pierd lichid frana
![]() ![]() ![]() |
pierd lichid frana
adriano2br |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
|
||
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|||
Costy2000 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Daaa, ala este repartitorul, nu cred ca se poate repara el trebuie schimbat
http://www.daciaclub.ro/Pierde-lichid-pe-l...ana-t91510.html uite aici aste te poate ajuta This post has been edited by Costy2000: 16 Apr 2012, 12:36 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
intai de toate incearca sa strangi conducta si furtunul ce pleaca spre punte
curata cu o carpa bine pe acolo si vezi a2a zi daca mai curge eu am patit la fel dupa o frana brusca lasata cu scartaieli... limitatorul costa in jur de 30ron |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Nu am pus nici o frana brusca...am masina de vreo saptamana. Iar azi dimineata am observat ca este o pata sub ea..si am vazut pe unde curge. O sa incerc sa mai strang suruburile pe acolo..daca tot o sa curga, o sa iau un repartitor nou.
|
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Nu ai ce suruburi sa mai strangi decat conducte 2, si un furtun,curata bine pe acolo cum zice si colegu mai sus si vezi exact ce si unde curge ,nu cumpara nimic innainte sa fii sigur ce este
This post has been edited by ghitza: 16 Apr 2012, 13:52 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
daca tot va curge si dupa ce strangi ,cauta limitator de autonova sau uzina e acelasi
eu acuma sunt in "tratative" de a adapta un limitator de supernova/solenza |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#7
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(adriano2br @ 16 Apr 2012, 13:24) sunt nou proprietar de dacia 1310 (an 2000) ...prima mea masina, deci nu stiu mai nimic cand vine vorba de mecanica. Si astazi am observat ca pierd lichid de frana , undeva in dreapta pe la puntea spate. QUOTE(adriano2br @ 16 Apr 2012, 13:46) am masina de vreo saptamana. Iar azi dimineata am observat ca este o pata sub ea..si am vazut pe unde curge. O sa incerc sa mai strang suruburile pe acolo..daca tot o sa curga, o sa iau un repartitor nou. e bine asa, tu nu stii nimic de mecanica si te-ai gandit sa intervii la sistemul de franare al masinii --> BRAVO! ![]() This post has been edited by P-A-C-O: 16 Apr 2012, 14:11 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
P-A-C-O ... Sunt satul de alde astia ca tine. Chiar nu ai ce face? De fapt...nu prea ai , din moment ce ai 1400 de postari pe forum...pun pariu ca 80% sunt numai off-topic si spam. Nu e problema ta ce fac eu si ce nu fac. Am intrat aici doar sa cer o parere, pentru ca e a doua zi de Paste si lumea nu are chef de munca...drept urmare nu am la cine sa apelez.
![]() |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#9
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
adriano2br din poze problema este la repartitor(o buba veche la dacia care nu va fi remediata niciodata)trebuie inlocuit cu altu nou,si acum vine cea mai nasoala problema e al naibii de greu de schimbat,ai vazut pe unde intra cele 2 conducte,sfatu meu sa til inlocuiasca un mecanic si sa faca aerisire la frane la toate rotile+pompa de frana,uitete bine cum til schimba si data viitoare al vei schimba singur,nu incerca tu,filetu din repartitor unde intra conductele se strica foarte usor daca nu este montata corect piulita de la conducta,si un ultim sfat spunele celor de la magazin daca curge dupa ce lai pus pe masina sa til schimbe,am gasit repartitoare care nu aveau garnituri in ele,in cutii sigilate,toti fac piese de dacie,asa ca atentie
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
dacia98 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 25 February 11 ![]() |
Mda ala nu-i repartitor...este limitatorul....repartitorul este cea de pe osie care distribuie lichidul....Vezi sa nu-o confuzi. Mai ales cand o cumperi..
|
--------------------
Dacia
dacia
98 berlina
- -----------------
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Pentru a fi mai clar o sa postez o noua poza. In primele poze apar atat repartitorul cat si limitatorul.
