frana. Acum, adevarat e ca aveam bocanci (era iarna) si ca scaunul avea un mic defect. Poate in alte conditii as fi intrat. In elam mers maxim 8 persoane (claie peste gramada si nici unul dintre noi nu era mai bine-facut, dar am incaput). La drum lung e ok, are o stabilitate mult mai buna ca Matiz-ul. Nu e masina de peste 120km/h (poti sa mergi cu viteza asta dar te ia vantul) dar se tine bine la un 100-110. Una peste alta daca nu ai nevoie sa transporti mai mult de 4 persoane in oras sau 2-3 plus bagaje la drum lung eu zic sa-l iei ca nu o sa regreti.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianrec
post 1 Aug 2005, 20:31
Post #6


membru drept


Group: Members
Posts: 330
Joined: 30 March 04
From: Galati




Apropo de inaltime.... Eu am 1.90 si conduc de 3 ani tico de la servici. Se poate merge si cu incarcatura mare cu tico(eu am si portbagaj deasupra), doar ca nu o sa mai ai demaraj asa mare.
Eu spuneam ca nu este confortabil la drum lung , dar vorbeam de mine (inaltimea mea).


--------------------
Dacia 1310 1990, 1994 - GL03WWT & GL07NAT
bau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 1 Aug 2005, 20:38
Post #7


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




nu stiu daca cu banii de pe dacie iei tico... daca da, si ai drumuri de oras, ia-l!


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Aug 2005, 20:45
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




"Aaa, si la 680kg si 52CP, crede-ma ca FUGE RRRAAAUUU"

Alooo domnu, nu mai induce lumea in eroare...Tico are 42 de cai putere. PUNCT

"Am mers cu ea cu 155km/h, pe ceas! Deh, io mai nebun de fel!"

Si eu am mers cu tico, si cu viteza asta poti merge numai tras de un tir...sa fim seriosi, are 796 cmcubi

This post has been edited by sandman: 1 Aug 2005, 20:55


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 1 Aug 2005, 20:52
Post #9


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




nu induce lumea in eroare... are(ca si matizul) un demaraj puternic si rapid, pe distante mici si la viteze mici... fa un calcul la CP la o masina de 970kg si la tico... trebuiesa conduci o masina din asta ca sa poti emite concluzii;)


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Aug 2005, 20:59
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Rion, am un talon de Tico in fata(vecinu) si scrie clar 32 kw~42 CP ...nu vorbesc din auzite...si ON Topic, eu nu mi-as lua Tico...la liniute bate Dacia, dar la drum lung....are multe minusuri(ca viteza maxima Dacia 1310 cu 5 trepte e mai tare)
Depinde din ce punct de vedere privesti problema...dar eu nu ma vad plecand la mare cu 4 persoane in masina si bagajele aferente cu un tico...sa fim seriosi


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 1 Aug 2005, 21:03
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Daca n-ai de gand sa faci multe drumuri in afara bucurestiului si vrei ceva strict pt oras , atunci da ..merita Tico!


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Aug 2005, 21:11
Post #12


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




exact..asta incerc si eu sa zic, spune la ce vrei sa-l folosesti prima data..si apoi iti spunem daca se merita...nu zic ca nu e o masina buna, dar pentru mers la servici si prin oras...dar afara e criminal.
Facui un drum de 300 km si e foarte obositor, multe zgomote, si la viteze de peste 110 km/h prefer sa merg pe jos...nu e stabil deloc...nu mai spun cand trece pe contrasens un tir...senzatii tari...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 1 Aug 2005, 21:45
Post #13


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




si eu cred ca mi-as da nova pe un tico. avand in vedere ca 360 de zile pe an circul doar in oras pe distante scurte, cei 11-12 la suta ma omoara cu zile. as da confortul din nova pe economia unui tico. cu banii economisiti in jumate de an imi iau cele mai comode scaune si imi fac confort si in buburuza coreana biggrin.gif


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 1 Aug 2005, 22:00
Post #14


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




eu zic ca ar trebui probata masina, si pe banii tai faci ce poftesti...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 2 Aug 2005, 09:08
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




Eu cu dacia merge mai mult prin oras, la drum lung daca merg de 3....4 ori pe an consuma in jur de 9..10% in oras. Cu tico nu am mers decat prin oras..nu stiu cum este la drum lung..asa ca mai astept sfaturi de la voi ca nu stiu ce sa fac!


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Aug 2005, 09:15
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




fa ce crezi tu de cuviinta..sa nu ne-njuri dupaia ca te-am pus sau nu sa-ti iei Tico.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 2 Aug 2005, 09:53
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




si unde mai pui ca daca montezi un weber pe tico, zboara... smile.gif
lasand gluma, mie mi-a placut tico, cu minusurile sale, dar din pacate a aparut loganul...


