probleme temperatura, va rog ajutati ma
![]() ![]() ![]() |
probleme temperatura, va rog ajutati ma
alexxutzu02 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 September 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410
1989
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
au schimbat tot ce nu trebuia
ai auzit de termostat defect de nou,nu? nu esti singurul care a patit asa ceva,la,,raposata,,dacie am schimbat intro saptamana 3 termostate din cauza ca faceau exact ca si al tau,si caldura nu aveam deloc This post has been edited by nikuniku: 22 Oct 2014, 10:09 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
roland |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(alexxutzu02 @ 22 Oct 2014, 09:34) In urma cu 2 saptamani au inceput problemele.apa se ridica pana la ultima liniuta alba in bord peate 90 de grade fie cald fie frig si scade urca scade.am schimbat pompa de apa garnitura chiuloasa am pus pe direct fara caloriferul de caldura din masina si tot asa.numai stiu ce sa i fac.problema este ca eu pun mana furtunele de racire care duceau la caloriferul din masina si nu am presiune pe ele ...ce ar putea fi ?! Termonstatu este nou .va rog ajutati ma numai stiu ce sa fac ...va multumesc anticipat Pai ai afirmat ca stii ce sa faci... ![]() Trecand peste asta, ce spune nikuniku este corect. In primul rand verifica daca termostatul nou functioneaza, dupa cum se incalzeste furtunul care merge la radiator comparat cu temperatura motorului. This post has been edited by roland: 22 Oct 2014, 15:40 |
--------------------
.
.
.
|
|
alexxutzu02 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 September 13 ![]() |
Termonstatu merge l-am probat pe aragaz cu termometru....plus de asta apa urca la 89-90 de grade apoi scade si tot asa la mine.Si inca cv....daca acum o aerisesc si merg cu ea "nu conteaza distanta sau daca stau pe loc dupa ce aerisesc" imi baga aer din nou in instalatie+ de astea furtunu care duce la calorifer din partea soferului si cel care se intoarce din partea pasagerului si intra sub pompa de apa nu au presiune in ele...la fel si cel gros care iese din radiator si intra in lateralul pompei de apa
|
--------------------
Dacia
1410
1989
|
|
val2011 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
cred ca nu i-ai facut aerisirea bine. radiatorul trebuie sa friga la fel si furtunul acela gros de sus dupa ce a deschis termostatul (la 90 in bord). probabil nu mai trage/baga pompa
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Ai schimbat pompa de apa cu totul sau doar capacul? Daca ai schimbat capacul doar,l-ai montat corect inapoi,fara sa pui un tub intreg de silicon sa iti infunde ceva pe acolo? Plus ca avand in vedere vechimea masinii corpul pompei ar putea avea canalele de circulare a apei mancate si pompa invarte apa numa in gol,fara sa o circule prin motor. Ar mai putea fi o fisura la o camasa sau la chiuloasa si iti baga compresia pe acolo si face dop de aer pe care pompa nu-l mai poate impinge,dar atunci ai avea si apa in ulei. Simptomul asta cu apa care urca si scade il face deobicei cand e garnitura de chiuloasa dusa,dar spui ca aia ai schimbat-o. Deocamdata lasa faza ca nu ai presiune pe furtunele de aeroterma(nu stiu ce intelegi tu prin presiune,pompa aia nu face atata presiune sa iti faca furtunele tzapene,presiune in sistem ai doar ai vasul de expansiune inchis cum trebuie si supapele din capacul lui lucreaza cum ar trebui. Dupa ce ai apa la 90 de grade,cu motorul mergand.strange de furtunul gros de sus de cateva ori,cel cu termostatul si vezi daca nu iti da aer in vas. Grija la degete sa nu te arzi sau ti le plezneasca paleta de racire a radiatorului sau cea de pe alternator. Presupun ca termostatul l-ai montat corect,cu partea capsulata in jos,spre pompa,nu invers
![]() This post has been edited by sebymesteru: 22 Oct 2014, 19:15 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
dstdan |
![]()
Post
#7
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
prietene....:
1. sigur ai pus termostatul invers, 2. incearca functionarea mototului(temp.apa) fara termostat pus pe instalatie apa..si vezi ce rezulta..daca e la fel in alta parte e buba....probabil tot la pompa Tine-ne la curent... |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
alexxutzu02 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 September 13 ![]() |
Termostatul este montat bine 100% caloriferu de habitat dezactivat pompa de apa schimbata(capacul nu l am schimbat doar acum 1 an si cv) furtunele sunt stranse bine ,silicon nu am bagat la nimic ...am pus garnitura pompei....astazi am cumparat alt radiator si dupa ce ies de la munca am sa l montez poate se rezolva problem.