La mine curge pe aici ,ceea ce cred ca este limitatorul. 91512032.jpg |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
christyanx |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 17 June 10 ![]() |
Da, acela este limitatorul.Cauta de uzina daca gasesti,se schimba foarte greu daca nu ai un canal sau rampa.Daca tot umbli sa-l schimbi pune si furtun nou si sa ceri si 2 saibe de cupru,una la limitator si una la repartitor.
|
--------------------
DACIA 1310L
BERLINA
1997
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
sfat amical mergi la un service de iti schimba pe acolo repartitor , limitator si furtune si restu,te joci cu siguranta ta si celorlalti participanti la trafic!!! mecanica nu o inveti din poze sau ce a zis sau scris nea caisa mesterul,fi destul de rezonabil si mergi la un service auto
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Am cumparat azi un limitator de frana, marca ASAM parca...am inteles ca nu sunt prea bune, dar e tot ce am gasit in magazine...iar pe net nu am avut rabdare sa astept comanda. Avantajul de a sta la casa: am sapat o groapa de 1m adancime, m-am bagat sub masina..am scos vechiul limitator, destul de usor. Il si montam pe cel nou, dar am vazut ca furtunul care face legatura intre limitator si repartitor este destul de crapat si m-am hotarat sa cumpar altul maine. Intrebare: Cand fac aerisiea la frane ,la fiecare roata, trebuiesc rotile date jos, sau am acces la acele orificii prin spatele rotilor? inca nu m-am uitat pe acolo , ramane pe maine.
|
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
r3d |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
ai acces dar prea putin mai bine salti frumos masina dai cate o roata jos ca sa ai acces mai bun.incepi cu cea mai departata roata fata de pompa(daca nu ma insel)si ca sa nu pierzi lichid bagi un furtunas pa aeristor incolor(ca sa vezi bulele de aer)si lasi sa curga pana numai vine aer decat lichid curat.ai grija vasu sa nu fie gol,sau sa se goleasca.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
daniel1994 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 15 February 12 From: Ocnita Dambovita ![]() |
QUOTE(adriano2br @ 18 Apr 2012, 18:55) Am cumparat azi un limitator de frana, marca ASAM parca...am inteles ca nu sunt prea bune, dar e tot ce am gasit in magazine...iar pe net nu am avut rabdare sa astept comanda. Avantajul de a sta la casa: am sapat o groapa de 1m adancime, m-am bagat sub masina..am scos vechiul limitator, destul de usor. Il si montam pe cel nou, dar am vazut ca furtunul care face legatura intre limitator si repartitor este destul de crapat si m-am hotarat sa cumpar altul maine. Intrebare: Cand fac aerisiea la frane ,la fiecare roata, trebuiesc rotile date jos, sau am acces la acele orificii prin spatele rotilor? inca nu m-am uitat pe acolo , ramane pe maine. Inainte de a incepe aerisirea asigurate ca ai destul lichid de frana de rezerva si borcanul sa nu se goleasca niciodata in timpul aerisirii. Mai intai desfiletezi sonda de la pompa dupa care incepi aerisirea tot de la pompa 1-Pompa 2-Roata Stanga Spate 3-Roata Dreapta Spate 4-Roata Dreapta Fata 5-Roata Stanga Fata 6-Din nou Pompa dupa ce ai terminat de aerisit apesi pedala de frana de 2 3 ori mai puternic dupa care pui sonda inapoi si ar trebui sa ai frana P.S. De preferabil se face aerisirea cu un furtun transparent ca sa se vada bulele de aer This post has been edited by daniel1994: 19 Apr 2012, 09:54 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Am montat astazi noul limitator+ furtun . Am aerisit si frana fara probleme, totul este in regula. Cam asa arata noua piesa , montata.
![]() 555wr.jpg |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
ghitza |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
bravo,felicitari
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
daniel1994 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 15 February 12 From: Ocnita Dambovita ![]() |
sa speram ca te tine acum piesa ca din cate am inteles ai zis ca este de ASAM...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th July 2025 - 14:48 |