bucse, schimbarea bucselor
![]() ![]() ![]() |
bucse, schimbarea bucselor
bogdanelkva |
![]()
Post
#121
|
||
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
|
||
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|||
Sir Andrew |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
zgomotul nu exista pana la service. doar la denivelari zgomotul uzual, cand bucsele sunt uzate, de fier pe fier. Zgomotul ala a disparut dupa schimbul bucselor. Insa a aparut nenorocirea asta. Sa vad maine ce zic mintile luminate de la service. Daca trebuie sa schimb bratele de la bucse, am cam incurcat-o. Ma rupe de vreo 300 lei.
etrierii i-a fixat in fata mea. acum eu stiu cat de bine. Nu sunt nici eu vreun as al mecanicii. o sa vad maine. 14 Apr 2010, 10:52: Problema erau pivotii...lol...mi i-a uns cu un spray in intoriorul camasii de cauciuc, si s-a rezolvat problema. Ciudat... This post has been edited by Sir Andrew: 14 Apr 2010, 10:52 |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
ramsen |
![]()
Post
#123
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(Sir Andrew @ 13 Apr 2010, 21:32) Nu. Placutele de frana sunt schimbate in toamna iar mecanicul mi-a zis ca mai merg. Sunt pe la jumate uzate. Pana azi dim nu s-a auzit nimic. Discul de frana e schimbat si el in toamna. Problema e ca si atunci cand e oprit motorul, si apas cu mana pe fata masinii si o balanseze sus jos, scartaie ingrozitor. Cand ma urc in masina se aude un scartait de parca as avea 200 kg...wtf... O intrebare : Poate sa fie si de la bratele bucselor??? stiu ca parca sunt 4???? tocmai acum am vrut sa iti spun sa injectezi pivoti,capul de bara cu seringa cu ulei...si eu am patit la fel cind mergeam cu masina sau atunci cind ma impingeam pe bot...i-am injectat si nu mai fac |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea este ca ceva nu a fsot bine pus la locul lui sau vre-o piesa noua nu functioneaza ok . Nu are voie ca masina , dupa ce ai schimbat atatea sa faca acele zgomote de care spui tu . Parerea mea este ca ori etrierii ori altceva nu au fost instalati bine .
Daca ai spus ca ai schimbat pivotii de pe fata , trebuiau verificate si capetele de bara . Daca ai luat pivotii originali sau de Topoloveni poti sta linistit o vreme , altfel , trebuie verificat jocul si la aia . 4 bucsi ? Care ? De la stabilizatoare sau de la bascula ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ramsen |
![]()
Post
#125
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
eu zic ca mecanicul nu este frate cu vaselina...sint dusmani ...eu la orice piesa aproape pun vaselina...pentru munca mea data viitoare si pentru munca piesei sa nu se uzeze chiar asa de repede...este buna si ea la ceva...deci la tine ori pivotii nu au avut vaselina in interior pus de fabrica ,ori daca ai schimbat si bucsile bascula nu a pus vaselina pe surub,ori de la capul de bara pe care trebuie sa il injectezi...ti-am spus eu le-am injectat pe amindoua si nu mai scirtiie deloc...chiar luni le-am injectat inca odata pivot+cap bara...bafta
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
pedros |
![]()
Post
#126
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 30 December 09 ![]() |
Eu cred ca zgomotul vine de la bara stabilizatoare (probabil bucsile nu au fost montate corespunzator) am mai patit si eu treaba asta de vreo 3 ori dar sa remediat schimband bucsile de la bara (toate 4)
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2008
- CL 79 GYA
|
|
reddacy |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 18 January 08 From: In inima Ardealului ![]() |
mama lor de bucse!.....cred ca-mi sunt praf din nou alea laterale....[a 2-a oara in 6 luni,pe drumuri bune!!.....]
|
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
- AB-29-RAZ
|
|
Catalin SSS |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 April 10 ![]() |
Salutare
Exista bucsi la Brate stanga, dreapta si bucsi la Bara de torsiune. Ieri le-am schimbat, nu costa mult dar nu-ti recomand sa le schimbi tu daca nu dispui de logistica necesara..o menghina si o trusa de scule.. Cele la Brate se schimba extrem de greu daca n-ai presa... Cu cele la bara de torsiune, nu-i asa greu se incepe cu cele de mijloc, apoi laterale..un surub la fiecare c-o brida de prindere. Daca mai ai nelamuriri, iti pot scrie cum sa le schimbi si cele de la brate fara presa dar cu multa munca... |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- sss
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
eu am folosit o menghina ca presa si o tubulara mare(nu stiu dimensiunea) care avea diametru cat al bucsei...
la cele de pe mijloc de la bara de torsiune ai sa te chinui un pic...e cam aiurea pozitia de prindere,suruburile sunt mici...la cele de la roti e simplu This post has been edited by canea_dragos: 2 May 2010, 11:06 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
psychoo |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
pentru bara stabilzatoare, cel mai simplu se schimba cu masina pe rampa (sa stea pe roti) si se demonteaza toate bucsile deodata. pe urma se poate si scoate bara afara, se monteaza lejer ambele bucsi pe centru, se fixeaza cu coliere pe urma se monteaza cele din capete.
bafta. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Astept pareri.
