DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Frana de mana - EXPERIMENT, incercati

buster2007
post 21 Sep 2005, 13:05
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 11 September 05




azi dimineata, somn, oboseala, intuneric.
bag in viteza si hai la drum.
dupa aprox. 1km imi dau seama ca frana de mana e trasa la maxim in sus smile.gif
ce mai pot sa zic? e simplu de reglat sau trebuie sa ma duc la service sa o mai stranga cumva, avand in vedere ca nu ma pricep deloc?
sau e normal asa?


--------------------
DACIA Logan A. - necunoscut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 21 Sep 2005, 13:56
Post #32


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




La ce masina s-a intamplat asta domnu buster2007?????????... ca vad in profil ca Loganul e pe vine... orice ar fi insa, sigur nu er tras la maxim sus frana de mana... sau poate nu mai functioneza de loc?... daca nu te pricepi de loc, ti-ai dat singru raspunsul "e mai bine sa merg(i) la service"!!!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buster2007
post 21 Sep 2005, 15:37
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 11 September 05




QUOTE(AL @ 21 Sep 2005, 14:56)
La ce masina s-a intamplat asta domnu buster2007?????????... ca vad in profil ca Loganul e pe vine... orice ar fi insa, sigur nu er tras la maxim sus frana de mana... sau poate nu mai functioneza de loc?... daca nu te pricepi de loc, ti-ai dat singru raspunsul "e mai bine sa merg(i) la service"!!!
*


Logan.. am uitat sa modific profilul.. a venit
era chiar trasa la maxim in sus, masina mergea mai grelut cu ea trasa, insa atunci pe moment nu mi-am dat seama. nici nu reusesc sa-mi dau seama cum de s-a intamplat sa o lase dealerul asa... e prima oara cand pornesc cu ea pusa si de asta am observat tocmai acum. cam asta e.
aviz pentru cei care mai cumpara masini acum.. sa le verifice bine la absolut toate compartimentele, pentru ca altfel apar surprize de genul asta.

This post has been edited by buster2007: 21 Sep 2005, 15:40


--------------------
DACIA Logan A. - necunoscut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 22 Sep 2005, 07:46
Post #34


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Cu frana de mana trasa dar nu la maximum am reusit aseara sa o misc 10 cm si atat. Initial, fraierul de mine, credea ca-i bordura (ca eram cu rotile pe trotuar) de nu ma lasa sa merg pana am auzit cum a scartzait frana pe spate si am simtit vibratia transmisa prin cablu pana in maneta franei de mana de mi-am dat seama ca am frana de mana trasa. Inca nu-s obisnuit cu masina si n-am aruncat intai un ochi pe bord sa vad ca am frana trasa. Dar trasa la maximum mie imi opreste motorul sau derapeaza pe loc.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cr3ativ3
post 22 Sep 2005, 08:40
Post #35


Ma-nvart pe-aici...fac cercuri


Group: Members
Posts: 264
Joined: 19 December 04
From: PITESTI




la mine tine perfec in ambele sensuri! Daca plec cu spatele si am frana de mana trasa la maxim masina se ridica de spate cu aproximativ 10 cm! Asta cred ca e normal nu?


--------------------
Dacia Logan Ambition 2004
Nu stiu sa ma semnez :P !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dras
post 22 Sep 2005, 09:09
Post #36


Driver


Group: Members
Posts: 163
Joined: 21 November 04
From: Bucuresti




Nici la mine nu s-a clintit. Nu am folosit toata puterea motorului ci am incercat o plecare normala.


--------------------
Honda Accord Executive 2007 / 2.0 A/T 155CP - B-74-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Sep 2005, 09:19
Post #37


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Si la mine tine in ambele sensuri..la ambele masini:P


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 22 Sep 2005, 10:19
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




La Oltcit, frana de mana e pe puntea fata tongue.gif . Trag frana, dau sa plec si pot sa stau si in cap ca masina nu se misca. Tractiune fata, frana de mana pe fata, pe discuri...

