zgomot compresor aer conditionat
![]() ![]() ![]() |
zgomot compresor aer conditionat
florentinzsk |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 2 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SOLENZA
- SB-05-SKZ
|
|||
nairam |
![]()
Post
#2
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca este normal sau nu, nu stiu dar si la mine face la fel, scoate un suierat ascutit iar cate odata ma stept sa-mi iau zborul
![]() ![]() This post has been edited by nairam: 3 Aug 2005, 11:33 |
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
dragOn |
![]()
Post
#3
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Aceeași problemă și aici! După un nr de km rulați (de la pornire) nu mai face așa urât!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
Tudor B |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
S-a mai discutat in sectiunea slz despre acest zgomot, cineva l-a descris ca un zgomot de polizor, care cred ca e descrierea cea mai apropiata de realitate. Din cate am observat acest zgomot apare si cu motorul rece si cu motorul cald dupa multi km rulati (cazul meu), factorul comun fiind caldura excesiva de afara.
This post has been edited by Tudor B: 3 Aug 2005, 14:59 |
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
burliu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 11 September 03 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
Tudor B |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
@ burliu: linkul tau e despre turarea motorului nicidecum de ce discutam aici.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
Asi |
![]()
Post
#7
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
la mine din interior face ca o masina sport.. ceva porsche.. din jocuri.. e marfa.. dar trage greu si asurzete la turatii mari .. cred ca e normal.. am spus si eu problema asta pe topicu meu si gabone77 a zis ca e normal.. ca la el parca merge cu masina de spalat pe strada
![]() |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
nairam |
![]()
Post
#8
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Bine a spus cine a spus mai sus ca face cam ca un polizor.... dar m-am interesat si "asa face toate" nu ai ce-i face .... daca nu o turezi destul de mult moare motoru, daca o turezi prea tare ... zici ca ascuti cutite... asta este ... de atatia bani atata malai... Iar de "tras mai prost" nici nu mai vorbesc, am mers azi 4 grasi in masina cu a/c -ul pornit, pe centura si m-am tarat in spatele camioanelor ca nu prea aveam tupeul sa ma bag in depasire pentru ca "nu aveam power" ...
|
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
Daedalus |
![]()
Post
#9
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Dom'le e usor de zis "asa face toate", dar chiar daca e asa, este o chestie care nu se poate "repara" ? Adica nu se poate afla principiul pe care functioneaza AC in ansamblul de sub capota si eventual sa aflam cum facem sa nu mai sune asa ciudat, sau macar sa nu mai ia din forta motorului ?
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
Gabi |
![]()
Post
#10
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Pot sa va spun ca asa face compresorul cand este in sarcina. De asemenea zgomotul varianza de la mai tare la mai incet ( sau mai putin) in functie de cat de mult freon se afla in instalatie. Atentie cei care ati luat masinile iarna sau toamna tarziu s-ar putea s anu aveti freon instalatie si din aceasta cauza sa faca mai putin zgomot.
Poate va intrebati de ce la renault nu se aude? din mai multe motive: 1. pozitia compresorului este alta 2. antifonarea ceva mai buna Puteti sta linistiti ca in sarcina inclusiv la unele clio symbol fac la fel. |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
florentinzsk |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 2 August 05 ![]() |
QUOTE(florentinzsk @ 3 Aug 2005, 11:24) Stie cineva daca este normal ca atunci cind mergi mai mult timp cu aerul conditionat pornit motorul sa aiba un zgomot la turatie mai mare de parca este avion(un fluierat ceva de genul asta) . Am citit pe compresorul de la aerul conditionat ca acesta contine ulei. Stiti cumva daca acest ulei se inlocuieste si la ce perioada. Si in general sistemul de aer necesita verificari si daca da in ce constau acestea? totusi revin cu intrebarea... Stie cineva daca uleiul de la compresor necesita schimbare sau instalatia in general necesita ceva intretinere. This post has been edited by florentinzsk: 4 Aug 2005, 06:59 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
- SB-05-SKZ
|
|
Haiducus |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 05 ![]() |
mai cauta ca exista doua topicuri - unu la slz si unu la logan
pe scurt: aerul conditionat face un zgomot ca de polizor atunci cand nu face fata (calduri f mari de pui ventilatia pe 3 (ventilatia nu are legatura cu zgomotul)) la turatii de peste 2500. |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
- -
|
|
B-man |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 31 May 05 ![]() |
Salutare la toti,
Da intradevar "asa face toate". Am mers in Grecia cu un Remault Clio facut in Frantza ,bicorp si facea la fel. Poate un pic mai incet decat a mea, pt ca a era mai bine antifonata. Sunt si eu surprins cum de e posibil pe un compresor pe care scrie Made in Japan sa faca in halul asta. La mine freon e destul, raceste binisor chiar cand sunt 36 de grade afara, insa din cauza ca masina e inchisa la culoare nu obtin rezultate foarte repede. Deci culema e ca desi raceste el nu e defect ci scoate zgomotul acela de Trabi cand o turez. Si Clio-ul face la fel. Ulei in instalatie este bagat impreuna cu freonul si dupa cate am inteles coexista amandoua pe acelasi circuit. Oricum Pitestiul recomanda schimbarea freonului si a uleiului la 2 ani. Eu nu am facut-o dar o faca la anul in primvara, insa dupa cum au scris si altii pe alte topicuri nu vom scapa de zgomot. O alta problema era ca atunci cand era nou nu facea asa si a inceput cu timpul sa faca, si asa se va intampla si pe Loganu-ri caci e acelasi compresor. Personal nu stiu de ce face asa, stiu insa ca -- curios !!! - la nimeni nu s-a stricat din cauza zgomotului pana acum. Insa daca stie cineva o solutie concreta si de durata pentru problema in cauza astept cu nerbadare. Oricum cand e rece afara nu face ![]() Legat de pierderea de putere: confirm si e la fel si pe Clio. E lenesa rau de tot, dar probabil din cauza ca este RENAULT sau ca nu e disel. Bi |
--------------------
Solenza
Clima
- TM 09 HDJ
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Zgomotul este datorat designului cu "cilindree variabila".