This post has been edited by CIPTUNING: 2 May 2010, 17:39 Attached thumbnail(s) Image__2_.JPG ( Size: 69.5k ) Number of downloads: 1077 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#132
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
De ce se scoate afara si bara stabilizatoare afara?ca sa muncesti in plus?
|
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
se scoate doar daca vrei sa o cureti de rugozitatile extremitatilor unde se freaca de bucse si unde a ruginit din cauza retinerilor de apa cu sare din timpul iernii.
vroiam sa subliniez faptul ca odata demontate toate bucsile se poate manevra foarte usor bara si se pot schimba cele 2 bucse de pe centru mult mai lejer. imi cer scuze daca nu am fost destul de explicit. ciptuning explicatia este corecta, dar nu unghiul de intrare al tevii in bucsile de la capete este problema. cand masina sta pe loc drept bara intra frumos in bucsa si aceasta calca frumos pe locul ei de pe brat. problema este ca in mers se modifica unghiul plus miscarea fata spate care macina cauciucul. solutia cea mai buna ar fi o lubrefiere a barii si o lustruire pentru a roade mai lent din bucsi....my 2 cents bafta. This post has been edited by psychoo: 2 May 2010, 21:29 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
am pus vaselina dar degeaba tot nu tin mai mult, poate mai putin ca vaselina se absoarbe in cauciuc si aesta se inmoaie, pur si simplu la mine a disparut vaselina cand le-am schimbat si nu facusem mult, maxim 2000 km
This post has been edited by danciusergiu84: 3 May 2010, 00:28 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ramsen |
![]()
Post
#135
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
kyssy |
![]()
Post
#136
|
![]() 100/105 Group: Members Posts: 71 Joined: 5 May 10 ![]() |
salutare solenzari,o intrebare am pentru voi,am un amortizor care i s-a dus bucsa aceea de jos si bate rau,precizez ca amortizorul e bun...se gasesc astfel de bucse sau trebuie schimbat amortizorul cu totul,ca ar fi pacat sa il schimb pentru acea bucsa
|
--------------------
dacia/wv
logan/jetta
1.0 Eco-G 2021/A5 2008
- br ** ***
|
|
ramsen |
![]()
Post
#137
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
tai bucsa lui originale si pui una de brat de berlina
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
pedros |
![]()
Post
#138
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 30 December 09 ![]() |
Da , pui bucse de bascula de berlina dar nu te astepta sa te duca prea mult
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2008
- CL 79 GYA
|
|
irontempest |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 January 08 From: Tulcea ![]() |
Chiar țin !
Una o am schimbată de peste 2 ani, iar cealaltă are un an. Trebuiesc puse șaibe (pot rezulta din tăierea cu flexul a marginilor bucșei originale). |
--------------------
Dacia
Solenza
Confort 2004 -ai nevasta, ai prieteni,
-ai masina, ai necazuri. |
|
gabitzu' |
![]()
Post
#140
|
![]() Member Group: Members Posts: 347 Joined: 5 September 09 From: Bucuresti ![]() |
ma pregatesc si eu sa schimb tot ce tine de bucsi pe masina ca a inceput sa troncane din toate partile.Problema ar fi ca se aude in dreptul rotii din dreapta fata ca si cum ar freca de ceva, se aude in tandem cu rotatia rotii.O fi de la bucsi, adica odata ce o sa le schimb ar trebui sa dispara sau o fi altceva?
|
--------------------
dacia / vw
solenza confort / Golf 6
2004 1.4 mpi / 2011 1.4 TSI
|
|
psychoo |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
probabil este discul de frana ovalizat si freaca de placute. cand pui frana nu trepideaza volanul?
pentru schimbarea bucsilor la bara stabilizatoare, uitati`va in poza atasata sa vedeti ce zice manualul...eu nu imi amintesc vreun mecanic sa fi bagat orice fel de unsoare in bucsa... Attached thumbnail(s) bucsi_bara_stabilizatoare.jpg ( Size: 171.11k ) Number of downloads: 1003 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
gabitzu' |
![]()
Post
#142
|
![]() Member Group: Members Posts: 347 Joined: 5 September 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(psychoo @ 25 May 2010, 16:09) probabil este discul de frana ovalizat si freaca de placute. cand pui frana nu trepideaza volanul? pentru schimbarea bucsilor la bara stabilizatoare, uitati`va in poza atasata sa vedeti ce zice manualul...eu nu imi amintesc vreun mecanic sa fi bagat orice fel de unsoare in bucsa... nu pot sa zic ca trepideaza...ce-i drept nu franeaza egal stanga-dreapta( sunt mai uzate bucsile pe stanga ), o sa schimb bucsile si o sa vad daca se mai aude; daca da, o sa vad ce e de facut cu discul de frana. Respect! |
--------------------
dacia / vw
solenza confort / Golf 6
2004 1.4 mpi / 2011 1.4 TSI
|
|
psychoo |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
dupa aproape 20.000km de la ultima schimbare de bucsi la bara stabilizatoare, desi nu troncanea inca, am decis sa le schimb.