La Papuc, tractiune spate, frana spate pe tamburi. Trag frrana la maxim si... biggrin.gif - no problem, masina mere ca unsa... Cand am luat-o nu prea puteam sa plec cu ea de pe loc.. intre timp a condus-o si sotia biggrin.gif ...


--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Sep 2005, 11:30
Post #39


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu zic sa luati mesajele de la domnul buster2007 ca opere de fictiune. Ca numai din astea a postat...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crocky
post 22 Sep 2005, 12:16
Post #40


daciot/renaultist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 4 October 04
From: Bucuresti




Legat de frana de mana...nu stiu daca am povestit, dar cand am luat solenza, dupa 2 zile ma suna sotia (care si ea conduce) ca iese fum de la rotile din spate, a atentionat-o un coleg sofer blink.gif La care eu am intrebat-o daca nu e un semnal rosu aprins pe bord.... smile.gif Si mersese cateva sute de metri, zicea ea....
Deci se poate, totul e o chestie de vointa ... biggrin.gif


--------------------
Dacia/Renault Sandero Stepway II/Laguna II 0.9TCe/1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 23 Sep 2005, 15:45
Post #41


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




n-am avut timp sa citesc tot topicul dar eu am sesizat chestia asta din primele zile de conducere!Si nici instructorul nu stia ce se intampla!Cert e ca cu frana de mana trasa la maxim poti sa mergi cu spatele iar rotile se invart!poti sa pleci si in fata dar rotile freaca de asfalt!am incercat chestia asta la 9 dacii printre care si la un pauc 4x4 peste tot se intampla la fel!


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anamana
post 23 Sep 2005, 18:10
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 2 September 05




Dar acum intrebare de 10 puncte :
De la ce se apleaca spatele masinii cind vrei sa pornesti cu fr. de mana trasa?
Sau de ce se ridica de vrei sa pleci in marcharierre?
Si acum ... fenomenul care chiar nu l-am inteles:
Am avut un BMW (deci tractiune spate), si fix aceeasi chestie:
La plecare in fata (cu frana de mana) se apleaca de spate, la plecare in spate (cu frana de m) se ridica de spate.

Aveti cumva idee de ce?


--------------------
xx ABC
Mircea cel Batran a fost inmormantat la Cozia impreuna cu umbra sa.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlezzDWC
post 25 Sep 2005, 18:56
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 19 April 05
From: Bucuresti,o zona rau famata.




Spatele se apleaca datorita elementelor de cauciuc din alcatuirea articulatiei spate(bucsi tendoane bascule etc...)acestea deformandu-se(roata ramanand pe loc iar masina se misca 2-3 cm) si spatele coboara.


--------------------
Daewoo Cielo E-TEC 2 - B-81-RGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 25 Sep 2005, 21:50
Post #44


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




legat de frana de mana, sabotul intr-o parte e fix iar in cealalta e mobil, cand tragi frana de mana este o parghie intre saboti care actioneaza ca o pana, adica cand tragi frana de mana asta se roteste si creste in dimensiune si departeaza sabotii care incep sa stranga pe tambur si se produce franarea, e in momentul in care roata se invarte spre inainte sabotul are tendinta sa urce mai tare pe "pana" si strange o idee mai tare, atunci se blocheaza rotile, cand dai in spate asta are tendinta sa coboare de pe pana si strange o idee mai putin, deci roata se invarte dar e totusi infranata. pozitia sabotului e calculata in asa fel incat sa fie eficienta franarea pentru mersul inainte, care din voi mergeti cu spatele tot timpul?... tongue.gif

PS: am condus un iveco care avea un sistem clasic de frana de urgenta (mana) pe care daca il trageai in timp ce se invarteau rotile acestea pur si simplu se blocau fara sa trebuiasca sa tragi prea tare de frana, era si o avertizare mare scrisa in coltul parbrizului ca sa nu tragi frana de mana in timp ce autovehicolul se deplaseaza.


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 02:35
Forum Renault