moare la relanti dupa 5 min
![]() ![]() ![]() |
moare la relanti dupa 5 min
ciobanu petre |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 52 Joined: 8 November 02 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Laureat1,4
- -
|
|||
driverx |
![]()
Post
#32
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
@lucman72
I know....glumeam si eu ![]() Interesant e faptu ca peste 10 grade nu este nici o problema. Mi-ar place sa putem izola impreuna problema asta....azi cred ca merg si la mecanic :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
lucman72 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Intotdeauna se intampla sub 10grade
|
-------------------- Lucman
|
|
driverx |
![]()
Post
#34
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Carbe e vechi...true.
De reglat a fost reglat...true Anu trecut a mers perfect...true Acum doi ani a fost mai rau...true Noah.....deci treaba se poate elimina undeva :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
driverx |
![]()
Post
#35
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Marty,
Cuiul Poanteau (sau cum se scrie) nu vad de ce ar ingheta. In schimb...din cauza depresiunii din carb..ar putea ingheta apa din benzina sau umezeala pe care o suge motoru asta in partile mai finale ale carbului....cuiul este la inceput.....dar...dar....are priza de aer cald ![]() :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Marty |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Cuiul este sus, pe capac si este la fel de expus la apa ca si celelalte compenente. De aia ziceam, sta inghetat intr-o pozitie pina cind se incalzeste carb-ul cit de cit si se dezgheata, provocind miscarea normala a cuiului. Am incercat sa gindesc logic, dar se pare ca n-a iesit.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
driverx |
![]()
Post
#37
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
f**k..acuma m-am prins........ventilatoru direct pe carb sufla....s-ar putea sa il "rezolve" cu asta....si de aia sa se comporte asa.....o sa pun carton sa nu lase aeru sa dea in carb
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
paulp |
![]()
Post
#38
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Heloo, cuiul ponto este in camera de nivel, n-ar nici o legatura cu aerul de la ventilator. Pur si simplu deschide sau inchide accesul benzinei in functie de nivelul din camera.
|
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
driverx |
![]()
Post
#39
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Helllo...dar raceste tot corpu carbului si ar putea crea ceva probleme...stiu ce face cuiul ponto
![]() :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
dorucioby |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 22 December 04 ![]() |
La fel am patit si mecanicul mi a rezolvat excelent problema scotand furtunul de la capacul de la tacheti sub motor. aburii fac condens pe timp de iarna si de aici problama. Si am mororul nou facut de 6000 km . Incearcasi tu, nu te costa mare lucru
|
--------------------
Dacia 1310
berlina
- sv-02-chw
|
|
pasparache |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 6 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Am aceeasi problema...credeam ca numai Dacia mea e nebuna. Se intimpla numai iarna (am 2 ierni la activ cu aceasta problema...sunt un tip rabdator): pornesc ok, merge, plec, merg 300 metri (5 min) si o apuca "nebuneala". Moare la relanti. Opresc la semafor, moare, dau sa schimb viteaza, moare daca n-o schimb repede.
Opresc motorul si repornesc, la fel. O injur, ma chinui inca vreo 5 minute asa si la un moment dat (stiut numai de ea) se linisteste: merge perfect. Am citit mesajele anterioare dar tot n-am gasit o solutie clara. Acum e primavara, totul e ok. La iarna daca mai face tot asa o iau la smotocit ![]() Mai sunt si alte solutii? |
--------------------
Dacia Logan
Ambition 1.6MPi
- B-96-TGV Unde se duce mincarimea cind te scarpini?
|
|
tase |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 23 August 04 From: Timisoara ![]() |
aceiasi problema. dupa indelungi meditatii si observatii:
1. se intimpla cind e umezeala mare in aer. de ex asta toamna cind ploua si era frig (2-3C) aveam fest probleme din astea cu muritul dupa 5 minute. 2. explicatia a mai plauzibila e ca umiditatea din aer se condenseaza pe undeva prin carburator si ingheata infundind ceva tevusti/ subtiaza benzina sau chiar intra direct in motor. 3. problema se remediaza incalzind bine motorul inainte de a pleca. algoritmul: tras socul complet, pornit, impins socul la jumatate turatia 1300-1500, cureti zapada, suni mujerul si intrebi daca n-are nevoie de transport, in max 5 minute daca termostatul e ok motorul e incalzit bine si poti sa pornesti fara probleme. confirmare: azi 9 mai 2005: ieri a plouat cam toata ziua, azi dimineata era frig, senin si cam umed aerul. evident, am plecat fara incalzirea prealabila, la primul stop s-a oprit motorul. la al doilea deja mergea ok. posibil sa fie simptom de carburator uzat caci parca acum doi trei ani parca nu aveam probleme din astea. dar e la fel de probabil sa nu mai tin eu minte. |
--------------------
dacia
1310 tx Cisco IOS uses BGP to find out how much it sucks.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:35 |