PS: nu mi baga apa in ulei dupa fiecare aerisire masina merge perfect dar dupa cv timp apare din nou aer i instalaie.....ma dat peste cap de tot am bagat lucruri bune noi si verificate pt ca fac naveta zi de zi 160 de km cu ea....ma rog acum sumt pieton pt ca nu ppt merge cu ea din cauza incalzirii apei.din radiator poate fi??!furtunul grus de la calorifer di dreapta pana sub pompa este nou achimbat odata cu pompa.va multumesc si astept in continuare pareri |
--------------------
Dacia
1410
1989
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
nu ai gpl? daca tot apare aer in instalatie tot la chiuloasa trebuie sa fie ceva. sau cum a zis Seby ai o camasa crapata. Du-te la Unix si ia o garnitura de chiuloasa Victor Reinz si pune pe aia ca eu am mai patit cu garniturile astea "contrafacute". Mai este bun si Fermit. Verifica plana chiuloasei cand este data jos, si sa nu fie corodata la etansari. Bafta
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
pais_valenciano |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
QUOTE(alexxutzu02 @ 22 Oct 2014, 10:34) In urma cu 2 saptamani au inceput problemele.apa se ridica pana la ultima liniuta alba in bord peate 90 de grade fie cald fie frig si scade urca scade.am schimbat pompa de apa garnitura chiuloasa am pus pe direct fara caloriferul de caldura din masina si tot asa.numai stiu ce sa i fac.problema este ca eu pun mana furtunele de racire care duceau la caloriferul din masina si nu am presiune pe ele ...ce ar putea fi ?! Termonstatu este nou .va rog ajutati ma numai stiu ce sa fac ...va multumesc anticipat ai incercat sa mergi fara termostat , sa vezi unde sta acul la temperatura? |
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|
KeO |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
aeriseste corect instalatia.
|
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
alexxutzu02 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 September 13 ![]() |
Zi mi cun as putea sa o aerisesc mai bine....
![]() Astazi am observat cv : la relantiu nu am nici o bula in vasul de expansiune dar in mom cand o accelerez scoate cateva bule ....oare dc?!va multumesc si astept in continuare sfaturi |
--------------------
Dacia
1410
1989
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
nu te mai astepta la sfaturi..
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(alexxutzu02 @ 28 Oct 2014, 19:08) Zi mi cun as putea sa o aerisesc mai bine.... ![]() Astazi am observat cv : la relantiu nu am nici o bula in vasul de expansiune dar in mom cand o accelerez scoate cateva bule ....oare dc?!va multumesc si astept in continuare sfaturi In primul rand, fara scris oribil ca si cel inrosit de mai sus. Altfel, garnitura de chiulasa se cere bagata in seama. poate nu doar atat, dar pentru inceput.... |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
jamaycana |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 April 15 ![]() |
desfa toate furtunele curata piestele pe care intra furtunele de calcar cumpara coliere bune si vezi sa nu scape aer pe la busonul de la capac borcan sa fie tot timpul sub presiune + optional verifica uleiul schimbal cu unu w15 dela ieftin ca merge sau daca nu desfa putin capacul de la vas cat sa vezi in interior adica sa stea furtunu in apa si cu masina pornita vezi daca scoate bule in vas daca scoate schimba si garnitura chiuloasa
This post has been edited by jamaycana: 24 May 2015, 00:53 |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:29 |