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
crocky |
![]()
Post
#15
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am crezut ca s-a dus ceva cand acum cateva zile pornesc aerul si turata in treapta a II-a de pe la 2000 de rpm am auzit ceea ce vad ca pe aici se spune zgomot "ca de polizor". Efectiv m-am speriat; sigur nu facea asa la inceput, sa inteleg ca acum din cauza caldurilor trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea ? Aveam de gand sa ma plang la service cu primul prilej, pana atunci mi-e si frica sa-i mai dau drumul, dar totusi sunt calduri insuportabile...
Si Klaus, poate ne explici si noua... ![]() P.S. Nu-mi spuneti ca e de la ambreiaj This post has been edited by crocky: 4 Aug 2005, 20:50 |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
stuiberv |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Pacat
![]() Ieri am patit, azi am verificat, si am crezut ca e ceva la masina mea. Acum, vad ca asa fac toate. Foarte urat. Nici la mine nu facea asa de la inceput. Cel mai suparat sunt de faptul ca vreau sa folosesc AC, dar la zgomotul pe care il face, imi e efectiv frica. |
--------------------
Papuci
marimea 43
3 ani bocanci
- is xx undoitrei “All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM maintenance manual, 1925 |
|
nicolau.cosmin |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 15 August 03 From: Galati ![]() |
QUOTE(B-man @ 4 Aug 2005, 16:47) La mine freon e destul, raceste binisor chiar cand sunt 36 de grade afara, insa din cauza ca masina e inchisa la culoare nu obtin rezultate foarte repede. Deci culema e ca desi raceste el nu e defect ci scoate zgomotul acela de Trabi cand o turez. Si Clio-ul face la fel. Ulei in instalatie este bagat impreuna cu freonul si dupa cate am inteles coexista amandoua pe acelasi circuit. Oricum Pitestiul recomanda schimbarea freonului si a uleiului la 2 ani. Eu nu am facut-o dar o faca la anul in primvara, insa dupa cum au scris si altii pe alte topicuri nu vom scapa de zgomot. Cum verifici ca este freon si ulei destul? Ma intereseaza pentru ca si la mine face acel zgomot de polizor care mi se pare ca este in crestere pe zi ce trece. Azi am facut un drum mai lung si am pornit AC-ul pe treapta 2 iar dupa o ora l-am dat pe treapta 4 pentru vreo 5 minute; cand am revenit pe treapta 2 s-a oprit singur si nu a mai vrut sa porneasca. Dupa ce am ajuns la destinatie, am mai stat pe acolo vreo 3 ore dupa care am plecat acasa si am incercat din nou AC-ul constatand ca merge din nou. Concluzie: nu stiu ce ma-sa are si vreau sa ma duc in service dar pana atunci vreau sa ma mai informez de aici de pe forum. Ca sa nu mai spun ca electroventilatorul porneste prea des si chestia asta ma duce cu gandul la faptul ca s-a infundat catalizatorul. This post has been edited by nicolau.cosmin: 4 Aug 2005, 19:58 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- GL-05-UJR Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
|
|
klaus |
![]()
Post
#18
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Recomand cu incredere o privire si pe topicul-frate cu aceeasi problema de pe sectiunea logan...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=16039 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
florentinzsk |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 2 August 05 ![]() |
[quote=B-man,4 Aug 2005, 14:47]