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 2 Aug 2005, 11:11
Post #18


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




Avantaje la Tico:
- consum mic
- masina mica se strecoara usor in trafic si se parcheaza aproape oriune
- bancheta rabatabila pentru cresterea portbagajului. Din modul de constructie in momentul in care se rabateaza bancheta ai un minivan. btw. am dus in Tico un server de 600kg
- demaraj bun
- piese mai fiabile
- viteza de croaziera 100, maxim110

Dezavantaje Tico:
- la drum lung cand trece un tir pe langa tine trebuie sa tii serios de volan
- stiu ca e doar o parere personala dar in Tico iti taie mult mai multa lume fata
- e o masina neincapatoare pentru un drum lung cu 3-4 persoane
- piese scumpe (chiar daca sunt fiabile)
- majoritatea Tico-urilor pe care le gasesti au minim 80.000 km si au cam fost alergate
- viteza de croaziera 100, maxim110

This post has been edited by bj: 2 Aug 2005, 11:12


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 2 Aug 2005, 11:40
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




Daca motorul e in stare buna Tico depaseste 140 Km/h. Am fost la mare cu unul si pe autostrada mai putin de 120 n-a vazut.
Ce mi-a placut la ea: fiabilitate, consum, usor de parcat
ce nu mi-a placut: stau ingesuit, daca nu esti nesimtit in trafic se suie atii pe tine, piesele cam scumpe (catalizator 8 buli - atat a dat un prieten cu montaj inclus)


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Aug 2005, 11:51
Post #20


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pai si la Dacia cat e un catalizator? Tot cam atat, poate mai scump. Categoric Tico nu e masina de plecat in concediu cu ea daca vorbim de 4 persoane si bagaje. Dar cel putin din punct de vedere al fiabilitatii e mult peste Dacia. Singurul dezavantaj (nu vorbim de viteza maxima sau de spatiu, ca astea sunt inerente) e in caz de accident. Un coleg de-al meu din Constanta are un Tico albastru. ce a vazut masina aia numai ea stie. dara rezistat incredibil. Asta pana l-a lovit unul din spate si Tico-ul s-a facut praf. El a scapt dar masina aia a fost practic terminata. Si cel care l-a lovit nu a patit cine-stie-ce. Deci in caz de accident cu Tico, Dumnezeu cu mila. Siguranta zero.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladimir
post 2 Aug 2005, 12:06
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 14 February 05




tico, matiz, fiat seicento si altele ca ele : COSCIUGE PE PATRU ROTI. Daca intri cu ele DACIE (de oricand ar fi ea) cu 40 la ora, tot le faci praf (si daca ai ghinion te "spargi rau" si tu, depinde cum lovesti si in ce puncte are loc impactul). La cum se conduce acum in Romania si la ce sosele si "autostrazi" avem cred ca trebuie sa ai curaj sa mergi cu jucarii de astea. Si sa mai iei si familia sau prietenii cu tine !
la fiabilitate si consum jos palaria ! TICO e imbatabil comparat cu DACIA, dar astea conteaza doar........?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnyBe
post 2 Aug 2005, 12:12
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 31 March 04
From: Brasov




Pana la urma este o chestie subiectiva ce masina iti cumperi.
Parerea mea: care iti place mai mult si care iti este mai utila tie (asta considerand ca au acelasi cost sau ca nu te-ar deranja diferenta de pret).
Eu unul am preferat sa cumpar o dacia break decat un Tico si nu cred ca m-as fi infipt nici la un Matiz. Dar fiecare cu parerea si placerea lui.

A si apropo de accident. Daca aveam Tico faceam ceva spitalizare la accidentul pe care l-am avut. (Am luat un "sut" in spate de la un camion de am zburat peste o intersectie ca, deh, ala a uitat sa franeze) Asa m-am ales cu o durere de gat nasoala de tot si masina bulita.


--------------------
SLZ Clima LGN Laureate 1.4 - BV 09 UDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Aug 2005, 12:17
Post #23


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cAnd am venit de la mare intre Slobozia si Urziceni a fost un accident.
O Dacie papuc circula regulamentar si pe contrasens depasea un Matiz.Am auzit ulterior la stiri, cand treceam eu pe acolo era consumata treaba.
Din Matiz nu se mai cunostea nimic, il adunau pe sofer cu lopatica, d-zeu sa-l ierte.
Soferul Daciei si pasagerul au scapat cu cateva traume mai mult sau mai putin grave, dar au trait.
Nici Dacia nu arata prea bine, dar se mai putea recupera ceva..pe cand din Matiz...
Asta e doar un exemplu...sunt convins ca multi ati vazut accidente in care au fost implicate Tico Matiz...etc, si orice alte ,masini..si o sa-mi da-ti dreptate.