am pus banda de teflon pe bara ca sa intre bucsa mai fortat (cum am facut si ultima data) si am bagat si vaselina siliconica (nu ataca cauciucul) in bucsi ca sa alunece mai usor...sper sa tina mai mult de 20000km ![]() Attached thumbnail(s) Img1096.jpg ( Size: 422.98k ) Number of downloads: 976 Img1097.jpg ( Size: 515.13k ) Number of downloads: 932 Img1101.jpg ( Size: 638.67k ) Number of downloads: 886 Img1106.jpg ( Size: 495.36k ) Number of downloads: 389 Img1107.jpg ( Size: 485.21k ) Number of downloads: 408 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
ramsen |
![]()
Post
#144
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
cineva pe aici pe undeva spunea ca o sa taie un coltz din bara sa nu mai uzeze bucsa decit intr-o parte...eu am stat de curind si am analizat chestia asta si cred ca o sa fac acel virf al barii pe rotund...adika sa nu fie cum ai tu poza prima
29 May 2010, 21:22: adika bucata asta sa o polizez...nu stiu cit de bine v-a da rezultate dar eu cind schimb bucsile numai in partea de jos a bucsei gasesc uzura mare...incercarea moarte nu are This post has been edited by ramsen: 29 May 2010, 21:22 Attached thumbnail(s) index.jpg ( Size: 294.27k ) Number of downloads: 372 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#145
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Si la mine tot acolo sunt mai uzate.Ce sa le faci,greutatea acolo apasa,de aia sunt bucse de cauciuc,sa nu frece metal pe metal,nu?
![]() |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
daca verificati bara, o sa vedeti ca e mai roasa acolo unde stau bucsile. se mananca in timp. eu am pus teflon ca sa o maresc in diametru.
in manual zice sa se bage unsoare ca sa alunece si sa nu macine cauciucul bucsilor. ramsen nu te sfatuiesc sa polizezi bara, deoarece o sa joace in interiorul bucsei si va face zgomot chiar si cu bucsi noi. cu cat sta mai presat cu atat e mai silentios ![]() dupa cum am spus, doar cu teflon si cauciucul acela pus pe urechea metalica, fara vaselina siliconica au tinut ~20.000km si inca nu troncaneau (le`am schimbat pentru ca am schimbat si pivotii si nu vreau sa mai surubaresc pe acolo prea curand). fara teflon le schimbam la fiecare 5000km maxim din cauza troncaniturilor... |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
ramsen |
![]()
Post
#147
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
ok...ai mare dreptate sa stii...mai bine dau si eu cu banda din asta pe bara si cu vaselina ...auzi colegule dar la cele de la jumatate tot asa ai facut???
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
psychoo |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
alea nu le`am mai desfacut acum, dar ultima data cand am pus teflon am pus si pe alea, dar fara vaselina siliconica (nu aveam, si decat sa pun vaselina normala care ataca cauciucul am preferat sa nu pun deloc).
cand am pus acolo, am suit masina pe rampa (sa stea pe roti) si am desfacut bucsile din capete ambele, pe urma cele de pe centru, dupa care am putut trage bara lejer ca sa fac operatiunea. remontarea nu a fost grea deoarece bara nu era tensionata, masina fiind pe roti. se monteaza prima data cele pe centru apoi capetele. am verificat bucsile pe centru si erau beton, nu avea rost sa le schimb (daca nici astea din capete nu murisera inca...alea ma tineau dublu decat cele din capete) L.E. asa arata bucsa din capat cand am demontat`o. nu e roasa deloc. pe interior era putin largita fata de una noua dar fata de ce scoteam pana acum e lux This post has been edited by psychoo: 29 May 2010, 22:18 Attached thumbnail(s) Img1098.jpg ( Size: 586.68k ) Number of downloads: 354 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
ramsen |
![]()
Post
#149
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
asa arata si la mine cind le dau jos...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
au inceput si la mine sa se auda si simta acele batai metalice...se pare bucsile sunt pe duca....au tinut destul de bine 9200 km de cand le-am schimbat
am sa incerc si eu metoda de mai sus cu banda de teflon si cauciuc....poate ma tin vreo 15-20 si pe mn ![]() This post has been edited by canea_dragos: 2 Jul 2010, 18:57 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:42 |