Salutare la toti, Da intradevar "asa face toate". Am mers in Grecia cu un Remault Clio facut in Frantza ,bicorp si facea la fel. Poate un pic mai incet decat a mea, pt ca a era mai bine antifonata. Sunt si eu surprins cum de e posibil pe un compresor pe care scrie Made in Japan sa faca in halul asta. La mine freon e destul, raceste binisor chiar cand sunt 36 de grade afara, insa din cauza ca masina e inchisa la culoare nu obtin rezultate foarte repede. Deci culema e ca desi raceste el nu e defect ci scoate zgomotul acela de Trabi cand o turez. Si Clio-ul face la fel. Ulei in instalatie este bagat impreuna cu freonul si dupa cate am inteles coexista amandoua pe acelasi circuit. Oricum Pitestiul recomanda schimbarea freonului si a uleiului la 2 ani. Eu nu am facut-o dar o faca la anul in primvara, insa dupa cum au scris si altii pe alte topicuri nu vom scapa de zgomot. O alta problema era ca atunci cand era nou nu facea asa si a inceput cu timpul sa faca, si asa se va intampla si pe Loganu-ri caci e acelasi compresor. Personal nu stiu de ce face asa, stiu insa ca -- curios !!! - la nimeni nu s-a stricat din cauza zgomotului pana acum. Insa daca stie cineva o solutie concreta si de durata pentru problema in cauza astept cu nerbadare. Oricum cand e rece afara nu face ![]() Legat de pierderea de putere: confirm si e la fel si pe Clio. E lenesa rau de tot, dar probabil din cauza ca este RENAULT sau ca nu e disel. Bi 1. Loganul nu are acelasi tip de compresor (are tip Clio) 2. Electrovent. merge apropape nonstop cind ac-ul este pornit This post has been edited by florentinzsk: 5 Aug 2005, 07:06 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
- SB-05-SKZ
|
|
B-man |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 31 May 05 ![]() |
O vericare a nivelului de freon din istalatie pe Solentza se face cu AC-ul pornit si prin pastila transparenta (daca pot sa-i spun "gemulet) de pe butelia deshidratanta (neagra, intra conducta de retur de AC, in spatele farului din stanga) trebuie sa se vada bule, caz in care nivelul freonului e suficent de sus ca sa se observe ca exista. Da stiu pe Clio e SD7V12 agregatul, iar pe Solenza e SD7V16 (nu stiu cum e pe logan) insa constructiv sunt asemanatoare, facute de aceeasi firma si produc acealsi zgomot anormal de mare la temperaturi exterioare inalte si cand sunt turate. Consider ca daca si SD7V12 huruie la fel, atunci principiul constructiv sau defectul constructiv e acelasi. Ca veni vorba nici tipul de compresor de pe Clio nu se omoara cu racitul la temperaturi mari exterioare. As spune ca e cam prea modest, le fel ca pe SLZ. Eletroventilatorul sau GMV-ul merge in continuu cand e pornit AC-ul ca sa mareasca randamentul la recirea radiatorului de AC. Nu e defect, asa ar trebuie sa mearga. Aerul contionat daca e cuplat AC-ul nu trebuie sa se opreasca de la sine (si sa nu mai porneasca) cand butonul de ventilatie e cel putin pe treapta 1 (exceptie cand turatia motorului scade sub 600 aprox rpm, caz in care se autodecupleza pentru micsorarea cuplului sa se evite oprirea motorului). Daca se intampla cum spune Nicolau.Cosmin atunci acolo e o problema tehnica la AC. Bi |
--------------------
Solenza
Clima
- TM 09 HDJ
|
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai da, sa ne spuna daca nu cumva in ultimul timp nu a pus oarece agent refrigerant suplimentar in instalatie.
Sau sa verifice niste relee... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Ant |
![]()
Post
#22
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Am gasit solutia de reducere a zgomotului de "polizor" la A/C pe SLZ : muzica mai tare !
![]() |
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
crocky |
![]()
Post
#23
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Am avut drum prin service si am povestit problema cu zgomotul (nu am avut timp sa stau prea mult). Recomandarea a fost sa ma duc sa incarc cu freon
![]() Nu am mai dat drumul la ac in ultimul timp ![]() |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
AIX |
![]()
Post
#24
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Aiurea, am incarcat eu (se fisurase o teava => am schimbat-o => pus freon/ulei) si tot asa face, la peste 30 de grade incepe sa polizeze (constatare empirica).
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
klaus |
![]()
Post
#25
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Incarca tu cu freon, sa vezi dupa aia zgomotul naibii...