Vladimir a inclus aici si Seicento, care e apropiat ca si constructie cu Tico...
La Tico nu stiu daca s-a facut Euroncup, dar la Seicento S-a facut...A luat Per global O STEA din cinci.
Asa ca fiecare pe barba lui..dar eu personal nu as iesi din oras cu Tico...chiar daca circul regulamentar..dar se suie unul pe mine si Gata cu viata...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axel
post 2 Aug 2005, 12:26
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 603
Joined: 20 November 04




QUOTE(sandman @ 2 Aug 2005, 12:23)
"ce repede comentati.si eu am mers cu tico la 155km/h dar asta e cam tot ce poate"

Probabil ai fost fara incarcatura...eu am fost numai incarcat si nu a trecut de 120 sub nici o forma...dar cred ca esti de acord cu mine ca are 42 de cai...?!?
*


2 persoane,dar a luat cu incarcatura 140.acum depinde si de masina


--------------------
renault clio 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Aug 2005, 12:29
Post #25


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Vin cu date sigure de data asta:

http://www.daewoo.ro/modele/tico/tehnic.php

Tip Motor SOHC
convertor catalitic, EURO II
Alezaj x cursa (mm) 68 x 72,5
Raport compresie 9,3:1
Putere maxima (cp/rpm) 42 / 5800
Cuplu maxim (Nm/rpm) 60 / 2800-3600
Capacitate cilindrica (cmc) 796

Tico parcurge 23,2 km cu un singur litru de benzina la o viteza constanta de 90 km/h


Ultimul aliniat suna tare bine...dar i-l trage restul in jos


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13nov
post 2 Aug 2005, 12:53
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 7 June 04
From: Bucuresti




Spunea cineva pe aici ca majoritatea tico-urilor de vanzare au peste 80.000 km. he-he-he!! Tico-ul lui frate-miu are 210.000 si merge impecabil. Nu a ramas niciodata cu el in drum sau sa ii fi facut figuri. Bineinteles ca i-a schimbat ambreiajul, si poate ca pe la 250.000 o sa fie nevoie sa ii schimbe axa cu came si culbutorii, in rest sanatate!! Daca masina e bine intretinuta-ulei schimbat la timp si celelalte consumabile la fel, e super fiabila!


--------------------
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI 2008
Clio III 1.5 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13nov
post 2 Aug 2005, 12:54
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 7 June 04
From: Bucuresti




Spunea cineva pe aici ca majoritatea tico-urilor de vanzare au peste 80.000 km. he-he-he!! Tico-ul lui frate-miu are 210.000 si merge impecabil. Nu a ramas niciodata cu el in drum sau sa ii fi facut figuri. Bineinteles ca i-a schimbat ambreiajul, si poate ca pe la 250.000 o sa fie nevoie sa ii schimbe axa cu came si culbutorii, in rest sanatate!! Daca masina e bine intretinuta-ulei schimbat la timp si celelalte consumabile la fel, e super fiabila!


--------------------
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI 2008
Clio III 1.5 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13nov
post 2 Aug 2005, 12:54
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 7 June 04
From: Bucuresti




Spunea cineva pe aici ca majoritatea tico-urilor de vanzare au peste 80.000 km. he-he-he!! Tico-ul lui frate-miu are 210.000 si merge impecabil. Nu a ramas niciodata cu el in drum sau sa ii fi facut figuri. Bineinteles ca i-a schimbat ambreiajul, si poate ca pe la 250.000 o sa fie nevoie sa ii schimbe axa cu came si culbutorii, in rest sanatate!! Daca masina e bine intretinuta-ulei schimbat la timp si celelalte consumabile la fel, e super fiabila!


--------------------
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI 2008
Clio III 1.5 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 2 Aug 2005, 13:32
Post #29


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




QUOTE(sandman @ 1 Aug 2005, 21:59)
Rion, am un talon de Tico in fata(vecinu) si scrie clar 32 kw~42 CP ...nu vorbesc din auzite...si ON Topic, eu nu mi-as lua Tico...la liniute bate Dacia, dar la drum lung....are multe minusuri(ca viteza maxima Dacia 1310 cu 5 trepte e mai tare)
Depinde din ce punct de vedere privesti problema...dar eu nu ma vad plecand la mare cu 4 persoane in masina si bagajele aferente cu un tico...sa fim seriosi
*


Depinde pt ce ia Tico !Parerea mea ca e mai bun decat Dacia 1300 ( am un break si am si matiz - iar Matizul are la baza motorul de tico)!
Tico din cate am inteles era mai rezistent decat Matizul asa ca.......
Daca vrei si portbagaj mai mare ii iei cutie din aia de pus deasupra si ai rezolvat partial problema!


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Aug 2005, 14:21
Post #30


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Si v-ati certat degeaba ca sterg posturile. Eu ma uit frumos la titlul topicului si vad o simpla intrebare...constat ca nu sunteti in stare sa raspundeti la intrebare

Domnule initiator al topicului. Concluzia e ca Tico nu e masina proasta, are muuulte avantaje, dar risti sa fii cules cu farasul la un accident serios. Eu doua minusuri vad la Tico...siguranta si lipsa de loc. In rest .... o super masinuta.

Tu decizi. tu stii la ce o folosesti.

Topic closed.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 21:02
Forum Renault