Si sa vezi cum ingheata conducta de joasa presiune (ceea ce nu trebuie sa se intample) Si sa vezi cum face ambreiajul de la compresor: tac-tac, tac-tac...Cupleaza-decupleaza, cupleaza - decupleaza... Caci surplusul de freon duce la lucrarea in sarcina a compresorului si zgomote mai dihai decat acu'... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
florinc |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Stati linisititi ca nici daca e reincarcata instalatia zgomotul nu dispare. In urma cu 3-4 luni aveam una din conducte fisurate. A trebuit golita instalatia de AC schimbat si reumpluta. Operatiunea a fost facuta ca la carte(adica 600ml de freon si aproximativ 150-160 ml de ulei...daca nu ma insel
![]() ![]() This post has been edited by florinc: 5 Aug 2005, 19:04 |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
Slick |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 26 February 05 From: Bucuresti ![]() |
are vre-o importanta ca eu am a.c.-ul ca optiune pe un confort ? mi se pare ca raceste f f greu , in fine , acum nu mai merge de loc ! nu mai raceste desi compresorul merge, cred ca am pierdut cumva freonul ! ideea e ca e un kitch aerul conditzionat de pe daci , nu mi se pare normal sa fie diferente atat de mari la dinamica masinii cu ac pornit fata de oprit, e penibil ! am mers cu un citroen c3 cu un motor de 1.4, 75cp (cu un compresor probabil asemanator), produs de acelasi grup psa, shi nu se simte absolut nici o diferenta cand e ac pornit , nici la performante nici la sunet ! am solenta de un an si deja trebuie sa investesc 1 milion in schimbarea freonului ! traiasca greamurile deschise si daciile !
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4
2004
- xxx
|
|
george_beznila |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 13 July 05 ![]() |
la mine nu se mai intrerupe a.c. ul, dar face un zgomot suportabil avind in vedere ca totusi ar putea fi un diesel "pe benzina". Totusi am observat o imbunatatire a functionarii a.c. dupa ce se izoleaza conductele.
![]() |
--------------------
solenza 1,4mpi
confort a.c.
2004
- B-28-xxx
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Isonorizati masina si izolati conducta ( ca numai una trebuie izolata !!!! - cea care ingheata ! ) si nu va mai fi asa problema . Cand ai presiune mai mare de freon face mai rau si trage mai greu masina . Intr-un manual tehnic spune ca este interzisa pornirea A/C-ului la mai putin de 16 secunde de cand pornesti motorul !!! Eu am observat ca merge mai bine daca pornesti dupa 1 min si mergi cat vrei cu el decat daca stai 5 min , il pornesti , il opresti si tot asa ...
Se aude zgomot dar nu uitati ca atunci cand porniti A/C-ul porneste GMV-ul pe treapta 2 direct , merge automat si climatizarea cel putin pe prima treapta si se mai aude si compresorul . Problema vibratiilor si a zgomotelor de bataie sa stiti ca tot de la ambreiaj este ! Daca mergeti putin cu A/C-ul si lasati motorul mergand si va uitati sa vedeti in ce hal se misca furca de la ambreiaj si de acolo se aude mult zgomot . Daca stai putin cu ambreiajul apasat vei vedea ca scade ceva din acel zgomot ! Intrebari : uleiul din compresor se baga tot in instalatie sau este strict pentru ungerea compresorului ??? La mine dupa izolarea habitaclului , isonorizare si izolare conducta de racire raceste f bine si dupa 20 sec deja incepe sa bage aer rece , iar in 5 min nu mai poti sta pe treapta a 2-a . Am eu impresia sau la Citroen ( exemplul dat mai sus ) este electric A/C -ul ??? Am auzit de A/C-uri electrice precum si servo-directie ... dar offf , noi suntem proprietarii unor masini romanesti ! Va dati seama ca nici nu s-ar mai cunoaste nici la zgomot si nici la consum folosirea optionalelor . La noi este dif de consum si intre Scala si Europa fara folosirea de optionale , pur si simplu mers normal , din existenta acelor componente pe circuit . ( aprox 0,5 % ) |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
DragosP |
![]()
Post
#30
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 8 Aug 2006, 12:09) Isonorizati masina si izolati conducta Insonorizați... QUOTE Se aude zgomot dar nu uitati ca atunci cand porniti A/C-ul porneste GMV-ul pe treapta 2 direct Da' dacă pornește direct pe treapta 1 ce are? Că de fapt așa pornește. QUOTE Am eu impresia sau la Citroen ( exemplul dat mai sus ) este electric A/C -ul ??? ... Va dati seama ca nici nu s-ar mai cunoaste nici la zgomot si nici la consum folosirea optionalelor . La noi este dif de consum si intre Scala si Europa fara folosirea de optionale , pur si simplu mers normal , din existenta acelor componente pe circuit . ( aprox 0,5 % ) Aha, și oare un A/C electric de unde-și ia energia? ![]() Oare nu tot din arderea benzinei? Nu știu foarte bine, întreb și eu... ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:50 |